بهترین اکستنشن کار مو در شیراز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین اکستنشن کار مو در شیراز

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین اکستنشن کار مو در شیراز
  • بهترین اکستنشن کار در شیراز

بهترین اکستنشن کار مو در شیراز
سالن اکستنشن مو در شیراز
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • شیراز

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی شیراز

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در شیراز

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در شیراز با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین اکستنشن کار مو در شیراز

بهترین اکستنشن کار مو در شیراز – داشتن موهای بلند و پر پشت شاید تضمینی قطعی برای زیبا بودن شما نباشد اما بی شک یکی از تاثیر گذار ترین عوامل برای زیباتر بنظر رسیدن افراد به خصوص برای کسانی است که به زیبایی ظاهری خود اهمیت بیشتری می دهند. شاید شما هم از آن دسته از افراد باشید که صرفا آرزوی داشتن چنین موهایی را در سر بپرورانند و به دست یابی سریع به آن امید چندانی نداشته باشند چون رسیدن به چنین خواسته ای مستلزم صرف کردن وقت و زمان زیادی است و خیلی ها از انتظار طولانی مدت کشیدن خسته می شوند، اما احتمالا بسیار امیدوار می شوید اگر بگویم امروزه روش هایی ابداع شده اند که شما را یک شبه به چنین آرزویی می رسانند پس اجازه دهید روشی به اسم اکستنشن را به شما معرفی کنم؛

خیلی وقت ها زمانی که سخن از چنین روش های جدیدی به میان می آید این سوال به ذهن افراد می رسد که آیا انجام چنین روشی باعث آسیب رساندن و ریزش موهای طبیعی شخص نمی شود؟ پس بهتر است ابتدا بدانیم اکستنشن مو چیست؟

بهترین اکستنشن کار مو در شیراز

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای انتخاب بهترین اکستنشن کار مو در شیراز باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن ها تارهای موی طبیعی یا مصنوعی هستند که با اضافه کردن حجم و طول به موهای شما ظاهری زیبا تر می دهند.
جالب است بدانید که بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا هم از این گزینه برای داشتن موهای زیبا بهره می برند و گفته شده که این روش کاملا امن و بی خطر است.

انواع اکستنشن:

اکستنشن ها انواع مختلفی دارند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

همان طور که اشاره شد اکستنشن ها به دو دسته تقسیم می شوند؛
دسته ی اول اکستنشن ها با تارهای موی طبیعی و دسته ی دوم اکستنشن ها با تارهای موی مصنوعی.
واضح است که اکستنشن های دسته ی اول ظاهر بهترو طبیعی تری دارند به علاوه این اکستنشن ها که در تهیه ی آنها از موهای طبیعی استفاده شده دوام بیشتری هم دارند و نیز می توانید آنها را مثل موهای طبیعی رنگ یا دکلره کنید، اما به خاطر مزایای گفته شده قیمت بیشتری نسبت به اکستنشن های با تار موهای مصنوعی دارند. اکستنشن ها با تارهای موی مصنوعی با قیمت پایین تری موجود هستند و کیفیت های گوناگونی دارند اما موهای مصنوعی هندی و چینی جزو موهای با کیفیت هستند و می توانید مدلی را انتخاب کنید که به موی طبیعی خودتان نزدیک تر باشد اما از معایب آنها دوام و ماندگاری پایین تر نسبت به انواع طبیعی اکستنشن است و نیز این امکان وجود دارد که در تهیه ی آنها از روش های بهداشتی استفاده نشده باشد.

روش های متداول اکستنشن مو:

روش دوخت مو:

روش دوخت مو: این روش آسیبی به موهای فرد وارد نمی کند و هر زمان که بخواهید می توانید موهای دوخته شده را جدا کنید و نتیجه ی کار هم بسیار زیبا و عالی خواهید بود اما انجام این روش به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد و شما نیز شاید مجبور شوید ساعت ها در سالن های زیبایی بنشینید.

روش چسب کراتین:

روش چسب کراتین: این روش بیشتر برای اکستنشن موهای جلوی سر و یا برای افرادی که موهای کم پشتی دارند مناسب است اگر نگران استفاده از این چسب ها هستید خیالتان راحت باشد چون این چسب ها بی ضرر هستند.

روش رینگ گذاری:

روش رینگ: این روش برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ مشخص می شود که بدون شک ظاهر زیبایی ندارد.

روش لاینی:

اکستنشن مو به روش لاینی: از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که برای اتصال موها از چسب و یا رینگ استفاده نمی شود.

نکات مهم در مراقبت و استفاده از اکستنشن ها:

در ادامه به بعضی نکات مهم در رابطه با انتخاب و مراقبت از اکستنشن ها می پردازیم.

کیفیت اکستنشن:

در قدم اول باید مناسب ترین اکستنشن را با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید، نکته ی مهمی که هنگام انتخاب کردن باید به آن توجه کنید کیفیت اکستنشن است انواع ارزان آن شاید به ظاهر صرفه جویی در منابع مالی تان به نظر برسد اما کیفیت و طول عمر چنین محصولاتی کوتاه است و زودتر آسیب می بینند بنابراین مجبور به صرف هزینه ی مجدد هستید.

رنگ اکستنشن:

از دیگر نکات حائز اهمیت رنگ اکستنشن خریداری شده است بهتر و زیبا تر است که رنگ اکستنشن ها با رنگ موهای طبیعی خودتان هماهنگی داشته باشد.

شستشوی اکستنشن:

از اصول مهم برای مراقبت از اکستنشن ها موضوع نحوه ی شستشوی آنها است؛ اولا اگر از چسب برای نصب اکستنشن های خود استفاده کرده اید بهتر است چند روز اول موهای خود را شستشو ندهید تا چسب ها سر جای خود ثابت شوند و اصولا سعی کنید که اکستنشن ها را هر روز نشورید با این کار هم آنها را شل می کنید و هم از دوام و طول عمر آنها می کاهید، بهتر است قبل از شستشو موهای خود را با شانه هایی که دندانه ی درشت تر دارند به آرامی شانه کنید تا گره نداشته باشند سپس موهای خود را با شامپوهای فاقد سولفات و پارابن به ملایمت شستشو دهید چون سولفات ممکن است روغن و چربی موها را از بین ببرد و به مرور زمان باعث خشک شدن و آسیب آنها شود.

استفاده از نرم کننده ها:

همچنین می توانید برای ساقه ی موهای خود از نرم کننده استفاده کنید تا هنگام شانه کردن کار شما راحت تر شود گاهی می توانید از روغن های مفید و طبیعی مثل روغن نارگیل برای نرم تر کردن اکستنشن های خود استفاده کنید.

همچنین با موهای اکستنشن شده به استخر نروید چون کلر و آب نمک می تواند برای موهای شما بسیار آسیب زا باشند.

توصیه ی دیگر این که در وهله ی اول سعی کنید استفاده از وسایلی مثل سشوار، بابلیس و یا اتو مو کمتر استفاده کنید و اگر خواستید از این ابزار بهره ببرید قبل از استفاده از اسپری های محافظت کننده در برابر گرما بر روی موهای خود استفاده کنید چون این اسپری ها قادر هستند رطوبت را به موهای شما اضافه کنند و مانعاز سوختن و خشک شدن آنها شوند البته اگر از موهای مصنوعی با کیفیت پایین استفاده منید این احتمال وجود دارد که حرارت باعث ذوب شدن و آسیب دیدن آنها شود.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید حتی قرار گرفتن طولانی مدت در برابر نور خورشید و یا آلودگی محیط اطراف روی ماندگاری اکستنشن شما تاثیر منفی خواهد داشت.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین اکستنشن کار مو در شیراز:
  • مرکز موسیدا
  • مرکز دانشور
  • مرکز دلژین
  • مرکز آسا
  • مرکز مقربی
  • مرکز جاوید
  • مرکز پیچ و تاب
  • مرکز رخ
  • مرکز حقیقت
  • مرکز بادریس
  • مرکز آهو
  • مرکز اشرقیه
  • مرکز تی تیش
  • مرکز گیسو سرای آرزو
  • مرکز ساره

سارا
0917306 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هنرمندان
0905095 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
احمدی
0937002 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یاقوت
0917319 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نازی شیبانی
0917526 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دلژین
0937388 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

روش دوخت مو برای اکستنشن مو چگونه است؟

این روش آسیبی به موهای فرد وارد نمی کند و هر زمان که بخواهید می توانید موهای دوخته شده را جدا کنید و نتیجه ی کار هم بسیار زیبا و عالی خواهید بود اما انجام این روش به دقت و مهارت بالایی نیاز دارد و شما نیز شاید مجبور شوید ساعت ها در سالن های زیبایی بنشینید

روش چسب کراتین برای اکستنشن مو چگونه است؟

این روش بیشتر برای اکستنشن موهای جلوی سر و یا برای افرادی که موهای کم پشتی دارند مناسب است اگر نگران استفاده از این چسب ها هستید خیالتان راحت باشد چون این چسب ها بی ضرر هستند.

روش رینگ گذاری برای اکستنشن مو چگونه است؟

این روش برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند مناسب نمی باشد چون موقع جمع کردن موها رینگ مشخص می شود که بدون شک ظاهر زیبایی ندارد.

روش لاینی برای اکستنشن مو چگونه است؟

از مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که برای اتصال موها از چسب و یا رینگ استفاده نمی شود

آیا از نرم کننده بعد از اکستنشن مو استفاده میشود؟

بله. برای ساقه ی موهای خود از نرم کننده استفاده کنید تا هنگام شانه کردن کار شما راحت تر شود گاهی می توانید از روغن های مفید و طبیعی مثل روغن نارگیل برای نرم تر کردن اکستنشن های خود استفاده کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین اکستنشن کار در شیراز، اکستنشن کار خوب در شیراز، بهترین اکستنشن کار مو در شیراز، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!