آموزش کاشت ناخن در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش کاشت ناخن در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش کاشت ناخن در شیراز
  • بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شیراز

آموزش کاشت ناخن در شیراز
سالن کاشت ناخن شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی شیراز

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در شیراز

مرکز تخصصی کاشت ناخن در شیراز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در شیراز

بهترین آموزش کاشت ناخن در شیراز

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در شیراز – کاشت ناخن از جمله رشته های آرایشگاهی پر درآمد می باشد. یکی از دلایلی که می توان این رشته از دیگر رشته های آرایشگاهی متمایز کرد، نیاز به ترمیم داشتن ناخن ها می باشد. این مدت بسته به رشد ناخن مشتری معمولا بین هجده الی سی روز می باشد. شما در این دوره آموزش می بینید تا به طور حرفه ای زیبایی دستان متری خود دو چندان کنید. شما می توانید با خیالی آسوده جهت کسب درآمد مشغول به یادگیری این حرفه آرایشگاهی شوید.

دوره کاشت ناخن در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می شود. ضمن ای نکه شما می توانید با دریافت مدرک معتبر از فنی حرفه ای، وارد بازار کار شوید و از آن کسب درآمد کنید. در این دوره شما با ابزار آلات و وسایل این حرفه، همچنین طرز استفاده از آن ها آشنا خواهید شد. موارد آموزشی آموزش کاشت هلویی، پدیکور، آموزش کاشت پایه، مانیکور خشک و تر، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… می باشد. شما با دریافت مدرک از رشته آرایشگاهی طراحی ناخننیز می توانید به راحتی از هر دو حرفه به کسب درآمد برسید.

آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شیراز می پردازیم.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

از جمله مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد مراقبت از ناخن و جلوگیری از بروز قارچ ناخن است. حتما باید به بهداشت لوازم و ناخن توجه کنید. پس از آشنایی و آموزش کامل در رابطه با بهداشت و جلوگیری از قارچ ناخن به دیگر مباحث آموزشی خواهیم رسید. از جمله این موارد را می توان مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، کار با انواع قالب، مرمریت و گل خشک سیلک، کاشت تزیینی، طلاکوب و ماربل، ریموور، نام برد.

یک دست سازی سطح ناخن و ایجاد قوس طبیعی ناخن، جزو مواردی است که دراین دوره اموزشی فرا می گیرید. این دوره نحوه در دست گرفتن و کار با سوهان برقی همچنین حرکت درست دست با سوهان را به شما آموزش خواهد داد. پس از یادگیری کامل و دور گیری ای بی نقص، در ادامه با انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… فرا خواهید گرفت.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره پیشرفته جهت آموزش تخصصی مراحل و متد های دیگر صورت می پذیرد. شما در دوره پیشرفته کاشت ناخن با انواع کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، ژلیش کردن ناخن، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت فرنچ ثابت و انواع مدل های طراحی آموزش خواهید دید. این دوره در پنج جلسه جهت آموزش و تمرین برای شما برگزار می شود. در ادامه موارد موزشی تخصصی تر می شود. در این مرحله شما با گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، فرمر گذاری صحیح و اصولی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا می شوید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

دوره پیشرفته کاشت ناخن روسی شامل یک مدرک بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه می باشد. شما در این آموزش با تمرین فراوان می توانید به مواردی چون دیپ مانیکور، میندال ژورنالی، میندال سالنی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، کاشت آرک، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا می شوید. فراموش نکنید که پس از اتمام دوره می توانید به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و از این رشته آرایشگاهی کسب درآمد کنید.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره کاشت ناخن با هماهنگی مربی تایید شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور، به صورت خصوصی (یک تا سه شرکت کننده)، نیمه خصوصی (سه تا پنج شرکت کننده) و گروهی (پنج تا پانزده شرکت کننده)، برگزار می شود. کلاس ها زمان بندی معینی دارند که در صورت عدم حضور شما در این زمان بندی، می توانید در ساعات پایانی روز (عصر ها)، روزهای تعطیل یا ایام آخر هفته، دوره را آموزش ببینید.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

کاشت ناخن، چون دیگر رشته آرایشگاهی، نیاز به وسایل مخصوص به خود دارد. پس آشنایی و آموزش گیری نحوه صحیح کار با آن ها نیز جزو مواردی حائز اهمیت در گذراندن این دوره می باشد. طی دوره با تمامی ابزار آلات آشنا خواهید شد اما ما اینجا تعدادی از آن ها را نام می بریم تا به صورت ابتدایی شناختی اجمالی از آن ها داشته باشید. دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، میز مخصوص ناخن، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، لیکویید کاشت، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، نیپر، پنبه، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، انواع لاک رنگی، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، انواع لاک طراحی، شابلون، محلول ضد عفونی، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

تبریک می گوییم. با گذراندن موارد فوق شما به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شده اید که می توانید به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و در این رشته آرایشگاهی پر درآمد، برای خود درآمد زایی کنید. اکنون شما نحوه استفاده از کلیه ابزار آلات را فرا گرفته اید همچنین به کمک آن ها می توانید کلیه متد های ناخن را برای مشتری خود اجرا کنید.

سخن آخر:

تمرین در این رشته آرایشگاهی نکته مهمی است. حتی می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن، دوره طراحی ناخن را شروع کنید. آن وقت شما می توانید در دو رشته و در دو لاین مختلف، کسب درآمد کنید. موفقیت شما آرزوی ماست. در صورت نیاز با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز اموزشی طراحی ناخن در شیراز:
  • مرکز آموزش ژیلا
  • مرکز آموزش جاوید
  • مرکز آموزش گلشیفته
  • مرکز آموزش آلما
  • مرکز آموزش لیماک
  • مرکز آموزش آتون
  • مرکز آموزش یاقوت
  • مرکز آموزش ماد
  • مرکز آموزش قادری
  • مرکز آموزش مایسا
  • مرکز آموزش مه رو
  • مرکز آموزش اتون
  • مرکز آموزش دلوان
  • مرکز آموزش ایران فشیال
  • مرکز آموزش هفت رخ

خسروی
0937854 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایران فیشیال
0919049 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نازبانو
0930282 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نژند
0938541 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماد
0917680 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایرانا
0917707 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

افراد شهرستانی میتوانند در کلاسها شرکت کنند؟

بله. دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه مدرکی دریافت میشود؟

به شما مدرک فنی حرفه ای بعد از قبولی در آزمون داده خواهد شد.

روی ناخنهای واقعی در طول دوره آموزشی کاشت ناخن تمرین خواهیم داشت؟

بله. بر روی ناخن واقعی کار خواهید کرد.

هزینه ثبت نام در دوره کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

برگزاری کلاس در این آموزشگاه کاشت ناخن به چه صورتی است؟

کاشت ناخن در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود. که شرط ورد به مرحله پیشرفته قبولی در دوره‌ی مبتدی است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش کاشت ناخن در شیراز، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در شیراز، کلاس کاشت ناخن در شیراز، مراکز آموزش کاشت ناخن در شیراز، آموزش تخصصی کاشت ناخن، آموزشگاه فنی حرفه ای کاشت ناخن در شیراز، بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شیراز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار، با مدرک بین المللی، مدرک فنی حرفه ای، دوره فوق تخخصی، کلاس، مراکز، مرکز، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!