بهترین کوتاهی مو در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در شیراز
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در شیراز

بهترین کوتاهی مو در شیراز
سالن کوتاهی مو شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



سالن کوتاهی مو در شیراز در آرایشگاه هایپر بیوتی شیراز

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در شیراز

مرکز تخصصی کوتاهی مو در شیراز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در شیراز

بهترین کوتاهی مو در شیراز

بهترین کوتاهی مو در شیراز – هر خانمی، دوست دارد همیشه آراسته و زیبا حاضر شود . یکی از مسائلی که آن‌ها بر زیبایی ‌اش تأکید بسیاری دارند، مدل موهاست؛ ولیکن چیزی که در اینجا حائز اهمیت قرار می‌گیرد، این است که هر مدل مویی به هر کسی نمی‌آید ؛ بلکه باید مدل مویی انتخاب شود که متناسب با فرد باشد . فکر می‌کنم برای شما هم پیش‌ آمده باشد ، هنگامی‌ که از مدل ‌های کوتاهی مو دیدن می‌کردید ، برای انتخاب بین مدل‌ های متنوع ، تردید داشتید ؛ چرا که نمی‌دانستید کدام مدل بهتر است و بیشتر شما را زیبا می‌کند. برای همین ترجیح می‌دادید به یک آرایشگری حرفه‌ای که کارش این است، مراجعه کنید و از او کمک بگیرید.

وقتی شما موهای خود را به دست یک آرایشگر خوب می‌سپارید، خیالتان از این بابت که مدلی زیبا را برای شما به وجود می‌آورد ، راحت است ؛ اما این‌که یک آرایشگر بر چه اساسی این انتخاب‌ ها را می‌کند ، مهم است. اگر دقت کرده باشید ، وقتی شما درخواست پیشنهاد یک مدل را می‌کنید، متوجه شدید که آرایشگر اولین چیزی که آنالیز می‌کند ابعاد صورت شما است. شکل و ابعاد صورت در انتخاب مدل مو بسیار کمک‌ کننده است ؛ اما این شکل و ابعاد چه چیز‌هایی هستند؟ در اینجا ما شما را با برخی است شکل‌ها و فرم‌های صورت آشنا می‌کنیم و به شما می‌گوییم کدام مدل و چرا مناسب این شکل و فرم صورت است.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در شیراز می پردازیم.

انتخاب مدل‌های کوتاهی مو بر اساس شکل و فرم صورت افراد:

شکل و فرم ‌های رایج صورت که تا به ‌حال به آن‌ ها اشاره‌ شده : صورت‌ های بیضی‌ شکل ، صورت‌ های گرد ، صورت‌ های قلبی ، صورت‌ های مربعی و صورت ‌های مستطیلی هستند که در ادامه به‌ صورت اختصاصی به آن‌ ها می‌ پردازیم و آن ‌ها را برای شما گسترده می‌کنیم.

صورت ‌های بیضی‌شکل:

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و صورتی با فرم بیضی‌شکل دارید ، می‌توانید هر مدلی که می‌پسندید را ، انتخاب کنید؛ این فرم از صورت با هر مدلی از مو به‌راحتی متناسب می‌شود. پس با خاطری آسوده مدل خود را انتخاب کنید.

فرم صورت‌های گرد:

اما اگر شما جزو این دسته از افراد‌ هستید و صورت گرد و مدوری دارید ، موهایی که در قسمت بالای پیشانی و بالاتر از گونه‌ ی شما هستند را بلند‌تر نگه‌دارید و موهایی که از خط گونه شما عبور می‌کنند را نسبت به قسمت قبلی کوتاه‌ تر کنید؛ اما اگر به دنبال مدل ‌های زیباتر و مدرن ‌تری هستید ، مدل‌ های آشفته و ناهماهنگ را ، به شما پیشنهاد می‌کنیم. مدل پیکسی نیز صورت شما را ، زیباتر جلوه می‌دهد . پس اگر شما انتخابی در این نوع مدل ‌ها را داشته باشید، بهتر است.

فرم صورت‌های قلبی:

لیکن اگر صورت شما جزو فرم‌ های قبلی نیست و فرم و حالت قلبی دارد ، بهتر است مدل‌ هایی را انتخاب کنید که موهای قسمت پیشانی کمتر از موهای نزدیک به فک باشند؛ چراکه در این مدل‌ها، قسمت‌ های پایینی چهره بیشتر به چشم می‌آید و باعث هماهنگ شدن صورت می‌شود . انتخاب مناسب مدل در این فرم چهره ‌ی بسیار زیبایی را برای شما پدید می‌آورد.

فرم صورت‌های مربعی:

افرادی که دارای صورتی با فرم مربعی هستند ، بهتر است از مدل‌ موهای چتری بیشتر استفاده کنند چراکه این مدل ‌ها باعث پنهان شدن زاویه ‌های صورت می‌شود و فرم صورت را به فرم‌ های گرد نزدیک‌ تر می‌کند. علاوه بر این به این افراد پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌ های امواجی استفاده کنند تا زیبایی را در صورت خود دو چندان پدید آورند.

فرم صورت ‌های مستطیلی:

یکی دیگر از فرم‌ های صورت که رایج است و به آن می‌توان اشاره کرد ، فرم‌ های مستطیلی شکل است . این نوع فرم‌ ها از صورت هم مدل‌ های خاصی از مو را می‌طلبند ؛ برای این فرم مدل ‌هایی که موها به یک ‌طرف هدایت می‌شوند مناسب ‌تر است؛ چرا که باعث می‌شود تا کشیدگی و درازای پیشانی کمتر به چشم بخورد . بنابراین ، به افرادی که دارای این فرم از صورت‌ هستند ، پیشنهاد می‌شود در مدل‌ های انتخابی خوب دقت کنند و زیبایی صورتشان را نشان دهند.

حال که در مورد فرم صورت و مدل‌های کوتاهی مو بیشتر مطالعه کردید، بهتر است، با مزایای کوتاهی مو نیز آشنا شوید.

مزایای کوتاهی مو:

علاوه بر این‌که شما با انتخاب مناسب یکی از مدل ‌های کوتاهی مو ، زیبا‌تر می‌شوید ، مزایای دیگری را نیز برای شما به وجود می‌آورد که شاید برای شما‌ هم مورد اهمیت باشد. به‌ عنوان‌ مثال به برخی از آن ‌ها اشاره می‌کنیم:

جذابیت بیشتر و تنوعی در چهره خود:

یک مدل مناسب، از کوتاهی مو ، باعث می ‌شود تا صورت و چهره شما جذاب ‌تر به نظر برسد و توجه افراد به شما نسبت قبل افزایش یابد. همچنین نکته‌ ی دیگری که مهم است ، وجود یک تنوع جدید و متفاوت است که شما را محبوب ‌تر می‌کند .

نگهداری راحت:

بسیاری از خانم‌ها به دلیل مشغله زیاد ، نمی‌توانند زمانی از وقت خود را به رسیدگی موهایشان اختصاص دهند این امر باعث می‌شود تا کوتاهی مو را ترجیح دهند و زمان را برای خودشان خریداری کنند‌.

برس کشیدن راحت:

علاوه بر مزیت ‌های بالا، مدل ‌های کوتاهی مو ، راحتی را در برس زدن موهایتان ، به ارمغان می‌آورد و شما را در مرتب کردن موها کمک می‌کند.

دوش گرفتن سریع:

برخی از افراد ، از سختی و زمان ‌بر بودن شست‌ و شوی موهایشان ، گله می‌کنند‌ اما مدل ‌های کوتاهی مو این دردسر را نیز از آن ‌ها دور می‌کند و اجازه می‌دهد سریع ‌تر استحمام کنند.

صرفه‌ جویی در مقدار شوینده ‌های مو و حالت‌ دهنده‌ های آن:

کسانی که یکی از مدل‌ های کوتاهی مو را انتخاب می‌کنند ، در هنگام استحمام دیگر نگران استفاده‌ ی بیش ‌از حد شوینده‌ های مو برای شست ‌و شوی آن نیستند چرا که می‌توانند با مقدار بسیار کمتری از شوینده‌ ها موهای خود را شست ‌و شو دهند. علاوه بر این در زمان استفاده از حالت ‌دهنده‌ها ، مقداری کمی از آن ‌ها را مصرف می‌کنند.

پیشگیری و درمان موخوره‌ها:

هنگامی ‌که بیش ‌از اندازه ، از حالت‌ دهنده‌ های حرارتی مو استفاده می‌شود و یا زمان بسیار طولانی از کوتاه کردن مو‌ها می‌گذرد، نوک موها به موخوره‌ ها گرفتار می‌شوند و تارهای مو آسیب‌دیده و شکننده می‌گردد اما هنگامی‌ که هر سه ماه یک ‌بار به کوتاهی مو بپردازید ، این مشکل برای همیشه رفع می‌شود و موهای تازه جای موهای آسیب‌دیده را می‌گیرند.

افزایش رشد مو:

هنگامی‌که موها را در فواصلی نزدیک به هم مرتب و کوتاه کنید، باعث می‌شود تا رشد موهای شما افزایش یابد و در آینده‌ای نزدیک موهایی پرپشت‌تر داشته باشید. به همین علت به مردان پیشنهاد می‌شود در ماه یک یا دو بار برای اصلاح موهای خود به آرایشگاه مراجعه کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین آرایشگاه های کوتاهی مو در شیراز:
  • سالن زیبایی اسپا
  • سالن زیبایی آرا
  • سالن زیبایی مه آزی
  • سالن زیبایی آنا
  • سالن زیبایی خجسته
  • سالن زیبایی عسل الهی
  • سالن زیبایی الی رز
  • سالن زیبایی مباشری
  • سالن زیبایی رحیمی
  • سالن زیبایی مد
  • سالن زیبایی تولیپ
  • سالن زیبایی راتا
  • سالن زیبایی سجادیان
  • سالن زیبایی اقشار
  • سالن زیبایی آدینه

رازبانو
0713626 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مسیح
0713826 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شلال
0713636 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرشته
0713630 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیانا
0713228 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
جعفرپور
0917530 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

قیمت کوتاهی مو در شیراز چقدر است؟

مدل های مختلفی برای کوتاهی مو وجود دارد و قیمت هر مدلی با قیمت مدلهای دیگر فرق دارد؛ بنابراین جهت اطلاع از قیمت انواع مدل ها تماس بگیرید

پیشنهاد شما برای افرادی که برای بار اول میخواهند موهایشان را کوتاه کنند چه پیشنهادی دارید؟

برحسب اینکه شما برای بار اول میخواهید موهایتان را کوتاه کنید بهتر است که بیش از دو الی سه سانتیمتر از موهایتان را کوتاه نکنید تا دچار پیشمانی و افسوس نشوید.

تمام مدل های کوتاهی مو برای کوتاه کردن موهایم مناسب است؟

خیر. مدل کوتاهی مو را برحسب سلیقه و فرم صورتتان انتخاب کنید تا از نتیجه احساس رضایت کنید.

آرایشگر کوتاهی مو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ابتدا باید دوره آرایشگری را گذرانده باشد و با اصول صحیح کوتاهی و انواع مدلها آشنایی داشته باشد و مهارت و تجربه در این زمینه را داشته باشد. علاوه بر این ها اخلاق و مشتری مداری آرایشگر برای جذب مشتری بسیار حائز اهمیت است.

آدرس آرایشگاه برای کوتاهی مو در شیراز کجاست؟

اطلاعات مربوط به محل آرایشگاه و راه های ارتباطی آن در سایت مندرج شده است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در شیراز، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در شیراز، بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در شیراز، بهترین ارایشگاه کوتاهی مو در شیراز، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!