• آموزش پاکسازی پوست در شیراز
  • آموزش پاکسازی پوست در شیراز
  • پاکسازی پوست در شیراز

آموزش پاکسازی پوست در شیراز
مرکز پاکسازی پوست ایران فیشال
  • 0903 605 1981
  • 0903 605 1981
  • شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، پلاک 116، طبقه دوم

  • تماس



بهترین آموزش پاکسازی پوست در شیراز در آموزشگاه شاپ لیزر

خدمات تخصصی آموزش پاکسازی پوست حرفه ای در آموزشگاه شاپ لیزر در شیراز

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




آموزش پاکسازی پوست در شیراز

آموزش پاکسازی پوست در شیراز

آموزش پاکسازی پوست در شیراز – از دیرباز تاکنون بشر به دنبال حفظ نسل و بقای خود بر روی کره زمین است؛ و در این راستا همواره تلاش نموده ارگان‌های گوناگون بدن را در حالت ایده آل خود نگه دارد. یکی از ارگان‌های بسیار مهم و حساس بدن پوست است. چرا که هم جنبه زیبایی و هم جنبه سلامتی دارد. داشتن پوستی جوان و شاداب باعث داشتن جسم و روحی سالم‌تر خواهد شد. چنانچه که پوستی آلوده، چروک و بی‌روح بر روی سلامتی شما اثرگذار است. پوست همچنین در زیبایی چهره افراد تأثیر بسزایی دارد. همان‌گونه که می‌بینید تشخیص سن بعضی از افراد از روی ظاهرشان کار بسیار دشواری است؛ و پوست به دلیل آنکه اولین بخش از بدن هست که با فضای پیرامون در ارتباط هست در معرض صدمه‌های بسیاری هست و نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. در همین راستا یکی از کارهایی که به نحوه‌های گوناگون از قدیم انجام می‌دادند پاک‌سازی پوست است.

پاک‌سازی به‌طورکلی به معنای پاک کردن پوست صورت از هر نوع آلودگی و شاداب سازی آن می‌باشد.

آموزش پاکسازی پوست با مدرک در شیراز

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش پاکسازی پوست با مدرک در شیراز می پردازیم.

قدمت پاک‌سازی پوست:

از قدیم‌الایام مردم در راستای حفاظت پوست خود در برابر آلودگی‌ها و صدمات محیطی از پاک‌سازی پوست به نحوه‌های مختلف استفاده می‌کردند؛ که حدوداً اولین مورد زنان مصر بودند که از شیره‌ترش برای پاک‌سازی پوست خود استفاده می‌کردند. بعدها مشخص شد که شیره‌ترش به دلیل داشتن اسیدلاکتیک برای پاک‌سازی پوست بسیار مفید و مؤثر می‌باشد. مواد مختلف، میوه‌ها و عصاره‌های گوناگونی که در این زمینه استفاده می‌شود هم بدین گونه هست.

تعلیم پاک‌سازی پوست:

درمجموع پاک‌سازی پوست را می‌توان در سه بخش تقسیم نمود که به‌طور خلاصه بدین گونه بیان می‌شود. برداشت سلول‌های مرده از روی پوست، اولین سطح پوست، اپیدرم نام دارد که درواقع اولین خط دفاعی بدن در مقابل عوامل بیماری‌زا می‌باشد. به‌طور تقریبی هر یک ماه پوست بدن سلول‌های جدیدی تولید می‌کند و جایگزین سلول‌های قبلی می‌کند؛ و سلول‌های قبلی مرده، روی پوست انباشت می‌شوند. پاک‌سازی پوست با رفع این موانع باعث شادابی و جوان‌سازی پوست شما می‌شود. در وهله بعدی رفع آلودگی و چربی‌ها از روی پوست می‌باشد. البته اشتباهی که گاهاً در اینجا به ذهن خطور می‌کند این هست که آیا چربی پوست برای پوست مضر است؟

وجود به اندازه چربی برای پوست مفید هست چرا که منجر به حفظ رطوبت پوست می‌شود و خاصیت ضد باکتریایی دارد اما چربی زیاد پوست، منافذ پوست را می‌بندد و باعث ایجاد جوش ویا همان آکنه می‌گردد؛ که پاک‌سازی پوست این موارد را نیز رفع می‌کند؛ و درنهایت آب‌رسانی و تغذیه پوست، معمولاً پاک‌سازی پوست شامل مراحل بخور و ماساژ می‌باشد که منجر به آب‌رسانی و رفع عوامل ضدالتهابی و ضد پیری از پوست می‌گردد. و حتی ماساژ پوست سر باعث افزایش رشد مو می‌گردد.

معرفی خدمات پاک‌سازی پوست:

همان‌گونه که پیش‌ازاین بیان گردید. پوست به سبب آن‌که اولین بخش مرتبط با فضای اطراف هست در سلامت بدن نقش مؤثری دارد که چربی و تعریق پوست در این راستا کمک بسیاری می‌کند اما وجود بیش از حد چربی، آلودگی پوست، چروک و لایه‌های مرده بر روی پوست شادابی پوست را از بین می‌برد. هدف پاک‌سازی پوست رفع این آلودگی‌های و انواع جوش‌ها، برای شاداب و جوان‌تر ساختن پوست هست.

آموزش پاک‌سازی پوست:

سرفصل‌ها:

در اینجا برای تفهیم بهتر مطالب به مطالعه مباحثی درزمینهٔ پاک‌سازی پوست می‌پردازیم :

1 – شناسایی انواع پوست‌ها
2 – ساخت انواع ماسک‌ها
3 – بستن منافذ پوست
4 – تغذیه و آب‌رسانی به پوست
5 – ساخت انواع ماسک‌های ژله‌ای و گیاهی
6 – لایه‌برداری از پوست صورت
7- ماساژ پوست
8- اولتراسونیک های فرکانسی

دوره‌های آموزشی پاک‌سازی پوست:

از آنجایی که اهمیت و سادگی پاک‌سازی پوست برکسی پوشیده نیست. دوره‌های آموزشی پاک‌سازی پوست محبوبیت خاصی در بین هنرجویان آرایشی پیدا کرده است. در این دوره‌ها مطالب مفیدی نظیر:

شناخت و آنالیز پیکره پوست، روش آماده‌سازی پوست برای پاک‌سازی، پاک‌سازی پوست‌های مختلف، مراقبت‌های پس از پاک‌سازی، نحوه استفاده از ماسک‌های گوناگون، چگونگی رفع آلودگی سطحی از روی پوست، از بین بردن لکه‌های پوست صورت، تمیزی منافذ پوست و به ‌طورکلی تقویت و ترمیم پوست با استفاده از مواد معدنی و اکسیژن‌دار برای لایه‌های زیرین پوست، می‌توان اشاره کرد.

معرفی دوره فیشیال و پاک‌سازی پوست:

شامل دو جلسه تئوری ویک جلسه عملی می‌باشد که تمام نکات ریزودرشت پاک‌سازی و مراحل آن را بازگو می‌کند. پاک‌سازی صورت همان‌گونه که بسیار مفید هست اگر به ‌اشتباه و یا بیش از حد انجام گردد به پوست می‌تواند آسیب برساند.

موضوعات این جلسات شامل:

نحوه صحیح مشاوره به مراجعه‌کنندگان، تجزیه‌وتحلیل انواع پوست، آماده‌سازی پوست، میکرو درم، اولتراسونیک، شناخت انواع ماسک و طرز صحیح درست کردن هر یک از آن‌ها و نکات مهم جهت برطرف سازی مشکلات پوستی.

دستگاه‌های مورد استفاده در این دوره‌های آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

در جلسه اول: دستگاه میکرونیدلینگ مزوتراپی صورت، مزووایت، آشنایی با ویال ها و کوکتل‌ها، استارتر
در جلسه دوم: دستگاه RF های فرکانسی

ابزار و وسایل مورد نیاز برای دوره‌های آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

ابزار مورد نیاز پاک‌سازی پوست برای آموزش نحوه صحیح استفاده از آنان در دوره‌های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار داده می‌شود. ازجمله این وسایل، عبارت‌اند از:

دستگاه بخور، قلم‌مو، کاسه، پد پاک‌کننده، دمارولر، پیش‌بند، حوله، کرم، انواع ماسک‌ها، کرم آب‌رسان، ماسک‌های زیبایی، محلول‌های گیاهی، شیرپاک‌کن، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرو درم، دستگاه RF، اسکراپ، دستگاه‌های فرکانسی، سرم سدیم کلراید و سرسوزن می‌باشند.

نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی پاک‌سازی صورت:

این کلاس‌ها با به حدنصاب رسیدن تعداد هنرجویان آن و با توافق هنرجویان شاغل یا هنرجویانی که از مسیر دوری می‌آیند در روزهای تعیین شده‌ای برگزار می‌گردد؛ که در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه‌ای با برگزاری جلسات امتحان داده می‌شود.

کارایی مهارت پاک‌سازی پوست:

هنرجویانی که دوره‌های آموزش پاک‌سازی پوست را می‌گذرانند. تلسط و توانایی کاملی برای انجام پاک‌سازی پوست را پیدا می‌کنند؛ که خود شامل دوره‌های مبتدی، پیشرفته و تخصصی می‌گردد که هنرجویان در صورتی که دوره‌ها را بگذرانند و مدرک معتبری بگیرند می‌توانند خدماتی نظیر، آب‌رسانی و ترمیم پوست، پاک‌سازی پوست، مراقبت‌های پوستی را ارائه نمایند و درآمدزایی کنند. البته که هرچه بر کار خود مسلط تر باشند و بهتر و مرغوب‌تر کار خود را انجام دهند مشتریان بیشتری خواهند داشت چرا که پوست جلوه‌ی خاص و ویژه‌ای برای هر انسانی دارد و کسی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نمی‌باشد و همه خواستار پوستی شفاف و جوان هستند.

بازار کار پاک‌سازی پوست:

رسیدگی به‌ ظاهر ازجمله مقوله‌های روزمرگی هر فردی است و شغل مربوط به آن بسته به تخصص و تبحر فرد در آن زمینه قطعاً درآمدزا خواهد بود. البته که هر چه اطلاعات به روز تری در دسترس باشد و به کار گرفته شود شغل فرد پیشرفت خواهد کرد و درآمد هم به دنبال آن بیشتر می‌گردد. درزمینهٔ آرایشی بهداشتی تبحر و تجربه حرف اول را می‌زنند به‌گونه‌ای که با داشتن مهارت کافی و تثبیت شغل خود در بازار کار درآمد خوبی کسب خواهید کرد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه آموزش پاکسازی پوست چقدر است؟

جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید چون متناسب با نوع آموزشی که میخواهید قیمتها متغییر است.

آیا این آموزشگاه برای افراد شاغل تدابیری دارد؟

بله. آموزشگاه یکسری کلاسهای آموزشی را در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل به صورت فشرده ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

آیا دوره آموزشی پاکسازی پوست، مدرک دارد؟

بله. مدرک معتبر فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا آشنایی با تجهیزات پزشکی نیز آموزش داده می‌شود؟

بله. یکی از آموزش‌های اصلی آشنایی با تجهیزات پزشکی است.

بازار کار پاکسازی پوست به چه صورتی است؟

پاکسازی پوست جز مشاغل جدید به حساب می آیند و افراد ماهر در این زمینه درآمد بسیار بالایی را کسب خواهند کرد.

شرکت کنندگان بعد از اتمام دوره آموزشی پاکسازی پوست و کسب مهارت در چه مکان هایی می توانند مشغول به کار شوند؟

افرادی که تخصص کافی در زمینه پاکسازی پوست را به دست آورند می توانند به عنوان دستیار پزشک متخصص و یا در کلینیک های پوست مو به عنوان مشاور مشغول به فعالیت شوند.


کلمات کلیدی:
آموزش پاکسازی پوست در شیراز، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در شیراز، دوره های آموزشی پاکسازی پوست در شیراز، مراکز آموزش پاکسازی پوست در شیراز، آموزش تخصصی پاکسازی پوست شیراز، آموزشگاه پاکسازی پوست با مدرک در شیراز، آموزشگاه، با مدرک فنی حرفه ای و بین المملی، قیمت، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!