بهترین تالار عروسی در شیراز
  • بهترین تالار عروسی در شیراز
  • بهترین باغ تالار عروسی در شیراز

بهترین تالار عروسی در شیراز
بهترین تالار عروسی در شیراز
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • شیراز

  • تماس




بهترین تالار عروسی در شیراز در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در شیراز

بهترین تالار عروسی در شیراز با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در شیراز

بهترین باغ تالار عروسی در شیراز

بهترین تالار عروسی در شیراز – یکی از مهمترین عواملی که میزان کیفیت و خوب بودن جشن عروسی شما را تعیین می‌کند، مکان جشن می‌باشد. برای همین انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری مراسم شما یک نکته و معیار مهم به شمار می‌آید که برای آن باید دقت زیادی را به خرج دهید. شما حداقل شش ماه قبل از تاریخ برگزاری مراسمتان، باید نسبت به انتخاب تالار و رزرو آن اقدام کنید.

روند پیشروی مراسم، میزان خاطره‌انگیز بودن و رضایت مهمانان، همه وهمه به تالار انتخابی شما بستگی دارد. ما در ادامه نکات و معیارهایی خواهیم گفت که با استفاده از آن بتوانید این انتخاب را به درستی انجام دهید.

بهترین تالار عروسی در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی شیراز می پردازیم.

موقعیت و دسترسی شهری:

این معیار تقریباً مهمترین معیار انتخاب برای این امر به شمار می‌رود. برای هرکسی مهم است که هم عروس و داماد و مهم مهمان‌ها از لحاظ موقعیت مکانی تالار، دسترسی راحت‌تری داشته باشند. بی‌شک اگر تالار عروسی درجایی دور و خارج از شهر باشد، یا مکانی باشد که برای رسیدن به آن بخواهیم ترافیک زیادی را تحمل کنیم موجب نارضایتی و بی‌حوصلگی می‌شود.

از طرفی بهتر است که تالار یا باغ عروسی، نزدیک آتلیه و آرایشگاه شما باشد. شخصیت‌های اصلی این مراسم عروس و داماد هستند و اگر دیر برسند یا برای شام به تالار برسند، خیلی بد می‌شود!
هر چقدر هم که امکانات تالار خوب باشد، اما از نظر دسترسی و موقعیت جغرافیایی در وضعیت خوبی نباشد مهمانان شما خسته و کلافه خواهند شد و رضایت نخواهند داشت. پس این معیار مهم را به خوبی بررسی کنید.

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی:

سالن پذیرایی هر تالاری، ظرفیتی محدود برای تعداد مهمانان شما دارد. ضمن بررسی کردن و شمردن تعداد مهمانان خود، باید ببینید که ظرفیت آن سالن پذیرایی کوچک‌تر یا بزرگ‌تر نباشد؛ اگر کوچک‌تر باشد افراد مجبور به ترک آنجا می‌شوند و اگر بزرگ‌تر باشد، مهمانان پراکنده می‌شوند و مراسم شما خلوت و سرد نظر می‌آید. پس آن‌وقت باید سالنی کوچک‌تر را انتخاب کنید. همیشه این احتمال را بدهید که ممکن است تعداد مهمانانتان اندکی اضافه شود و افراد بیشتری به مراسم شما بیایند. پس از مسئول تالار سؤال کنید که آیا در صورت لزوم صندلی و امکانات اضافی برای پذیرایی دارند یا خیر.

شما قبل از برگزاری مراسم، باید آمار دقیق تعداد مهمانان را به مسئول تالار بدهید تا هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

سقف سالن پذیرایی:

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید، سقف سالن پذیرایی است. در جشن، به علت تجمع و جنب‌وجوش زیاد، باید ساختار سقف سالن، جوری باشد که افراد احساس خفگی نکنند. پس سقف باید بلند باشد؛ چرا که سقف‌های کوتاه دلگیر هستند و حس گرفتگی و خفگی را منتقل می‌کنند.

پارکینگ اتومبیل‌ها:

به طور حتم شما دوست ندارید که مهمانانتان مدت زیادی را در خیابان‌ها دنبال جای پارک بگردند و نگران این باشند که آیا امنیت ماشینشان تضمین شده است یا خیر…
افراد زیادی با ماشین شخصی خود به مراسم شما می‌آیند وباید مکان مناسبی برای جای پارک آنها وجود داشته باشد. دقت کنید که تالار یا باغ مورد نظر شما حتماً مجهز به پارکینگ باشد. این نکته خیلی مهم است بخصوص برای شهرهای بزرگی مانند تهران. پارکینگ باید امنیت اتومبیل‌های مهمانان را نیز تأمین کند و آنها نگران جای پارک نباشند همچنین پارکینگ باید دارای ظرفیت لازم برای ماشین‌های مهمانان باشد.

روکش صندلی‌ها و رومیزی‌ها:

هنگام انتخاب تالار شاید خیلی‌ها به این نکته توجه نکنند اما ما به شما میگوییم که خیلی مهم است. در حین مراسم قرار است که به خوبی از مهمانان پذیرایی شود و آنها لذت ببرند. اگر روکش صندلی و رومیزی‌ها براثر خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها لک شده باشند و از مراسمات قبلی هنوز کثیف مانده باشند موجب نارضایتی مهمانان خواهد شد. پس حتماً به مسئول تالار تأکید کنید که روکش صندلی و رومیزی‌ها تمیز باشند و حتی‌الامکان روز قبل شسته شده باشند و به آنها در این مورد گوشزد کنید. اگر آنها متوجه ی اهمیت و حساسیت شما شوند، حتماً این معیار را رعایت می‌کنند.

میز شام عروس و داماد:

معمولاً اکثر تالارها خلاقیت به خرج داده و میزی را طراحی می‌کنند و آن را با وسایلی مانند گل، شمع، پارچه‌های تزئینی و… زینت می‌دهد تا عروس و داماد هنگام شام خوردن از آن استفاده کنند. این میز شکلی رمانتیک را درست می‌کند و در فیلم و عکس شما زیبا و ماندگار خواهد شد. برخی از تالارها این میزها را به عنوان هدیه و رایگان به شما تقدیم می‌کنند و برخی هزینه‌های جدا بابت آن می‌گیرند. صرف‌نظر از هزینه‌ی آن اگر مشکلی نداشته باشید، ایده‌ی بسیار خوبی است و می‌توانید از این امکانات بهره ببرید.

سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

هنگام بررسی باغ یا تالار مورد نظر، حتماً به سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات تالار هم دقت کنید. سرویس‌های بهداشتی از لحاظ مسافت نباید با سالن پذیرایی فاصله‌ی چندانی داشته باشند. همچنین ظرفیت آن‌ها کم نباشد تا همه به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و باید از لحاظ بهداشتی و تمیز بودن هم در درجه‌ی خوبی باشند. بخصوص که اگر مراسم شما در فصل‌های سرد می‌باشد، مسافت آن خیلی مهم‌تر است. امکانات دیگر تالار اعم از اتاق بازی بچه‌ها، رختکن زنانه، نمازخانه و…باید بررسی شود. تالار منتخب شما باید دارای این ویژگی‌های مهم مورد نظر باشد.

هزینه‌های تالار:

قبل از هر چیز برای خودتان، بودجه و هزینه‌ها را تعیین کنید و به آن پایبند باشید تا همه چیز درست پیش برود. هزینه‌های تالار عروسی معمولاً شامل موارد زیر است:

1.ورودی:

این هزینه برای همه‌ی اشخاص و بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان یکسان است.

2.غذا و پذیرایی:

هزینه‌ی این مورد بر اساس تعداد افراد و تعداد خدمات مانند غذا، نوشیدنی، پیش‌غذا و…محاسبه می‌شود و برای هر نفر به طور جداگانه حساب می‌شود.

3.گروه موزیک و سرگرمی:

حتی اگر شما نخواهید از این مورد امکانات بهره ببرید، عرف این‌گونه است که تالار هزینه‌ی آن را از شما اخذ خواهد کرد.

4.خدمات:

معمولاً درصدی از مجموع هزینه‌هاست و به کل هزینه‌ها اضافه می‌شود.

5.مالیات به ارزش افزوده و عوارض:

طبق قانون پرداخت آن به عهده‌ی شماست.

6.تزئینات:

خدماتی مانند بادکنک آرایی، گل‌آرایی و…در صورت عدم تمایل شما قابل‌حذف شدن هست.

7.برنامه‌هایی مثل آتش‌بازی، کالسکه و اسب‌سواری و…:

این برنامه‌ها نیز به تمایل و سلیقه‌ی شما بستگی دارد و در صورت نخواستن، حذف می‌شوند.

محاسبه و پرداخت هزینه‌ها این‌گونه است که به سه قسمت تقسیم می‌شوند. هنگام عقد قرارداد و رزرو کردن در تاریخ موردنظر، قسمتی از هزینه را به عنوان بیعانه پرداخت می‌کنیم. قسمت بعدی و دو سوم پول را حدود یک هفته قبل از مراسم پرداخت می‌کنیم و شب عروسی وقتی که از ارائه‌ی خدمات و کیفیت تالار خیالمان راحت شد و دیدیم که همه چیز مرتب است، باقی‌مانده‌ی هزینه را پرداخت می‌کنیم و تسویه حساب نهایی را انجام می‌دهیم.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

امروزه این مورد رایج شده است که پس از اینکه شما تالار یا باغ مورد نظرتان را انتخاب کردید، قبل از آنکه قرارداد ببندید و هزینه‌ای پرداخت کنید، می‌توانید کیفیت پذیرایی و غذا را تست کنید. مشتری می‌تواند یک شب به صورت سرزده به تالار رفته و از مدیر تالار درخواست کند که انواع غذا و خدمات تالار را تست کند و آنها را مشاهده کند تا خیالش راحت‌تر شود. وقتی شما بتوانید از نزدیک خدماتی مانند سرویس‌دهی مهمانداران و کارکنان، برخوردشان با مهمانان، نوع لباس آنها، کیفیت ظروف پذیرایی، کیفیت ظاهر و مزه‌ی غذا و…را تست و مشاهده کنید، کمک زیادی به شما می‌شود که بتوانید تالار مورد نظر را با اطمینان بیشتری انتخاب کنید.

چک کردن تاریخ مورد نظر و رزرو نبودن آن:

قبل از اینکه مکان مراسم را بازدید کنید، در ابتدا بررسی کنید که در تاریخ مورد نظرتان، مراسم دیگری رزرو نشده باشد. اگر رزرو شده بود و شما اصرار داشتید در همان مکان برگزار کنید، تاریخ جشنتان را تغییر دهید.

درست کردن کروکی:

اگر دسترسی تالار مورد نظر، دشوار به نظر می‌آید می‌توانید با کمک مدیر تالار، یک کروکی یا نقشه‌ای از آن را به میهمانان عرضه کنید.

چک کردن موسیقی:

حتماً قبل از برگزاری مراسم، نسبت به سیستم صوتی و درست بودن آن اطمینان حاصل کنید.

انتخاب تالار پذیرایی دومی:

ممکن است به هر دلیل یا اتفاقی در لحظه‌ی آخر نتوانیم مراسم را در تالار پذیرایی مورد نظر برگزار کنیم برای همین بهتر است مکان دومی برای این کار مدنظر داشته باشیم تا در این صورت به آنجا مراجعه کنیم.

سرکشی و بررسی نهایی:

حتماً روز قبل از مراسم، یک بررسی نهایی را نسبت به تالار خود داشته باشید. وقتی مدیر تالار ببیند که شما نسبت به تالار حساس هستید، بیشتر تلاش خواهد کرد که نظر شما را جلب کند و خدمات را درست‌تر ارائه دهد. شما باید همه‌ی موارد حتی تمیزی روکش‌های صندلی و رومیزی‌ها، تعداد صندلی‌ها، نورپردازی، تزئینات و… را بررسی کنید. این کار اضطراب و نگرانی شما را هم کاهش خواهد داد و مطمئن می‌شوید که همه چیز مرتب است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا تالار عروسی مجهز به سیستم کامپیوتری است؟

بله

آیا تالار عروسی مجهز به تاکسی سرویس است؟

بله

ساعت خروج از تالار چه ساعتی است؟

ساعت 12 شب ساعت خروج است.

امکان اضافه کردن نوشیدنی و یا غذای خاصی به منو وجود دارد؟

باید هماهنگی داشته باشید و این موضوع بررسی شده و در صورت امکان این تغییر قابل اعمال است.

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

براساس نیازهای شما هزینه ها متغییر است.

آیا به سیستم می‌توان لپ تاپ و یا آی پد وصل نمود؟

با هماهنگی این امکان وجود دارد.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در شیراز، بهترین باغ تالار عروسی در شیراز، باغ، بهترین سالن عروسی شیراز، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!