کلینیک کاشت مژه در پونک

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

کلینیک کاشت مژه در پونک

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • کلینیک کاشت مژه در پونک
  • بهترین مرکز اکستنشن مژه در پونک

کلینیک کاشت مژه در پونک
سالن اکستنشن مژه در پونک
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • پونک

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در پونک در آرایشگاه هایپر بیوتی پونک
خدمات تخصصی کاشت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در پونک

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در پونک در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کاشت و اکستنشن مژه



کلینیک کاشت مژه در پونک | بهترین مرکز اکستنشن مژه در پونک

کلینیک کاشت مژه در پونک

بهترین مرکز اکستنشن مژه در پونک

کلینیک کاشت مژه در پونک – اگر خواهان مژه های بلند، پرپشت و زیبا تر هستید؛ اکستنشن و کاشت مژه دوراهکار برای رسیدن شما به خواسته هایتان است. در این مطلب، قصد داریم شما را برای انجام اکستنشن مژه راهنمایی کنیم تا بتوانید مژه های بلند و پرپشت تر داشته باشید و حالت چشم هایتان را تغییر دهید.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در پونک

کلینیک کاشت مژه در پونک

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اکستنشن مژه در پونک می پردازیم.

اکستنشن مژه:

حتما شما نیز، روش های خانگی برای تقویت و پر شدن مژه ها را در صفحات مجازی یا مجلات دیده اید؛ اما این روش ها، بسیار زمان بر هستند و نیاز به صبر دارند؛ اما اکستنشن مژه شما را زودتر به نتیجه مطلوب می رساند. این روش امروزه بین خانم های علاقمند به زیبایی به چشم می خورد که نسبت به کاشت مژه یا گذاشتن مژه مصنوعی، آسان تر و قابل دسترسی تر است.
در صورتی که فردی بخواهد از این متد استفاده کند؛ حتما باید اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورد.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه، مژه هایی مصنوعی هستند که از مواد مصنوعی مثل موی سمور، ابریشم و در برخی موارد موی انسان تشکیل می شوند. این اکستنشن ها به صورت تک به تک به مژه های شما می چسبند تا ضخامت، رنگ و طول مژه های شما را تغییر دهند. در این روش برخلاف روش های قدیمی که مژه ی مصنوعی به پلک شما می چسبید؛ به خود مژه متصل می شود و دیگر خبری از چسب های مضر روش های قدیمی وجود ندارد.

ماندگاری اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه نیز مانند بقیه راهکار های زیبایی، طول عمر خود را دارد. عمر این مژه ها در حالت طبیعی چیزی بین 2 تا 4 هفته است که اگر به صورت خیلی بهتر از آنها نگهداری کنید به 6 هفته هم می رسد.

معایب اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه عوارض جانبی ندارد و باعث ریزش مژه های طبیعی شما نمی شود؛ فقط باید مراقب باشید تا یک شبانه روز کامل مژه ها به آب دسترسی نداشته باشند. البته در صورت ماهر نبودن فردی که این کار را برای شما انجام می دهد، ممکن است مژه های بالا و پایین پلک بهم بچسبد و مژه های طبیعیتان هم از بین برود، یا در حالی که از چسب درست استفاده نکند و به چشم منتقل شود، باعث آلرژی، عفونت و تحریک شدید را در پی داشته باشد.

نکات مهم درباره چسب اکستنشن مژه:

از دغدغه های مهم اکستنشن مژه، داشتن چسب مرغوب و باکیفیت است؛ که اگر خواهان استفاده از بهترین کیفیت هاست حتما به سالن های معتبر آرایشی مراجعه کنید. افرادی که به آرایشگر های کوچک یا افراد مبتدی مراجعه می کنند در نظر داشته باشند که ممکن است آنها، اطلاعات زیادی راجع به چسب مورد استفاده نداشته باشند.

نکات مهم برای استفاده از چسب اکستنشن مژه:

چسب نا مرغوب موجب ریزش مژه ها می شود:

اگر از چسب های نامرغوب استفاده شود و یا نزد آرایشگری بی تجربه مراجعه کنید، امکان ریزش مژه ها وجود دارد. بعضی از آرایشگران از گفتن برند چسب امتناع می کنند پس مطمئن باشید جایی از کار مشکل دار است؛ در بازار برند های معروف و مرغوبی وجود دارد که آرایشگر باید به شما برند چسب را معرفی و سپس اقدام به کار کند.

بوی خاص چسب:

چسب های بهداشتی و غیر بهداشتی را می توانید از بوی بد آنها تشخیص دهید، اگر قصد استفاده از چسب های بهداشتی را دارید با در زمان انجام اکستنشن مژه، بوی بد آن را تحمل کنید تا از شر غیر بهداشتی بودن آن رهایی یابید. البته با همان چسب های استاندارد نیز ممکن است، کمی چشم ها مرطوب و حالت چسبندگی داشته باشد؛ که امری طبیعی است که بعد از 24 ساعت ناپدید می شود.

رطوبت:

روشی به اسم رطوبت، کار آرایشگران را راحت کرده است. در محلول چسب کمی مرطوب کننده وجود دارد که باعث آسان تر شدن و راحت تر چسبیدن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی می شود. این کار نباید در هوای خشک صورت بگیرد؛ چون در این صورت، جدا از اینکه باید زمان بیشتری برای خشک شدن آن منتظر ماندن؛ کار خوب در نمی آید.

حمام نکنید:

اگر قصد انجام اکستنشن مژه آن هم برای اولین بار را دارید؛ لازم به ذکر است که به شما بگوییم تا یک شبانه روز کامل نباید حمام یا حتی دوش بگیرید.

استفاده از روغن:

اگر چسب مژه تان سفت شد، با کمی روغن نارگیل یا زیتون مژه ها را چرب کنید و هیچگاه سعی در کندن اکستنشن مژه نکنید چون ممکن است اکستنشن شما خراب شود و کارتان هدر رود. در ضمن اگر از روغن زیادی برای چرب کردن استفاده کنید ممکن است کل اکستنشن ها جداشود پس حتما مواظب باشید.

چسب های حرفه ای:

اگر نزد آرایشگری مورد اعتماد و ماهر بروید، چسب مژه شما خشک نمی شود، بلکه به قسمتی از مژه تبدیل می شود و در هوای معمولی و طبیعی، رطوبت خود را از دست نمی دهد.

مدل های اکستنشن مژه

کاشت تک به تک مژه یا همان اکستنشن کلاسیک مژه

در این روش، همانطور که از اسمش پیداست، مژه ها تک به تک و جدا به تار های مژه های طبیعی وصل می شود و در هر چشم معمولا از 60 تا 80 تار مژه استفاده می کنند. این روش بین 4 تا 6 هفته دوام دارد و با چسب های روشن یا مشکی مخصوص انجام می شود. جنس و نوع اکستنشن مژه از یکی از موارد موی انسان، فیبر های مصنوعی یا ابریشم، موی اسب یا موی سمور استفاده می شود که بهتر است از موهای حیوانات استفاده نشود زیرا از بهداشت آنها نمی شود مطمئن شد. مژه هایی که از موی حیوانات هستند خطر حساسیت را بالا می برند.

اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی):

این نوع اکستنشن مژه سبک تر و با دوام تر از اکستنشن مژه کلاسیک است. با هر تار از مژه های طبیعی، با توجه به در نظر گرفتن قدرت تحمل مژه های مشتری و ضخامت آن، 2 تا 5 تار مژه ابریشمی نازک چسبانده می شود.

اکستنشن مژه مگا والیوم:

همان روش اکستنشن مژه والیوم است که با درخواست مشتری تعداد بیشتری مژه ابریشمی به مژه های اشلی می چسبد؛ حدود 10 مژه ابریشمی روی هر مژه … که نتیجه آن مژه های خیلی پرتر و مشکی تر است.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

هرکسی که مژه مصنوعی روی مژه های خودش قرار دهد، شما به راحتی مژه مصنوعی را تشخیص و می بینید اما در اکستنشن به راحتی قابل مشاهده و تشخیص نیست.
در کل اکستنشن اصلا قابل مقایسه با مژه مصنوعی نیست، زیباتر و دوام پایدار تری هم دارد.

تفاوت اکستنشن مژه و کاشت مژه:

کاشت مژه معمولا پایدار تر است و با موهای طبیعی انجام می شود، اما نیاز به ترمیم آن هم هفته ای یکبار دارد؛ اما اکستنشن، دوام کمتری دارد و با موهای مصنوعی انجام می شود.

نکاتی در مورد کاشت و اکستنشن مژه:

● عمر مفید اکستنشن مژه یک ماه است اما اگر مژه اصلی ریزش کند، اکستنشن آن هم از بین می رود.
● تعداد تار های مژه ها، بسته به مژه های خود فرد است، پس شخصی که مژه های کمی دارد؛ نمی تواند مژه های مصنوعی زیادی قرار دهد یا بکارد.
● بلندی مژه مصنوعی، تقریبا باید 2 برابر مژه طبیعی باشد و بیش از آن سبب ریزش مژه می شود.
● اگر شخصی پوستی حساس داشت و نمی دانست که به این روش حساسیت دارد یا نه باید ابتدا روی دو تار از مژه ها اینکار را انجام دهد و اگر حساسیت داشت آن ها را بردارد و دیگر کاشت را انجام ندهد.
● مالیدن و یا محکم خاراندن چشم پس از اکستنشن، سبب آسیب به مژه ها می شود؛ نباید وارد سونا شوید و در حمام مراقب برخورد فشار آب با مژه باشید.
● در کل اگر مژه های طبیعی و بلندی دارد، به دنبال اکستنشن نروید و به مژه های مصنوعی اکتفا کنید؛ چون این روش پیشنهادی برای افرادی که طول مژه های آنها کمتر از سه میل باشد، است.

آیا اکستنشن مژه به مژه های طبیعی آسیب می رساند؟

مژه مصنوعی به مژه ها ضرر می زند اما فقط در حالتی که از چسب، درست استفاده نشود. بعضی افراد ممکن است دچار آلرژی آن هم به چسب مژه داشته باشند، پس در صورتیکه درد یا سوزش بیش از حد داشتید حتما به کسی که این کار را برایتان انجام میدهد، اطلاع دهید. این روش هیچ درد یا سوزشی ندارد، اما حتما قبل از انجام آن، از چسبی که قرار است برای شما استفاده شود، اطلاع پیدا کنید و حواستان باشد که فرمالدئید نداشته باشد.

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه:

به طور معمول، عمر هر یک از این مژه ها یک ماه است؛ البته اگر مژه اصلی شما بیفتد، خب طبیعتا اکستنشن آن نیز از بین می رود که با روغن های آرایشی مخصوص این اتفاق دیر تر پیش می آید. با انجام این روش دیگر لزومی به زدن ریمل نیست، اما باز هم اگر اصرار به زدن آن دارید، حتما آنهایی که با آب پاک میشوند را انتخاب کنید و فقط سر مژه ها را ریمل بزنید؛ برای پاک کردن آن هم از ژل های شستشو یا شامپو بچه می توانید استفاده کنید.

نکاتی که باید قبل از اکستنشن مژه رعایت شود:

از 24 ساعت قبل حرکات ورزشی یا حرکاتی که باعث تعریق بدن می شود را کنار بگذارید، در ضمن از 48 ساعت قبل هم شنا یا سونا ممنوع است. برای انجام این روش چند ساعت قبل از شروع آن، صورت را نشویید تا مژه ها در حالت طبیعی و خشک خشک باشند.

مزایای اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه، دوام و پایداری بیشتری دارد، تنها یک ساعت طول می کشد تا انجام شود و این روش اصلا درد ندارد. اکستنشن نیازی به برنامه روزانه ندارد و شما را از شر زدن ریمل، راحت می کند. اکستنشن را همه افراد حتی آنهایی که به علت ضعیفی چشم از لنز های طبی استفاده می کنند، می توانند انجام دهند و حتی نوع و مدل اکستنشن را با مشورت متخصص انتخاب کنند.

هزینه اکستنشن مژه چقدر است؟

چند فاکتور اصلی برای قیمت گذاری این روش وجود دارد، اولین فاکتور خود آرایشگر و سالن آرایشی او، است که در اصل باید نسبت به مهارت خود قیمتش را تعین کند، جنس اکستنشن مژه نیز بر قیمت آن، تاثیر می گذارد و نوع مصنوعی آن با طبیعی قیمت متفاوتی دارد.
هر شخصی با توجه به سلیقه ای که دارد، یک حجم خاص برای مژه های خود درخواست میکند، هرچه مژه های پرتری بخواهید، تار های بیشتری لازم است که خب طبیعتا هزینه آن را بالاتر میبرد.

مراحل انجام کار اکستنشن مژه:

در اولین گان دراز می کشید، چشم ها را می بندید و فرد آرایشگر زیر مژه های شما را پارچه ای تمیز می گذارد و شروع به کار می کند.
سر مژه ها را چسب می زند و به گوشه چشم ها که نیاز به مژه های بلند و ضخیم تر دارند می چسباند.
کار که تمام شد، با برس مژه، مژه ها را شانه کنید و با لوسیون پاک کننده آرایش و کشیدن پنبه روی پلک آنها را شستشو دهید.
در آخر چسب ها را به آرامی از پلک ها جدا کنید و مراقب مژه های اکستنشن شده خود باشید و برای ترمیم هر چند روز یکبار مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از اکستنشن مژه:

1. پاک کننده های آرایشی، مخصوصا آنهایی که چرب هستند را کنار بگذارید.
2. ریمل زدن، اکستنشن شما را خراب می کند و باعث سنگینی و ریزش مژه ها می شود.
3. اگر از مواد آرایشی چشم استفاده کردید، برای پاک کردن از گوش پاک کن آغشته به حلال استفاده کنید.
4. به صورت نخوابید و خودتان را در بالش پرت نکنید، چون به مرور زمان باعث خراب شدن و بد حالت شدن مژه ها می شود.
5. به مژه ها دست نزنید و آنها را نکشید تا از حالت خود خارج نشوند.
6. سعی در کندن اکستنشن توسط خود نکنید.
7. مهم ترین عامل ریزش مژه همین دستکاری مژه است که باعث تضعیف مژه میشود؛ مژه ها روند ریزش طبیعی خود را دارند و با دستکاری باعث تسریع آن نشوید.
8. برای گذاشتن لنز، حداقل نصف روز بعد از انجام اکستنشن، اقدام کنید.
9. مژه ها را هر روز، با یک برس مژه حتما شانه کنید تا بهم ریخته نشود.
10. از بالش های ابریشمی یا ساتن استفاده کنید؛ زیرا از چروک شدن پوست و آسیب به مژه ها، جلوگیری میکند؛ پارچه های نخی و کتان باعث اصطکاک می شود اما پارچه های ساتن به علت سر بودن، عمر بیشتری به مژه ها می بخشد.
11. مالیدن، خاراندن و کشیدن مژه ها را کنار بگذارید.
12. رو به صورت نخوابید.
13. در حمام مراقب باشید که فشار آب مستقیم به مژه ها برخورد نکند.
14. در صورتی که خواستید از ریمل استفاده کنید، ریمل های مخصوص مژه اکستنشن شده در بازار، موجود است.
15. اگر آرایش کردید، برای پاک کردن آن از پد های پاک کننده از جنس کتان استفاده کنید.
16. به هیچ وجه فرمژه را استفاده نکنید.
17. هنگام خواب مراقب مژه ها باشید و در شبانه روز اول اصلا مژه ها با آب نباید تماس داشته باشند.
18. در صورت استفاده از سشوار، آن را به صورت مستقیم روی مژه ها نگیرید چون حالت مژه ها را بهم ریخته می کند.
19. سونای بخار و حمام داغ اگر نکنید خیلی بهتر است.
20. ترمیم مژه ها را عقب نیندازید، تقریبا هر سه هفته یکبار برای ترمیم به آرایشگر خود مراجعه کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن و کاشت مژه در پونک :
  • سالن زیبایی ماه
  • سالن زیبایی صدف
  • سالن زیبایی رز سفید
  • سالن زیبایی آیلین
  • سالن زیبایی نگار
  • سالن زیبایی بهار
  • سالن زیبایی مهتا
  • سالن زیبایی نازنین
  • سالن زیبایی رها بیوتی
  • سالن زیبایی خورشید
  • سالن زیبایی شین
  • سالن زیبایی پاکروان
  • سالن زیبایی پریماه
  • سالن زیبایی آفتاب
  • سالن زیبایی غرب

نگار
0214447 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهتا
0214449 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آیلین
0214441 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماه
0935700 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هل چین
0214445 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رها بیوتی
0936890 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چرا افراد اکستنشن مژه را استفاده می‌کنند؟

افراد اکستنشن مژه را به دلایل مختلفی استفاده می کنند، از جمله:
1. افزایش حجم و طول مژه ها: با استفاده از اکستنشن مژه، می توانید مژه های خود را ضخیم تر و طولانی تر کنید و به چشمانتان زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشید.
2. صرفه جویی در زمان: با داشتن مژه های با حجم و طول بیشتر، نیازی به استفاده از ماسکارا و ابزارهای دیگر برای تزیین چشمانتان نیست و در نتیجه زمان صرفه جویی می شود.
3. نتیجه دائمی: اگر اکستنشن مژه دائمی را انجام دهید، نیازی به اعمال روزانه بر روی مژه های خود ندارید و می توانید به مدت طولانی از مژه های با حجم و طول بیشتر لذت ببرید.
4. افزایش اعتماد به نفس: مژه های بلند و ضخیم به چشمان شما جذابیت بیشتری می بخشند و به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهند.
5. تعادل در شکل چهره: اگر مژه هایتان کمی نازک هستند، می توانید با استفاده از اکستنشن مژه به تعادل در شکل چهره خود برسید و به چشمانتان ظاهری باریک تر و درشت تر ببخشید.

آیا برای نصب اکستنشن مژه نیاز به کمک فرد دیگری دارید؟

بله، برای نصب اکستنشن مژه نیاز به کمک یک فرد دیگر دارید. به طور کلی، فردی که اکستنشن مژه را نصب می‌کند باید دسترسی به محل مناسب برای نشستن شما داشته باشد و به علاوه باید به دقت مژه‌های مصنوعی را روی مژه‌های طبیعی قرار دهد. همچنین، در صورتی که اولین بار استفاده می‌کنید، بهتر است که توسط یک حرفه‌ای انجام شود تا مطمئن شوید که به درستی انجام شده است.

چه تجهیزاتی برای آموزش اکستنشن مژه لازم است؟

در دوره های آموزش اکستنشن مژه، ابزارهایی مانند مژه های مصنوعی، چسب مژه، پلاکت، پینس‌ها، مواد ضد عفونی کننده و سایر تجهیزات اساسی مورد نیاز هستند.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

کلینیک کاشت مژه در پونک، بهترین مرکز اکستنشن مژه در پونک، بهترین مرکز کاشت مژه در پونک، اکستنشن مژه حرفه ای در پونک، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!