بهترین آتلیه کودک در شیراز
  • بهترین آتلیه کودک در شیراز
  • بهترین آتلیه کودک شیراز

بهترین آتلیه کودک در شیراز
بهترین آتلیه کودک در شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در شیراز در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در شیراز

بهترین آتلیه کودک در شیراز با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در شیراز

بهترین آتلیه کودک شیراز – توجه به انتخاب یک آتلیه‌ی کودک خوب، بسیار مهم است. دلیل این اهمیت این است که دوران کودکی، از زیباترین و خاص‌ترین دوره‌های زندگی هر فرد است. اینکه از این دوران شیرین و دوست داشتنی، فیلم و تصاویر خلاقانه و باکیفیت داشته باشیم بسیار خوشایند است. بخصوص برای صاحب عکس، یعنی کودک که در آینده با دیدن عکس‌های جالب و جذاب خود لذت ببرد.

درگذشته که تکنولوژی خیلی پیشرفت نکرده بود و انواع مختلفی از دوربین‌های فیلم و عکس‌برداری حرفه‌ای وجود نداشت، ثبت و گرفتن عکس از کودک، چندان باب نبود و تنها بعضی افراد، چند تصویر، آن‌هم غیرحرفه‌ای از کودکانشان می‌گرفتند؛ اما امروزه باوجود دوربین‌های پیشرفته و تعدد آتلیه‌های عکس‌برداری کودک، کمتر خانواده ایست که چند عکس حرفه‌ای در این اماکن، از کودک خود نگیرد، چراکه قطعاً کودکان امروز، فردا در پی عکس‌های دوران کودکی خود، خواهند بود.

بنابراین بهتراست حالا که این کار را برای خود یک برنامه‌ی مهم قرار داده‌ایم، آتلیه‌ای باکیفیت کار بالا، انتخاب کنیم.

بهترین آتلیه کودک در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه کودک شیراز می پردازیم.

ویژگی‌های یک آتلیه‌ی خوب

بهداشت و تمیزی:

ازآنجایی که کودکان بیش از بزرگ‌سالان نیاز به مراقبت دارند و به سبب سیستم ایمنی ضعیف‌تر، بیشتر در معرض ابتلا به عفونت‌اند، عدم آلودگی در محیط آتلیه و نیز لباس‌ها و وسایلی که به عنوان دکور در قاب تصویر، استفاده می‌شوند، بسیار حائز اهمیت است تا پوست لطیف کودکان دچار آسیب نشود.

مهارت عکاس:

عکاس کودک علاوه بر مهارت در عکس‌برداری و استفاده از دوربین، باید موارد دیگری را رعایت کند. ازآنجایی که کودکان ذاتاً، بازیگوش و بسیار فعال هستند و به‌اصطلاح خودمان، ورجه وورجه زیاد می‌کنند، به این دلیل عکاس باید توانایی این را داشته باشد که به شیوه‌ی خود، کودک را به هنگام عکس‌برداری در سر جای خود بنشاند و با هر ترفندی شده باعث نگاه مستقیم چشمان کودک به لنز دوربین شود.

همین‌طور بسیاری از کودکان به‌سختی با افرادی به‌جز والدین خود ارتباط برقرار می‌کنند و تا حدودی خجالتی و گوشه‌گیرند. در مورد این بچه‌ها، عکاس اگر نتواند ارتباط دوستانه برقرار کند، طبیعی است که کودک اجازه‌ی گرفتن عکس خوب را نمی‌دهد؛ بنابراین هرچه فرزند ما در آتلیه‌ی عکاسی احساس راحتی و شادی داشته باشد، می‌توان از او ژست‌های متفاوتی را درخواست نمود. برای ایجاد حس و حال کودکانه ونیز احساس راحتی در بچه‌ها، می‌توان با خواندن شعر، پخش موسیقی شاد و یا دادن اسباب‌بازی به آن‌ها و… کمک گرفت.

دیدن نمونه کار:

برای یک انتخاب درست و خوب در زمینه‌ی آتلیه‌ی کودک، بهترین راه این است که قبل از مراجعه به هر آتلیه‌ای، نمونه کارهای قبلی آن را مشاهده کنید. برای این منظور، کافی است به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید و با بررسی نمونه کارهای آتلیه‌های معروف و معتبر، به تصمیم و انتخابی مطمئن برسید. با دیدن نمونه‌های عکاسی، به‌راحتی می‌توان در مواردی هم چون میزان مهارت عکاس، انواع دکورهای پشت‌صحنه‌ی عکس‌برداری، انواع ژست‌های درخواستی از کودک که بسیار به خلاقیت عکاس وابسته است، کیفیت نورپردازی و دوربین، میزان و مهارت در ادیت عکس و…اطلاعات مهمی به دست آورد.

روتوش:

در مورد کودکان، بهترین عکس‌ها، عکس‌هایی هستند که کمترین دست‌کاری و روتوش را داشته باشند. هرچه معصومیت و چهره‌ی طبیعی کودک در تصویر، بیشتر قابل‌مشاهده باشد، عکس کودک از کیفیت بالاتری برخوردار است. دست‌کاری و ادیت کمتر در عکس کودک، مستلزم این است که عکاس به‌اندازه‌ی کافی درگرفتن عکسی طبیعی وبی نقص از کودک، حرفه‌ای عمل کرده باشد. همین‌طور استفاده از نور بیش‌ازحد درصحنه هم از نرمال بودن کار، کم می‌کند.

کیفیت چاپ و رنگ:

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که عکس، درست گرفته می‌شود اما خوب چاپ نمی‌شود؛ بنابراین تنها عکاسی خوب و دقیق، کافی نیست و بعد از آن نوبت به چاپ باکیفیت می‌رسد. در مورد چاپ عکس، نوع کاغذ مصرفی بسیار حائز اهمیت است. برخی از کاغذها تنها با یک تماس دست، لکه می‌افتند و دیگر هم پاک نمی‌شوند. همین‌طور به‌راحتی پاره شده و عمر کمی دارند. در حال حاضر بهترین نوع کاغذ برای چاپ عکس، کاغذی از جنس ابریشم، به نام سیلک است. این کاغذ فوق‌العاده باکیفیت است چراکه برخلاف کاغذهای نامرغوب جای هیچ اثرانگشتی روی آن باقی نمانده و از طول عمری معادل ده‌ها سال، برخوردار است.

پس از انتخاب کاغذ، عمل چاپ به لابراتوارهای عکاسی سپرده می‌شود. یک عکاسی معتبر، چاپ عکس‌های خود را به بهترین لابراتوارها، واگذار می‌کند.

چگونگی تنظیم رنگ‌ها و نور و شدت آن در تصویر هم به توانایی و هنر پرسنل آتلیه بستگی دارد. هرچه این موارد بهتر انجام شود عکس دل‌نشین‌تری خواهیم داشت.

پرسنل و کادر مجموعه:

کاربلد بودن یک اصل مهم در مورد همه‌ی کارکنان یک آتلیه‌ی سرشناس و معتبر است اما علاوه بر آن، نحوه‌ی برخورد اعضای مجموعه با مشتری، خوش‌روئی، روابط عمومی قوی، دلسوزی و صبوری در ارتباط با کودک و نیز علاقه به کار با کودک، از موارد مهمی‌اند که هم سبب نتیجه‌ی مطلوب‌تر در خصوص همکاری کودک با عکاس می‌شوند و هم برای والدین خاطره‌ای به‌یادماندنی و دل‌نشین را به همراه خواهند داشت به‌طوری‌که پدرها و مادرها رغبت بیشتری برای مراجعه‌ی مجدد به این اماکن پیدا خواهند کرد.

محیط آتلیه:

محیط آتلیه علاوه بر تمیزی و مرتب بودن، باید از فضای کافی برخوردار باشد. آتلیه‌های خوب، معمولاً به‌اندازه‌ی کافی بزرگ هستند و شما در آن‌ها احساس راحتی خواهید کرد. دریک آتلیه‌ی استاندارد، برای انتظار و انتخاب عکس مشتریان، باید جای کافی وجود داشته باشد. همین‌طور دما و هوای محیط باید متعادل باشد به‌گونه‌ای که شما و کودکتان نه احساس سرما و نه گرما داشته باشید.

مکان قرارگیری:

بهتراست آتلیه‌ای را انتخاب کنید که هرچه بیشتر به خیابان‌های اصلی و یا اتوبان نزدیک بوده و دسترسی به آن، آسان باشد. همینطور در حوالی آن، مکان مناسب پارک وسیله‌ی نقلیه، وجود داشته باشد. در ضمن اگر کلینیک عکس و فیلم، دریک مجتمع واقع‌شده و در طبقه‌ی هم کف هم نیست، داشتن آسانسور بسیار مهم است. نکته‌ی آخر اینکه هرچه موقعیت قرارگیری آتلیه، از امنیت و کلاس بالاتری برخوردار باشد، بهتر است.

میزان قیمت و تعرفه:

همیشه قیمت‌های ارزان‌تر، جلب‌توجه بیشتری می‌کنند، اما همه‌ی ما صداقت در این ضرب‌المثل را باور داریم که هرچه بیشتر پول بدی، بیشتر آش می‌خوری. قطعاً قیمت‌های بسیار پایین و بسیار بالا همیشه غیرطبیعی هستند. اگر بین آتلیه‌های معتبر، جست‌وجو کنید، شاهد تفاوت قیمت چندانی نخواهید بود. تمامی مراکز معروف و شناخته‌شده‌ی عکاسی، تقریباً رنج قیمتی نزدیک به هم دارند. این یعنی شما برای گرفتن یک یا چند عکس خوب، باید مبلغ مشخصی را بپردازید و اگر به مبالغ کمتری فکر کنید طبیعی است که نتیجه‌ی چندان رضایت بخشی، در پی نخواهد داشت.

اشتباه مادران در انتخاب عکاسی:

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، مهارت عکاس، هم در عکس‌برداری و هم در برقراری ارتباط دوستانه با کودک، سابقه‌ی کاری بالای پرسنل، محیط سالم و سلامت بهداشتی آتلیه، کیفیت چاپ عکس و… از مواردی هستند که باید برای انتخاب آتلیه‌ی عکس کودک، در اولویت ما باشند، اما متأسفانه والدین به‌خصوص مادران، ناآگاهانه، به مواردی دیگر توجه می‌کنند که نه‌تنها در اولویت نیستند، بلکه در بسیاری از مواقع، باعث می‌شوند نتیجه نهایی، آن‌طور که باید وشاید، از آب درنیاید. مواردی نظیر:

توجه به قیمت‌ها و نرخ عکاسی:

توجه به قیمت مهم است اما بعد از توجه به کیفیت کار. بسیاری از مادران تنها دغدغه‌ی قیمت و هزینه‌دارند، غافل از اینکه کار باقیمت پایین اصلاً قابل‌مقایسه باکار باقیمت بالاتر، نیست. مطمئناً برای ارائه‌ی عکس بهتر، دستمزد بیشتری دریافت می‌شود. یکی از مراکز مسلط در خصوص عکاسی کودک، مرکز تصویربرداری، می‌باشد که شما، با مراجعه به آن، می‌توانید انواع نمونه کارهای حرفه‌ای را مشاهده کنید و قطعاً با دیدن نمونه‌ها، سطح توقع خود را بازخواهید شناخت. در این آتلیه، تمامی تعرفه‌ها، متناسب باکاراست.

توجه تنها به یک حالت بعد از کار:

در عکاسی کودک، نباید تنها به تصویر صورت، اکتفا کرد. بهترین حالت عکس از کودک، عکسی کامل از اوست. عکس ۴×۳ چندان مناسب کودک نیست. جذاب‌ترین و دل‌نشین‌ترین عکس‌های کودک، وقتی ثبت و ضبط می‌شود که نهایت کودکانگی در قاب تصویر، لحاظ شود. به‌عنوان‌مثال، حالت‌های مختلفی ازجمله بازی کردن، خوابیدن معصومانه‌ی کودک، خندیدن و یا حتی گریه، می‌توانند همگی ژستی طبیعی و درعین‌حال جالب و جذاب برای عکاسی از کودک باشند. در استودیوی عکس و فیلم، به‌تمامی این نکات توجه می‌شود. همین‌طور در این مرکز، انواع دکورها و صحنه‌ها از قبیل فضای باز، بسته، ساحل، پارک و… وجود دارد که شما بسته به سلیقه‌ی خود انتخاب‌های متعدد، داشته باشید.

اصرار به ایده‌های نامتعارف و غیرمعمول:

برخی از افراد، بدون در نظر گرفتن شرایط کودک خود، اصرار به انجام برخی کارها دارند؛ مثلاً دوست دارند حالتی خاص را از کوک خود به تصویر کشیده و ثبت کنند و یا با مراجعه به اینترنت و دیدن ژست‌های گرفته‌شده توسط دیگر کودکان، دچار هیجان شده و می‌خواهند دقیقاً عین همان ژست‌ها را کودک خود گرفته و عکس بیندازد.

باید گفت، برخی ایده‌های عکاسی علی‌رغم جذابیت، در مورد کودک شما قابل‌اجرا نیست. شما نباید کودک را مجبور کنید حالتی به خود بگیرد که برخلاف میل اوست. در آتلیه‌ی سعی بر این است که حتی‌الامکان‌ هم از ایده‌های والدین استفاده شود و هم کودک در موقعیت ناخوشایند و ناخواسته قرار نگیرد. جلب رضایت مادر و کودک از توجهات این کلینیک عکاسی بوده و هست.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه:

بسیاری از مادران بدون دادن اطلاعات کافی به کودک، از جایی که قرار است او را ببرند، به آتلیه‌ها مراجعه می‌کنند. اگر کودک نداند به کجا و چرا می‌رود، چگونه طبق انتظار ما عمل کند؟ بهتر است به کودک در مورد اینکه چگونه در آتلیه رفتار کند توضیحاتی بدهیم تا به هنگام مواجهه با عکاس، دچار استرس و اضطراب نشود و بتواند چندساعتی که در محیط استودیوی عکاسی است تا جای ممکن با عوامل همکاری کند.

دخالت در کار عکاس:

دخالت درکارعکاس نه‌تنها منفعتی در پی ندارد بلکه کار عکس‌برداری را سخت‌تر می‌کند. بهتراست قبل از مراجعه به هر آتلیه‌ای از تخصص و کیفیت کار آن، آگاه شوید که در حین انجام کار، دیگر نگران هیچ‌چیز نبوده و خیالتان از بابت همه‌چیز راحت باشد. با حضور در آسودگی خاطر از هر نظر را تجربه خواهید کرد.

خدمات مرکز عکاسی:

در آتلیه‌ی عکاسی، تمامی الزامات عکاسی حرفه‌ای رعایت می‌شود. برترین و به‌روزترین دوربین‌های دیجیتال و فول اچ‌دی، با پیکسل فوق‌العاده بالا، انواع دکورها، عکاسان بامهارت، در عکاسی و نیز در برقراری ارتباط با کودک، محیط مناسب و فضای کافی و قیمت‌های کاملاً متناسب باکیفیت کار، همه و همه از ویژگی‌های این مجموعه است. تنها کافی است یک‌بار در این مجموعه از کودک خود عکس بگیرید و در مقابل هزاران بار، از دیدن تصویر فرزند دلبند خود، لذت ببرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

ابزار خاصی برای عکس گرفتن کودکان لازم است؟

بله. وسیله و ابزارهای تزیینی مثل کلاه، اسباب بازی، چتر و ... برای عکس گرفتن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آیا همراه کودک خانواده‌ی آن هم میتوانند حضور داشته باشند؟

برای عکاسی باید افرادی در کنار کودک باشند که کودک در کنار آنها احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

آیا هر زمان جهت عکاسی کودکم مراجعه کنم نوبت داده میشود؟

خیر. جهت عکاسی باید از قبل هماهنگی های لازم را اجام داده باشید.

آیا عکاس خانم دارید؟

بله

آیا برنامه برای گرفتن عکس از کودک و خانواده اش دارید؟

بله. در این آتلیه کودک عکاسی از کودک به همراه خانواده اش گرفته میشود.


کلمات کلیدی:

بهترین آتلیه کودک در شیراز، بهترین آتلیه عکس کودک در شیراز، بهترین آتلیه تخصصی کودک در شیراز، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!