• آموزش طراحی ناخن در تهران
  • مرکز آموزش تخصصی طراحی ناخن در تهران

آموزش طراحی ناخن در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



طراحی ناخن در آرایشگاه مونا یزدانی تهران
خدمات حرفه ای طراحی ناخن در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی طراحی ناخن در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش طراحی ناخن در تهران

آموزشگاه طراحی ناخن در تهران

همه چیز درباره طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن در تهران – امروزه ما افرادی را در سالن های زیبایی مشغول به کار داریم که صرفا طراحی ناخن انجام می دهند. در گذشته شخص ناخنکار خودش مجبور به انجام این کار بود. البته تنوع مدل ها و متد ها از امروز کمتر بود و نیاز به تخصص خاص و آنچنانی نداشت. اما با گذر زمان و به روز شدن مدل ها و ابزار آلات و… سازمان فنی حرفه ای تصمیم گرفت تا رشته ای جداگانه برای هنرجو در این زمینه فراهم کند تا عزیزانی که دوست دارند، در این رشته آرایشگاهی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوند.
جالبه که بدونید طراحی ناخن یکی از پردرآمد های رشته های آرایشگاهی است. و در دنیایی از تنوع رنگ و ابزار و طرح های متفاوت می توانید هنر نمایی کنید و به کسب درآمد برسید.

ما امروز برای طراحی ناخن از ابزار آلاتی مثل شابلون و لنز ناخن، قلم داتینگ، قلم های طراحی و وسایل و متد های طراحی مثل کروم، شوگر افکت، طلاکوب، دیزاین دائم زیر کاشت و… استفاده می کنیم. قطعا شما نیز در طول دوره طراحی ناخن با تمام این ها آشنا و کار با آن ها را فرا می گیرید.طراحی ناخن یکی از مواردی است که ایرادات کاشت (مواد گذاری) را پوشش می دهد. به دستان ظرافت ختصی می بخشد و نشانگر سلیقه و روحیه مشتری می باشد.

آموزش طراحی ناخن در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه طراحی ناخن در تهران می پردازیم.

عناوینی که در طول دوره طراحی ناخن با آن ها آشنا می شوید:

• زیبایی شناسی
• روش های طراحی ناخن
• وسایل طراحی
• طراحی ناخن
• دیزاین کروم، هولوگرام و شوگر افکت
• طراحی ناخن با فویل و دیزاین ناخن با ابر
• کار با رنگ اکلریک
• طلاکوب و نقره کوب
• طراحی سه بعدی
• فرنچ ناخن
• دیزاین گل برجسته
• دیزاین گل برجسته با قلم
• دیزاین ناخن با اکلیل، سنگ، نگین و لنز

طراحی ناخن چیست؟

به ایجاد ناخن و طراحی بر روی آن طراحی ناخن گفته می شود. برخی ناخن ها رنگ و روی زیبایی ندارند و همچنین ضعیف و نازک اند. به این افراد نیز توصیه می شود حتماً ناخن بکارند. در افرادی که ناخن هایشان را می جوند نیز بسیار تأثیر می گذارد و مفید است. طراحی ناخن در اندازه های مختلف و سبک های مختلف و طرح های بسیار متنوع انجام می شود. در طراحی ناخن رعایت موارد بسیاری، ضروری و مهم است پس اگر قصد کاشت نان دارید حتماً زیر نظر بهترین متخصص این کار را انجام دهید.

انواع روش های طراحی ناخن:

ناخن های مصنوعی به طور عمده به سه دسته تقسیم می شوند:
• ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه ها نیز عرضه می گردند (ناخن قالبی)
• پودرهای طراحی ناخن که روی ناخن فرد قرار می گیرند. (ناخن پودری)
• ژل های VV که امروزه بسیار پر طرفدارند (ناخن ژله ای)

صحبتی کلی درباره دوره طراحی ناخن:

شنیدن اسم طراحی ناخن شاید فقط شما را به یاد یک لاک ساده یا کشیدن یک گل معمولی روی ناخن بی اندازد. که حتی همان لاک ساده نیز نیاز به مهارت لازم دارد چرا که باید نحوه صحیح حرکت دست و قلموی لاک به گوشه های ناخن و… را نیز آموش ببینید. اما در واقع، طراحی ناخن همانند کاشت ناخن، دنیای وسیعی دارد. ابزار آلات مختلف، تکنیک هایی که با آن ها باید سر و کار داشته باشید، سلیقه مشتری، شناخت رنگ ها جهت طراحی زیبا تر مثل دسته رنگ های سرد، دسته رنگ های گرم، هارمونی رنگ ها یا حتی موادی که قرار است با آن ها کار کنید. همانند برند های لاک و ژلیش، انواع پودرهای رنگی و ژل های طراحی و…

مواردی که نام برده شد فقط یک شناخت نسبی نسبت به وسایل و انواع طراحی ها هستند، حالا باید با انجام صحیح آن ها بر روی ناخن مشتری نیز آشنا شد. مثل طرز صحیح استفاده از قلم پروانه ای، یا شناخت سایز مناسب قلم های داتینگ، نحوه استفاده درست از ژل های عنکبوتی و…

در طول برگزاری این دوره و حین آموزش دیدن شما، ما پیج های معتبر اینستاگرامی، مدل های به روز و.. را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید بهترین کار خود را ارائه دهید. البته نا گفته نماند که کار طراحی ناخن یک کار سلیقه ای می باشد که با شناخت اصولی رنگ ها می توانید آن را با ذوق و سلیقه خود اجرا کنید.

شما قرار است در این دوره به یک طراح ناخن حرفه ای تبدیل شوید، پس ممکن است شرایطی پیش بیاید که کلیه لوازم طراحی تان مهیا نباشد، پس لازم است طرز استفاده از ابزار آلات ساده تر مثل خلال دندان، طلق پلاستیکی، سنجاق سر، گوش پاکن، نخ، چسب نواری و… را نیز آموزش ببینید.

تعداد افرادی که با آن ها هم دوره هستیم

شما می توانید این دوره را در سه صورت خصوصی و نیمه خصوصی و گروهی آموزش ببینید. که معمولا با به حد نصاب رسیدن این دوره ها، کلاس ها شروع می شوند. گاها ممکن است هفته ای سه بار کلاس تشکیل شود. اما خب امکان کمتر بودن تعداد جلسات کلاس ها در هفته نیز می باشد. حتی ممکن است که شما بخواهید روزهای تعطیل، عصرها و آخر هفته ها در کلاس ها شرکت کنید، این امکان نیز برای شما فراهم است.

چه وسایلی برای شروع نیاز است؟

طراحی ناخن نیز مثل سایر دوره های آرایشگاهی نیاز به یک سری ابزار آلات مخصوص به خودش دارد. که شما در طول دوره آموزشی، با نحوه صحیح استفاده از آن ها آشنا خواهید شد. جهت بیشتر شدن اطلاعات شما و آشنایی مقدماتی تعدادی از آن ها را نام می بریم. مثل: اکلیل، تاپ کات، بیس کات، مهر ناخن، انواع چسب های نواری، پودر کاشت (رنگی، سفید، کلییر)، لیکویید، لنز ناخن، قلم های نقطه گذاری (داتینگ)، نیپر، شابلون و…

پس از گذراندن دوره طراحی ناخن ما چه توانایی هایی خواهیم داشت؟

مسلما پس از به اتمام رسیدن این دوره آموزشی جذاب، ما به انواع ابزار آلات طراحی ناخن، انواع لاک ها و رنگ ها و… مسلط خواهیم بود. این دوره نکات اصولی را به ساده ترین روش های ممکن به ما آموزش می دهد تا بتوانیم در سالن های زیبایی مشغول به کار و از آن کسب درآمد کنیم.
همانطور که در ابتدا گفته شد، طراحی ناخن، اگر کاملا اصولی، با وسایل تخصصی و همچنین ذوق و سلیقه و ظرافت همراه باشد، حرفه ای به شدت پول ساز است که در تمام ایام سال می توانیم خدمات خود را به مشتری ارائه کنیم.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه دوره آموزشی طراحی ناخن به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه آموزش ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی و به شکل فشرده یا نیمه فشرده تشکیل میشود هزینه های متغییر است. جهت کسب اطلاع با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

نحوه ی آموزش و تعداد شرکت کنندگان در دوره ی طراحی ناخن به چه صورتی است؟

با توجه به خط مشی های موجود در هر آموزشگاه معمولا آموزش ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی تشکیل می‌شود. که در گروهی تعداد شرکت کننده ها به 10 نفر هم خواهد رسید. در دوره خصوصی تعداد نفرات بین یک تا سه و در دوره ی نیمه خصوصی سه تا پنج نفر خواهد بود.

مدت زمان لازم جهت فرا گرفتن طراحی ناخن چقدر است؟

معمولا آموزش طراحی ناخن به طور کامل در مدت زمان 8 ساعت به هنرجو طی 5 تا 6 جلسه داده خواهد شد.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک گریم عروس به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

آیا دوره‌ی آموزشی گریم عروس جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا تمرینی بر روی موارد واقعی در دوره آموزشی گریم عروس خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی موارد واقعی کار خواهید کرد.

آیا برای دریافت مدرک فنی حرفه ای نیاز به مدرک تحصیلی دارم؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

اگر در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال برگزار شده و از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی گریم عروس و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.


کلمات کلیدی:
آموزش طراحی ناخن در تهران، بهترین آموزشگاه طراحی ناخن در تهران، مرکز آموزش طراحی ناخن در تهران، آموزش تخصصی طراحی ناخن در تهران، دوره کلاس طراحی ناخن در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس های، لوازم، با مدرک فنی حرفه ای، با مدرک بین المللی، مربی، فوق تخصصی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!