• مرکز پاکسازی پوست در تهران
  • بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران

بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران
مرکز پاکسازی پوست شاپ لیزر
  • 0919 675 3827
  • 0919 675 3827
  • تهران، یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، طبقه اول

  • تماس



بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران در آرایشگاه شاپ لیزر تهران

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در آرایشگاه شاپ لیزر تهران

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران

بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران

بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران – انسان‌ها در طول تاریخ همواره تلاش کرده‌اند که روند پیری را کاهش دهند و جدا از سن خود همواره پوستی زیبا و جوان داشته باشند.

در طی قرن‌ها با استفاده از انواع راهکارها و روش‌های متفاوت و مواد طبیعی تلاش کرده‌اند تا ظاهری زیبا به پوست خود ببخشند.

پیلینگ (peeling) به معنی برداشتن سطحی از روی پوست است که به این عمل پاک‌سازی گفته می‌شود.

به کمک این روش یک‌لایه سطحی از سلول‌های مرده پوست که حاوی جوش، جای جوش، لکه‌های قهوه‌ای بوده از سطح پوست پاک‌سازی شده و پوست کاملاً تمیز می‌شود.

پوست صورت به‌عنوان اولین سطح درگیر با فضای بیرون بدن شناخته می‌شود که ارتباط مستقیم آن با هوا، آلودگی یا هر عامل دیگری باعث شده تا نیاز به مراقبت، پاک‌سازی و تقویت داشته باشد در غیر این صورت به‌سرعت زیبای ظاهری خود را از دست داده و همین امر به چروک و یا پیری پوست منجر می‌گردد.

بهترین مرکز پاکسازی پوست صورت در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست صورت در تهران می پردازیم.

تاریخچه پاک‌سازی پوست:

در طی دهه‌های بسیاری انسان با هر روشی و با استفاده از امکانات و وسایلی که در اختیار داشت به مراقبت از پوست خود پرداخت تا جوانی خود را که بیشتر در چهره نمایان است حفظ کنند.

می‌توان اولین مراحل پاک‌سازی پوست را در زنان مصری مشاهده کرد، آنان با استفاده از شیرترش به تمیز کردن منافذ پوست صورت خود اقدام کرده و این‌گونه از پوست خود مراقبت می‌کردند.

امروزه مشخص شده است که شیرترش به دلیل داشتن اسیدلاکتیک برای تمیز کردن پوست بسیار مفید و مؤثر است.

در طول تاریخ استفاده از میوه‌های مختلف و یا مواد ترکیبی که منشأ طبیعی داشتند هم برای پاک‌سازی و مراقبت از پوست دیده شده است.

آموزش پاک‌سازی پوست صورت:

پوست صورت یکی از اعضای مهم بدن هر انسانی است زیرا سن، شادابی و پیری را به خوبی نمایان می‌کند‌.

پوست به دلیل ارتباط مستقیم با دنیای خارج از بدن وظیفه دفع و خنثی‌سازی سموم بدن را از طریق عرق کردن بر عهده دارد و می‌توان نوعی سد در برابر عوامل بیماری‌زا آن را تلقی کرد.

رسیدگی به پوست باعث زیبایی و شادابی چهره هر شخص شده و از همین امر باعث شده تا از بهترین راه‌ها برای مراقبت‌های پوستی بتوان به روش پاک‌سازی پوست اشاره کرد.

معرفی خدمات پاک‌سازی پوست:

مراقبت از پوست و داشتن پوستی زیبا و شاداب باعث شده تا تشخیص سن در اکثر افراد کمی مشکل شود، هدف از استفاده از این روش برطرف کردن آلودگی‌های سطحی پوست و از بین بردن جوش‌های سرسفید و سرسیاه است، کاهش چربی روی پوست و برداشتن لایه مرده‌ی پوست خارجی از دیگر هدف‌های پاک‌سازی پوست صورت است.

استفاده از ماسک‌های مختلف و ماساژ پوست به همراه پاک‌سازی پوست می‌تواند شادابی پوست را چندین برابر کند.

سرفصل‌های دوره آموزش پاک‌سازی پوست:

در این دوره آموزشی مانند دیگر دوره‌های آموزشی در حوزه زیبایی سرفصل‌های مخصوصی جهت یادگیری هنرجویان معرفی و آموزش داده می‌شود که می‌توان به:

1) شناخت انواع پوست
2) ساختن انواع ماسک‌ها
3) بستن منافذ پوست
4) آب‌رسانی به پوست
5) ساخت انواع ماسک‌های ژله‌ای و گیاهی
6) لایه‌برداری پوست صورت
7) ماساژ پوست
8) اولتراسونیک های فرکانسی

اشاره کرد که تمامی این موارد با آموزش توسط بهترین مربیان باتجربه اجرا می‌گردد.

دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

این دوره آموزشی جز دوره‌های پرطرفدار در حوزه زیبایی و آرایشگری محسوب می‌شود.

در این دوره آموزشی نکاتی مانند:

شناخت و آنالیز ساختمان پوست، روش‌های آماده‌سازی پوست مشتریان، پاک‌سازی انواع پوست‌ها، مراقبت‌های بعد از پاک‌سازی پوست، استفاده از ماسک‌های مختلف، چگونگی رفع آلودگی سطحی روی پوست، از بین بردن دانه‌های سیاه روی پوست، تقویت و ترمیم پوست با استفاده از اضافه کردن مواد معدنی و اکسیژن‌دار به لایه‌ی درمیست (لایه زیرین پوست)، تمیزی منافذ پوست، به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

معرفی دوره فیشیال و پاک‌سازی پوست صورت:

این دوره آموزشی شامل دو جلسه تئوری و یک جلسه عملی است که تمام نکات مربوط به پاک‌سازی و مراحل انجام آن به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

سرفصل‌های این جلسات شامل:

نحوه مشاوره صحیح به مراجعه‌کنندگان، آنالیز و شناخت انواع پوست‌ها، آماده‌سازی پوست، میکرو درم (پیلینگ)، اولتراسونیک (درمااف)، شناخت ماسک‌های مختلف و نحوه صحیح درست کردن هرکدام، نکات لازم جهت برطرف کردن مشکلات پوستی، اشاره کرد.

دستگاه‌های مورد استفاده در دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

در جلسه اول: دستگاه میکرو نیدلینگ مزوتراپی صورت، بدن، مزووایت BBGIOW, آشنایی با ویال ها و کوکتل‌ها، استارتر
در جلسه دوم: دستگاه RF های فرکانسی

ابزار و وسایل مورد نیاز برای دوره آموزشی پاک‌سازی پوست صورت:

این دوره آموزشی مانند دیگر دوره‌های آموزشی نیازمند وسایل مخصوصی است که این وسایل در طی دوره آموزشی در اختیار هنرجویان قرار گرفته و نحوه صحیح استفاده از آن‌ها به هنرجو آموزش داده می‌شود، از ابزارها و وسایل موجود می‌توان به:

دستگاه بخور، قلم مو، کاسه، دمارولر، کاردک، پد پاک‌کننده، پیش‌بند، حوله، کرم، انواع ماسک‌ها، کرم آب‌رسان، ماسک‌های زیبایی، محلول‌های گیاهی، اسکراپ، شیرپاک کن، دستگاه میکرونیدلینگ، دستگاه میکرو درم، دستگاه RF, دستگاه‌های فرکانسی، سرسوزن، سرم سدیم کلراید اشاره کرد.

نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی پاک‌سازی صورت:

این دوره آموزشی با حضور مربیان باتجربه و حرفه‌ای در این زمینه برگزار می‌گردد که هنرجویان پس از طی این دوره آموزشی و گذراندن امتحانات و آزمون‌های مربوطه، مدرک معتبری را از فنی حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

کلاس‌ها با به حدنصاب رسیدن و با در نظر گرفتن هنرجویان شاغل و یا افرادی که از راه دور برای شرکت در کلاس‌ها حاضر می‌شوند، در روزهای آخر هفته و یا روزهای تعطیل در ساعات عصر برگزار می‌شود.

توانایی کسب‌شده پس از طی دوره آموزشی پاک‌سازی صورت:

با گذراندن این دوره آموزشی، هنرجو توانایی و تسلط کافی را برای ارائه کلیه خدمات مراقبتی پوست به مشتریان پیدا می‌کند.

این دوره خود شامل دوره مبتدی، پیشرفته و تخصصی است که با گذراندن هر دوره هنرجو مدرک معتبری را دریافت کرده و خدماتی مانند پاک‌سازی پوست، آب‌رسانی و ترمیم پوست صورت، مراقبت‌های پوستی را می‌تواند به مشتریان خود داده و رضایت مشتری را در کنار کسب درآمد به دست بیاورد، مسلماً کیفیت بالای خدمات ارائه‌شده می‌تواند به جذب مشتریان کمک کند.

بازار کار پاک‌سازی پوست:

در حوزه زیبایی و آرایشگری مسلماً تسلط کافی و ماهر بودن در یک رشته و تخصص می‌تواند هم باعث پیشرفت و تثبیت موقعیت شغلی فرد شده و هم زمینه‌ی جذب مشتری را فراهم کند.

هنرجویان با گذراندن این دوره این توانایی و مهارت را جهت رضایت مشتریان پیداکرده و در واقع شغلی با درآمد متوسط و معمولی را به دست می‌آورند که باید در نظر داشت با بروز کردن اطلاعات و آگاهی از روش‌های جدی می‌توان میزان درآمد و رضایت مشتری را افزایش داد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

انواع خدمات مربوط به پاکسازی پوست چیست؟

• پاکسازی پوست نوجوانان
• پاکسازی پوست آقایان
• پاکسازی پوست بانوان

در چه مواردی پاکسازی پوست پیشنهاد می‌شود؟

پوست صورت آقایان به دلیل اصلاحی که هر روز انجام می‌دهند خشک و ملتهب است به همین دلیل پاکسازی پوست صورت را به آقایان پیشنهاد می‌کنیم. برای خانمها نیز جهت رفع جوش های سرسفید و سر سیاه، فرم دهی، ویتامینه کردن، جوانسازی، ماساژ پوست و رفع معایب پوستی از پاکسازی استفاده نمایند.

پاکسازی پوست چه مدت زمانی طول می‌کشد؟

به طور معمول پاکسازی پوست بین ۴۵ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

پاکسازی پوست در چند جلسه انجام می‌شود؟

با توجه به شرایط پوستی که توسط متخصص تشخیص داده می‌شود به طور معمول جلسات پاکسازی پوست به صورت سه تا چهار جلسه در ماه است.

اقدامات بعد از پاکسازی پوست چیست؟

استفاده از تونر، کرم دور چشم، سرم مناسب پوست، پاک کننده، رتینول، کرم ضد لک مناسب با پوست و در صورت لزوم، روغن مناسب پوست و در صورت لزوم پیشنهاد می‌گردد.

اهداف اصلی پاکسازی پوست چیست؟

• بهبود گردش خون
• ضدچروک و ضد افتادگی
• مانع از چروک دور چشم
• مانع از انقباضات ناشی از خط اخم
• بالانس چربی پوست
• برداشتن لایه کدر از روی پوست
• تامین رطوبت پوست
• افزایش جذب کرم در پوست
• سفت شدن پوست
• رفع حس خستگی پست
• رفع آلودگی های موجود در هوا
• حفظ شادابی پوست

روشهای رایج پاکسازی پوست کدامند؟

هیدرودرمی، ماساژ، پاکسازی، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، کلاژن درمانی، خاویار درمانی، سنگ داغ(Hot Stone)

هزینه پاکسازی پوست چقدر است؟

با توجه به شرایط پوستی اشخاص و روش مورد استفاده برای پاکسازی پوست هزینه ها متغییر است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران، مرکز تخصصی پاکسازی پوست در تهران، بهترین مرکز پاکسازی پوست صورت در تهران، کلینیک پاکسازی پوست در تهران، مرکز فوق تخصصی پاکسازی پوست، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!