کلاس خودآرایی در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

کلاس خودآرایی در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • کلاس خودآرایی در کرج
  • کلاس آموزش خودآرایی در کرج

کلاس خودآرایی در کرج
آموزش خودآرایی کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در کرج در آرایشگاه هایپر بیوتی کرج

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



کلاس خودآرایی در کرج

کلاس خودآرایی در کرج

کلاس خودآرایی در کرج – داشتن یک ظاهر زیبا و آراسته، خواسته همه خانم‌ها است، این آراستگی نه تنها باعث جذابیت خانم‌ها می‌شود، بلکه اعتماد به نفس آن‌ها را نیز به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد. انجام یک میکاپ و آرایش زیبا و متعادل که نقص‌های صورت را پوشش دهد و زیبایی‌های آن را برجسته‌تر کند، بسیار در این زمینه کمک می‌کند؛ اما بیشتر خانم‌ها نکات لازم برای انجام چنین میکاپی را به طور دقیق نمی‌دانند، پس مجبور هستند که دائما به سالن‌های زیبایی مراجعه کنند؛ اما چنان‌چه خانم‌ها بتوانند نحوه آراستن صورت و موهای خود برای رفع نیازهایشان را یاد بگیرند، می‌توانند به ظاهر مطلوب خود برسند و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. دوره‌های آموزشی خودآرایی به همین منظور برگزار می‌شوند و طرفداران بسیاری دارند.

کلاس آموزش خودآرایی در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش خودآرایی در کرج می پردازیم.

دوره آموزش خودآرایی:

دوره آموزش خودآرایی، در قسمت آموزش گریم و میکاپ و زیر نظر مربیان با تجربه و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. در این دوره، شما نحوه انجام خودآرایی بر روی صورت خود را می آموزید، مدل‌های میکاپ مناسب با چهره خود، نحوه آرایش کردن چشم‌ها، گذاشتن مژه، کانتور کردن و … را می آموزید. این دوره آموزشی همیشه از جذاب‌ترین دوره‌های آموزشی بوده که زیر نظر بهترین مربیان تمام فنون و نکات خودآرایی آموزش داده می‌شود و پس از پایان دوره، هنرجو به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده تا پس از آزمون‌های مربوطه، مدرک معتبر خود را بگیرد.

سرفصل‌های فنی حرفه‌ای:

• آشنایی با ابزار و وسایل مورد استفاده در خودآرایی
• نحوه انجام خودآرایی

ما به چه ابزار و وسایلی نیاز خواهیم داشت:

ابزار مورد نیاز این دوره، همان ابزار و لوازمی است که همه خانم‌ها در کیف‌های شخصی خود دارند. بعضی از این لوازم مانند؛ خط چشم مایع، جامد، فوم متعادل سازی چهره چرب، خشک، نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژگونه پودری، چرب، رژلب پالتی، ماتیکی، مایع، برق لب کرم، مایع، انواع ریمل رنگی، بری دار، شانه ای، کرم مرطوب کننده کرمی، پاک کننده پوست، شیرپاک‌کن، انواع لوسیون مایع، قلم خط چشم مویی صفر و یک، قلم خط لب و رژلب مویی.

نحوه برگزاری کلاس‌های دوره خودآرایی:

کلاس‌های دوره آموزشی خودآرایی، زیر نظر مربیان مجرب و با سابقه فنی حرفه‌ای برگزار می‌شود، تایم کلاس‌ها و تعداد شرکت کنندگان هر کلاس متغیر بوده و تعیین آن به عهده آموزشگاه می‌باشد. بعد از به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها، با مشورت مربیان برگزار خواهند شد. ضمنا برای خانم‌های کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس‌ها در آخر هفته‌ها، روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر نیز وجود دارد.

بعد از اتمام دوره خودآرایی، چه توانایی‌هایی کسب می کنیم؟

پس از گذراندن دوره خودآرایی، شما مهارت‌های آرایشی زیادی مانند؛ نحوه استفاده صحیح از تمام وسایل آرایشی، ترتیب صحیح انجام آرایش‌های مختلف، تکنیک‌های برطرف کردن ایرادات، روش‌های حذف مشکلات پوستی، نحوه گذاشتن مژه، کانتور کردن صورت و دیگر موارد آرایشی با ارائه نکات ریز آرایشی را یاد می‌گیرید. همچنین می‌آموزید که چگونه بهتر رنگ‌ها را باهم ست کنید و نیز آرایش موها و صورت خود را باهم هماهنگ نمایید. علاوه بر آن، با شرکت کردن در آزمون‌های مربوطه و گرفتن مدرک معتبر سازمان فنی حرفه‌ای و کسب تجربه لازم، شما می‌توانید خود به تدریس در این حرفه مشغول شوید.

بازار کار خودآرایی:

هدف از برگزاری کلاس‌های دوره خودآرایی، این است که شما بتوانید با نحوه صحیح به کارگیری لوازم آرایشی آشنا شوید و بتوانید در هر زمانی نیازهای آرایشی خود را به نحو مناسبی برطرف سازید. این کار به افزایش روحیه و اعتماد به نفس شما کمک زیادی می‌کند، به علاوه شما دیگر نیازی به مراجعه کردن به سالن‌های زیبایی نخواهید داشت، بنابراین به میزان قابل توجهی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

دوره های خودآرایی به منظور بالا بردن اعتماد به نفس خانم ها ارائه می شود و هدف اصلی این دوره‌ها همین است، اما علاوه بر آن، شما می‌توانید با کسب دانش و تجربه کافی و تمرین کردن نکاتی که یاد گرفته‌اید، به عنوان مدرس این حرفه نیز فعالیت کنید و از این راه به کسب درآمد بپردازید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی خودآرایی در کرج:
  • مرکز آموزش ماهان
  • مرکز آموزش جوان
  • مرکز آموزش چهره پردازان
  • مرکز آموزش آقا خانی
  • مرکز آموزش ترمه
  • آکادمی فی
  • مرکز آموزش ضمیری
  • مرکز آموزش تک رخ
  • مرکز آموزش اشرفیان
  • مرکز آموزش ستایش
  • مرکز آموزش سولماز
  • مرکز آموزش سمر یگانه
  • مرکز آموزش بوی باران
  • مرکز آموزش لیدا
  • مرکز آموزش آرشیدا

ماهان
0912143 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماهدیس
0912863 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صورتگرماه
0912028 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیدا
0912869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
متین
0912696 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صوفیاچهر
0937544 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این پک شامل ابزاری همچون کانسیلر، پرایمر، پودرهای فیکساتور، انواع پالت های سایه، رژ لب، برق لب، خط چشم، انواع کرم پودر، انواع ریمل ، براش های مخصوص خودآرایی است.

آیا با مدرک خودآرایی به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

آیا دوره‌ی آموزشی خودآرایی جزوه آموزشی دارد؟

بله

هزینه ثبت نام در دوره خودآرایی چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های خودآرایی به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی خودآرایی در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کلاس خودآرایی در کرج، آموزش گریم و خودآرایی در کرج، کلاس آموزش خودآرایی در کرج، خودآرایی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!