آموزش حلزون تراپی در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش حلزون تراپی در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش حلزون تراپی در کرج
  • حلزون درمانی در کرج

آموزش حلزون تراپی در کرج
آموزش حلزون تراپی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • کرج

  • تماس



سالن حلزون تراپی در کرج در آرایشگاه هایپر بیوتی کرج

آموزش حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز آموزشی حلزون تراپی در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش حلزون تراپی در کرج | حلزون درمانی در کرج

آموزش حلزون تراپی در کرج

حلزون درمانی در کرج

آموزش حلزون تراپی در کرج -هر چیز که خداوند خلق کرده فایده ای دارد. حلزون هم از این قاعده مستثنا نیست و فوایدی دارد. اگر حلزون به باغ ها مزارع حمله کند، به عنوان یک آفت شناخته میشود و همه قصد کشتن آن را می کنند. در برخی از کشورها از حلزون به عنوان یک ماده خوراکی استفاده می‌کنند که طرفدار زیادی دارد. همچنین میتوان از حلزون برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی هم استفاده کرد. همچنین میتواند به عنوان حیوان خانگی اسباب سرگرمی شما را فراهم کند. حلزون وقتی که بر روی پوست انسان قرار می‌گیرد، مانند دارو عمل می‌کند و یک روش درمانی به حساب می‌آید.

حلزون درمانی در کرج

آموزش حلزون تراپی در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی حلزون درمانی در کرج می پردازیم.

تاریخچه حلزون تراپی یا حلزون درمانی:

در یونان قدیم از مخاط حلزون برای برخی بیماری‌های داخلی بدن مانند سوء هاضمه و سرفه استفاده می‌کردند. بقراط اولین کسی بود که حلزون را به عنوان یک درمان برای مشکلات پوستی توصیه کرد. او حلزونها را تکه تکه کرد و آنها را در شیری که ترش مزه بود، قرار داد. از آن ماده حاصل شده، یک مرهم برای درمان التهابات پوستی استخراج کرد. همچنین متوجه شد که اگر از این ماده در طولانی مدت استفاده شود، باعث روشن شدن و درخشان شدن پوست میشود.

شباهت پوست حلزون و انسان:

هم پوست انسان و هم پوست حلزون، دو ترکیب الاستین و کلاژن که باعث کشسانی و مقاومت پوست میشود، دارند. به همین دلیل است که ترشحات این جاندار باعث پاکسازی و جوانسازی پوست انسان میشود.

ترکیبات مخاط حلزون و تاثیرات هر کدام:

در مخاط حلزون موادی مانند آلانتوئین، ویتامین ها، پروتئین ها، آنتی بیوتیک های طبیعی، کلاژن و الاستین، اسید گلیکولیک و مواد آنتی اکسیدانی قرار دارد.

آلانتوئین:

این ماده به عنوان یک ترمیم کننده عمل می کند و برای کسانی که دچار خراش یا سوختگی هستند، بسیار موثر است و باعث ترمیم جای خراش و سوختگی میشود. همچنین باعث می‌شود که سلول‌های مرده از بین برود و سلولهای جدیدی ایجاد شود. به این طریق باعث جوان سازی پوست میشود. فایده دیگر این ماده این است که به عنوان یک لایه حفاظتی عمل می‌کند و باعث میشود که پوست تحت تاثیر آثار مخرب مواد شوینده و شیمیایی قرار نگیرد.

ویتامین‌ها و پروتئین‌ها:

ویتامین‌هایی مانند A، C،E در مخاط حلزون وجود دارد و از پوست در برابر آسیب های محیطی و خارجی محافظت می‌کند. همچنین پروتئین باعث نرم شدن پوست میشود.

آنتی بیوتیک‌های طبیعی:

اکنه یکی از بیماری‌های پوستی است که در اثر عفونت ایجاد میشود. آنتی بیوتیک طبیعی که در مخاط حلزون وجود دارد، با این عفونت ها مبارزه میکند و آنها را از بین میبرد و باعث می شود که پوست بدون آکنه داشته باشید.

کلاژن و الاستین:

این دو ماده در مخاط حلزون دیده میشود و هم در پوست انسان. کلاژن باعث نرمی و استحکام پوست میشود که با بالا رفتن سن میزان تولید آن کاهش پیدا می‌کند. الاستین هم باعث ارتجاعی بودن پوست میشود؛ یعنی اگر پوست یا بافت تحت کشش باشد، دوباره به حالت اولیه برمیگردد.

اسید گلیکولیک:

این ماده نقش لایه بردار را دارد و باعث میشود که سلول‌های مرده از بین برود و سلول های جدیدی جایگزین آنها شود. از این طریق اسیدگلیکولیک باعث جوان سازی پوست می شود.

مواد آنتی اکسیدانی:

رادیکال‌های آزاد باعث ایجاد لکه‌های قهوه‌ای بر روی پوست میشود. این لکه‌ها باعث کاهش کلاژن سازی و افزایش چین و چروک می‌شود. مواد آنتی اکسیدانی تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و باعث جوان سازی پوست میشود.

تاثیرات مثبت حلزون تراپی و حلزون درمانی بر روی پوست:

• از بین رفتن التهابات پوستی
• درمان آکنه و عفونت های پوستی
• جوانسازی پوست از طریق افزایش کلاژن و الاستین و از بین بردن سلول‌های مرده و ایجاد سلول های سالم
• از بین بردن لکه های قهوه ای پوست
• از بین بردن چین و چروک و پف های صورت
• خنثی کردن تاثیر رادیکال‌های آزاد که باعث ایجاد لکه های قهوه ای رنگ بر روی پوست میشود.
• افزایش نرمی و رطوبت پوست
• باز سازی و ترمیم سلول هایی که در اثر اشعه ماورای بنفش از بین رفته‌اند.
• درخشان کردن و روشن کردن پوست
• مبارزه با عفونت های پوستی
• کمرنگ کردن جای جوش و زخم سوختگی و خراش های پوستی
• افزایش قدرت نوسازی پوست
• لایه بردار طبیعی
• درمان قرمزی پوست
• درمان زخم اکنه

قبل از انجام حلزون‌درمانی حلزون تراپی نکات زیر را رعایت کنید:

ابتدا پوست صورت را با آب و صابون بشویید و کاملا آبشویی کنید. اگر می‌توانید از بخورصورت استفاده کنید تا منافذ پوستتان باز شود و مخاط به داخل پوست بیشتر نفوذ کند.

پوستتان را خشک کنید و یک کلاه چیزی شبیه ب پوستتان را خشک کنید و از یک کلاه چیزی شبیه به برای پوشاندن موهایتان استفاده کنید.
قبل از آنکه از آن را بر روی پوست قرار دهید، آنها را زیر آب بگیرید و آن را خوب بشویید تا از خواب بیدار شود و سپس با دستمال کاغذی آن را خشک کنید.

چند عدد حلزون بر روی پوست قرار دهید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه برای پوستتان حرکت کنند. بعد از گذشت این زمان پوست را حدود ۵ دقیقه ماساژ دهید تا میزان جذب مواد افزایش یابد. بعد از ماساژ نیم تا یک ساعت صبر کنید تا مخاط حلزون بر پوست نفوذ کند هر چقدر که بیشتر صبر و حوصله بخرج دهید مخاط حلزون بیشتر به پوستتان نفوذ می‌کند. بعد از گذشت زمان پوست را شستوشو دهید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز حلزون تراپی در کرج:
  • سالن ثناخاه
  • سالن تولایی
  • سالن علیپور
  • سالن شمیم
  • سالن زیبایی مهر
  • سالن مده آ

تولایی
0912425 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ثناخاه
0919327 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مده آ
0912663 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شمیم
0910778 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0933761 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0283323 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

سوالات متداول

تعداد تکرار حلزون تراپی حلزون درمانی در روز چقدر باید بشد؟

اگر در روز دو بار از این روش استفاده می کنید، بعد از گذشت ۱۵ روز از حلزون درمانی استفاده کرده‌اید که ۵ روز به پوستتان استراحت دهید. دوباره ۱۵ روز این کار را انجام دهید، دوباره ۵ روز به پوست استراحت دهید.

آیا حلزون درمانی و حلزون تراپی خطری دارد؟

حلزون ترابی خطر خاصی ندارد؛ اما ممکن است برخی از افراد نسبت به مخاط آن حساسیت داشته باشند. در صورتی که میخواهید برای اولین بار از حلزون درمانی استفاده کنید، ابتدا کمی از مخاط بر روی پوست قرار دهید. در صورت مشاهده نکردن حساسیت، از این روش استفاده کنید. به یک متخصص مراجعه کنید و از این روش درمانی استفاده کنید.

حلزون تراپی حلزون درمانی در چند جلسه انجام می‌شود؟

تعداد جلسات حلزون درمانی به سن شما بستگی دارد؛ اما معمولاً توصیه می‌شود که حداقل هر ماه یک بار از این روش استفاده شود.

حلزون تراپی یا حلزون درمانی چیست؟

حلزون درمانی یکی از روش های درمانی کهن در دنیا محسوب می‌شود که در کشورهای آسیای شرقی، کاربرد آن مرسوم است. این روش به تازگی وارد ایران شده و به همین دلیل است که بسیاری از افراد حتی اسم آن را نشنیده و با آن آشنایی ندارند. در این روش درمانی پزشک، یک طبیب مجرب در زمینه طب سنتی یا حتی یک آرایشگر به عنوان یک حلزون تراپیست وارد عمل می‌شود و کارهای درمانی را بر روی پوست انجام می‌دهد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش حلزون تراپی در کرج، حلزون درمانی در کرج، حلزون تراپی کرج، حلزون، مرکز آموزشی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!