آموزش خودآرایی در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش خودآرایی در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش خودآرایی در شیراز
  • کلاس آموزش خودآرایی در شیراز

آموزش خودآرایی در شیراز
آموزش خودآرایی شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در شیراز در آرایشگاه هایپر بیوتی شیراز

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در شیراز

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در شیراز در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش خودآرایی در شیراز

کلاس آموزش خودآرایی در شیراز

آموزش خودآرایی در شیراز – زیبایی ظاهری و آراستگی، علاوه بر اینکه تاثیر مستقیمی بر روی جذابیت افراد دارد، باعث افزایش اعتماد به نفس در آنها می شود. این موضوع در بین خانم ها اهمیت دو چندانی دارد و آنها همواره در پی این موضوع هستند که جذابیت ظاهری خود را بیشتر کنند.

چنان چه خانم ها آرایش های متناسب با چهره ی خود و انجام کارهایی مثل؛ مژه گذاشتن، کانتورینگ صورت، آرایش کردن چشم ها و… را بیاموزند، می توانند گام مهمی جهت رسیدن به چهره ی مطلوب خود بر دارند. برای کسب آموزش های گفته شده که خود آرایی نام دارد، سازمان فنی حرفه ای دوره هایی را زیر نظر اساتید مجرب و با تجربه، برگزار می کند. خانم ها بعد از شرکت در این دوره ها، علاوه بر اینکه در امر انجام خدمات آرایشی و پیرایشی به استقلال می رسند، می توانند با شرکت در آزمون های مربوطه، مدرک معتبر فنی حرفه ای را کسب کنند

آموزش خودآرایی در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش خودآرایی در شیراز می پردازیم.

سر فصل ها:

• نحوه ی انجام خود آرایی
• ابزار و وسایل لازم برای خود آرایی

دوره ی آموزشی خودآرایی

در این دوره ی آموزشی، هنر جویان زیر نظر مربیان مجرب، نکات زیر را فرا می گیرند؛ در این دوره، نحوه ی صحیح استفاده از تمامی لوازم های آرایشی، انجام انواع میکاپ ها بر روی صورت شخص و ترتیب صحیح مراحل آرایش کردن، نحوه ی درست ست کردن رنگ ها برای آرایش، رفع ایرادات و مشکلات پوستی و نیز انجام کارهایی مثل؛ نحوه ی صحیح کانتور کردن صورت، نحوه ی مژه گذاشتن و… را با ذکر نکات ریز، به هنرجویان آموزش داده می شود.

نحوه ی برگزاری این دوره

تعداد شرکت کنندگان:

کلاس های دوره ی آموزش خود آرایی به سه صورت؛ خصوصی، نیمه خصوصی و کلاس های گروهی برگزار می شوند؛ و از آنجایی که دوره های آموزش خود آرایی، زیر نظر فنی حرفه ای برگزار می گردند، لذا تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ها، توسط قوانین این سازمان تعیین می شوند. به این ترتیب که تعداد شرکت کنندگان درکلاس های خصوصی از یک نفر تا سه نفر، تعداد شرکت کنندگان در کلاس های نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و تعداد اعضای کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده نفر است.
ضمنا برای خانم های پر مشغله، مثل خانم های کارمند و یا کسانی که ازشهرستان برای شرکت در کلاس ها می آیند و امکان شرکت کردن در تایم های معمولی را ندارند، کلاس هایی در روزهای تعطیل، آخر هفته ها و یا ساعات عصر دایر می شود.

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار و لوازمی که هنر جویان برای سپری کردن این دوره نیاز دارند، ابزار خاص و ویژه ای نیستند. بلکه همان لوازمی هستند که اغلب خانم ها در کیف خود موجود دارند. بعضی از این لوازم شامل؛ خط چشم های مایع و جامد، پالت رژ لب جامد، رژ لب مایع، برق لب، رژ گونه ی پودری، کانسیلر، پرایمر، فون متعادل سازی چهره ی چرب، خشک و نیمه چرب، کرم زیر سازپوست، کرم پودر مناسب، پودر فشرده یا پنکک، شیر پاک کن، ریمل، مرطوب کننده ی پوست و لوسیون، قلمو و اسفنج های آرایشی، لوازم اصلاح صورت و ابرو مثل؛ موچین و قیچی ابرو، موم های اصلاح صورت.

بعد از اتمام این دوره چه توانایی هایی کسب می کنید؟

بعد از یاد گیری آموزش های لازم در این دوره، هنرجویان مهارت های لازم برای آرایش و پیرایش خود را می آموزند، سپس می توانند با شرکت کردن در آزمون های فنی حرفه ای، مدرک معتبر این سازمان را کسب کنند و اگر تمایل داشته باشند، می توانند به تدریس در این حرفه به عنوان مربی بپردازند.

بازار کار:

بعد از گذراندن دوره های آموزش خود آرایی و شرکت در آزمون های فنی حرفه ای و کسب مدرک معتبر این سازمان، هنر جویان در صورت تمایل داشتن، می توانند به عنوان مربی در این رشته فعالیت کنند؛ اما یکی از فواید مهم گذراندن این دوره، این است که افراد می توانند در منزل و در هر ساعتی از شبانه روز به رفع نیازهای آرایشی و پیرایشی خود بپردازند، واضح است که افراد از رفتن به سالن های زیبایی بی نیاز می شوند که این امر باعث می شود در هزینه های آنها صرفه جویی شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز اموزشی خودآرایی در شیراز:
  • مرکز آموزش ژیلا
  • مرکز آموزش جاوید
  • مرکز آموزش گلشیفته
  • مرکز آموزش آلما
  • مرکز آموزش لیماک
  • مرکز آموزش آتون
  • مرکز آموزش یاقوت
  • مرکز آموزش ماد
  • مرکز آموزش قادری
  • مرکز آموزش مایسا
  • مرکز آموزش مه رو
  • مرکز آموزش اتون
  • مرکز آموزش دلوان
  • مرکز آموزش ایران فشیال
  • مرکز آموزش هفت رخ

کهکشان
0917049 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سحر فرهادی
0937112 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیماک
0936375 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مروارید سفید
0713726 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آتون
0917816 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ژیلا
0917306 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بازار خودآرایی در شیراز چگونه است؟

بعد از گذراندن دوره های آموزش خود آرایی و شرکت در آزمون های فنی حرفه ای و کسب مدرک معتبر این سازمان، هنر جویان در صورت تمایل داشتن، می توانند به عنوان مربی در این رشته فعالیت کنند.

مزیت آموزش این دوره در چیست؟

یکی از فواید مهم گذراندن این دوره، این است که افراد می توانند در منزل و در هر ساعتی از شبانه روز به رفع نیازهای آرایشی و پیرایشی خود بپردازند، واضح است که افراد از رفتن به سالن های زیبایی بی نیاز می شوند که این امر باعث می شود در هزینه های آنها صرفه جویی شود.

بعد از اتمام دوره خودآرایی در شیراز چه توانایی هایی کسب می کنید؟

بعد از یاد گیری آموزش های لازم در این دوره، هنرجویان مهارت های لازم برای آرایش و پیرایش خود را می آموزند، سپس می توانند با شرکت کردن در آزمون های فنی حرفه ای، مدرک معتبر این سازمان را کسب کنند و اگر تمایل داشته باشند، می توانند به تدریس در این حرفه به عنوان مربی بپردازند.

ابزار و وسایل مورد نیاز خودآرایی چیست؟

این ابزار شامل موارد زیر است:
خط چشم های مایع و جامد، پالت رژ لب جامد، رژ لب مایع، برق لب، رژ گونه ی پودری، کانسیلر، پرایمر، فون متعادل سازی چهره ی چرب، خشک و نیمه چرب، کرم زیر سازپوست، کرم پودر مناسب، پودر فشرده یا پنکک، شیر پاک کن، ریمل، مرطوب کننده ی پوست و لوسیون، قلمو و اسفنج های آرایشی، لوازم اصلاح صورت و ابرو مثل؛ موچین و قیچی ابرو، موم های اصلاح صورت.

تعداد شرکت کنندگان در هر شیوه آموزشی چند نفر است؟

تعداد شرکت کنندگان درکلاس های خصوصی از یک نفر تا سه نفر، تعداد شرکت کنندگان در کلاس های نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و تعداد اعضای کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده نفر است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش خودآرایی در شیراز، آموزش گریم و خودآرایی در شیراز، کلاس آموزش خودآرایی در شیراز، کلاس های آموزش خودآرایی در شیراز، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!