بهترین مزون لباس عروس در کرج
  • بهترین مزون لباس عروس در کرج
  • بهترین مزون لباس عروس در کرج

بهترین مزون لباس عروس در کرج
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • کرج، کرج

  • تماس



مزون هایپر بیوتی کرج

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در کرج

سالن زیبایی هایپر بیوتی در کرج با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در کرج

بهترین مزون لباس عروس در کرج – در تمامی ادوار برای نشان دادن شادی در مراسم‌ها به‌خصوص عروسی رسم بر این است که از رنگ‌های روشن استفاده شود. در دنیای امروزی عروس‌ها به دنبال این هستند که در مهم‌ترین شب زندگی خود به نوعی تک و خاص به نظر بیایند. به ادامه‌ی متن توجه کنید چراکه پیشنهاد خوبی برای انتخاب لباس و تعیین آن برایتان داریم.

بهترین مزون لباس عروس در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در کرج می پردازیم.

به این اصول قبل از انتخاب لباس عروس خود دقت کنید:

شما دوست دارید لباسی را که انتخاب می‌کنید چه شکلی باشد؟ دوست دارید با آن لباس در نظر بقیه چگونه جلوه کنید؟ تم عروسی‌تان چگونه باشد؟ مدرن؟ کلاسیک؟ یا سنتی؟ آیا شما جزء آن دسته از افرادید که دوست دارید در لباس عروسی پرزرق‌وبرق باشید یا ساده و شیک؟ در اولین قدم باید خوب بدانید که چه می‌خواهید و تمام جزئیات را برای خود مشخص کنید تا این مطلب بتواند به شما کمک شایانی در انتخاب لباستان کند.

خوردن صبحانه:

اولین نکته که حتماً باید به آن توجه کنید خوردن صبحانه است.باید قبل از پرو لباس صبحانه بخورید تا سایز واقعی شکمتان مشخص باشد.

همراهانی را انتخاب کنید که موجب آرامش و دلگرمی شما در طی همراهی‌شان باشند:

علاوه بر آن باید به این دقت کنید که هرچه تعداد افراد همراه شما زیاد باشد نظرات متفاوت‌تر و بیشتر است و شما ممکن است دچار گمراهی شوید. باید برای همراهی افرادی را انتخاب کنید که با نظر و سلیقه‌ی شما همخوانی بیشتری دارند. پس برای رفتن و خرید لباس عروس افراد کمتر را ببرید بهتر است و زیاد نظرخواهی نکنید چراکه بیشتر گیج و سردرگم می‌شوید و از سلیقه و خواسته‌ی خود دور می‌شوید و فراموش می‌کنید که خودتان چه می‌خواستید. موقع خرید حدود 2 یا 3 نفر از افراد نزدیک و صادق کافی است و می‌توانند به شما کمک لازم را برسانند.

آقایان را به دنبال خود نکشانید:

از آنجا که انتخاب این لباس بسیار حائز اهمیت است و نیاز به زمان و صبر کافی دارد نباید آقایان را با خود همراه کرد. آقایان معمولاً زیاد حوصله‌ی خرید را ندارند و مطمئن باشید بعد از پرو کردن 1 یا 2 لباس خسته می‌شوند و برای رهایی از این وضعیت به شما خواهند گفت که همین لباس بهترین است و ممکن است باعث پشیمانی شما از انتخاب لباس شود.

کفش عروسی را زودتر بخرید:

کفشی که شما با آن احساس راحتی کنید و مناسب باشد بسیار مهم است. پیشنهاد ما به شما این است که روز عروسی کفش موردنظر را به پا کنید تا خیاط و مزون دار متوجه شوند که باید اندازه‌ی دامن شما چه مقدار باشد.

لباس‌زیر مناسب بپوشید:

بهتر است برای پرو همان لباس‌زیری را استفاده کنید که قرار است شب عروسی به تن کنید. لباس‌زیرهای بدون بند برای لباس دکلته گزینه‌های مناسبی هستند.
سایز لباس عروس را حتماً در نظر بگیرید

سایز لباس عروس را حتماً در نظر بگیرید:

خیلی منظره‌ی زشتی خواهد شد اگر شما لباس مناسب سایزتان را نپوشید، یا مدام بخواهید لباستان را با دست بگیرید تا نیفتد. اگر لباسی را انتخاب کنید که مناسب اندازه شما باشد و نیاز به دستکاری نباشد خیلی بهتر است. اکثر خانم‌ها در روزهای قبل از عروسی به علت استرس و هیجان احتمال کاهش وزن بسیار بالاست پس لباسی را انتخاب کنید در صورت لاغر شدن بازهم مناسب باشد و بتوانید به‌خوبی از آن استفاده کنید.

با لباس عروسی که انتخاب کردید بچرخید:

باید با لباس برگزیده بنشینید، بلند شوید و راه بروید تا اطمینان حاصل کنید که در روز عروسی با لباس عروسی‌تان راحت و آسوده باشید. نباید لباس گشاد یا تنگ باشد تا شما رو اذیت کند و در شب عروسی‌تان شما را آشفته کند.

به اصول تناسب دقت کنید:

برای انتخاب لباس به سایز و فرم بدنتان دقت کنید. کسانی که دارای اندام گلابی مانند هستند نباید لباس چسبان بپوشند و افرادی که دارای بالاتنه‌ی چاق هستند نباید لباس با بالاتنه‌ی بلند بپوشند؛ اما نباید گمان کنید که تنها یک فرم لباس به شما می‌آید. دراین‌باره می‌توانید با کارشناس‌هایی در این زمینه مشورت کنید.

یک فاکتور مهم:

در روزی که برای پرو لباس عروس رفته‌اید حتماً درباره‌ی وسایل اضافی مانند شنل، کت، تور، تاج، کیف و متعلقات دیگر صحبت کنید. انتخاب این موارد بسیار وقت‌گیر است و باید به آن‌ها دقت شود. در کل تمام موارد را از قبل روز عروسی برنامه‌ریزی کنید و مسائل را برای روز آخر و نهایی نگذارید.

فصل عروسی جزء موارد بسیار مهم است:

لباس‌های دنباله‌دار برای فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز بسیار گزینه‌ی نامناسب است، چراکه ممکن است هوا به هم بریزد و دنباله‌ی لباستان کثیف و گلی شود. پس در این فصول به سمت لباس‌های بدون دنباله بروید. اگر شما جزء آن دسته از افرادید که به لباس‌های دنباله‌دار علاقه‌ی شدیدی دارید و حتماً دوست دارید لباستان دنباله‌دار باشد می‌توانید از لباس‌هایی که دنباله‌ی آن‌ها جدا می‌شوند استفاده کنید.

لباس‌های دنباله‌دار برای مراسم‌هایی که در تالار برگزار می‌شوند مناسب‌تر هستند.

عروس‌های قدبلند:

برای این افراد لباس‌هایی که خطوط و کارهای عمودی دارند اصلاً توصیه نمی‌شود. لباس‌های ساده می‌تواند افراد قدبلند را بلندتر نشان دهد که این اصلاً مناسب و خوشایند نیست. ترفندی که ما می‌خواهیم به شما ارائه دهیم شما را در بزرگ‌تر کردن اندامتان کمک می‌کند. شما باید لباسی را برگزینید که هر ویژگی داشته باشد با قد بلند و هیکل شما جور در بیاید. دامن لباستان باید متناسب با قدتان باشد چراکه در غیر این صورت تصور می‌شود که شما لباس یک فرد با قدکوتاه‌تر را پوشیده‌اید.

عروس‌های قد کوتاه:

اگر شما جزء آن دسته از افرادید که قد بلندی ندارید نباید از لباس‌هایی با دامن پف‌دار استفاده کنید. برای کشیده‌تر نشان دادن اندام خود می‌توانید از لباس‌هایی با دامن فون بهره ببرید. هرچه یک لباس در قسمت دامن خود طرح‌های کوچک‌تر و ظریف داشته باشد شما را بلندتر نشان خواهد داد. لباس شیپوری شکل برای این افراد بهترین گزینه است.

جایزید که از لباس‌هایی با پارچه‌های براق استفاده کنید اما باید مراقب باشید طرح‌های روی لباس درشت نباشند و بسیار ظریف باشند.

عروس‌هایی با اندام ساعت شنی:

زنان خوش‌اندام معمولاً آن‌هایی هستند که کمر آن‌ها نسبت به شانه‌هایشان عرض بسیار کمتری دارد. اگر شما جزء آن دسته از افرادید که دارای این مدل اندام هستید بهترین گزینه برای شما لباس‌هایی به فرم ماهی هستند.

عروس‌ها با شانه‌های پهن و کمر باریک:

شما می‌توانید با لباسی که دارای یقه‌ای به شکل هفت و دامنی با برش و خطوط کمی شلوغ اندامتان را به بهترین صورت در بیاورید. برای اینکه شانه‌هایتان به ‌صورت باریک‌تری به نظر برسد، می‌توانید از لباس بدون بنددار استفاده کنید. به ‌علاوه برای باریک‌تر نشان دادن پهنای شانه‌های خود از لباس‌های دکلته هم استفاده کنید. لباس‌هایی با بند باریک نیز می‌تواند با ایجاد خطای دید پهنای شانه را از نظر پنهان کند.

عروس با اندام گلابی ‌شکل:

این افراد بهترین انتخاب لباس را می‌توانند داشته باشند. کسانی که دارای باسن گرد و کمی قوس در کمر هستند جزء این دسته از افرادند. اگر شما دارای اندام گلابی‌شکلی هستید باید به دنبال لباسی که کمی پف‌دار است و از کمر تا زمین کشیده می‌شود باشید. بهترین گزینه‌ی انتخاب پارچه برای این دسته از افراد پارچه‌های ساتن دوشز و تافته می‌باشد چراکه به بدن نمی‌چسبد.

عروس با پاهای باریک و کشیده:

باید از مدل لباس‌هایی استفاده کنید که پاهایتان را به‌صورت زیبایی به نمایش بگذارد. به‌عکس دقت کنید که به چه زیبایی با یک برش کوچک تا زانو و برش‌های فانتزی طرحی زیبا را ایجاد کرده است.

عروس با اندام پر:

اگر شما دارای اندام تو پری هستید می‌توانید از لباس‌هایی با یقه‌ی دکلته قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر برای تقارن بیشتر استفاده کنید.

عروس‌هایی با سینه‌های کوچک:

اگر شما دارای سینه‌های کوچک هستید، این نه ‌تنها ایراد نیست بلکه می‌تواند مزیت‌هایی را برایتان به همراه داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید از لباس‌هایی که در قسمت سینه دارای تزئین‌های خاصی هستند استفاده کنید و لباس‌هایی با تزئینات دور گردن و یقه. برای این دسته از افراد پیراهن بلند با بالای تنه‌ی کوتاه که خط سینه‌ی آن بالا بوده و درزی در زیر سینه دارد بسیار مناسب است.

عروس با سینه‌های بزرگ:

به‌شدت از پوشیدن پیراهنی با یقه‌های بسته و یا دکلته خودداری کنید و به سمت یقه‌هایی با فرم گلابی، قلبی و یقه ‌هفت بروید.

مدل‌های لباس عروس:

امپراتوری:

دلیلی که این نام برای این لباس‌ها انتخاب شده است این است که خط‌های خاص این لباس تا زیر و روی سینه است و به پایین پخش می‌شود. این‌گونه لباس هم می‌تواند آستین داشته باشد هم نداشته باشد. این لباس دارای چین‌های خاصی در قسمت دامن هستند. این لباس به دلیل حالت خاص و فانتزی که دارد به شما اعتماد به نفس و حس زیبایی خاصی می‌دهد.

اگر شما می‌خواهید سینه‌هایتان بزرگ‌تر به نظر برسد بهتر است از این مدل لباس‌ها استفاده کنید. همچنین افرادی با سینه‌های بزرگ نیز به سمت این نوع لباس‌ها کشیده می‌شود چراکه این لباس‌ها قابلیت پوشش سینه‌های درشت را هم دارد.

استوانه‌ای:

این مدل از بالا تا پایین کشیده شده و یکنواخت است. نام دیگر این مدل قلافی است. این مدل جذب بدن است و انحناهای بدن را به‌خوبی نمایش می‌دهد. این لباس‌ها نسبت به سایر مدل‌ها دارای سادگی خاص خود هستند. این لباس‌ها برای افراد لاغر مناسب‌تر هستند و تناسب بیشتری را با این افراد دارند. این مدل لباس قابلیت بلندتر نمایش دادن افراد لاغر و کوتاه را دارند. اگر شما از آن دسته از افرادید که به رقص علاقه دارید باید دقت کنید که ممکن است این نوع لباس در رقص شمارا اذیت کند و سختتان شود.

پری دریایی:

این مدل بسیار تحریک ‌کننده، جذاب و بدن نماست. این لباس انحنای بدن شما را به طرز زیبایی نشان می‌دهد. این نوع لباس دارای تنوع بالایی است و محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت. اگر شما از آن دسته از افرادید که با لباس کم باز راحت هستید این لباس‌ها می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در حالت کلی این لباس برای تمامی بانوان مناسب است و تمام بانوان می‌توانند آن را دوست داشته و آن را انتخاب کنند.

پرنسسی:

این مدل بسیار کلاسیک و ساده است. این نام برای شکلی که این لباس هنگام پوشیده شدن دارد انتخاب شده است. این مدل دارای قسمتی دنباله مانند است که بر روی زمین کشیده می‌شود. می‌تواند با چین‌هایی در قسمت دامن همراه باشد یا نه که معمولاً جنس این قسمت از پارچه‌ی ساتن است.

این لباس محدودیتی ندارد و تقریباً هر عروسی که مایل باشد می‌تواند از این لباس استفاده کند. باوجود چین‌های این لباس شما می‌توانید به آن بلند و کشیده به نظر برسید.

تجملی:

به دلیل زرق ‌و برق جلوه‌ی خاص این لباس در افسانه‌ها از این لباس‌ها استفاده می‌شود. این لباس می‌تواند یک یا دو تیکه باشد. از این لباس می‌توان برای مراسم‌های خاص و بزرگ بهره برد. تلفیق این لباس با دستکش می‌تواند تحیر همگان را برانگیزد.

هر کسی می‌تواند این لباس را بپوشد و زیبا به نظر برسد اما برای افرادی با قد بلند و ظریف و کسانی که دارای اندام گلابی مانند است بسیار جذاب‌تر است. با این لباس می‌شود پایین ‌تنه‌ی بزرگ را پنهان کرد. کسانی که دارای اندامی با فرم ساعت شنی بهترین گزینه برای این لباس هستند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

عروس استوانه ای چه شکلی است؟

این لباس از اسمش مشخص است، از بالا تا پایین تنگ است و کشیده، کاملاً به بدن می‌چسبد و تمام انحنای بدن را نشان می‌دهد.

انتخاب کفش مناسب چه نقشی در انتخاب لباس عروس دارد؟

سعی کنید کفش مناسب همراه خود داشته باشید تا متوجه مناسب بودن قد لباس بشوید.

برای افراد قد کوتاهی چه لباس عروسی مناسب است؟

عروس خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند بهتر است لباس با دامن‌های بلند را انتخاب نکنند چون کوتاه‌تر به نظر ‌می‌رسند. دامن‌های فون برای شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد. اگر اندام ریزی دارید مدل‌های شیپوری را انتخاب کنید تا شما را کشیده‌تر نشان دهد و کمرتان به‌خوبی مشخص باشد.

برای افرادی با شانه‌های پهن و کمر باریک چه لباس عروس مناسب است؟

لباسی که بندهایی داشته باشد و روی شانه‌هایتان قرار بگیرد می‌تواند گزینه مناسبی باشد .

برای افرادی با سینه های بزرگ دچه لباس عروسی ماسب است؟

برای افرادی که سینه های بزرگی دارند برای انتخاب لباس عروس پیشنهاد میدهم که از پوشیدن یقه‌های بسته و لباس‌های دکلته خودداری کنید.

مدل لباس عروس امپراتوری چه مشخصاتی دارد؟

این نوع لباس می‌تواند آستین‌دار و بدون آستین باشد، همچنین چین‌های زیادی در دامن دارد و به خاطر خط‌ هایی که روی قسمت سینه دارد که تا پایین امتداد دارد به آن مدل امپراتوری می‌گویند، این لباس به کسانی که می‌خواهند سینه‌های برجسته‌تری داشته باشند توصیه می‌شود.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در کرج، بهترین مزون های لباس عروس در کرج، مزون لباس عروس کرج، مزون های لباس عروس کرج، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!