• بهترین کلاس خودآرایی در تهران
  • کلاس آموزش خودآرایی در تهران

بهترین کلاس آموزش خودآرایی در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس




بهترین کلاس آموزش خودآرایی در آموزشگاه مونا یزدانی در تهران
کلاس آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه مونا یزدانی در تهران

کلاس آموزش خودآرایی در تهران در آکادمی مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی آرایشگری



بهترین کلاس آموزش خودآرایی در تهران

بهترین کلاس آموزش خودآرایی در تهران

بهترین کلاس خودآرایی در تهران -یکی از عواملی که باعث می شود افراد با اعتماد به نفس بالا در جامعه حضور داشته باشند، داشتن چهره ای زیبا و طبیعی می باشد.

در طول زمان خانم ها با استفاده از ابزار و رنگ های گوناگون در هر دوره، قدم هایی را برای پیشرفت و پیدایش خودآرایی و برای اینکه بتوانند چهره ای زیبا و طبیعی داشته باشند خیلی تلاش کرده اند.

هنر و توانایی زیبا سازی صورت توسط انواع سبک های آرایشی مختلف و رنگ ها خودآرایی گفته می شود. خودآرایی جهت اجرای تکنیک های زیبایی، زمینه ی مناسبی را ایجاد می کند و فرد در موقعیت های متفاوت می تواند با یک آرایش مناسب، چهره ای زیبا و طبیعی را در جمع داشته باشد.

کلاس های خودآرایی در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس های خودآرایی در تهران می پردازیم.

تاریخچه ی خودآرایی:

در طول تاریخ بر اساس آداب و رسوم هر اقوام و جامعه ای، زنان ظاهر خود را زیبا و آراسته می کردند. زنان مصری اولین کسانی بودند که قدم هایی برای آرایش صورت را برداشتند. شانه و آینه را می توان جزء اولین وسایل آرایشی در بین زنان مصری نام برد. مصریان در مراسمات خود از عطرها و مواد آرایشی استفاده می کردند. مواد آرایشی و رنگی از ریشه ی درختان، برگ ها، مواد گیاهی و معدنی تهیه می شوند. مصریان برای جذابیت و شفافی چشم ها از پودری به نام کوهل که شبیه سرمه بود, استفاده می کردند و برای پرپشت نشان دادن و حجیم کردن ابروها از دوده ی چراغ استفاده می کردند. برای تهیه سرخاب نیز از اکسید آهن برای آرایش صورت استقاده می کردند.

در هر جوامعی زنان برای زیبا سازی خود از امکاناتی که در دسترس بود، استفاده می کردند و با گذشت زمان و به وجود آمدن کارخانه های تولید لوازم آرایشی این صنعت به سرعت رشد کرده است.

آموزش خودآرایی

داشتن ظاهری آراسته و طبیعی باعث جذابیت و زیبایی و همچنین بالا بردن اعتماد به نفس خانم ها در جامعه می شود.

یک آرایش طبیعی، با توجه به موقعیتی که فرد در آن قرار دارد و تناسب بین آرایش و چهره ی فرد، با پوشاندن نواقص صورت، ظاهری جذاب و طبیعی را برای خانم ها ایجاد می کند.

با توجه به اینکه بسیاری از خانم ها نکات مهم و اساسی یک آرایش طبیعی را نمی دانند، وقت و هزینه خود را با مراجعه به آرایشگاه ها نیز هدر می دهند، با یادگیری کلیه ی نکات و روش های آرایشی و روش های آرایش صورت و مو باعث میشه که خانم ها در این زمینه مهارت پیدا کرده و بدون کمک از دیگران انواع سبک های آرایشی را روی صورت خود پیاده کنند و در هزینه خود نیز صرفه جویی کنند.

آموزش خودآرایی در زمینه ی مراقبت های پوستی نیز اطلاعات مفیدی را در اختیار هنرجویان قرار می دهد. پس فقط به آموزش آرایش صورت اکتفا نمی کند. همچنین راه ها و روش های صحیح مراقبت های پوستی و لوازم آرایش مناسب در داشتن چهره ای زیبا و جذاب، می تواند مؤثر باشد.

دوره ی آموزشی خودآرایی

این دوره یکی از زیرمجموعه های آموزش گریم و میکاپ می باشد که توسط مربیان با تجربه و حرفه ای آموزش داده می شود.

در این دوره هنرجو روش و چگونگی اجرای آرایش، برای زیباتر شدن روی صورت خود آموزش می بینند.

در این دوره مواردی همچون : نحوه ی آرایش چشم ها، گذاشتن مژه، انواع مدل های میکاپ مناسب با چهره فرد، کانتور کردن آموزش داده می شود.

هنرجویان با گذراندن آزمون نهایی و یادگیری تمام این نکات در طی دوره آموزشی می توانند مدرک معتبری را از فنی حرفه ای دریافت کنند.

سرفصل های خودآرایی

1) آشنایی با وسایل و ابزار های لازم در خودآرایی
2) نحوه و چگونگی انجام خودآرایی

ابزارها و وسایل خودآرایی

خودآرایی از کلیه لوازم آرایش هایی که خانم ها برای آرایش خود از آن بهره می برند، استفاده می کنند و نیاز به دستگاه یا ابزار خاصی ندارد.

وسایلی مانند خط چشم جامد، مایع، فوم متعادل سازی صورت چرب و خشک و نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژلب ماتیکی، پالتی و مایع، رژگونه پودری، برق لب مایع، انواع ریمل های رنگی، کرم مرطوب کننده، پاک کننده پوست، انواع لوسیون مایع، قلم خط لب و رژلب، قلم خط چشم مویی صفر در آموزش و پیاده کردن خودآرایی استفاده می شوند.

توانایی های کسب شده در طی دوره خودآرایی

پس از اتمام دوره ی آموزشی خودآرایی، فرد می تواند مهارت هایی همچون :

چگونگی استفاده درست از تمام وسایل آرایشی، روش های برطرف کردن ایرادات آرایشی، ترتیب درست انجام آرایش های گوناگون، روش گذاشتن مژه، کانتور کردن صورت، روش ها و راهکارهای برطرف کردن مشکلات پوستی، چگونه ست کردن رنگ ها در آرایش، ایجاد هماهنگی آرایش مو و صورت را هنرجو به دست آورده و به بهترین نحو از این مهارت در آرایش صورت استفاده می کند.

وجود توانایی و این مهارت ها، فرد را قادر می سازد که بتواند انواع سبک های آرایش را روی صورت خود پیاده کند و در هر موقعیتی خوش بدرخشد.

نحوه ی برگزاری دوره آموزش خودآرایی

با به حد نصاب رسیدن کلاس ها و با هماهنگی و حضور مربیان با تجربه شروع و تمام نکات مهم و اساسی به متقاضیان آموزش داده می شود.

آخر هفته و یا روزهای تعطیل برای افراد شاغل و یا کسانی که از شهرستان می آیند، کلاس ها تشکیل می شوند.

بازار کار خودآرایی

هنر خودآرایی را می توان یکی از زمینه های زیبایی پرطرفدار در میان خانم ها دانست. که اشخاصی با تجربه، داشتن مهارت بالا و توانا جای خود را در بازار کار و حوزه ی آرایشگری به عنوان آموزش دهندگان حرفه ای تثبیت کرده اند.

هدف اصلی این هنر را می توان آشنایی و توانایی و تسلط در نحوه ی درست به کارگیری لوازم آرایشی و پیاده کردن سبک های مورد نیاز به طور صحیح در موقعیت های متفاوت عنوان کرد.

اهدافی دیگر از آموزش خودآرایی، کمتر کردن هزینه های اضافی آرایشی و آرایشگاه ها و همچنین تقویت اعتماد به نفس در خانم ها می باشد.

افراد با مسلط شدن و مهارت لازم در این زمینه می توانند درآمد بسیار خوبی را به دست آورند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه برگزاری کلاس های خودآرایی به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه کلاس های آموزشی دوره‌ی خودآرایی در حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی به صورت فشرده یا نیمه فشرده برگزار میشود هزینه ها متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع از هزینه‌ی هر دوره با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های خودآرایی به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی خودآرایی در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

نحوه ی برگزاری کلاس های خودآرایی به چه صورتی است؟

کلاس ها در طول 5 جلسه به مدت 10 ساعت برگزار می‌شود و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی خودآرایی ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی خودآرایی ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.


کلمات کلیدی:
بهترین کلاس آموزش خودآرایی در تهران ، کلاس های خودآرایی در تهران، خودآرایی، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!