آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج
  • آموزشگاه لیفت و لمینت مژه کرج

آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج
آموزشگاه لیفت و لمینت مژه در کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس



بهترین آموزش لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی کرج

آموزش تخصصی لیفت و لیفت مژه حرفه ای در مرکز هایپر بیوتی در کرج

آموزشگاه تخصصی لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کلیه مدرک معتبر از فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج | آموزشگاه لیفت و لمینت مژه کرج

آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه کرج

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در کرج -امروزه خیلی از بانوان، با دغدغه ی داشتن مژه‌هایی کمرنگ ، کم‌پشت و کوتاه دست و پنجه نرم می‌کنند. تاثیر مژه‌ها در زیبا و خوش‌حالت به نظر رسیدن چشم‌ها، از موارد غیرقابل‌انکار بوده ، به طوریکه اکثر خانم‌ها در لوازم آرایشی ضروری و اساسی‌ خود، از ریمل غافل نمی‌شوند.هم‌چنین مژه‌های مصنوعی ، به یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین لوازم آرایشی تبدیل شده است.

مشکلی که در استفاده از مژه‌های مصنوعی وجود دارد، این است که نمی‌توان از آن بطور مداوم استفاده کرد و روی پلک حس سنگینی و اذیت‌کننده‌ای می‌دهد.

اخیرا روش‌هایی ترند شده است که تعداد زیادی از خانم‌ها جایگزین انواع ریمل و مژه‌های مصنوعی کرده‌اند. از مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به لیفت و لمینت مژه اشاره نمود. لمینت مژه باعث می‌شود تا مژه‌ها از ریشه فر شده و پرپشت و بلند گردد و همچنین تارهای مژه تقویت شود. موارد ذکر شده حالتی زیبا و خوش‌فرم به چشمان شما می‌بخشد.

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه کرج

آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی آموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه کرج می پردازیم.

روش انجام لمینت مژه:

برای آماده‌سازی مژه‌های شما جهت لمینت، کاملا مژه‌هایتان را تمیز می‌کنند. دقت کنید که از ریمل استفاده نکنید چون می‌بایست قبل از شروع کار، آن را پاک کنید.

بعد از آماده‌سازی مژه‌ها، از محلول تقویت کننده یا اصطلاحا “کراتین” جهت تقویت مژه‌های شما استفاده می‌کنند. این محلول تقویت‌کننده سبب می‌شود تا تارهای مژه ‌ی شما تقویت و ضخیم شود. همچنین کمک شایانی به فر شدن و حالت گرفتن مژه‌های شما می‌کند.

در مرحله‌ی بعد ازسرم‌های ویتامینه مخصوص مژه استفاده می‌گردد. تمامی مراحل لیفت و لمینت مژه بسته به سرعت مژه‌کار شما، به طور متوسط حدودا ۱ الی ۲ ساعت به طول می‌انجامد.

مزایای لمینت مژه:

• بعد از انجام لیفت و لمینت مژه، شما از استفاده هرگونه فرمژه بی‌نیاز خواهید بود. چرا که مژه‌های شما حالتی خوش‌فرم و فر به خود می‌گیرد.
• لیفت و لمینت با تقویت و ضخیم کردن تار‌های مژه باعث می‌شود تا مژه‌های شما، بهتر خودشان را نشان دهد و دیگر احتیاجی به استفاده از ریمل ندارید.
• با لیفت و لمینت مژه، علاوه بر خوش‌حالت‌تر شدن چشمان شما، آنرا درشت‌تر نیز نشان خواهد داد.
• لمینت مژه هیچ‌گونه عارضه و آسیبی برای چشم شما ایجاد نمی‌کند.
• لیفت و لمینت مژه ، همانند مژه ‌های مصنوعی بر روی پلکتان احساس سنگینی و اذیت‌کننده نمی‌دهد.

لمینت مژه چه مقدار ماندگاری دارد؟

آثار لمینت مژه به مرور زمان کمرنگ و کمرنگ‌ترمی‌شود. و اثر آن بصورت نیمه‌دائمی خواهد بود.این میزان ماندگاری به موارد و عوامل مختلفی بستگی دارد که مجموع این موارد ، میزان ماندگاری لمینت مژه را تخمین خواهد زد. اما اگر بخواهیم به طور کلی زمانی حدودی برای آن تعیین کنیم ، حدودا ۱ تا ۲ ماه ماندگاری خواهد داشت. هنگامی که اثر آن کمرنگ شد و یا به طور کامل از بین رفت، می‌توانید مجددا به مژه‌کار خود مراجعه نموده و لمینت مژه‌تان را ترمیم کنید.

آیا لمینت مژه با لیفت مژه تفاوتی دارد؟

به طور کل باید گفت نه؛ این دو تفاوت محسوس و آنچنانی با هم ندارند. تنها فرق کوچک و جزئی که میان آن دو وجود دارد ، این است که در لیفت مژه از مقدار مواد تقویت کننده‌ی کمتری استفاده می‌شود. این مسئله باعث گردیده تا لیفت مژه، برای بانوان باردار و شیرده قابل استفاده بوده باشد. البته توصیه می‌شود تا خانم‌های باردار و شیرده از انجام لیفت مژه ، بدون مشورت با پزشک خود اکیدا خودداری کنند. غیر از مورد ذکر شده ، تفاوت دیگری میان لمینت و لیفت مژه وجود ندارد.

قیمت و هزینه‌ی لمینت مژه:

خدمات مژه مظنه و تعرفه‌ی واحدی ندارد و نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن ذکر و تعیین کرد. خدمات مربوط به مژه مثل لیفت و لمینت ، کاشت و اکستنشن و … هر کدام در جاهای مختلف بسته به نوع و کیفیت کار مژه‌کار، متفاوت خواهد بود. شما می‌توانید از کیفیت مطلوب و دلخواه خود همراه با هزینه‌ای مناسب، در سالن زیبایی ما بهره‌مند شوید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ما، تماس حاصل فرمایید.

آموزش لمینت مژه:

اگر شما علاقه‌مند به یادگیری لمینت مژه ، که این روزها بسیار فراگیر شده وبا توجه به مزایایی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده هستید، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی لیفت و لمینت ما شرکت کنید و از هنرجویان ما بأشید. تمامی مباحث و تکنیک‌های مربوطه ، به صورت عملی به شما آموزش داده خواهد شد.

لیفت مژه:

یکی از بهترین و بی ضررترین روشها برای حفظ، مراقبت و زیبایی مژه ها لیفت است؛ لیفت و لمینت این روزها طرفداران بسیاری دارد.
در لیفت، مژه ها هم حالت دار و فر میشوند هم رنگ آنها کمی پررنگ تر شده و پرپشت تر به نظر میرسد .
شاید بگویید کار فرموژه را میکند اما نه، چون مدت زیادی با حالتی زیبا به چشمان شما قشنگی خاصی میدهد که زود از بین نمیرود و البته طبیعی و بدون آسیب به چشم و مژه است.

برای هر گونه کار آرایشی و زیبایی بهترین کار این است که از متخصص آن کمک بگیرید؛ مخصوصاً اگر دفعه اولتان باشد که بخواهد کاری را انجام دهید. لیفت یا لمینت برای بانوانی مناسب است که مژه بلند و بدون حالت دارند، در صورتی که اگر مژه کم پشت، کوتاه و بی حالت است لیفت و لمینت راه درستی نیست و میتوان از کاشت یا اکستنشن مژه کمک گرفت.

چه کسی لیفت مژه را انجام دهد؟

بهتر است کسانی به سراغ لیفت مژه بروند که فقط مشکل بی حالتی مژه دارند، چون لیفت هم رنگ مژه را کمی تیره تر میکند هم به آن حالت میدهد. این حالت دهی طولانی مدت شما را از ریمل و فرمژه راحت کرده و نمی خواهد مدت زیادی را برای این کار وقت صرف کنید. اما افرادی که دچار حساسیت یا بیماریهای زمینه ای پوستی مانند اگزما دارند نباید لیفت مژه انجام دهند و یا باید با مشورت پزشک پوست یا متخصص این کار صورت گیرد.

مزایای لیفتینگ:

● اگر نیاز به مالش یا خارش چشم داشته باشید، اصلا لیفتینگ مانعی برای این امر نیست.
● گرچه در لیفتینگ از چسب مخصوص اینکار استفاده میکنند و مژه ها را به سمت بالا میکشند اما این مواد آسیب و ضرری ندارند.
● لیفت برای شما احساس سنگینی و تجربه ناخوشایند مژه مصنوعی را ندارد.
● اگر از لنز کمک می گیرید با وجود لیفت زدن هم میتوانید این کار را انجام دهید و مشکلی برای شما ایجاد نمیکند.
● به راحتی میتوانید از شست و شو و آب در صورت خود، بدون هیچ مشکلی استفاده کنید، البته زیاد در معرض مستقیم آب نباشد بهتر است.
● لیفت نیاز به ترمیم ندارد و برای مدتی طولانی زیباییش را حفظ میکند.
● افرادی فکر می کنند لیفتینگ باعث ریزش مژه میشود، در صورتی که اصلا این حرف درست نیست.
● لیفت مژه حتی باعث پرپشت شدن و تقویت مژه میشود.

تفاوت لیفت و لمینت:

لیفت مژه ها را با حالتی زیبا به طرف بالا کشیده و فر میکند؛ اما لمینت با کمک گرفتن از رنگ آن ها را پرپشت تر نشان داده و همچنین درشتی و زیبایی خاصی به چشم می دهد. هر دو روش برای زیبایی مژه و راحت کردن شما از استفاده مکرر ریمل و فرمژه است، اما لیفت با مژه طبیعی خودتان ولی لمینت از رنگ هم کمک میگیرد.

مواد لیفتینگ چیست؟

در لیفت زدن از مواد بی ضرری استفاده میشود که همان کراتینه است وگاهی از رنگ هم کمک می گیرند؛ اما هر دو بدون آسیب به چشم و مژه است.

مراحل لیفت:

در لیفت مژه، اول باید مژه های پایین را مهار کرد که کار را راحت تر کند و برای این امر از مواد سیلیکونی و ضد آلرژی استفاده میکنند.اگر فرد افتادگی پلک داشته باشد، باید مژه هایش را با کمک چسب کاغذی طبی که در داروخانه ها است به سمت بالا کشید.
البته قبل از همه این کارها باید مژه ها از هرگونه آلودگی و چربی پاک شوند و حتما تمیز باشند. در مرحله بعد، ازسرم مخصوص این کار کمک میگیریم که این مواد سرم، باعث طول عمر و خمیدگی مژه میشود.

بهتر است بدانید موادی که در لیفت انجام میشود با موادی که داخل ریمل است بسیار فرق دارد و همچنین فرمژه باعث ریزش مژه میشود؛ در صورتیکه موادی که در لیفتینگ استفاده میکنیم آسیبی به مژه نمیرساند. بعد از زدن سرم و کمی صبر مواد دیگری که برای تثبیت حالت و رنگ مژه است زده میشود، که آن هم بی ضرر است.

بعد این نیز پاک شده و فیکساتور میزنند و در آخر برای تقویت مژه کراتینه به ساقه مژه زده میشود و در آخر همه مواد را پاک کرده و مژه های زیبا برای مدت طولانی خواهیم داشت. البته این کار باید توسط فردی حرفه ای انجام شود و دقت لازم به عمل آید که مواد داخل چشم نریزد و به چشم آسیب نرسد.

چند بار لیفت بزنیم؟

مدت زمانی که لیفت با همان حالت اولیه و زیبا می ماند، معمولا بین 2 تا 3 ماه است و بعد به شکل اولیه مژه برمیگردد؛ البته برای افراد مختلف ماندگاری آن، متفاوت است اما در هر صورت دائمی نیست.

مراقبت از لیفت:

لیفت احتیاج به مراقبت خاص و یا استفاده از مواد خاص ندارد. فقط بهتر است تا 48 ساعت اول زیاد آب نخورد اما حتی دوست داشته باشید میتوانید روی آن ریمل بزنید. لیفت در مدت خاص خود، زیبایی مژه را از دست نمیدهد، پس به راحتی می توانید شنا، استخر و مهمانی رفته و اصلا نگران برگشت سریع آن به حالت اولیه نباشید.

عوارض لیفت:

شاید بتوان گفت که یکی از بی خطرترین کارهای زیبایی و آرایشی همان لیفت یا لمینت مژه است؛ چون اگر به وسیله متخصص خود انجام شود و تست آلرژی بزنید؛ میتوانید به راحتی از لیفت استفاده کنید و بدانید که آسیبی به چشم و مژه شما نمیرسد.

هزینه لیفت:

قیمت لیفت کردن کمی بالاست، اما واقعا می ارزد هزینه کرد. البته بسته به کیفیت جنسی که استفاده میشود و دستمزد شخصی که این کار را انجام میدهد قیمت تغییر میکند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی لیفت و لمینت مژه در کرج:
  • مرکز آموزش طوافی
  • مرکز آموزش مهرنواز
  • مرکز آموزش هاویرا
  • مرکز آموزش
  • مرکز آموزش رزنگار
  • مرکز آموزش آیلین
  • مرکز آموزش مه نیا
  • مرکز آموزش آروشا
  • مرکز آموزش بوی باران
  • مرکز آموزش ساران
  • مرکز آموزش شجاعی
  • مرکز آموزش رز
  • مرکز آموزش مینا
  • مرکز آموزش پانیذ
  • مرکز آموزش ایران فشیال

ساران
0930920 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیما
0922334 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طوافی
0936476 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مه نیا
0912059 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آقاخانی
0990852 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آروشا
0263352 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا آموزشگاه شما آموزش را به صورت خصوصی هم ارائه می‌دهد؟

بله. آموزشگاه برای کلاسها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی تدابیری اندیشیده است.

هزینه شرکت در این دوره لیفت و لمینت چقدر است؟

با توجه به حالت عمومی و یا فشرده بودن کلاس و همچنین خصوصی بودن یا گروهی بودن کلاس هزینه ها متغییر است.

پس از اتمام دوره آموزشی لیفت و لمینت میتوانم درآمدی داشته باشم؟

بله. پس از اتمام دوره آموزشی لیفت و لمینت میتوانید درآمد داشته باشید.

ابزار مورد نیاز جهت آموزش دیدن را از کجا تهیه کنم؟

این ابزار آموزشگاه در اختیار شما قرار میدهد.

من شاغل هستم آیا میتوانم در دوره‌ی آموزشی لیفت و لمینت مژه ثبت نام کنم؟

بله. برای افراد شاغل کلاسهای آخر هفته در نظر گرفته شده است.

تعداد شرکت کنندگان آموزش لیفت و لمینت به صورت خصوصی چند نفر است؟

بین 3 تا 8 نفر تعداد شرکت کنندگان کلاسهای لیفت و لمینت در این آموزشگاه است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزش لیفت و لمینت مژه در کرج، آموزشگاه لیفت و لمینت مژه کرج، بهترین لیفت و لمینت مژه در کرج، مرکز تخصصی لیفت و لمینت، لیفت مژه حرفه ای، لیفت مژه، لمینت مژه، قیمت، مرکز، گام به گام، مرحله به مرحله، صفر تا صد، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، آموزشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!