بهترین رنگ کار مو در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین رنگ کار مو در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین رنگ کار مو در کرج
  • رنگ کار حرفه ای مو در کرج

بهترین رنگ کار مو در کرج
رنگ کار مو در کرج
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • کرج

  • تماس



بهترین رنگ کار در مرکز آموزشی هایپر بیوتی کرج

رنگ کار حرفه ای مو به صورت تخصصی در هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی رنگ کار مو هایپر بیوتی در کرج با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات رنگ کار مو



بهترین رنگ کار مو در کرج | رنگ کار حرفه ای مو در کرج

بهترین رنگ کار مو در کرج

رنگ کار حرفه ای مو در کرج

بهترین رنگ کار مو در کرج – یکی از جذاب ترین کارها برای خانم ها رنگ کردن مو است که به آن علاقه بسیار زیادی دارند. خانم‌ها تنوع و زیبایی را دوست دارند و همیشه خواهان این هستند که قیافه جدید و متفاوتی داشته باشند. رنگ‌ کردن مو شکل و ظاهر جدیدی به خانم ها میدهد و آنها را زیبا تر میکند. همین یکی از دلایل علاقه خانم ها به رنگ کردن مو است. اما هر رنگی به هر چهره ای نمی آیید و حتی ممکن است که چهره را سن بالاتر نشان بدهد‌ و زیبایی و جذابیت را از شما بگیرد.

رنگ کار حرفه ای مو در کرج

بهترین رنگ کار مو در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی رنگ کار حرفه ای مو در کرج می پردازیم.

شما باید در انتخاب در رنگ به چند نکته توجه کنید.

۱. انواع رنگ مو
۲. انتخاب تن رنگ مو
۳. جنس و کیفیت رنگ
۴. اتتخاب رنگار ماهر و باتجربه

انواع رنگ های مو:

۱. رنگ مو ها به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود رنگهای موقت و رنگ‌های دائمی
رنگ های موقت به شکل های متنوعی مانند اسپری، شامپو، محلول، ماژیک و پودر در بازار ارائه میشود.

رنگ های موقت

رنگ های موقت به ساختمانی مو نفوذ پیدا نمی کنند، به همین دلیل این رنگ ها نسبت به رنگ موی دائمی سالمتر است و به میزان کمتری به موهایتان آسیب میزند. ماندگار این نوع رنگها، حدود شش هفته است و و در مجاورت آب، شامپو، هوا سریع از بین میرود. نتیجه میتوان این رنگها را با شستشو پاک کرد. مدت ماندگاری رنگ به نوع محصول بستگی دارد. برای پاک شدن رنگ برخی محصولات تنها یک بار شستشو لازم است، اما برای محصول دیگری باید چند بار شستشوی مو را انجام داد. رنگ های موقت معمولاً برای مهمانی ها و عروسی ها استفاده می شود.

رنگهای دائمی

رنگهای دائمی رایج ترین شکل رنگ کردن مو است. در این روش رنگ به عمق ساقه مو نفوذ می‌کند و با شست و شو پاک نمی شود.

2- تن رنگ مو:

ما به شما ۵ عامل را معرفی می کنیم که این پنج عامل را در اتتخاب رنگ مو در نظر بگیرید تا درست‌ترین انتخاب را انجام دهید.
• رنگ پوست
• رنگ طبیعی مو
• رنگ چشم
• شخصیت فرد
• چاقی یا لاغری فرد

آیا باید رنگ مورد علاقه‌ی خود را در هر شرایطی استفاده نماییم؟ :

اگر بر اساس سلیقه رنگ مو را انتخاب کنید یا اینکه رنگ موی کسی را پسندیده اید و می خواهید آن رنگ را بر موهای خودتان بگذارید، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا ممکن است رنگ مورد سلیقه شما به چهره شما نیاید یا اینکه رنگی که بر روی موی دیگری دیده اید، متناسب با چهره آن فرد است و ممکن است که هیچ تناسبی با چهره شما نداشته باشد و باعث زیبایی شما نشود.

برای انتخاب رنگ مو معیارهای متفاوتی وجود دارد که مهمترین آن انتخاب رنگ مو با توجه به رنگ چهره است. این یک معیار کلی است اگرمیخواهید رنگ مو مدت زیادی بر روی موهایتان بماند، بهتر است این نکته را رعایت کنید اما میتوان با توجه به نوع آرایش، سلیقه و علاقه از این ملاک چشم پوشی کرد به خصوص زمانی که از رنگ فانتزی استفاده میکنید.

رنگ های مو دو دسته هستند:

رنگ گرم و رنگ سرد. شما باید با توجه به زمینه پوستتان که گرم یا سرد است، رنگ مناسبی را انتخاب کنید؛ اما چگونه می توان تشخیص داد که رنگ پوست سرد است یا گرم؟
برای تعیین رنگ پوستتان، لباس سفید بپوشید و در زیر نور خورشید یا نور هالوژن به رگهای مچ دستتان نگاه کنید. اگر رنگ رگ مچ دستتان رنگ آبی بود، رنگ زمینه پوست شما سرد است و اگر رنگ رگ مچتان سبز به نظر رسید، پس رنگ زمینه پوست شما گرم است.

میتوانید با استفاده از رنگ چشماهیتان مشخص کنید که رنگ زمینه پوستتان سرد است یا گرم. افرادی که چشمانی به رنگ عسلی، سبزیا آبی دارند، رنگ زمینه پوستشان گرم است. افرادی که چشمانی به رنگ مشکی، قهوه ای، یا میشی با رگه های خاکستری یا آبی دارند، رنگ زمینه پوستشان سرد است. در واقع افرادی که رنگ پوستشان سبزه و تیره است دارای رنگ پوست سرد و کسانی که پوست ‌شان سفید و روشن است، رنگ پوستشان گرم است.

رنگ هایی مانند شرابی، مسی، بلوطی، طلایی، فندقی، بادامی، آجری برای پوست های سرد مناسب است و رنگهای مانند بلوند، خاکستری، زیتونی، صدفی، بلوند دودی، قهوه ای برای پوست های گرم مناسب تر است. نکته: گاهی ممکن است رنگ مویی را انتخاب کنید پس از رنگ کردن مو متوجه شوید که رنگ موهای تان شباهتی به رنگ انتخابی شما ندارد و علت این تفاوت رنگ، بخاطر تفاوت تناژ فرعی موجود در رنگ موی فرد است. برای اینکه این مشکل برای شما رخ ندهد، بهتر است با یک آرایشگر ماهر مشورت کنید تا برای رنگ انتخابی شما باتوجه به رنگ زمینه موهایتان تن درست رنگ را به شما بگوید.

نکته:
اگر رنگ مویی که انتخاب کرده‌اید، موهای سفیدتان را پوشش نمی‌دهند، از رنگهای مرغوب تر و یک درجه روشن تر از رنگ موی اصلی خودتان استفاده کنید. رنگ اهای تیره پوشانندگی قوی برای موهای سفید است.

برای اینکه رنگ های روشن را بر موهای خود بگذارید ابتدا باید موهای تان را دکلره کنید. اگر اولین بار است که موهایتان را رنگ میگذارید، سعی کنید از رنگ های خیلی روشن که باعث میشود، چهارتان غیر طبیعی به نظر برسد استفاده نکنید و به مرور درجه رنگ را روشن تر کنید.

3- جنس و کیفیت رنگ

جنس و کیفیت رنگ موها: قبل از رنگ کردن موها حتما از کیفیت رنگ مو و موادی که برای رنگ کردن یا دکلره کردن موهایتان در آرایشگاه استفاده می شود، اطمینان پیدا کنید یا اینکه با مشورت، رنگ و مواد را خودتان تهیه کنید؛ زیرا رنگ از مواد شیمیایی ساخته شده است و بر روی سلامت مو های تان بسیار تاثیر می گذارند اگر رنگ مو استفاده شده کیفیت خوبی نداشته باشد باعث آسیب دیدگی و ضعیف شدن موهای تان می شود و زیبایی و درخشش موهای تان را از بین ببرد.

4- افراد ماهر و با تجربه

برای رنگ کردن موهای تان حتما پیش افراد ماهر و با تجربه مراجعه کنید؛ زیرا رنگ کردن مو یک کار تخصصی است و به مهارت هایی مانند ترکیب کردن رنگ ها، شناخت رنگها، دانستن مدت زمان لازم برای رنگ و دکلره موها، شناخت نوع مو و‌… نیاز دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که اگه در یکی از مراحل رنگ کردن مو اشتباهی رخ دهد، سلامت موهایتان به خطر می‌افتد و ممکن است موهایتان دچار آسیب دیدگی شود.

بهترین رنگ کار مو در کرج با مواد زیر کاملا آشنا است:

آگاهی از انواع مو، انواع رنگ‌ها، چگونگی تقسیم کردن صحیح موها و… به مراحل پیشرفته میرسیم کی طی آنها مواردی مثل مش با فویل، ترمیم مش، مش شماعی، دکوپاژ، دکلره کامل، دکلره مردانساژ، هایلایت‌های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ و کهکشانی را فرا خواهید گرفت. آن ها با انجام دادن مداوم به شکل تمرینی بر ترکیب رنگ‌ها، انواع مش و دکلره و لایت به تسلط کافی دارند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های رنگ کار مو در کرج:
  • سالن زیبایی بانوان
  • سالن زیبایی آتریسا
  • سالن زیبایی داتکام
  • سالن زیبایی راویس
  • سالن زیبایی فریور
  • سالن زیبایی عقیق
  • سالن زیبایی شاهی
  • سالن زیبایی سیمین رخ
  • سالن زیبایی گل
  • سالن زیبایی مقدم
  • سالن زیبایی شایلین
  • سالن زیبایی مرجان ناز
  • سالن زیبایی ال ایستر
  • سالن زیبایی مریم
  • سالن زیبایی عروس شیک

دهقان
0935488 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شاهی
0263332 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلاریس
0936968 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نگارخ
0263255 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خداوردی
0994185 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شهمیان
0936403 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

رنگ کار رنگ فندقی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که رنگ چشمانشان کهربایی است.

به رنگ کار برای رنگ کردن مو چقدر هزینه باید بپردازم؟

از آنجایی که رنگ انتخابی از بیرون تهیه یا میشود یا به عهده‌ی رنگ کار بوده و همچنین بسته به درخواست شما برای هایلایت موها و ... هزینه متغییر خواهد بود بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید

آیا نیازی هست که قبل از رنگ کردن موها از مواد نرم کننده استفاده نمود؟

خیر. نیازی نیست که قبل از رنگ کردن موها از مواد نرم کننده استفاده کنید.

رنگ کار هایلات قرمز و آبی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن است.

رنگ کار رنگ آبی خاکستری را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن و چشمانشان آبی است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین رنگ کار مو در کرج، رنگ کار حرفه ای مو در کرج، رنگ کار مو خوب در کرج، سالن، مرکز تخصصی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، کرجی، مدل، طبیعی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!