• بهترین سالن اپیلاسیون در تهران
  • بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهران

بهترین سالن اپیلاسیون در تهران
سالن اپیلاسیون مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021-2211 8780 / 81
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:

  • بهترین سالن اپیلاسیون در تهران
  • بهترین سالن اپیلاسیون در تهران


سالن اپیلاسیون در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن





بهترین سالن اپیلاسیون در تهران

بهترین مرکز اپیلاسیون در تهران

بهترین سالن اپیلاسیون در تهران – همه ی ما همواره به دنبال یک راه حل مناسب، برای زدودن موهای زائد صورت و بدن خود هستیم. موهای زائد در خیلی از نقاط بدن رشد کرده و منظره ی ناخوشایندی به پوست ما می دهند. با انجام این کار، علاوه بر زیباتر کردن پوست، حذف موهای زائد باعث تمیز تر شدن پوست و تازگی و شادابی آن می شود. بهترین سالن اپیلاسیون در تهران

بهترین سالن اپیلاسیون در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اپیلاسیون در تهران می پردازیم.

روش های اپیلاسیون

روش های بسیار زیادی برای حذف کردن موهای زائد وجود دارد، مثل؛ استفاده از کرم ها و پودرهای موبر، شیو کردن موها با تیغ، استفاده از دستگاه های اپلیکاتور و… که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

یکی از روش های مو زدایی که امروزه طرفداران زیادی در میان خانم ها و آقایان دارد، مو زدایی با استفاده از موم و وکس، یا روش اپیلاسیون است. این روش به دلیل مزایای فراوانی که دارد، روش محبوبی برای مو زدایی است، اما در کنار این مزایا، معایب و مشکلاتی هم دارد که باید قبل از انجام اپیلاسیون از آنها اطلاع کافی داشته باشید. در انتها هم نکاتی برای کاهش دادن درد هنگام اپیلاسیون بیان خواهیم کرد.

مزایای روش اپیلاسیون

روش اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد، به خاطر مجموعه دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، بعضی از مزایای این روش شامل:

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر:

بعد از اپیلاسیون با موم، مدت زمان نسبتا زیادی طول می کشد تا دوباره سر و کله ی موهای زائد پیدا شود. این مدت زمان به طور تقریبی، حدود چهار تا پنج هفته است، اما در سایر روش های مو زدایی مثل شیو کردن با تیغ، بعد از گذشت مدت زمان کمی، مثلا چند روز، مجددا نیاز به مو زدایی پیدا می کنید.

صرفه جویی کردن در وقت:

اصولا اصلاح کردن موهای زائد وقت زیادی را از شما می گیرد. اگر شما روشی مثل شیو کردن را انتخاب کنید، بعد از سپری شدن مدت کمی، مجبورید مجددا زمان زیادی را صرف مو زدایی کنید؛ اما از آنجایی که بعد از اپیلاسیون کردن تا چند هفته از شر موهای زائد خود خلاص خواهید شد، در وقت شما به مقدار قابل توجهی صرفه جویی می شود.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از شیو کردن، سر و کله ی موهای زیر پوستی پیدا می شود. این اتفاق مخصوصا برای افرادی که پوست آنها مستعد تر است، رخ می دهد؛ اما در روش اپیلاسیون با موم، این موهای زیر پوستی بسیار کم تر دیده می شوند.

مشکلات روش اپیلاسیون:

در کنار مزایای بی شمار این روش، اپیلاسیون کردن معایب و مشکلاتی هم دارد که نیاز است ابتدا از آنها آگاهی داشته باشید و سپس با اطلاعات کافی این روش را انجام دهید. در این جا به بعضی از این مشکلات اشاره می کنیم:

دردناک بودن اپیلاسیون:

نباید توقع داشته باشید که با این روش هیچ دردی را تحمل نکنید! یکی از مشکلات وکس کردن درد ایجاد شده حین مو زدایی است؛ که البته ترفندهایی هم برای کاهش دادن این درد وجود دارد.

احتمال واکنش های شدید پوستی:

معمولا بعد از مو زدایی به روش اپیلاسیون، پوست کمی ملتهب و قرمز می شود که جای نگرانی ندارد. البته باید این قرمزی و تورم بعد از چند ساعت بهبود پیدا کند؛ اما برای کسانی که پوست های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری داشته باشد.

روش ها و ترفند هایی جهت رفع این قرمزی و تورم بعد از انجام اپیلاسیون وجود دارد، اما اگر این قرمزی و تورم پوست شما بسیار ادامه پیدا کرد، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با درمان ها و کرم های لازم، پوست تان دوباره التیام پیدا کند.

هزینه ی بالای این روش:

این روش مو زدایی، نسبت به خیلی از روش ها مثل؛ شیو کردن با تیغ، استفاده از دستگاه اپیلاتور، یا مو زدایی به کمک کرم ها و پودرهای موبر، هزینه ی بیشتری دارد.

نکاتی مهم در باره ی روش اپیلاسیون:

قصد داریم چند نکته راجع به مو زدایی به روش اپیلاسیون را بیان کنیم که به کمک آنها می توانید مو زدایی بهتری داشته باشید:

لایه برداری کردن پوست قبل از وکس کردن، کمک می کند که موهای زیر پوستی خیلی کم تر به وجود بیایند.
در نزدیکی ایام عادت ماهیانه ی خانم ها، بهتر است که از انجام اپیلاسیون صرف نظر کنید، چون در این زمان، بدن نسبت به درد بسیار حساس تر می شود، سعی کنید که در بین دو اپیلاسیون متوالی، موهایتان را با تیغ شیو نکنید، با انجام این کار، اپیلاسیون بعدی شما دردناک تر خواهد شد و نیز آن نرمی که بعد از وکس کردن انتظارش را دارید وجود نخواهد داشت.

بسیاری از سالن هایی که خدمات اپیلاسیون دارند، از وکس کردن موهایی که به اندازه ی کافی بلند نشده اند، خود داری می کنند. چون وکس کردن موهای کوتاه بسیار سخت و پر زحمت است و همین طور درد بیشتری دارد. پس ابتدا اجازه دهید موهای شما به اندازه ی کافی بلند شوند، سپس به سالن های اپیلاسیون اقدام کنید.

هر آرایشگری برای انجام خدمات اپیلاسیون، مناسب نیست. پس ابتدا به قدر کافی در مورد سالن مورد خود نظر تحقیق کنید و سراغ یک سالن معتبر و مناسب برای اپیلاسیون بروید.

نکاتی برای کاهش دادن درد هنگام اپیلاسیون:

شاید برای اولین بار است که این روش را برای حذف موهای زائد خود انتخاب کرده اید و به خاطر درد آن اضطراب دارید. یا انجام اپیلاسیون های قبلی تجربه ی دردناکی برای شما بوده است. با رعایت کردن نکاتی که در ادامه گفته می شود، می توانید درد حاصل از اپیلاسیون را به اندازه ی قابل توجهی کاهش دهید:

• قبل از انجام دادن اپیلاسیون، ابتدا پوست خود را به خوبی آماده کنید.
• خانم ها در زمان عادت ماهیانه ی خود یا زمان نزدیک به آن، اپیلاسیون نکنند. چون در این ایام بدن به درد حساس تر می شود.
• بهتر است قبل از انجام اپیلاسیون، یک دوش آب گرم بگیرید، این کار موهای شما را نرم تر کرده و باعث می شود که منافذ پوست تان باز تر شوند، در نتیجه موها راحت تر از پوست خارج شده و درد حاصل از اپیلاسیون هم کمتر می شود.
• بعد از انجام اپیلاسیون از لباس های گشاد و نخی استفاده کنید، پوشیدن لباس های تنگ و نا مناسب بعد از اپیلاسیون کردن، پوست را حساس تر می کند.
• سعی کنید حین وکس کرد نفس های کوتاه و سریع بکشید. این کار برای تحمل درد و مدیریت بیشتر آن مناسب است.
• تا موهایتان به اندازه ی کافی بلند نشده اند، به سالن های اپیلاسیون مراجعه نکنید. چون وکس کردن موهای کوتاه سخت تر است و درد بیشتری هم دارد.
• از اپیلاسیون کردن پوست های آسیب دیده، ملتهب، کبود شده و حساس، جلوگیری کنید. چون وکس کردن چنین پوست هایی، باعث وخیم تر شدن اوضاع آنها می شود.
• استفاده از اسپری ها و کرم های بی حس کننده، برای آن دسته از افرادی که نسبت به درد بسیار حساس هستند و نمی توانند درد حاصل را تحمل کنند بسیار سودمند است.
• هیچ وقت موم داغ را روی پوست قرار ندهید، قبل از قرار دادن موم بر روی پوست، ابتدا اجازه دهید که موم کمی خنک تر شود.
• نواحی بسیار حساس بدن، مثل؛ اطراف ابرو و یا موهای بینی را هرگز اپیلاسیون نکنید.
• هنگام وکس کردن دست ها و پاها، همه جا را به یک باره اپیلاسیون نکنید، بلکه این کار را به تدریج و در نواحی کوچک تری انجام دهید.
• شاید به نظر برسد که این ترفند موثری نیست، اما انجام حرکات کششی قبل از اپیلاسیون کردن، تاثیر خوبی جهت کم کردن درد آن خواهد داشت.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

جهت اپیلاسیون موم معمولی مناسب تر است یا موم گیاهی؟

برحسب دانش شناخت پوست و تجربه ای که پرسنل سالن های زیبایی در جهت اپیلاسیون دارند با مشاهده‌ی نوع پوست شما بهترین موم را جهت اپیلاسیون به شما معرفی میکنند.

فرق اپیلاسیون دائم با موقت در چیست؟

موادی که در اپیلاسیون دائم استفاده می‌شود زمان رشد مو را در اپیلاسیون دائم بیشتر می‌کند که زمانی حدود ۳ تا ۶ هفته طول می‌کشد تا مجدد موهای زائد رشد کند. این زمان در اپیلاسیون معمولی بین ۲ تا ۴ هفته می‌باشد.

واکنش پوست بعد از اپیلاسیون چگونه است؟

بعضی از افراد دچار خارش خفیف هنگام رشد مجدد موهای زائد خواهند شد که با استفاده از لوسیونهای قبل و بعد اپیلاسیون و راهنمایی های پرسنل سالن زیبایی امکان درد و خارش های پوستی را در حد زیادی کاهش داده می‌دهند.

احتمال چه نوع واکنش پوستی برای افرادی که برای بار اول اپیلاسیون را انجام می‌دهند؛ وجود دارد؟

واکنش‌های پوست در هر فردی متفاوت خواهد بود ولی به طور معمول قرمزی و برجستگی هیستامین پوست در اثر کنده شدن مو وجود دارد.

هزینه اپیلاسیون چقدر است؟

با توجه به این اینکه برای چه قسمتی از بدن میخواهید قیمت ها متغییر است جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

چرا اپیلاسیون مو را پیشنهاد می‌کنید؟

در اثر انجام اپیلاسیون رشد مو کاهش یافته و رشد مجدد موها به تاخیر خواهد افتاد.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن اپیلاسیون در تهران، بهترین مرکز اپیلاسیون در تهران، بهترین مراکز اپیلاسیون در تهران، مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهران، بهترین آرایشگاه اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!