• آموزشگاه ماساژ در کرج
  • مرکز آموزش ماساژ در کرج
  • کلاس آموزش ماساژ در کرج

مرکز آموزش ماساژ در کرج
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0991 958 9258
  • 0991 958 9258
  • کرج

  • تماس



بهترین مرکز آموزش ماساژ در کرج

کلاس آموزش تخصصی ماساژ درمانی در کرج در کلینیک شاپ لیزر

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




مرکز آموزش ماساژ در کرج | کلاس آموزش ماساژ در کرج

اگر شما هم به دنبال، بهترین آموزشگاه ماساژ در کرج میگردید ، پس به اطلاعات تماس موجود در این صفحه رجوع نمایید. ما در این پست به معرفی بهترین مرکز و مراکز آموزش ماساژ در کرج با فنی حرفه ای و مدرک بین المللی، هزینه آموزش ماساژ در کرج، کلاس و دوره آموزش ماساژ در کرج، آموزش تخصصی انواع ماساژ: چینی، تایلندی، ماساژ صورت، و … میپردازیم. پس برای آشنایی بیشتر و بهتر با این مراکز و کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

مرکز آموزش ماساژ در کرج

مرکز آموزش ماساژ در کرج – با توجه به این که امروزه توجه خیلی از افراد به سمت این شاخه از بهداشت و درمان هدایت شده است و برخورداری این تکنیک از مزایا و ویژگی های زیاد ناشی از انجام آن و همچنین برگزاری دوره های آموزشی این متد با هزینه مناسب، اگر در هر خانواده، یکی از اعضای خانواده این حرفه را یاد بگیرد به راحتی می توان در سلامتی و رفع تنش های اعضای خانواده و آشنایان نقش مهمی را ایفا کرد.

لازم به ذکر است که برای تاثیر گذاری مثبت و مفید بر روی فرد مراجعه کننده یا بیمار، برای تسکین درد های او لازم است اطلاعات صحیح و کافی را راجع به مبحث ماساژ درمانی داشته باشید تا بتوانید به راحتی مشکلات جسمی فرد را آرام سازید.

کلاس آموزش ماساژ در کرج

مرکز آموزش ماساژ در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش ماساژ درمانی در کرج می پردازیم.

انواع آموزش ماساژ و اخذ مدرک ماساژ:

از ماساژ درمانی برای بهبود برخی از بیماری ها و مشکلات مربوط به سلامتی بدن می توان بهره برد.
ماساژ درمانی ویژگی ها و خاصیت های بی شماری دارد که برخی از ویژگی های مفید ماساژ درمانی عبارتند: از بهبود برخی از عارضه های ناهنجار، بهبود سلامت جسمانی، تسکین دردهای موضعی، دفع استرس و اضطراب، درمان سیاتیک و پیشگیری از دچار شدن به واریس، بهبود اندام جسمی، برطرف کردن عارضه کشیدگی و گرفتگی ماهیچه ها و عضلات، خونرسانی به ارگان های مهم بدن، بهبود سلامت کمر و از بین بردن کمردرد، بهبود آسیب دیدگی که ناشی از ورزش هستند، درمان و کنترل افرادی که به افسردگی مبتلا هستند.

برای یادگیری آموزش ماساژ بعد از دریافت مدرک در این زمینه بهتر است را در این مطالب همراهی فرمایید.

چگونه ماساژ درمانی را به بهترین شکل انجام دهیم؟

یکی از دلایل مهمی که امروزه خیلی از افراد دچار آن هستند داشتن استرس های بیهوده و فعالیت های زیاد روزمره می باشد؛ که این موارد سبب سفت شدن و خسته شدن عضلات و ماهیچه های بدن می شود. انجام این متد برای بسیاری از افراد خوشایند و لذت بخش خواهد بود زیرا در محیطی آرام صورت می گیرد و سبب دفع شدن استرس و خستگی و انرژی های منفی از بدن می شود به طور کل می توان گفت تاثیر بسزایی در روحیه و روان فرد بر جا می گذارد.

مهمترین نکته در انجام ماساژ این است که در ابتدا با عضلات و آناتومی های بدن آشنا باشید سپس باید به یادگیری صحیح اصول انگشت ها، روش دست ورزی و فشردن عضلات و بافت های بدن، تکنیک درست و صحیح ضربه زدن به بافت های بدن را بیاموزید. برای یادگیری موارد فوق الزامیست که به مراکز آموزشی ماساژ درمانی معتبر و با تجربه و تخصص کافی مراجعه کنید.

بهترین ناحیه برای آغاز ماساژ درمانی ناحیه گردن و شانه ها می باشد:

ماساژ گردن و شانه ها: برای ماساژ دادن این ناحیه ابتدا باید انگشتان هر دو دست را روی شانه های شخص بگذارید و شست هر دو دست را روی عضله های دو طرف گردن قرار دهید و سپس شانه های فرد را با دست ورزی و حرکت های آرام و یکسان فشار دهید پس از این مراحل باید به کمک انگشتان سبّابه تان شانه های فرد را با فشاری آرام به سمت جلو و عقب مالش دهید تا به تدریج عضلات شانه فرد شل شود.

ماساژ پشت: برای ماساژ این ناحیه لازم است که عضله های پشت را از سمت شانه ها رو به پایین ماساژ و مالش دهید و در نواحی پایینی پشت عضلاتی را که سفت شده اند را به وسیله دست ها و انگشتان شست دست ورزی کنید؛ اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که به ستون فقرات و دیگر استخوان های پشت هیچ گونه ضربه ای وارد نشود.

ماساژ بازوها و پاها: برای ماساژ دادن این ناحیه باید از دستان تان کمک بگیرید؛ به گونه ای که کف دست های تان را بر روی عضلات و ماهیچه های بازو بکشید و به کمک انگشتان تان بازوهای فرد را ماساژ دهید. این کار را باید روی هر دوتا بازو به طور یکنواخت انجام دهید و در مرحله پایانی کف دست های تان را بر روی بازو های فرد به سمت عقب و جلو حرکت دهید. تمامی این مراحل را روی ماهیچه های پا اعمال کنید تا به قوزک پاها برسید و در آخر باید ضربات ملایمی را به کف پاها بزنید و پاها را به سمت جلو و عقب خم نمایید.

ماساژ سر و صورت: برای ماساژ دادن سر باید پشت فرد بیمار بایستید و توسط انگشت های تان شقیقه فرد مذکور را به صورت دورانی ماساژ دهید و ناحیه سینوس ها و پیشانی را به صورت آرام مالش دهید. این ناحیه از بدن دارای عصب های فراوانی می باشد و همچنین منبع تنش و استرس به شمار می آید. برای رفع استرس و تنش های این ناحیه کافی است که ماساژ و لمس. کردن را از ناحیه جمجمه شروع کنید تا تمامی استرس و تنش ها دفع شوند. ماساژ این ناحیه با ماساژورها به صورت حرکات دورانی بر روی گردن و جمجمه شکل میگیرد و دست ورزی و فشار لازمه بر این نواحی اعمال می شود.

یادگیری ماساژ درمانی کمک می کند که هر فرد بتواند ماساژ های لازمه را با توجه به ناحیه ضعیف شده بدنش را به کار گیرد بنابراین آموزش این متد نوعی خود درمانی محسوب می شود.

ماساژ نواحی نام برده شده سبب به جریان انداختن، به جریان انداختن چرخه صحیح فعالیت های بدنی، افزایش تمرکز و دفع استرس خواهد شد.

آموزش ماساژ برای رفع تنش ها و خستگی:

بنابر دلایل متفاوتی از جمله فعالیت های فراوان و داشتن مشغله های فکری بسیار خیلی از افراد دچار خستگی های شدیدی می شوند که در این شرایط ماساژ دادن به کمک افراد می شتابد و سبب دفع خستگی ها و استرس می شود. اعمال حرکات فیزیکی بر روی بدن (دست ورزی و ماساژ دادن) سبب افزایش تحریک سرعت ریکاوری عضلات و ماهیچه های بدن خواهد شد که در نهایت منجر به به جریان انداختن خون در کل بدن می شود و به این ترتیب خستگی از بین می رود. همچنین از دیگر مزایای ماساژ بدن این است که تولید کلاژن سبب استحکام و مقاومت بیشتر پوست می شود.

آیا ماساژ تراپی فقط به فشردن عضلات و ماهیچه ها کفایت می کند؟

پاسخ این سؤال یک نکته اساسی و مهم برای فرد متخصص در این زمینه به شمار می آید و متخصص در این زمینه در حین ماساژ تراپی، تنها به فشردن عضلات و ماهیچه ها اکتفا نمیکند؛ بلکه نقاط حساس و گره ای و خطوط انرژی بدن را می یابد و گره هایی که سبب مسدود سازی جریان انرژی بدن شده اند را با فشردن و دست ورزی احیا می کند و در خط های اصلی بدن به حرکت روان انرژی کمک می کند.

آموزش بهترین و به روز ترین روش های حرفه ای ماساژ درمانی:

برای این که به بهترین ماساژ تراپی ست تبدیل شوید باید به صورت حرفه ای آموزش ببینید بدین منظور الزامی است که چند نوع تکنیک موثر و به روز دنیا را یاد بگیرید و آن ها را بر روی مدل تان اعمال کنید تا تمامی تکنیک ها به خوبی در ذهن تان شکل بگیرند. با اعمال کردن این تکنیک ها بر روی مدل مورد نظرتان به راحتی می توانید به نقاط تضعیف شده و حساس فرد مورد نظر پی ببرید.

توضیحات مربوطه به کلاس های آموزشی ماساژ:

دوره آموزش ماساژ توضیحاتی راجع به آناتومی های بدن به شرکت کنند گان داده خواهد شد. شرکت کنند گان با اصول و مبانی انواع ماساژ نظیر ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ لاغری و در نهایت با ماساژ صورت آشنا می شوند. هر یک از این ماساژ ها به نوبه خود سبب رفع تنش و استرس های بدن خواهند شد و هر کدام مزایا و خاصیت های مربوط به خود را دارند به این ترتیب این تکنیک بهداشتی درمانی امروزه مورد توجه عام و خاص قرار گرفته است و خیلی از افراد به دنبال یادگیری این روش می باشند.

شرکت کنند گان محتوای آموزشی این متد را توسط مدرسین و متخصصین بین المللی یاد خواهند گرفت. دوره های آموزشی این متد به صورت کارگاهی و مهارتی آموزش داده می شود. لازم به ذکر است در پایان دوره به افراد مورد قبول و دارای نمره قبولی، گواهینامه قابل استعلام با مهر و هولوگرام مرتبط با سازمان فنی حرفه ای اعطا می شود. پس از یادگیری تمامی آموزش های داده شده به شرکت کنند گان، آن ها می توانند مراکز ماساژ درمانی خود را تأسیس و راه اندازی نمایند.

شرایط شرکت کنند گان برای حضور در دوره های آموزشی ماساژ تراپی:

با داشتن حداقل مدرک دیپلم از هر رشته تحصیلی، افراد قابلیت شرکت در این دوره ها را خواهند داشت. از دیگر شرایط لازمه حضور در این دوره ها داشتن معلومات علمی کافی و سلامت و توانایی جسمانی می باشد.

آزمون تئوری و عملی ماساژ درمانی:

تمامی افرادی که در آزمون های تئوری و عملی ماساژ درمانی، نمره قبولی را کسب کرده اند، می توانند مدرک معتبر و قابل ترجمه را اخذ کنند و مرکز مختص به خودشان را راه اندازی کنند.

مزیت های برگزاری دوره های آموزش ماساژ درمانی توسط مراکز معتبر و دارای تخصص و تجربه بالا:

• برخورداری از اساتید مجرب
• برگزاری دوره های آموزشی در محیطی امن و آرامش بخش
• امکان پاسخگویی به پرسش های شرکت کنند گان
• تدریس سر فصل های سازمان فنی حرفه ای
• امکان کار آفرینی برای افراد شرکت کننده و دارای مهارت کافی
• یادگیری تمامی تکنیک ها و روش های مراقبت کردن از پوست
• یادگیری تکنیک های روز دنیا برای ماساژ درمانی
• شناخت آناتومی های بدن.

سر فصل های دوره آموزشی ماساژ درمانی در کرج:

• مهم ترین نکته در هنگام ماساژ درمانی، رعایت بهداشت و ایمنی محیط کار و محل انجام ماساژ می باشد.
• آموزش ارزیابی های مرتبط با ماساژ درمانی و به کار گرفتن دستورالعمل های بیومکانیکی و آرگونومی
• آموزش فیزیولوژی اندام ها
• برخورداری از اخلاق حرفه ای و نحوه برخورد با فرد مراجعه کننده و بیمار
• آموزش مبانی آناتومی بدن
• آموزش پایه و اصول ماساژ تایلندی
• آموزش پایه و اصول ماساژ سوئدی
• آموزش کاربرد و خواص هریک از انواع ماساژ
• آموزش و تدریس ممنوعیت های مزاج و عواملی که سبب منع استفاده و بهره بردن از ماساژ می شوند.


سوالات متداول ماساژ درمانی

ماساژ چگونه می‌تواند استرس و اضطراب درونی را کاهش دهد؟

ترشح بیش‌ازحد ماده‌ی کورتیزول در بدن سبب افزایش استرس و اضطراب فرد می‌شود. زمانی که روی بدن خود ماساژ را انجام می‌دهید؛ ترشح هورمون‌هایی چون دوپامین، آکسی توسین و سروتونین افزایش‌یافته و ۵۰ درصد از هورمون کورتیزول کاهش می‌یابد؛ درنتیجه ازلحاظ روحی و روانی احساس بهتری خواهید داشت و میزان استرس و اضطراب در شما کاهش می‌یابد و حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

انجام ماساژ در چه زمانی مناسب است؟ تأثیر ماساژ بر روی بدن به چه صورتی است؟

امروزه با افزایش استرس و اضطراب و درنتیجه آن، کاهش سیستم ایمنی بدن، افزایش ناراحتی‌های اعصاب و روان، نیاز به گرفتن ماساژ ملموس‌تر شده است. درواقع انجام ماساژ در کاهش بیماری‌های اعصاب و روان، حفظ سطح ایمنی بدن، بهبود گردش خون، انعطاف‌پذیری و افزایش گستره‌ی حرکتی مفصل‌ها و عضله‌های بدن مؤثر است.

فرق بین ماساژ حرفه‌ای و ماساژ غیرحرفه‌ای چیست؟

تفاوت در عملکرد آن‌ها بسیار زیاد بوده چراکه تراپیست حرفه‌ای به‌وسیله آموزش‌هایی که می‌بیند؛ عملکرد بهتری خواهد داشت؛ درنتیجه مشتریان بیشتری به او مراجعه خواهند کرد. تراپیست حرفه‌ای به‌واسطه‌ی برگه‌هایی که شخص مراجعه‌کننده پرکرده است؛ بهترین حالت و تکنیک را جهت ماساژ شما انتخاب می‌کند تا نتیجه بهتری از انجام ماساژ بگیرید. این سطح آگاهی تراپیست سبب کاهش بروز احتمالی مشکلات بعد از ماساژ خواهد شد و مشتری نیز از هزینه‌های گزاف در امان خواهد ماند.

نقش ماساژ در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم چیست؟

انجام ماساژ در ناحیه شکمی سبب شل شدن ماهیچه‌ها و درنتیجه نرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود؛ به همین دلیل میزان استرس کمتر و میزان ریلکسیش افزایش‌یافته و درنتیجه عملکرد سایر دستگاه‌های مختلف بدن ازجمله دستگاه گوارش و هضم بهبود می‌یابد.

انجام ماساژ چیست؟ و مدت‌زمان آن‌ها چگونه است؟

روش‌های ماساژ شامل:

• ماساژ سوئدی
• ماساژ دیپ تی شو
• ماساژ اسپرت
• ماساژ رفلسکولوژی
• ماساژ تریگرپوینت
• ماساژ دوران بارداری
• ماساژ جلوگیری از پیری زودرس
• ماساژ سر

هر یک از جلسات بین یک تا یک و نیم ساعت طول می‌کشد که هر چه زمان ماساژ بیشتر باشد؛ میزان تسکین و آرامش بیشتر خواهد شد.

تفاوت انواع ماساژ در چیست؟

تمامی ماساژها بر پایه‌ی ماساژ سوئدی است که میزان فشار، محل فشار، عمق فشار و انتخاب تکنیک ماساژ با توجه به فرد گیرنده‌ی ماساژ مشخص می‌شود.

بعد از تاتو کردن امکان ماساژ وجود دارد؟

افرادی که تاتو کرده‌اند؛ بهتر است که چند هفته از تاتو آن‌ها بگذرد سپس برای ماساژ مراجعه کند چون احتمال خارش، سوزش و درد و تورم در محل تاتو وجود دارد.

اقدامات لازم در هنگام ماساژ چیست؟

1. در هنگام ماساژ، نباید عضلات به هیچ نحوی شل شوند.
2. خانم‌ها معمولاً تمایل دارند؛ بدن خود را از موهای زائد پاک‌کرده و سپس اقدام به ماساژ کنند؛ به‌هرحال تراپیست‌ها در دو حالت توانایی انجام ماساژ را خواهند داشت؛ در مورد مردان نیز این مسئله صدق می‌کند.
3. از خوردن غذاهای سنگین قبل از ماساژ جدا خودداری نمایید؛ در صورت لزوم، خوردن یک غذای بسیار سبک ممانعتی ندارد‌.
4. اگر کیست تخمدان دارید؛ حتماً قبل از ماساژ این موضوع را به تراپیست خود اعلام کنید تا تراپیست هنگام ماساژ دادن اعمال کنترل‌شده‌ای را بر روی ناحیه شکمی شما انجام دهد.
5. افرادی که داروهای بارداری مصرف می‌کنند؛ قبل از انجام ماساژ باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و در صورت رضایت پزشک خود، اقدام به ماساژ کنند.
6. افرادی که در دوران قاعدگی به سر می‌برند؛ نیازی نیست از ماساژ در این دوران پرهیز نمایید چراکه انجام ماساژ در این دوران سبب باز شدن عضلات در ناحیه شکم و رفع دردهای آن‌ها خواهد شد.
7. اگر باردار هستید؛ قبل از ماساژ وضعیت خود را به تراپیست شرح دهید تا تراپیست متناسب بااینکه در چه ماهی هستید؛ اقدامات لازم را انجام داده و تکنیک مناسب شمارا انتخاب نماید تا شما و فرزندتان در راحتی کامل باشید البته توجه داشته باشید که در ۱۳ هفته اول بارداری جهت ماساژ اقدام نکنید.

نقش ماساژ عمیق ماهیچه در رهاسازی سموم بدن چیست؟

ماساژ به‌تنهایی سبب رهاسازی سموم بدن نخواهد شد بلکه بدن سالم عملکرد خوبی در رفع سموم خواهد داشت و برحسب نیاز بدن، سموم و مواد زائد یا مجدد به کار گرفته خواهد شد یا توسط سیستم بدن دفع می‌گردد.

آیا احتمال حس خستگی، ضعف و یا حتی آسیب‌دیدگی و درد بعد از ماساژ وجود دارد؟

به‌طور طبیعی حس درد هنگام ماساژ و بعد از ماساژ وجود نخواهد داشت ولی مناسب با شخص گیرنده ماساژ، احتمال درد در بعضی از ناحیه‌های بدن وجود دارد که تداومی نخواهد داشت البته در جلسات آتی یا در حین ماساژ باید از وضعیت درد خود، تراپیست را آگاه کنید تا تراپیست اقدامات لازم و احتیاطات لازم را در آن ناحیه هنگام ماساژ انجام دهد. در ضمن بیشتر افراد حس خستگی خوشایند و ریلکسیش بعد از ماساژ را حس خواهند کرد.

آیا افراد ورزشکار به ماساژ احتیاج دارند؟

توجه داشته باشید که بعد از تمرینات ورزشی، ماساژ ورزشی می‌تواند برای آن‌ها بسیار مؤثر باشد. قابل‌ذکر است که با افزایش سن فرد، مفاصل بدن بیشتر خشک و سفت می‌شود بنابراین با ماساژ می‌توانید انعطاف‌پذیری و گستره حرکتی مفاصل را بهبود ببخشید و سبب کاهش آسیب‌پذیری مفاصل بدن در سنین بالا شوید.

مهارت تراپیست‌ها در افرادی که دچار انقباضات ماهیچه‌ای هستند؛ اثربخش است یا نه؟

تراپیست‌ها آموزش‌های لازم و تکمیلی را هم به‌صورت عملی و هم به‌صورت تئوری دریافت خواهند کرد و با انواع تکنیک‌های ماساژ و روش‌های تشخیص وضعیت ماهیچه‌های بدن آشنا می‌شوند و تمرینات لازم و تخصصی را در دوره آموزشی ماساژ می‌گذرانند.

آیا تراپیست‌ها توانایی انجام ماساژ سر رادارند؟

بله تراپیست‌ها جهت هر نوع ماساژی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تبحر و مهارت خود را در هر نوع ماساژی افزایش می‌دهند. نکته‌ای که وجود دارد این است که برای ماساژ سر احتمال به‌هم‌ریختگی موهای سر وجود دارد اگر این مسئله برای مراجعه‌کننده مهم است می‌بایست اقدامات لازم جهت حفظ موهای سر هنگام انجام ماساژ سر را انجام داده و از متقاضی درخواست شود تا کلاه بپوشد.

میزان فشار ماساژ برای هر متقاضی به چه شکلی است؟

به‌طورمعمول تراپیست‌ها در هر جلسه یک‌روند ثابت جهت میزان فشار و عمق فشار خواهند داشت و تنها در صورت درخواست فرد گیرنده، میزان فشار و عمق فشار را تغییر خواهند داد.

نقش مهارت و تجربه کاری تراپیست در ماساژ چیست؟

هر چه مهارت و تجربه کاری تراپیست جهت انجام ماساژ بیشتر باشد؛ رضایت مشتری بیشتر خواهد بود درنتیجه مشتری تمایل بیشتری به انجام ماساژ توسط شخص شما خواهد داشت.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز آموزش ماساژ در کرج، کلاس آموزش ماساژ در کرج، بهترین مرکز آموزش ماساژ در کرج، کلاس آموزش ماساژ درمانی در کرج، قیمت، کلینیک، مرکز، کیلینیک، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، مردانه، زنانه، آقایان، خانم ها، آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در کرج، اقایان و خانم ها، آموزش ماساژ با مدرک فنی حرفه ای در کرج

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!