کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز
  • آموزشگاه تاتو بدن در شیراز

کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه شیراز

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی شیراز
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در شیراز

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز | آموزشگاه تاتو بدن در شیراز

آموزش تاتو بدن در شیراز

آموزشگاه تاتو بدن در شیراز

کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز -دراین مقاله قصد داریم، مطالبی را راجع به تاتو بدن برای شما عنوان کنیم؛ تا میزان اطلاعات و آگاهی شما در این زمین افزایش یابد.
آکادمی آموزش تاتو بدن، با بهترین کیفیت کاری و متخصصین بی نظیر و با سابقه در این زمینه، در تلاش است که دوره های آموزش تاتو بدن را به بهترین شکل ممکن برای افراد مبتدی و حرفه ای به اجرا برساند.

به طور میانگین، عنوان هایی که در دوره های آموزشی برای شما عزیزان ارائه داده می شود عبارتند از: چگونگی رعایت کردن بهداشت، طراحی های هنری و منحصر به فرد، مانع شدن از آلودگی های متقابل، آناتومی و فیزیولوژی.

کارشناسان حرفه ای و دقیق، پی برده اند که نقص و کوتاهی هایی در دوره های آموزشی تاتو بدن دیده می شود؛ که با تحقیق و بررسی آموزش های کاملی را در این زمینه ارائه نموده اند و در دسترس مردم برای یادگیری قرار داده اند تا علاقمندان در این زمینه آموزش ها را به صورت حرفه ای دریافت کنند و به مرحله عمل برسانند.

آموزشگاه تاتو بدن در شیراز

کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو بدن در شیراز می پردازیم.

مباحث بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در شیراز:

• شناخت پوست
• شناخت سبک های مختلف تاتو بدن و آنالیز آنها
• شابلون سازی و برگرداندن طرح تاتو بدن بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی
• شناخت دستگاه تاتو بدن و اجزای آن و طریقه استفاده از آن
• شناخت انواع سوزن های مناسب تاتو و کاربرد های متفاوت آن ها
• اجرا و آموزش فوق حرفه ای تاتو بدن به شیوه منحصر به فرد با جدید ترین متد روز دنیا
• تئوری تاتو: شناخت دستگاه، شناخت انواع رنگها، شناخت انواع سوزن های کاربردی، بی حسی و دیگر تجهیزات لازمه که برای این کار قابل استفاده هستند.
• طریقه منتقل کردن طرح بر روی بدن
• طریقه صحیح منتقل کردن رنگ به زیر پوست
• طرز صحیح کاور کردن و ترمیم و بازسازی طرح های قدیمی و خراب تاتو
• اصول و قانون های مواظبت از تاتو و شناخت سبک های متفاوت آن
• آموزش کامل لاین ها (خطوط)
• آموزش پر کردن طرح های متفاوت
• آموزش کامل سایه زدن در تاتو
• تدریس حرفه ای سه بعدی کردن طرح های تاتو، در شاخه تاتو های سه بعدی بدن
• تدریس سبک های متفاوت تاتو به صورت حرفه ای که عبارتند از: تاتو طرح پرتره، تاتو گریواش، تاتو گری وایت، تاتو مائوری، تاتو تری بال، تاتو به سبک دات ورک، تاتو اسکچ ورک، تاتو به طرح آب رنگی، تاتو سه بعدی، تاتو به سبک فونت، تاتو مکانیک، تاتو بیو، تاتو هارور، تاتو رئالیسم، تاتوسورالیسم، تاتو ژئومتریک، تاتو به سبک تراش پولکا، تاتو نئوجاپنز و تاتو لترینک.

پیش از اقدام به تاتو، طراحی و سبک دلخواه تان را انتخاب کنید:

اولین مرحله تاتو مربوط میشود به کشیدن طرح بی عیب و نقص بر روی بدن. هر چقدر در این زمینه بهتر باشید و از طراحی بدون نقصی برخوردار باشید برای تان بهتر است.

طرح دلخواه باید به زیبایی و به نحو احسن بر روی پوست اجرا شود.
گروهی از افراد تاتو آرتیست، پیش از شروع به کار میدانند که قصد دارند چه طرحی را به اجرا برسانند.

گروهی دیگر نیز به دنبال طرح هایی هستند که به روز و منحصر به فرد می باشند. شما جز هر دسته از تاتو آرتیست ها که باشید، باید ابتدا طرح دلخواه تان را به درستی و به زیبایی برروی پوست فرد مراجعه کننده ارائه دهید.

قرار دادن تاتو بر روی بدن:

انتخاب جا و مکان تاتو بر روی پوست بدن تان کاملا امری سلیقه ای و اختیاری می باشد. عده ای از افراد که برای اولین بار قصد انجام تاتو برروی بدن خود دارند جایی را انتخاب میکنند که دارای کمترین درد ممکن به هنگام تاتو است.

عده ای دیگر از علاقمندان، تاتو را در ناحیه از بدن که قابل رؤیت و پدیدار است می پسندند مانند تاتو در قسمت پاها و دست ها و در ناحیه کمر که بسیار زیبا و چشمگیر است.

جالب است که بدانید تاتو در ناحیه هایی از بدن که احساس لمس بیشتری دارند زیبا تر و جذاب تر به نظر خواهد رسید.
پس از قطعی شدن نظراتتان راجع به طرح و ناحیه انجام تاتو، لازم است که شناسنامه معتبر خود را نشان دهید.

در برخی از موارد نیز تاتو آرتیست از شما درخواست آدرس و شماره تماس میکند که بتواند در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کند.
اکثر کسانی که قصد ارائه خدمات تاتو را برای مراجعه کنند گان دارند هزینه را پیش از اقدام به کار دریافت می کنند.

سبک های آموزشی، زمان نحوه ی برگذاری کلاس ها:

آموزش های این کلینیک عبارتند از آموزش های مبتدی تا حرفه ای و تدریس سبک های مختلف مانند گری واش، پرتره، سه بعدی، رئال، آب رنگی، دات ورک و دیگر آموزش ها.

آموزش های این کلینیک به صورت های مختلفی از جمله نیمه گروهی و گروهی و کاملا خصوصی اجرا میشود.

مدت زمان این دوره در ده جلسه به طول می انجامد که بر اساس خواسته شما در کلاس های خصوصی و یا گروهی قرار داده میشوید.
آموزش های این کلینیک توسط استاد های بین الملل به صورت حرفه ای به هنرجو های گرامی آموزش داده می شود.

همچنین در طی پروسه یادگیری تاتو بدن، جزوه ای به عنوان راهنمای مرجع و کامل به هنرجو تعلق می گیرد که با مراجعه به این جزوه تمامی مطالبی که به آن نیازمند هستید را دریافت می کنید.

زمانی که دوره های آموزشی هنرجو های گرامی به اتمام برسد، مدرک سرتیفیکیت پایان دوره آکادمی به هنرجو ها تعلق می گیرد.

از دیگر مزایای این کلینیک آموزشی بهره مند شدن هنرجو ها از پشتیبان های مجازی تا یک سال پس از یادگیری دوره های تاتو می باشد که هنرجو ها بدین وسیله می توانند پاسخ سؤالات خود را دریابند.

اگر به این حرفه علاقمند هستید و قادر به شرکت در دوره های آموزشی در این زمینه هستید مراکز آموزشی تاتو بدن در شهرهای مختلفی وجود دارد که شما با مراجعه به این مراکز می توانید در این زمینه کوشا باشید و تاتو بدن را به عنوان یک شغل در نظر داشته باشید.
برای یادگیری حرفه ای و تضمینی باید به کلینیک های معتبر در این زمینه مراجعه نمائید.

تاتو بدن چیست و تاریخچه آن به کجا باز میگردد؟

تاتو نوعی حرفه و برگرفته از هنر می باشد که در این شیوه جوهر از طریق سوزن و دستگاه مخصوص به خود، به لایه دوم پوست منتقل می شود که رنگ را دائمی میکند.
تاتویی که در لایه دوم پوست انجام می شود بدون خونریزی است و رنگ آن بدون تغییر باقی خواهد ماند.

معنای تاتو این است که نقش و نگار های دلخواه مراجعه کننده به طور دائمی بر روی ناحیه ای از بدن هک می شود. امروزه کلاس های آموزشی تاتو بدن در بین جوانان کشور رواج چشمگیری یافته است. به طور واقع بینانه این ترفند بسیار قدیمی است و قدمتی 4000 ساله دارد.

در گذشته و در بسیار از کشورها و مناطق این روش رایج و مرسوم بوده است که از کاربرد های متفاوتی نیز برخوردار بوده است. همچنین جالب است بدانید که بر طبق اسناد و مطالعه تاریخ میتوان پی برد که در گذشته تاتو کردن توسط انسان های قدیمی تمرین شده است.

کلمه تاتو برگرفته از منطقه تاهیتی در اقیانوس آرام است که در زبان تاهیتی به معنای اجرای طرح بر روی شیئی است. همچنین تاتو در ایران نیز دارای قدمت طولانی مدت می باشد. تندیس های به جا مانده تاریخی در ایران نشان از وجود تاتو در زمان هخامنشیان دارد.

کاربرد و دلایل انجام تاتو بدن:

یکی از دلایلی که تاتو در گذشته در بین خانم ها رواج داشته است این بوده که آن ها تصور داشته اند که وجود تاتو بر روی بدن باعث دفع چشم بد و افزایش مهر و عشق شوهر به همسر میشود.

تاتو دارای کاربرد های زیادی بوده است که مهم ترین جنبه آن زیبایی چشم گیر آن است که از گذشته تا به الان به این جنبه آن توجه زیادی شده است.

از دیگر کاربردهای تاتو می توان به ویژگی درمانی آن اشاره کرد. در بسیاری از فرهنگ های قدیمی مانند آداب و رسوم در هند و مصر از تاتو برای درمان استفاده می کرده اند. همچنین در مصر باستان نیز برا بهبود درد های روده ای این روش را به کار می گرفتند.

امروزه نیز از تاتو برای از بین بردن نقص های اکتسابی یا مادرزادی در بدن همچون جای بخیه که جلوه خوشایندی ندارد استفاده می شود. بدین گونه که آن قسمت از بدن توسط طرح تاتو پوشیده می شود؛ در این مورد تاتو آرتیست باید کاملا حرفه ای باشد زیرا این گونه تاتو ها حساس هستند.
در گذشته افراد سرکش و مجرم را با تاتو نشانه گذاری میکردند تا در صورت فرار کردن به راحتی شناسایی شوند.

با گذشت زمان، کاربرد و استفاده از تاتو دچار تغییر و تحول شد به گونه ای که امروزه بسیاری از بازیگران و افراد مشهور از این متد به عنوان زیبایی استفاده می کنند به همین دلیل امروزه تاتو طرفداران خاص خود را پیدا کرده است که قشر بیشتر این طرفداران به جوانها باز میگردد.

عده ای از جوانان از این متد به عنوان یک راه کسب درآمد بهره میبرند و به دوره های آموزش تاتو بدن مراجعه می کنند.

تفاوت بین روش انجام تاتو در گذشته و جدید:

روش های انجام تاتو از گذشته تا کنون دچار تغییر و تحول هایی شده است که این تغییرات باعث پیشرفته شدن انجام این متد شده است.

در گذشته انجام تاتو دشوار تر و همراه با درد بیشتری بوده است که امروزه با به کار گرفتن بهترین روش ها از درد ناشی از آن کاسته شده است و انجام آن مدرن تر می باشد.

در گذشته طرح تاتو را توسط سوزن بر روی پوست میکشیدند و پس از خونریزی آن ناحیه از پوست ماده رنگی را روی پوست قرار میدادند؛ ماده رنگی که در گذشته مورد استفاده قرار گرفته است شامل موادی چون: سرمه، نیل، آب تره، دوده و رنگ طبیعی که دارای دوام بوده را روی پوست قرار داده اند.

روش های قدیمی از اصول بهداشتی برخوردار نبوده اند و امکان بروز حساسیت و بیماری بسیار بوده است؛ اما امروزه انجام تاتو به روش مدرن تر از اصول و قوانین بهداشتی تبعیت میکند.

در آموزشگاه های تاتو بدن به هنرجو های گرامی آموزش داده می شود که باید از سوزن های مخصوص سر طلایی برای اقدام به این متد استفاده کنند.

مراحل انجام تاتو امروزه به این صورت است که ابتدا طرح دلخواه مراجعه کننده توسط خودکار بر روی پوست اجرا می شود و سپس به کمک سوزن های مخصوص، تاتو بر روی پوست کشیده می شود و مرحله بعد، یعنی انتقال جوهر توسط همین سوزن ها به پوست صورت می گیرد.

روش های مدرنیته امروزه نسبت به گذشته از درد کمتری برخوردار است و خونریزی کمتری هم به دنبال دارد.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

اجرای این طرح بر روی پوست بدن در ایران غیر قانونی نمی باشد و هیچ جرمی برای آن نیز وجود ندارد. همچنین برگزاری دوره های آموزشی تاتو بدن نیز هیچ گونه ایرادی ندارد.

بنابر گفته های وزارت بهداشت انجام این متد در محیط کاملا استریل شده و توسط فرد ماهر و متخصص در این زمینه باید صورت بپذیرد.
اما بنابر قوانین و عرف اسلامی هر آنچه که مانع رسیدن آب به پوست شود حرام است به این دلیل که مانع انجام شکل صحیح وضو و غسل می شود.

تاتو بر روی پوست مانعی برای رسیدن آب به پوست نیست زیرا حین انجام تاتو، جوهر به لایه دوم پوست (درم) منتقل می شود و با سطح پوست هیچ گونه ارتباطی نخواهد داشت و آب وضو به راحتی به سطح پوست می رسد. از دیدگاه تمامی مراجع تقلید انجام تاتو هیچ گونه ایرادی ندارد.

آیا تاتو بدن دردناک است؟

همانطور که میدانید گاهی برای رسیدن به اهداف و زیبایی های مدنظر تان لازم است که مقداری درد و سختی را تحمل کنید. انجام و اجرای تاتو بر روی پوست همراه با اندکی درد است. اگر قصد دارید بدنتان را به کمک تاتو زیبا کنید باید آستانه تحمل دردتان را اندکی افزایش دهید.

البته احساس درد نیز بستگی به نوع پوست شما و حرفه ای بودن تاتو آرتیست تان نیز دارد. قطعا اگر دارای پوست ظریف و نازکی هستید درد بیشتری را باید تحمل کنید. قسمت های مختلف بدن نیز میزان حساسیت های متفاوتی دارند به عنوان مثال قسمت هایی از بدن که دارای رشته های عصبی و نزدیک به استخوان است گیرنده های درد بیشتری نیز دارد.

قسمت هایی از بدن که ممکن است درد بیشتری را برای انجام تاتو متحمل شوید عبارتند از: مچ دست، مچ پا، ساعد، قفسه سینه و شانه ها. قسمت هایی از بدن که دارای چربی است برای انجام تاتو همراه با درد کمتری است.

انتخاب حرفه تاتو به عنوان یک شغل در ایران:

اگر شما از علاقمندان تاتو هستید می خواهید از این حرفه به عنوان شغل و راه کسب در آمد بهره ببرید در کشورمان مراکزی وجود دارد که دوره های آموزش تاتو بدن را به بهترین شکل ممکن اجرا می کنند و شما می توانید در آن دوره ها شرکت کنید.

برای یادگیری تاتو نیازی به پیش زمینه ندارید و کافی است که برای شروع در کلاس های معتبر شرکت کنید. اگر شما از قبل پیش زمینه طراحی و نقاشی دارید در این زمینه میتوانید خوش بدرخشید.

نکاتی درمورد آموزش تاتو بدن:

آموزش حرفه ای تاتو از سه رکن تشکیل شده است که برای حرفه ای شدن در این زمینه باید به این سه رکن توجه و دقت فرمایید.

۱-تکنیک تاتو: همانگونه که می دانید همه هنر ها نیازمند تکنیک و ترفند های مخصوص به خود هستند و از آن جایی که تاتو زیر شاخه هنر و نقاشی است دارای تکنیک می باشد. لازمه تبدیل شدن به یک تاتو کار حرفه ای دانستن این تکنیک است.

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که از این گونه تکنیک ها مطلع نیستید میتوانید با شرکت در دوره های آموزشی معتبر به تاتو آرتیست حرفه ای تبدیل شوید و در این راه به راحتی قدم بردارید و تلاش کنید.

۲- وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو: برای شرکت کردن در دوره های آموزشی تاتو بدن لازم است وسایل و ابزار های مورد نیاز این متد با خود همراه داشته باشیم.

۳-طراحی: مهم ترین قسمت انجام یک تاتو ایده آل و بدون نقص مربوط می شود به بخش طراحی تاتو.

اگر در زمینه طراحی تاتو بینظیر باشید شک نکنید در کوتاه ترین زمان ممکن به یک تاتو آرتیست حرفه ای تبدیل خواهید شد.

بیشتر افرادی که در کلاس های دکتر تاتو شرکت می کنند بارها شنیده اند که هنر تاتو همانند نقاشی است اما ابزار های لازمه آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

سبک های متفاوت در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در شیراز:

انجام تاتو بر روی بدن شامل سبک های مختلفی است.
سبک سه بعدی: این مدل سبک و سیاق بیشتر مخصوص آقایان است. یکی از تکنیک هایی که در این سبک کاربرد زیادی دارد تکنیک پرسپکتیو است. حالت سایه در این مدل تاتو به گونه ای است که باعث ایجاد خطای دید می شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش تاتو بدن در شیراز:
  • مرکز آموزش پی آر
  • مرکز آموزش فرهادی کیا
  • مرکز آموزش قادری
  • مرکز آموزش مایسا
  • مرکز آموزش سیب
  • مرکز آموزش دیورا
  • مرکز آموزش حقیقت
  • مرکز آموزش تاتو استار
  • مرکز آموزش ادل
  • مرکز آموزش زاهدی
  • مرکز آموزش رئیسی
  • مرکز آموزش کیمیا
  • مرکز آموزش آغاسی
  • مرکز آموزش الهه رضایی
  • مرکز آموزش پور احسان

الهه زیبایی
0917714 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حقیقت
0713630 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پی آر
0713631 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیب
0991469 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زاهدی
0990202 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رضایی
0936323 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای ثبت نام در دوره آموزشی تاتو در آموزشگاه شیراز چقدر هزینه باید بپردازم؟

در هنگام ثبت نام با توجه به انتخاب نوع و شیوه‌ی آموزشی هزینه آموزش مشخص گردیده جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

آیا آموزش تاتو به صورت کامل داده میشود؟

بله. تمام اصول آموزش داده میشود.

افراد کارمند و شهرستانی امکان ثبت نام در دوره آموزشی تاتو را دارند؟

بله. برای این عزیزان برنامه آموزش خاصی در نظر گرفته شده است.

برگزاری کلاس های تاتو در شیراز به صورت فشرده امکان پذیر است؟

بله. برای عزیزانی که قصد ثبت نام در دوره آموزشی تاتو به صورت فشرده دارند برنامه ای خاصی در نظر گرفته شده است.

کلاس گروهی برای آموزش تاتو دارید؟

بله. این آموزشگاه کلاسهای گروهی بین 8 تا 15 نفره نیز برگزار می‌کند.

آیا کلاس رفع اشکال هم دارید؟

بله. با اتمام دوره آموزشی کلاسهای رفع اشکال در زمینه انجام تاتو برگزار میشود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
کلاس آموزش تاتو روی بدن در شیراز، آموزشگاه تاتو بدن در شیراز، مراکز آموزش تاتو بدن در شیراز، گام به گام،از مبتدی تا پیشرفته، حرفه ای، از صفر تا صد، انواع سبک تتو بدن، هزینه و قیمت، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!