بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز
  • مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز
مرکز میکروپیگمنتیشن
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو در مرکز خدماتی هایپر بیوتی شیراز
انجام میکروپیگمنتیشن ابرو به صورت حرفه ای در سالن تخصصی هایپر بیوتی در شیراز

میکروپیگمنتیشن ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه خدمات حرفه ای



بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز | مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز

مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز -امروزه همه ی خانم ها دوست دارند که در هر موقعیتی، آراسته و مرتب باشند؛ اما شاید وقت و حوصله ی رسیدگی دائمی به چهره ی خود را نداشته باشند، داشتن ابروهایی مرتب و زیبا و خوش فرم، حرف اول را در آراستگی چهره ی خانم ها می زند، اما ممکن است خیلی از خانم ها به دلیل مشغله، نتوانند هر روز به ابروهای خود رسیدگی کنند. از این گذشته بعضی از خانم ها، به دلایل مختلفی، ابروهایی کم پشت، نازکی دارند و نیاز دارند هر روز آنها را طراحی کنند که البته انجام این کار، وقت گیر و خسته کننده می باشد.

اما پیشرفت متد ها و روش های آرایشگری، برای حل این مشکلات، یک راه حل بسیار مناسب پیشنهاد می دهد. این راه حل، هاشور کردن ابرو ها است که به دو روش؛ میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن، انجام می شود. در هر دو روش شما صاحب ابروهایی پر پشت و خوش فرم با ظاهری کاملا طبیعی می شوید و به این ترتیب می توانید آراستگی خود را حتی هنگام برخاستن از خواب، حفظ کنید. این دو روش تفاوت های جزئی باهم دارند، در ادامه به بررسی بیشتر روش میکروپیگمنتیشن ابرو می پردازیم.

مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز می پردازیم.

میکروپیگمنیشن ابرو چیست؟

میکرو پیگمنتیشن، یک روش نوین و مناسب، برای فرم دهی به ابروها و اصلاح فرم آنها است، در این روش، رنگ دانه هایی را به کمک یک دستگاه مخصوص، با کارتریج های استاندارد، به عمق مشخصی از پوست انتقال می دهند. به این ترتیب که لابه لای ابروهای طبیعی فرد، خطوطی نازک و نا مرتب و در جهت رویش ابروها می کشند که به این دلیل و نیز به دلیل اینکه رنگ ها را به عمق کمی از پوست تزریق می کنند، این روش ظاهری بسیار طبیعی به ابروها می دهد، چنان چه مدتی از انجام این تکنیک بگذرد و رنگ ها روی ابروها جا بیوفتد، تشخیص آن از ابروهای طبیعی بسیار دشوار خواهد بود. البته بعد از گذشت مدت زمانی، این تکنیک به ترمیم کردن نیاز دارد.

شخصی که میکروپیگمنتیشن ابروها را انجام می دهد، پیگمنتر نامیده می شود. چنین شخصی باید به تمام نکات و تکنیک های انجام این روش به خوبی مسلط باشد، در طراحی مدل ابروی مشتری ها توانایی داشته باشد، انواع رنگ ها و مدل های پوست و حالت های چهره را بشناسد و نیز به رعایت اصول بهداشتی اهمیت زیادی بدهد.

به این دلیل که میکروپیگمنتیشن یک روش تهاجمی است، بروز خون ریزی و درد در حین انجام آن، طبیعی است؛ اما تکنیک هایی مانند بی حسی موضعی، برای کاهش درد حاصل از این روش، می تواند بسیار سودمند باشند.

چه افرادی نمی توانند این روش را انجام دهند؟

افرادی که قرص های اعصاب قوی استفاده می کنند.
افرادی که مواد مخدر استفاده می کنند.
افراد دارای بیماری هایی مثل؛ فشار خون، دیابت و ناراحتی های قلبی.
خانم های باردار و شیرده.

مزیت های روش میکروپیگمنتیشن ابرو:

یک فرم زیبا و طبیعی به ابرو ها می دهد.
ترسیم هاشور، در جهت رویش موهای ابرو است و فرم ابرو ها را قرینه می کند.
به تار های ابروی طبیعی فرد آسیبی نمی زند و باعث ریزش آنها نمی شود.
ماندگاری بالایی دارد و تغییر رنگ نمی دهد.
امکان تغییر مدل ابروها به یک فرم دلخواه، بعد از گذشتن 1 الی چند سال وجود دارد.

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز

مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز

پیگمنتر یا اجرا کننده ی تکنیک میکروپیگمنتیشن ابرو:

تاثیر گذارترین عامل در اجرای یک میکروپیگمنتیشن خوب، یک پیگمنتر یا اجرا کننده ی ماهر و توانمند است، چنین شخصی باید به تمامی نکات مورد نیاز برای انجام این تکنیک، تسلط داشته باشد و نیز باید به سلامتی مراجعه کنندگان خود بسیار اهمیت دهد، مثلا از رنگ های استاندارد و ارگانیک و وسایل بهداشتی و مجاز برای کار خود استفاده کند.
این شخص لازم است که حتما واکسن های کزاز و هپاتیت B را زده باشد و دارای گواهی نامه ی آموزشی همراه با بیمه ی تخصصی باشد.

دوام میکروپیگمنتیشن ابرو:

ماندگاری این تکنیک به عوامل مختلفی مانند؛ جنس پوست افراد و شرایط آب و هوایی و محل زندگی آنها بستگی دارد؛ اما گفته شده که این تکنیک برای افراد با پوست خشک ماندگاری بیشتری دارد، در مجموع ماندگاری این تکنیک در حدود 6 ماه تا 1 سال است و پس از آن به ترمیم نیاز پیدا می کند. البته این روش، دارای ماندگاری بالایی است و تغییر رنگ در آن خیلی کم و دیر انجام می شود.

رنگ میکروپیگمنتیشن ابرو:

انتخاب یک رنگ ابروی مناسب، در این تکنیک اهمیت بسیار زیادی دارد، فاکتور های زیادی برای انتخاب یک رنگ مناسب وجود دارد، یک رنگ مناسب و استاندارد، باید بر اساس اصول و متد های بهداشتی تولید شده باشد، چون قرار است که این رنگ، از اولین سد دفاعی بدن، یعنی اپیدرم عبور کند و به لایه ی درمیس پوست وارد شود. به همین دلیل باید اطمینان حاصل شود که رنگ های مورد استفاده، استریل، غیر سمی و عاری از هر گونه مواد سرطان زا باشند و توسط کارتریج های استریل و بهداشتی به پوست وارد گردند.

رنگ های طبیعی و استاندارد، به دلیل زیست سازگاری و رعایت اصول بهداشتی در تولید آنها، ممکن است که از رنگ های سنگین و حاوی مواد شیمیایی مضر، ماندگاری کمتری داشته باشند، برای تشخیص یک رنگ بهداشتی و ایمن باید به تاییدیه ی وزارت بهداشت کشور تولید کننده ی آن رنگ توجه کرد. بهترین رنگ برای هر ابرویی، یک رنگ قهوه ای سوخته ی بدون قرمزی است.

چگونگی شناخت مراکز معتبر:

در انجام میکروپیگمنتیشن، انتخاب یک مرکز و سالن مناسب و حرفه ای، حرف اول را می زند. چنین مراکزی لازم است که از افراد با تجربه و با مهارت، دستگاه های مدرن و استاندارد و وسایل ضد عفونی شده و یک بار مصرف، برای ارائه ی خدمات خود استفاده کنند. پس بهتر از قبل از انجام میکروپیگمنتیشن، به سالن های مختلفی بروید و شرایط سالن و کارکنان آن و چند نمونه از کارها را بررسی کنید.

کارهایی که لازم است بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو انجام دهید:

در طول هفته ی اول، هر روز دو تا سه مرتبه به ابرو های خود پماد بمالید.
برای پاک کردن آرایش ابروهای خود از یک شوینده ی ملایم مثل شامپو بچه، استفاده کنید و هرگز ابروی خود را مالش ندهید و نیز خشک کردن ابروها هم باید آرام و با احتیاط انجام گیرد.
از رفتن زیر نور مستقیم آفتاب خودداری کنید.
از قرار گرفتن طولانی مدت زیر دوش آب خودداری کنید.
در هفته ی اول، بهتر است که روزی دو بار، هر بار به مدت 10 تا 15 دقیقه، یک کمپرس آب یخ بر روی ابروهای خود قرار دهید.

عوارض میکروپیگمنتیشن:

عوارض جانبی ناشی از انجام این روش، مانند قرمزی و تورم بسیار خفیف است و بعد از انجام این روش ابروهای شما باید به سرعت به حالت اولیه ی خود برگردد. اگرچه احتمال ایجاد واکنش های آلرژیک در این تکنیک نادر است، اما بهتر است قبل از انجام این کار، مواد مورد استفاده را تست کنید، برای تست کرد، مقدار کمی از مواد را بر روی ناحیه ای از پوست خود امتحان کنید. بروز زخم بعد از انجام میکروپیگمنتیشن نادر است، اگر چه ممکن است در اثر فرو رفتن سوزن ها در پوست، مقداری خون ریزی رخ دهد.

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو:

این دو تکنیک تفاوت های زیادی باهم دارند، میکروپیگمنتیشن، یک روش نیمه دائمی است، اما روش تاتو دائمی است و بعد از انجام دادن آن، نمی توانید مدل ابروی خود را تغییر دهید، یا تاتو را به راحتی از روی پوست خود پاک کنید. تفاوت دیگر، در نوع دستگاه های مورد استفاده برای اجرای این روش ها است، در روش قدیمی تاتو، از سوزن های یک بار مصرف برای تزریق رنگ استفاده می شود، در حالی که در میکروپیگمنتیشن، این کار توسط دستگاه های مدرن و کارتریج های یک بار مصرف انجام می شود، به همین دلیل روش میکروپیگمنتیشن، بهداشت و ایمنی بسیار بالاتری دارد و امکان انتقال بیماری از شخصی به شخص دیگر، در این روش وجود ندارد.

در گذشته، افرادی که تاتو انجام می دادند، دچار التهاب و خون ریزی زیادی در ناحیه ی ابرو می شدند و تا مدتی قادر به انجام کارهای روزانه خود نبودند، اما در روش میکروپیگمنتیشن، این درد و التهاب به حداقل مقدار خود رسیده است. به علاوه نتیجه ی کار در این روش، از روش تاتو بسیار طبیعی تر است.

میکروپیگمنتیشن در دوران بارداری:

گفته شده که بهتر است، خانم های باردار از انجام این تکنیک صرف نظر کنند. چون با انجام میکروپیگمنتیشن، مواد رنگی مضر و سرب دار ممکن است به خون وارد شود که چون جنین از خون مادر تغذیه می کند، این مواد به بدن جنین راه پیدا می کنند و این اتفاق می تواند به سقط جنین منجر شود. در هنگام بارداری پوست خانم ها کشیده می شود و بعد از زایمان به حالت قبل خود بر می گردد که باعث تغییر حالت و بی کیفیت شدن نتیجه ی کار می شود. همچنین در زمان بارداری سیستم هورمونی بدن خانم ها تغییر زیادی می کند و پوست رنگ پذیری مطلوبی نخواهد داشت.

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو:

برای انجام این خدمات، تعرفه ی ثابتی وجود ندارد. چون هزینه ی این کار به عواملی مانند؛ مهارت و نوع کار پیگمنتر و نیز مقدار مواد مصرف شده و مارک رنگ های مورد استفاده بستگی دارد، به علاوه بعد از مدتی ابروهای شما به ترمیم کردن نیاز خواهند داشت که همین امر بر روی قیمت و هزینه ی کار شما تاثیر گذار است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن ابرو در شیراز :
  • سالن زیبایی فیضی
  • سالن زیبایی رحیمی
  • سالن زیبایی راهب
  • سالن زیبایی هستی
  • سالن زیبایی خرمی
  • سالن زیبایی الیزا
  • سالن زیبایی مهاجری نژاد
  • سالن زیبایی هیلا
  • سالن زیبایی فرشیده
  • سالن زیبایی مقربی
  • سالن زیبایی بصیری
  • سالن زیبایی رئیسی
  • سالن زیبایی کمند نو
  • سالن زیبایی دنیز
  • سالن زیبایی کیمیا

هیلا
0917417 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خرمی
0936419 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کیمیا
0936323 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیایش
0917444 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرشین تتو
0933470 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
زکالاب
0939680 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

فرق بین میکرو پیگمنتیششن با میکروبلیدینگ در چیست؟

قابل ذکر است که هر دو روش جهت هاشور ابرو بکار می رود اما نفوذ رنگ در روش میکرو پیگمنتیششن بیشتر از روش میکروبلیدینگ است. میکرو پیگمنتیششن ماندگاری بیشتر داشته و به وسیله دستگاه هاشور انجام میشود بنابراین ظرافت کمتری نسبت به میکروبلیدینگ دارد.

علت ماندگاری بالای در روش میکروپیگمنتیشن چیست؟

نفوذ رنگ به سطح عمیق پوست علت ماندگاری بالای این نوع هاشور است.

تفاوت اصلی میکروپیگمنتیشن ابرو با تاتو ابرو در چیست؟

اولين تفاوت آنها در دستگاه های استفاده شده در آنها است. در ميکروپيگمنتيشن ابرو از دستگاه های مدرن و استاندارد استفاده می شود.

به چه کسانی روش میکرو پیگمنتیششن را پیشنهاد می‌دهید؟

افرادی که تقارن ابرو ندارند و یا بسیار کم پشت هستند.

آیا روش میکروپیگمنتیشن به ترمیم احتیاج دارد؟

خیر

عوارض میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟

عوارض ناشی از انجام میکروپیگمنتیشن تورم و قرمزی خفیف بوده که پوست سریع به حالت اولیه برمیگردد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن در شیراز، مراکز میکروپیگمنتیشن در شیراز، میکروپیگمنتیشن ابرو حرفه ای در شیراز، بهترین مرکز میکروپیگمنتیشن در شیراز، قیمت، میکروپیگمنتیشن ابرو، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!