• بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران
  • بهترین سالن رنگ مو در تهران

بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران
مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021-2211 8780 / 81
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس




تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین رنگ مو در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی رنگ مو در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



  • بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران
  • بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران


بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران

بهترین سالن رنگ مو در تهران

بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران – هیچ کس نمی‌تواند این موضوع را انکار کند که موهای زیبا و جذاب، تاثیر چشم‌گیری بر روی ظاهر افراد دارند؛ اما اگر موهای شما دائما به یک حالت تکراری باشند، بعد از مدتی چهره شما یکنواخت و کسل کننده خواهد بود. همه ما از تنوع دادن و بهتر کردن ظاهر خود استقبال می‌کنیم.

ممکن است برای تنوع دادن به موهای خود به سراغ تغییر دادن مدل آنها بروید، مثلا گاهی مدل چتری را امتحان کرده و گاهی موهای خود را پشت سرتان جمع کنید؛ اما عاملی که تاثیر بسیار بیشتری بر روی تنوع موها و به دنبال آن ایجاد تنوع در چهره شما دارد، رنگ کردن موها است.

از دیرباز خانم‌ها، برای پوشاندن تارهای سفید موی خود و جوان‌تر کردن چهره خود از انواع مختلف مواد برای رنگ کردن موهایشان بهره برده‌اند. این تنها یکی از کاربرد‌های استفاده از رنگ مو است. به علاوه رنگ موها، می‌توانند کمک بسیار زیادی برای ایجاد یک تغییر و تنوع چشم‌گیر و سریع در ظاهر شما کنند.

رنگ موها طیف‌های بسیار زیاد و گسترده‌ای دارند و البته هر رنگ مویی برای هر چهره‌ای مناسب نیست و شما قبل از رنگ کردن موهایتان نیاز دارید که از نکات زیادی در این زمینه آگاهی داشته باشید

بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در تهران می پردازیم.

انواع رنگ مو

رنگ موها در یک تقسیم بندی کلی شامل دو دسته است:

دسته اول رنگ موهای موقتی هستند که ماندگاری بسیار کمی روی موهای شما دارند و با شسته شدن از روی موها پاک خواهند شد. این رنگ موها به شکل های مختلفی مانند؛ شامپو رنگ، اسپری، محلول، ماژیک و یا پودر فشرده، در بازار موجود هستند.

دلیل تاثیر موقتی این رنگ موها، این است که این رنگ‌ها نمی‌توانند در لایه‌های زیرین مو نفوذ کنند و تنها با ایجاد کردن پوششی از رنگ بر روی لایه خارجی مو، یا کوتیکول مو، باعث ایجاد تغییر موقتی در رنگ مو می‌شوند. میزان ماندگاری این دسته از رنگ موها باهم متفاوت است و به نوع محصول مورد استفاده بستگی دارد. برخی از این رنگ‌های موقتی، تنها با یک مرتبه شستشو و برخی با 6 یا 8 بار شستن از روی سطح موها پاک خواهند شد.

این رنگ موهای موقتی، برای ایجاد تغییر کوتاه مدت بر روی موها، مثلا برای شرکت کردن در یک مهمانی و یا ایجاد تغییرات رنگی خاص و فانتزی بر روی رنگ موی دائمی استفاده می‌شوند، مثلا ممکن است که شما قصد شرکت در یک مهمانی را داشته باشید و آرایشگر شما برای ایجاد یک هایلایت رنگی، از رنگ موهای موقتی بر روی دسته کوچکی از موهای شما بهره ببرد.

دسته دوم از رنگ موها، رنگ موهای دائمی هستند که بیشترین استفاده را دارند. موادی که در ترکیب رنگ موهای دائمی وجود دارند، می‌توانند به عمق ساقه مو، یعنی به لایه کورتکس مو، نفوذ کنند و ساختار مو را تغییر بدهند و در نتیجه رنگی به آن بدهند که با شست‌و‌شو پاک نشود.

اگر بخواهید موهای خود را با رنگ‌های روشن‌تری رنگ کنید، حتما نیاز است که از قبل آنها را دکلره نمایید

برای انتخاب یک رنگ موی مناسب، به چه نکاتی توجه کنیم

انتخاب رنگ مو به سلیقه افراد بستگی دارد، اما صرفا امری تابع سلیقه شخصی نیست؛ زیرا دنیای رنگ‌ها بسیار وسیع است و شما برای انتخاب یک رنگ موی مناسب باید فاکتورهای بسیاری را مدنظر قرار دهید.

یکی از معمول‌ترین معیارها برای انتخاب کردن رنگ مو، در نظر گرفتن زمینه رنگ پوست افراد است که البته این یک معیار کلی است که می‌تواند تحت تاثیر سلیقه و علاقه افراد تغییر کند، به خصوص برای کسانی که دوست دارند یک رنگ موی فانتزی را امتحان کنند.

لازم است برای انتخاب رنگ موی مناسب خود، از یک آرایشگر باتجربه کمک بگیرید و با او مشورت کنید. چون ممکن است بعد از رنگ کردن موهای خود، متوجه شوید که به آن تناژ رنگی که مدنظرتان بوده نرسیده‌اید که این امر به خاطر تفاوت تناژ فرعی موجود در رنگ موی خود فرد است.

به طور کلی رنگ مو در دو دسته ی رنگ سرد و رنگ گرم تقسیم بندی می‌شود، زمینه پوست شما هم ممکن است سرد و یا گرم باشد که لازم است توناژ رنگ مو را با زمینه پوست خود هماهنگ کنید؛ اما چگونه زمینه پوست خود را تشخیص دهیم؟ در زیر نور طبیعی خورشید و یا نور هالوژن که رنگ درست‌تری را نشان می‌دهد، قرار بگیرید و به رگهای مچ دست خود نگاه کنید.

چنان‌چه که رگهای شما به رنگ آبی باشند، زمینه پوست شما سرد است اما در صورتی که رنگ رگهای دستتان سبز باشد، شما پوست گرمی دارید؛ اما بیشتر زنان ایرانی زمینه پوست گرمی دارند.

حالا که زمینه پوست شما مشخص شد، گزینه های زیاد و وسیعی برای انتخاب رنگ مو پیش روی شما قرار خواهند گرفت.

عواملی موثر در انتخاب رنگ مو:

• توناژ رنگ پوست
• رنگ طبیعی موهای فرد
• رنگ چشم
• چاقی و لاغری صورت
• شخصیت فرد

برای انتخاب رنگ موی مناسب خود می‌توانید فاکتورهایی مانند؛ مرغوبیت رنگ، سلیقه شخصی و مدت زمانی ماندگاری رنگ را در نظر بگیرید. خانم‌ها معمولا از رنگ موهای تیره‌تر شروع می‌کنند، و سپس هر بار رنگ موهای خود را یک درجه روشن‌تر انتخاب می‌کنند.

کمک گرفتن از اشخاص حرفه‌ای و با تجربه در رنگ کردن موها

شاید رنگ کردن مو، کار ساده‌ای به نظر برسد، اما باید بدانید که رنگ کردن موها یک امر تخصصی است که انجام آن کار هر کسی نیست و به افراد با تجربه و توانمند نیاز دارد، شخصی که بتواند انواع تناژ رنگ پوست، رنگ موهای هماهنگ با آن، نحوه ترکیب کردن مناسب رنگ‌ها، مدت زمان لازم برای رنگ و دکلره کردن موها و… را تشخیص دهد؛ و نیز تجربه لازم برای انجام این کار را هم کسب کرده باشد.

پس حتما قبل از مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی برای رنگ کردن موهای خود، به خوبی تحقیق و پرس‌و‌جو کنید و تنها به سراغ افراد متخصص در این زمینه بروید.

در انتخاب رنگ موی خود دقت کنید

این موضوع که رنگ کردن موها به چهره ما زیبایی و تنوع زیادی می‌بخشد، قابل انکار نیست و این روزها استفاده از رنگ مو برای افراد در هر سن و جنسیتی کاربرد وسیعی پیدا کرده است، اما نکته مهم این است که رنگ موها حاوی مواد شیمیایی هستند که خواه ناخواه ممکن است به موهای ما آسیب بزنند. البته این موضوع کاملا به مرغوبیت و کیفیت مواد مورد استفاده در رنگ مو بستگی دارد. رنگ موهای با کیفیت پایین، باعث آسیب‌های زیادی به موها می‌شوند و موها به مرور سلامتی و شادابی خود را از دست خواهند داد.

پس لازم است که قبل از رنگ کردن موهای خود، ابتدا در مورد رنگ مو و یا مواد مورد نیاز خود به خوبی از افراد متخصص در این زمینه، تحقیق کنید، سپس سعی کنید خودتان رنگ مو و مواد لازم را خریداری نمایید و به آرایشگر خود بدهید. به این ترتیب از کیفیت مواد مورد استفاده بر روی موهای خود اطمینان حاصل خواهید کرد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چگونه موهای زبر و ضخیم را رنگ کنیم؟

اگر موهایتان ضخیم بوده و در مقابل رنگ مقاوم است باید قبل از رنگ کردن موهایتان را نرم کنید چون رنگ را بهتر جذب خواهد کرد.

آیا بعد از رنگ کردن مو می توانیم موها را با آب داغ شستشو دهیم؟

خیر. بعد از رنگ کردن حتماً باید موهایتان را با آب سرد یا آب ولرم شستشو دهید.

هزینه رنگ کردن مو چقدر است؟

با توجه به حجم موها و نوع رنگ، درخواست دکلره و هایلایت هزینه‌ها متغییر است.

جهت رنگ کردن مو از کجای سر شروع کنیم؟

جهت رنگ کردن مو از قسمت‌های انتهایی و طولی مو شروع کرده و رنگ را به ریشه نزنید و از ریشه به اندازه‌ی ۲/۵ سانت فاصله بگذارید. بعد از ۱۰ دقیقه ریشه ها را نیز رنگ کنید.

آیا ظرف فلزی برای ترکیب رنگی مناسب است؟

خیر. از ظروف غیر فلزی برای ترکیب رنگ و اکسیدان استفاده نمایید.

رنگ موی آجری، شرابی، شاه بلوطی، فندقی و مسی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که رنگ پوستشان تیره است مناسب است.


کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در تهران، بهترین آرایشگاه رنگ مو در تهران، بهترین سالن رنگ مو در تهران، بهترین مرکز رنگ مو در تهران، رنگ مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!