بهترین مزون لباس عروس در شیراز
  • بهترین مزون لباس عروس در شیراز
  • بهترین مزون های لباس عروس در شیراز

بهترین مزون لباس عروس در شیراز
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شیراز، شیراز

  • تماس



مزون هایپر بیوتی شیراز

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در شیراز

سالن زیبایی هایپر بیوتی در شیراز با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در شیراز

بهترین مزون لباس عروس در شیراز

بهترین مزون لباس عروس در شیراز -آرزوی هر دختری است که لباس عروس به تن کند. این رویا شاید ارتباط چندانی باعلاقه به متأهل شدن و پیدا کردن شریک زندگی نداشته باشد. در واقع می‌توان گفت: به دلیل شکوه و زیبایی لباس‌های عروس، همه‌ی دختران در رویای خود، به پوشیدن آن فکر می‌کنند و در ذهن خود، لباس عروس بر تن کرده و جلوه‌گری می‌کنند. یک عروس هرچه قدر هم که زیبا باشد و با آرایش خوب، اگر لباسی که بر تن کرده، مناسب و متناسب با زیبایی‌اش نباشد، جلوه‌ی کافی را نخواهد داشت. پس انتخاب لباس عروس خیلی مهم است. توصیه‌هایی در این رابطه به شما می‌گردد که بد نیست به آن‌ها توجه کنید.

بهترین مزون های لباس عروس در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در شیراز می پردازیم.

نظر خود را از خود بپرسید:

بهترین مزون لباس عروس در شیراز – در مورد لباس عروس، باید تکلیف خود را با خود، معلوم کنید. باید به نتیجه‌ای قاطع در رابطه با اینکه چه انتظاری از لباس عروس مورد انتخابتان دارید، برسید. آیا می‌خواهید به محض ورود به سالن جشن، با پوشیدن لباسی پر زرق ‌و برق چشم‌ها را به خود خیره کنید؟ یا اینکه چندان تمایلی به خودنمایی و زیاد در چشم بودن، ندارید؟ طرفدار سادگی لباس هستید یا پیچیدگی و شلوغی آن؟ عروسی مدرن خواهید بود یا سنتی؟ پاسخ به تمام این سؤال‌ها می‌تواند در مورد انتخاب بهترین لباس عروس، مطابق باسلیقه و نظر شما، بسیار کارساز باشد.

با شکم خالی اقدام به پرو لباس نکنید:

اگر قبل از خرید یا کرایه‌ی لباس عروس، هیچ وعده‌ی خوراکی را نخورده باشید به سبب کوچکی غیرطبیعی در اندازه‌ی شکم، امکان انتخاب سایز نامناسب وجود دارد. بخصوص عروس‌های تپل و چاق، باید در حالت سیری، به دنبال لباس عروس بگردند. مطمئناً هیچ عروسی، به حالت گرسنه، در جشن ازدواج خود شرکت نمی‌کند، بنابراین سعی نکنید لباسی را انتخاب کنید که شب عروسی برای شما، تنگ و ناراحت باشد.

همراهان هم دل با خود ببرید:

بردن همراه، به مزون لباس عروس، امری رایج است و هیچ ایرادی ندارد اما بهتر است ده‌ها نفر را به دنبال خود، راه نیندازید. هیچ لزومی ندارد که شما به نظر همه اهمیت بدهید. ممکن است هر شخص نظر و سلیقه‌ی خاص خود را داشته باشد. نظری که مغایر با نظر شماست. توجه داشته باشید، عروس شما هستید نه شخص دیگر. اینکه، از یک یا دو نفر سؤال کنید که کدام لباس، به شما بیشتر می‌آید، بسیار کمک‌کننده خواهد بود ولی پرسیدن نظر چندین نفر، فقط شما را سردرگم و گیج می‌کند. درنهایت هم به نتیجه‌ی درستی نمی‌رسید و شاید در آخر، لباسی را، بخرید که چندان باب میل خودتان، نبوده ولی تنها به خاطر اهمیت، به نظر سایرین، انتخابش کرده‌اید. به یاد داشته باشید، تنها یک با لباس‌ عروس به تن می‌کنید پس این اجازه را دارید بیش‌تر از هر وقتی آنچه را که می‌پسندید، انتخاب کنید.

آقایان را برای انتخاب لباس عروس، با خود همراه نکنید:

همه‌ی ما می‌دانیم که آقایان چندان حال و حوصله‌ی خرید کردن را ندارند. به‌خصوص مواقعی که خرید، طولانی می‌شود، به‌سرعت خسته شده و از همراهی ما، باز می‌مانند. خرید لباس عروس، نیازمند داشتن ذوق و سلیقه و البته حوصله‌ی فراوان، است. اگر با داماد و یا مرد دیگری به دنبال لباس عروس بروید، به ناچار مجبورید، بعد از پرو چند لباس محدود، انتخابتان را انجام دهید. حتی ممکن است، همراه آقای شما، به خاطر تمام شدن هرچه زودتر خریدتان، برخلاف واقعیت، بگوید که فلان لباس، واقعاً عالی است، همان را بگیر تا برویم. لباس‌ عروس، همانند سایر لباس‌هایی که نیست که بارها اقدام به خریدشان می‌کنیم. لباس‌ عروس را یکبار در زندگی می‌خرید پس هرچه باحوصله و دقت بیشتری، انتخاب کنید، درنهایت خودتان، راضی‌تر خواهید، بود.ضمن اینکه اگر داماد را با خود همراه نکنید، می‌توانید در شب عروسی، او را غافلگیر و به‌ اصطلاح ، سورپرایز، کنید.

خرید کفش قبل از خرید لباس:

نکته‌ی دیگر اینکه ، هنگام خرید لباس عروس، لازم است دقیقاً همان کفش‌هایی که قرار است در شب مراسم بپوشید را به خود ببرید تا خیاط مزون، بفهمد قد دامن لباس را اگر که لازم است تا چه اندازه باید کوتاه کند. یا اینکه دنباله‌ی لباس چگونه قرار بگیرد بهتر است. پس قبل از رفتن به مزون لباس عروس، به فروشگاه‌های کفش مجلسی، رفته و کفش مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پوشیدن لباس ‌زیر مناسب:

لازم است برای اینکه لباس عروس، به بهترین فرم، روی تنتان بنشیند، لباس ‌زیر مناسب بپوشید. روز پرو لباس، همان لباس ‌زیری که شب عروسی استفاده می‌کنید را همراه داشته باشید تا بر اساس آن، خیاط، لباس شما را در ناحیه‌ی سینه‌ها، تنگ یا گشاد کند. در ضمن اگر لباس دکلته، انتخاب شماست، از لباس‌زیر بدون بند و یا با بندهای نامرئی، باید استفاده نمایید.

توجه به سایز لباس عروس:

حتماً دقت کنید که لباس عروس، کاملاً فیکس تن شما، باشد و اصلاً گشاد نباشد، حتی به مقدار کم. اگر چنین نباشد احتمال دارد در شب عروسی خود، مجبور شوید مرتب مراقب این باشید که لباس از تن پایین نیفتد بخصوص اگر لباس دکلته، هم باشد. تازه اینکه ممکن است به دلیل استرس و اضطرابی که هنگام برگزاری جشن، به سراغ همه می‌آید کمی وزن کم کرده و لاغر شوید. پس بهتر است به خیاط یا فروشنده بسپارید، لباسی می‌خواهید که احیاناً اگر کمی لاغر شدید، بتوانید آن‌ها با تن خود یکی کرده و اندازه کنید.

با لباس‌ دلخواه خود بچرخید:

وقتی لباس مورد نظر خود را انتخاب کردید، حتماً پس از پوشیدن، با آن راه بروید، بشینید و چرخی بزنید تا مطمئن شوید حرکت با آن راحت است. اگر لباس حتی به ‌اندازه‌ای کم هم برای شما گشاد، تنگ و یا بلند است اصلاً آن را انتخاب نکنید ولو اینکه از مدلش هم خیلی خوشتان آمده باشد در غیر این صورت، هنگام جشن از اول تا آخر، احساس ناراحتی کرده و نه می‌توانید به ‌راحتی راه بروید نه بنشینید و نه برقصید.

اصول تناسب، فراموش نشود:

اگر تصمیم دارید، سایز و شکل اندام خود را تغییر دهید، قبل از اینکه نتیجه‌ی نهایی حاصل شود، نباید لباسی را انتخاب کنید که برای بعد از تغییر، مناسب است؛ یعنی اینکه هرگاه به سراغ خرید و پرو لباس، می‌روید سایز فعلی خود را در نظر بگیرید نه سایزی که در ذهن شما و ایده آل شماست. چون امکان دارد به هر دلیلی تغییر سایز مطلوب، حاصل نشود و شما بمانید و لباسی که مناسب تن شما نیست. علاوه بر این موضوع، با توجه به شکل و فرم اندام خود لباس انتخاب کنید مثلاً اینکه اگر فرم اندام شما گلابی‌شکل است، لباس‌های تنگ و چسبان گزینه‌ی خوبی نیست و یا برای بالا تنه ‌های چاق هم لباس‌هایی که فرد را چاق‌تر به نظر می آورند چندان مناسب نخواهد بود. البته این را هم نباید از یاد برد که برای یک مدل اندام، چندین مدل لباس وجود دارد که هریک می‌توان مناسب باشد و به تن فرد جلوه کند. در رابطه با اینکه کدام مدل‌ها مناسب اندام شما هستند، می‌توانید از کارشناسانی که در مزون‌ها هستند کمک بگیرید آن‌ها به‌اندازه‌ی کافی در این زمینه تجربه دارند.

یک توصیه‌ی مهم:

همگی خوب می‌دانیم که لباس عروس به تنهایی کاربرد ندارد. همیشه لباس عروس همراه با وسایلی مانند تاج عروس، کیف، دستکش، تو عروس، شنل و… استفاده می‌شود؛ بنابراین هنگام انتخاب لباس عروس، این لوازمات را هم انتخاب کنید و به روزهای آخر نیندازید چراکه هریک از این موارد خود انواع مختلفی دارند و باحوصله باید انتخاب و پسندیده شوند.

اهمیت فصل عروسی:

برگزاری عروسی در فصول گرم سال، دست شما را برای انتخاب، بازتر می‌گذارد و محدودیت کمتری دارید؛ مثلاً اگر عروسی، در فصل سرد سال، باشد، به دلیل احتمال بارش برف و باران، پوشیدن لباس‌های خیلی باز و یا دنباله‌دار، چندان مناسب نیست. اول اینکه لباس‌های خیلی باز، ممکن است باعث شوند، شما احساس سردی کنید و دوم اینکه پوشیدن لباس دنباله‌دار و کشیده شدن دنباله‌ی لباس بر روی زمین خیس و یا حتی گل‌آلود، تنها کثیفی و ظاهر نامناسب را به دنبال دارد؛ اما اگر اصرار دارید به پوشیدن لباس دنباله‌دار، می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که بتوانید دنباله‌ی آن را قبل از رسیدن به سالن حذف کرده و بعد از رسیدن به سالن، دوباره به لباس عروس، اضافه نمایید.

ناگفته نماند که این امکان تنها برای سالن سرپوشیده خواهد بود. در مکان‌هایی مثل باغ‌ها که فضا سرپوشیده نیست هم پوشیدن لباس دنباله‌دار با بارش برف و باران، گلی و کثیف می‌شود.

کدام مدل لباس با کدام مدل از اندام مطابقت دارد؟

عروس قد بلند:

برای قد بلندها ، لباس هرچه ساده‌تر باشد، گزینه‌ی بهتری است. برخی لباس‌ها، دارای خطوط و تزئینات عمودی ، هستند و یا آستین‌های بلند و یقه‌های ایستاده دارند، این مدل لباس‌ها، برای قدهای بلند، چندان مناسب نیست. بهتر است لباسی را انتخاب کنید که قد بلند شما را، بلندتر نشان دهد. البته در این مورد، نباید افراط کرد، چراکه شما به ‌اندازه‌ی کافی قد و قامت بلند دارید و نیازی نیست که خیلی بیشتر از آن، بلند به نظر برسید. تنها کمی بلندتر، جلوه کنید کافی است.

البته چیزی که بیش از هر چیز اهمیت دارد این است که نباید لباسی را بپوشید که قد شما را کوتاه ‌تر نشان دهد؛ مثلاً اگر دامن لباس بالاتر از مچ پا باشد، زیاد جالب نخواهد بود و شاید دیگران با خود فکر کنند که شما آن‌ را از یک عروس کوتاه‌قد، قرض گرفته‌اید. لباس‌ عروس‌های زیبا معمولاً دامن‌های بلند و تا زیر ساق پا دارند. یک نکته‌ی دیگر اینکه برای انتخاب لباس، به قد داماد هم باید توجه کرد. اگر لباس انتخابی، شما را بلندتر از قد داماد نشان می‌دهد، بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کنید چون وقتی عروس بلندتر از داماد به نظر برسد، ترکیب خوب و جذابی، نخواهد بود.

عروس با قد کوتاه:

تأکیدی که در مورد عروس‌های قد کوتاه، وجود دارد، این است که با انتخاب لباس مناسب، قد خود را بلندتر به نظر آورند؛ مثلاً لباس عروسی که دامن بسیار بزرگی دارد، قد کوتاه را کوتاه‌تر، جلوه می‌کند و برعکس لباس‌هایی که دامن تنگ‌تر، به حالت ماکسی و فون دارند، به طور کاملاً نامحسوسی قد را بلندتر می‌کنند.

اگر قدکوتاه با اندامی ظریف و زنانه، همراه باشد، بهتر است از لباس‌هایی بهره برد که طرح‌های کارشده بر روی آن، کوچک‌تر و ظریف‌تر باشد. همین‌طور لباسی هم که در ناحیه‌ی کمر به پایین، کشیده تراز سایر لباس‌هاست، بیشتر می‌تواند قد شما را بلندتر، نشان دهد.

لباس‌هایی هم که در قسمت دامن، مدلی شبیه به شیپور داشته و خط طبیعی کمر را مشخص می‌کنند، برای ریزه اندام‌ها، به‌منظور افزایش قد، کمک‌کننده خواهند بود.

در مورد نوع و جنس پارچه، می‌توانید به‌راحتی سلیقه‌ی خود را اعمال کنید. اگر دوست دارید از لباس‌هایی با پارچه‌های براق و درخشان استفاده کنید اما در مورد سنگ‌کاری‌ها، مونجوق دوزی ها، پولک‌دوزی‌ها و به‌طورکلی طرح‌های کار شده روی لباس کمی محدودیت دارید چراکه هرچه، این طرح‌ها بر روی ناحیه‌ی سینه، کار شده باشند بهتر است. دامن باید تا جای ممکن ساده‌تر از ناحیه‌ی بالاتنه باشد، این مورد هم می‌تواند شما را به چشم بیننده، بلندتر نشان دهد.

عروس‌هایی با اندامی شبیه به ساعت شنی:

اگر اندام شما شبیه به ساعت شنی است، بسیار خوشحال باشید چراکه در بسیاری از تبلیغات برای خوش‌اندام شدن، اندام ایده آلی شبیه به هیکل شما را مثال می‌زنند. برای این مدل از اندام، لباس‌هایی با حالت دکلته، دامن بلند، دنباله‌دار تنگ در ناحیه‌ی باسن، بسیار جذاب خواهد بود. این مدل لباس‌ها معمولاً با نام مدل ماهی، شناخته می‌شوند.

لباس مناسب برای افرادی با شانه‌های پهن و کمر باریک:

افرادی که چهارشانه بوده و شانه‌های پهنی دارند، بهتر است از لباس‌های یقه‌هفت بدون آستین که دامنی همراه با برش‌ها و خطوط نسبتاً پر و شلوغ می‌باشند، غافل نشوند. همین‌طور پوشیدن لباس بدون آستین و بنددار باعث می‌گردد، شانه‌های پهن، کمی باریک‌تر، دیده شود. پیراهن‌های دکلته هم در باریک‌تر نشان دادن شانه‌ها، بی‌تأثیر نیست.

برعکس مدل لباس‌های ذکر شده ، لباس‌هایی که آستین افتاده‌ی کوتاه دارند و شانه‌های پهن را به طور کامل، نمی‌پوشانند، مناسب نیستند یکی دیگر از گزینه‌ها برای این افراد تا در چشم دیگران، شانه‌های پهنشان، ظریف‌تر و باریک‌تر، به نظر برسد و به‌اصطلاح خطای دید ایجاد کنند، لباس‌هایی است که بندی باریک و عمودی دارند و روی شانه یا سرشانه ، می‌افتند.

عروسی که اندامی شبیه به گلابی دارد:

در اندام‌های گلابی‌شکل، فرم باسن گرد بوده و در ناحیه‌ی کمر، قوس نسبتاً زیادی، وجود دارد. برای این ‌شکل و فرم از اندام، انتخاب‌های عالی و زیبایی وجود دارد. به‌عنوان مثال، لباسی بلند با دامنی پف‌دار که تا زمین امتداد داشته و در قسمت‌های باریک بدن، به تن چسبیده اما در قسمت‌های ران و باسن به تن نچسبد، بسیار برازنده‌ی این اندام است. نوع پارچه هم بسیار در چگونگی مدل لباس، تأثیرگذار است؛ مثلاً اگر جنس پارچه‌ی لباس عروس، ساتن دوشز و یا تافته باشد، ما را به خواسته‌ی خود که همان نچسبیدن لباس بر بدن است، نزدیک می‌کند. استفاده از یک سینه‌ریز ریش‌ریش، با لباسی که یقه‌ی هفت دارد هم خالی از لطف نخواهد بود و به حتم، جلوه‌ی خاصی به بالاتنه می‌دهد.

عروسی که پاهای باریک و کشیده دارد:

پاهای باریک و کشیده، زیبایی خاص خود را دارند و حیف است اگر زیبایی این پاها نمایان نشود. اگر پاهایی زیبا دارید، لباس عروس‌هایی که در آن‌ها برش‌های کوچک یا فانتزی تا زانو و یا حتی بیشتر، دارند را امتحان کنید. این مدل لباس عروس‌ها، بسیار خاص بوده و برخلاف لباس عروس‌های همیشگی، متفاوت و در عین حال امروزی هستند.

عروسی که چاق نیست ولی اندام پری دارد:

لباسی که یقه‌ی آن دکلته ی قلبی شکل بوده و در ناحیه‌ی کمر، برش‌های نامتقارن داشته باشد، برای ایجاد تقارن و جذابیت در اندام‌های توپر، لباس عروس مطلوبی خواهد شد. اگر هنوز برایتان مفهوم نیست که اندامتان توپر هست یا خیر، خود را با افرادی مانند کریستینا هندریکس یا روت جونز که هر دو اندامشان پر، است مقایسه کنید.

عروس‌ هایی که سینه‌ هایشان کوچک است:

داشتن سینه‌های کوچک، این امکان را به شما می‌دهد که بیشتر از، مدل‌ها و طرح‌های تزئین شده و کار شده، استفاده کنید؛ مثلاً لباس‌هایی که در آن ناحیه‌ی یقه و یا دور گردن تزئین کاری شده باشد و هم چنین لباس‌های بلندی که بالاتنه‌ی کوتاهی دارند به‌طوری که در زیر خط سینه، دارای برش و شکاف‌اند تا کمی از سینه‌ها نمایان شود، کاملاً مناسب اندامی با سینه‌های کوچک، است.

عروس‌هایی با سینه‌های درشت و بزرگ:

لباس عروس‌هایی که به حالت دکلته بوده و یا یقه‌های بسته دارند، هیچ یک مناسب شخصی با سینه‌های درشت نیست. چراکه این مدل‌ها بزرگی بیش از حد سینه را بیشتر نمایان می‌کنند. برای اینکه اندازه‌ی سینه‌های بزرگ، کمی کوچک‌تر و اندازه تر، به نظر برسند، مدل‌هایی که در آن‌ها، قسمت یقه به شکل هفت یا v شکل، قلبی و گلابی‌شکل طراحی شده، مناسب‌ترین مدل‌ها، هستند.

انواع مدل‌های لباس عروس:

مدل امپراتوری:

در این مدل خطوط خاصی تا روی سینه و حتی پایین‌تر از آن، به طرف پایین امتداد یافته و پخش می‌شود. اصلاً علت نام‌گذاری با این اسم وجود چنین خطوطی بر روی لباس است. مدل امپراتوری هم می‌تواند آستین داشته باشد و هم نداشته باشد. هم چنین در قسمت دامن لباسچین‌های متعددی وجود دارد. این مدل لباس عروس، طوری طراحی و دوخته می‌شود که با پوشیدن آن احساس راحتی کنید چراکه تقریباً لباس سبک و کم‌ وزنی است. پوشیدن این لباس، مخصوص اکثراً عروس خانم‌ها می‌باشد ولی اگر کسی می‌خواهد سینه‌های برجسته‌ای داشته باشد و این مورد برایش بسیار مهم است، بیشتر از دیگران مناسب پوشیدن لباس عروس امپراتوری خواهد بود. از آنجایی که لباس عروس امپراتوری می‌تواند به‌خوبی سینه‌های درشت را پوشش دهد انتخاب بسیاری از افراد با سینه‌های بزرگ نیز هست.

مدل استوانه‌ای:

این مدل همانند استوانه، از بالای بدن تا پایین امتداد داشته و باریک است. اگر اندام شما متناسب بوده و پهلو یا شکم ندارید از ین مدل می‌توانید استفاده کنید چون مدل استوانه‌ای در بیشتر موارد به بدن می‌چسبد و انحنا و قوس‌های موجود در بدن را نشان می‌دهد. در مدل استوانه‌ای نسبت به سایر مدل‌ها، تزئینات و یا گلدوزی کمتر دیده می‌شود بنابرای، مدلی تقریباً ساده به‌حساب می‌آید. مدل استوانه‌ای، همان‌طور که اشاره شد به بدن می‌چسبد و تنگ است و برای افراد لاغر کاربرد دارد. بخصوص اگر شخص قدی کوتاه داشته باشد با انتخاب و پوشیدن این مدل بلندتر به چشم خواهد آمد. البته نباید فراموش کرد که چون لباس مدلی تنگ و چسبان است شاید چندان در آن راحت نبوده و نتوانید به‌آسانی برقصید.

مدل پری دریایی:

اگر اندام شما بی‌عیب و نقص است و تمایل دارید هرچه تمام‌تر زیبایی اندام خود را به رخ بکشید و البته نظر داماد را خیلی به خود جلب کنید پری دریایی شوید. مدل پری دریایی، مدلی بسیار تحریک‌ کننده است به سبب اینکه تمام برجستگی‌ها، فرورفتگی‌ها و قوس‌های بدن را از ناحیه‌ی سینه تا زیر باسن، مشخص می‌کند. این مدل لباس در عین اینکه مدل مشخصی است اما تنوع گوناگونی دارد و شما گزینه‌های انتخابی زیادی، خواهید داشت.

مدل پری دریایی هم مثل مدل استوانه‌ای به بدن می‌چسبد اما بیشتر. در نتیجه لازم است که اضافه‌ وزن، بخصوص در ناحیه‌ی پهلو و شکم نداشته باشید. تمام خانم‌هایی که چنین مشکلی ندارند اعم از کوتاه‌ قد، بلند قد و لاغر می‌توانند این مدل را امتحان کرده و درنهایت زیبایی بدرخشند.

لباس پرنسسی:

این لباس کلاسیک و تقریباً ساده است. قسمت دامن به اطراف پخش و روی زمین کشیده می‌شود. در واقع دنباله‌ دارد. البته می‌تواند حتی کوتاه بوده و طول آن تا بالای زانو باشد به همراه چین‌های زیاد در دامن.

این مدل را همه می‌توانند انتخاب کنند. بخصوص مدل بلند آن برای افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند لاغرتر به نظر برسند. چون بلندی لباس به ‌خودی ‌خود توجه چشم‌ها را به سمت طول لباس و قد و قامتی که به شخص می‌بخشد معطوف می‌نماید.

مدل تجملی:

در تمامی داستان‌های افسانه‌ای، شخصیت برجسته و زنی که از نقش‌های اصلی قصه است چنین لباسی بر تن دارد. این لباس همان‌طور که از نامش پیداست شکوه و عظمت خاصی به فرد می‌دهد. اگر همراه با آن از دستکش هم استفاده شود که دیگر به معنای واقعی خاص خواهید شد. برای مراسمات سنتی و بزرگ که بسیار مهم‌اند، لباس عروس تجملی بسیار جلوه‌گر است.

لباس تجملی هم می‌تواند یک‌تکه دوخته شود و هم دوتکه.

جنس پارچه‌های استفاده شده هم می‌تواند متنوع باشد؛ مثلاً ساتن، ابریشم و…

بهترین اندام برای این مدل لباس عروس، اندام گلابی‌شکل و هم چنین بدنی ظریف با قدی بلند است. لباس عروس‌های تجملی، به گونه‌ای طراحی و دوخته می‌شوند که انحنای کمر، به‌خوبی در آن مشخص شود. برای متصور شدن حالت آن، ساعت شنی را در نظر بگیرید. درنهایت اینکه اگر می‌خواهید عروسی فاخر و باشکوه به نظر برسید، تجملی لباس بپوشید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چرا در انتخاب لباس عروس توجه به سایز لباس عروس اهمیت دارد؟

حتماً دقت کنید که لباس عروس، کاملاً فیکس تن شما، باشد و اصلاً گشاد نباشد، حتی به مقدار کم. اگر چنین نباشد احتمال دارد در شب عروسی خود، مجبور شوید مرتب مراقب این باشید که لباس از تن پایین نیفتد بخصوص اگر لباس دکلته، هم باشد. تازه اینکه ممکن است به دلیل استرس و اضطرابی که هنگام برگزاری جشن، به سراغ همه می‌آید کمی وزن کم کرده و لاغر شوید. پس بهتر است به خیاط یا فروشنده بسپارید، لباسی می‌خواهید که احیاناً اگر کمی لاغر شدید، بتوانید آن‌ها با تن خود یکی کرده و اندازه کنید.

چرا قبل از انتخاب لباس عروس باید کفش را انتخاب نمود؟

کفش را باید قبل از لباس عروس انتخاب نمایید و دقیقاً همان کفش‌هایی که قرار است در شب مراسم بپوشید را به خود ببرید تا خیاط مزون، قد دامن لباس را بفهمد.

رابطه فصل عروسی با انتخاب لباس عروس در چیست؟

برگزاری عروسی در فصول گرم سال، دست شما را برای انتخاب، بازتر می‌گذارد و محدودیت کمتری دارید؛ و در فصل سرد سال، به دلیل احتمال بارش برف و باران، پوشیدن لباس‌های خیلی باز و یا دنباله‌دار، چندان مناسب نیست. بنابراین برای انتخاب لباس عروس به فصل برگزاری جشن عروسی توجه کنید.

افرادی که سینه کوچکی دارند چه نوع لباس عروسی را باید انتخاب نمایید؟

داشتن سینه‌های کوچک، این امکان را به شما می‌دهد که بیشتر از، مدل‌ها و طرح‌های تزئین شده و کار شده، استفاده کنید؛ مثلاً لباس‌هایی که در آن ناحیه‌ی یقه و یا دور گردن تزئین کاری شده باشد و هم چنین لباس‌های بلندی که بالاتنه‌ی کوتاهی دارند به‌طوری که در زیر خط سینه، دارای برش و شکاف‌اند تا کمی از سینه‌ها نمایان شود، کاملاً مناسب اندامی با سینه‌های کوچک، است.

من یک لباس کلاسیک و ساده برای جشن عروسی میخواهم چه نوع لباس عروسی پیشنهاد میدهید؟

لباس پرنسسی یک لباس کلاسیک و تقریباً ساده بوده که قسمت دامن به اطراف پخش و روی زمین کشیده می‌شود. در واقع دنباله‌ دارد. البته می‌تواند کوتاه بوده و طول آن تا بالای زانو باشد به همراه چین‌های زیاد در دامن.

برای لباس عروس چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

با توجه به مدل و سایز لباس عروس قیمتها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها بعد از انتخاب مدل لباس تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در شیراز، مزون های معروف لباس عروس شیراز ، مزون لباس عروس شیراز، مزون های لباس عروس شیراز، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!