• بهترین اکستنشن مژه در تهران
  • بهترین آرایشگاه اکستنشن مژه در تهران

بهترین اکستنشن مژه در تهران
سالن مونا یزدانی
  • 0919 081 4100
  • 021-2211 8780 / 81
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



بهترین اکستنشن مژه در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران

خدمات تخصصی لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اکستنشن مژه



  • بهترین اکستنشن مژه در تهران
  • بهترین اکستنشن مژه در تهران


بهترین اکستنشن مژه در تهران

بهترین آرایشگاه اکستنشن مژه در تهران

بهترین اکستنشن مژه در تهران -در دنیای امروز یکی از خواسته ها و آرزوهای مردم داشتن مژه،مو و ابروهای پر و زیبا است. در دنیای مدرن و پیشرفته ی امروز تقریبا هیچ چیزی محال نیست و راه های زیادی برای جبران کم پشتی و فرم نامناسب ابرو ها و مژه ها وجود دارد.

یکی از بهترین روش های موجود کاشت مو،مژه و ابروهاست. روش آسان تر و موثر دیگری برای پر پشت نشان دادن مژه ها وجود دارد به اسم اکستنشن. این روش در مقایسه با کاشت ارزان تر، راحت تر و سریع تر است.ما دراین متن می خواهیم شما را با این روش آشنا کنیم.

یکی از شیوه هایی که امروزه در میان خانم ها بسیار باب شده و خانم ها ازآن استفاده می کنند تا به مژه های پرپشت و حالت دار برسند اکستنشن مژه است. یکی از معیارهای زیبایی که تقریبا همه دوست دارند آنرا داشته باشند مژه های ضخیم و پر پشت است،اما متاسفانه در بعضی افراد به دلیل عواملی چون:زمینه ی ژنتیکی و یا بر اثر عوامل محیطی فرد از مژه های نازک و کوتاه برخوردار می شود و بعضی افراد برای برطرف کردن این مشکل دست به راهکار های متفاوت می زنند. درمان های خانگی برای رفع این موضوع میتوانند موثر واقع شوند، اما همانطور که میدانید معمولا زمان بر هستند.

اکستنشن مژه در مقابل سریع تر عمل کرده و می تواند فرد را باسرعت بیشتری به خواسته ی خود برساند؛اما برای انجام این کار هم مانند تمام کارهای دیگر باید در ابتدا آشنایی و اطلاعات کامل را کسب کنید.برای بهبود بخشیدن به ضخامت،رنگ و طول مژه ها اکستنشن ها را به طور طبیعی و تک تک به مژه های خود فرد می چسبانند.این اکستنشن ها معمولا از موادی مثل موی سمور ،ابریشم و بعضا از موی انسان ساخته می شوند.

بهترین اکستنشن مژه در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه اکستنشن مژه در تهران می پردازیم.

مدل های اکستنشن مژه در تهران:

کاشت کلاسیک (کاشت تک به تک مژه):

در این روش مژه ها به صورت جدا وتک به تک با استفاده از چسب مشکی و یا روشن مخصوص با دوام و ماندگاری زیادی به مژه های فرد متصل می شوند. معمولا دراین روش مژه ها بین 4 تا 6 هفته دوام می آورند.به طور نسبی برای هر چشم از 60 تا 80 عدد مژه میتوان استفاده کرد.همینطور که گفته شد جنس مزه ها می تواند موی انسان،موی سمور ،ابریشم باشد و فیبر های مصنوعی باشد. از آنجا که ما نمیتوانیم تمیز و استریل بودن موی حیوان ها را تضمین کنیم استفاده از آن ها اصلا توصیه نمی شود.به علاوه استفاده از موی حیوان حساسیت چشم ها را بالا می برد.

اکستنشن مژه سه بعدی (والیوم):

اکستنشن والیوم به نسبت اکستنشن کلاسیک بسیار سبک و کم وزن تر است و دارای دوام و ماندگاری بیشتری است.در این روش به هر تار مژه به طور معمول بین 2تا 5 مژه ی ابریشمی و بسیار نازک چسبانده می شود که البته باید قدرت و ضخامت مژه ی طبیعی فرد در نظر گرفته شود.

اکستنشن مژه مگا والیوم:

با توجه به سلیقه ی مشتری می توان از حجم بیشتری مژه ابریشمی به منظور و ضخیم نشان دادن مژه ها استفاده کرد در این روش کاشت مژه ما با توجه به قدرت و ضخامت مژه ی مشتری می توانیم بین 7تا 12 مژه ابریشمی روی هر تا مژه استفاده کرد.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

اول به بحث طبیعی بودن کار می پردازیم،مژه های مصنوعی با یک نگاه قابل تشخیص است و جلوه ای طبیعی ندارند؛اما هنگامی که شما از روش اکستنشن مژه استفاده می کنید به سادگی قابل تشخیص نیست و با مژه های خودتان تفاوت چندانی ندارد. دوام و ماندگاری اکستنشن بسیار بالا تر از مژه های مصنوعی است و قابلیت این را دارند که در مدت طولانی به فرم اولیه باقی بمانند. در حالت کلی نتیجه ای که از اکستنشن مژه حاصل می شود به نسبت بسیار رضایت بخش تر و بهتر از گذاشتن مژه ی مصنوعی است.

تفاوت اکستنشن مژه با کاشت مژه:

این دو روش کاملا با هم متفاوت اند.در روش کاشت مژه از موهای کاملا طبیعی استفاده شده و مدت ماندگاری 6 ماه را دارا است اما در این مدت باید دو هفته ای یکبار جهت ترمیم اقدام کنید. درحالی که در روش اکستنشن به دلیل استفاده از تارهای مصنوعی عمرو دوام کمتری مشاهده می شود.

نکاتی درمورد کاشت و اکستنشن مژه:

1.عمر مفید اکستنشن مژه حدود یک ماه است و با ریزش هر مژه طبیعی معمولا اکستنشن آن هم می افتد.

2.تعداد مژه های انتخاب شده برای هر فرد بسته به تعداد مژه های طبیعی خود اوست.از آنجایی که مژه های مصنوعی روی خود مژه ی فرد کار گذاشته می شوند اگر فردی خودش دارای مژه های کمی باشد مسلما تعداد مژه های کمی میتواند بکارد.

3.بلندی مژه های مصنوعی باید حداکثر 2برابر بلندی مژه های طبیعی باشد. بیش از این مقدار، مخصوصا اگر دارای مژه های ضعیفی هستید میتواند باعث ریزش مژه های طبیعی شما شود.

4.ابتدا توصیه می شود برای افرادی که میدانند یا حدس زده می شود که حساسیت دارند،2عدد مژه کاشته شود و بعد از گذشت چند روز اگر دچار حساسیت شدند آنها را برداشته و دیگر مژه نکارند.

5.بعد از کاشت باید یک سری مراقبت ها را انجام دهید به عنوان مثال چشم ها را با قدرت نخارانید و نمالید.توصیه می شود وارد سونای بخار نشوید و هنگام حمام کردن احتیاط کنید فشار آب به صورت مستقیم به چشم هایتان نخورد.

6.اگر شما در حالت طبیعی دارای مژه های بلند و خوش حالت هستید پیشنهاد ما به شما این است بی دلیل به دنبال اکستنشن مژه نروید و به گذاشتن همان مژه های مصنوعی در میهمانی ها اکتفا کنید.چراکه این روش مناسب افرادی است که طول مژه ی آنها کمتر از 3 میلی متر است.

آیا اکستنشن مژه سبب آسیب رسیدن به مژه های طبیعی خود فرد میشود؟

اگر شما نکاتی را که در بالا توضیح داده شد را رعایت نکنید جواب ما به شما بله است.درصورتی که نکات اصلی و ضروری جهت چسباندن رعایت نشود سبب ریزش مژه ی خود فرد می شود؛اما اگر اینکار با درستی و رعایت نکات ذکر شده صورت پذیرد هیچ صدمه ای به مژه های شما وارد نخواهد کرد. تنها مسئله ای که بسیار باید به آن دقت کرد آلرژی است!بنابر این گفته اگر هنگام چسباندن مژه و اکستنشن درد و سوزش احساس کردید حتما آرایشگر خود را در جریان بگذارید.یادتان باشد که این کار هیچ گونه دردی ندارد،بنابراین اگر در هر کدام از مراحل کار درد و سوزش حس کردید حتما خطایی رخ داده است. قبل از شروع کار آرایشگر حتما اطلاع پیدا کنید چسبی که مورد استفاده واقع می شود دارای فرمالدئید نباشد.

طریقه ی مراقبت از اکستنشن مژه:

عمر مفید اکستنشن مژه حدود یک ماه است و با ریزش هر مژه ی طبیعی اکستنشن هم می افتد.جهت ماندگار تر کردن اکستنشن روی مژه های خود می توانید از روغن های مخصوص آرایشی روی مژه ها بمالید و نیازی به استفاده کردن از ریمل ها نیست. درصورتی که شما همچنان تمایل دارید از ریمل استفاده کنید،حتما باید ریملی را انتخاب کنید که به راحتی و با آب پاک می شود و همچنین توصیه می شود فقط نوک مژه ها را ریمل بزنید. جهت پاک کردن آرایش چشم ها نیاز است از ژل های شست و شو کمک بگیرید و با کمک دستمالی نرم به آرامی اطراف مژه ها را تمیز کنید. به کار بردن شامپو بچه نیز گزینه ی مناسبی است.

نکاتی که باید حتما قبل از اکستنشن مژه رعایت شود:

قبل از انجام دادن اکستنشن بهتر است صورتتان را چند ساعت نشویید تا مژه ها کاملا خشک و آماده شوند.
از 24ساعت قبل از انجام دادن حرکت های ورزشی ترجیحا صرف نظر شود تا باعث عرق کردن نشود. و از 48 ساعت قبل از رفتن به شنا و سونا صرف نظر شود.

مزایا وفواید اکستنشن مژه:

در بالا نیز به این مورد اشاره شد که اکستنشن های مژه نسبت به مژه های مصنوعی جایگزین مناسب تری هستند چرا که دوام و ماندگاری بالاتری دارند. به علاوه اینکه به برنامه روزانه نیاز ندارند. مدت زمانی که صرف گذاشتن اکستنشن مژه می شود تنها 1ساعت است و فرآیندی کاملا بدون درد است. دوام و ماندگاری اکستنشن های مژه حدوداً یک ماه است و احتمالا در این مدت خودتان به این نتیجه می رسید که نیازی به ریمل نخواهید داشت.

یکی از گزینه های مناسب برای تمامی افراد اکستنشن مژه است.حتی اگر از لنزهای چشمی استفاده میکنید،مژه های کوتاه و یا بلندی دارید و یا چشم های حساسی دارید. شما قادر خواهید بود مژه هایتان را هر طور دوست دارید انتخاب کنید. تنها کافی است با متخصصان درباره ی گزینه های مختلف مشورت کنید.

عوارض اکستنشن مژه:

این ترفند در کنار زیبایی که ب شما و چشمانتان می دهد نیز عوارض زیادی را هم به دنبال دارد؛به عنوان مثال اگر شخصی این کاررا انجام دهد که تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد ممکن است مژه های بالا و پایین شما را به هم بچسباند و مژه های طبیعی خودتان نیز کنده شود.درصورت ورود چسب به چشم های شما ممکن است دچار حساسیت،آلرژی و عفونت شوید. اگر مژه مصنوعی وارد چشم شود باعث تحریک بسیار چشم ها می شود.

قیمت اکستنشن مژه:

یک اکستنشن کار خوب همیشه در تلاش است که نام و اعتبار خود را فدای قیمت نکند.دراین حرفه هستند اکستنشن کارهایی که به سبب مهارت و کیفیت کار خود برند و بسیار مشهور اند.مورد مهم دیگری ک در اکستنشن مژه بسیار موثر است جنس اکستنشن است. اکستنشن مژه ای که مصنوعی است به طبع قیمت ارزان تر و کم تری نسبت به اکستنشن موی طبیعی خواهد داشت. پرحجم وکم حجم بودن مژه های کار گذاشته شده برای مشتری نیز در قیمت کار بسیار موثر است.

اگر شما از آن دسته افراد هستید که دوست دارید مژه هایی پرپشت و حجیم داشته باشید مسلما تعداد مژه هایی که باید استفاده کنید بیشتر است و به طبع هزینه ی بیشتری را باید پرداخت کنید. همچنین قیمت این کار به مرکزی که درآن اکستنشن انجام می دهید میتواند متفاوت باشد.

مراقبت هایی که باید پس از اکستنشن مژه صورت گیرد:

1.از به کار بردن پاک کننده ی آرایشی چرب و روغنی اجتناب کنید.

2.استفاده از ریمل هم باعث خراب شدن مژه های اکستنشن می شود هم مژه ی خودتا سنگین شده و ریزش پیدا می کند.

3.هنگامی که میخواهید آرایش اطراف چشم را پاک کنید از گوش پاک کن آغشته به حلال استفاده کرده و به آرامی این کار را انجام دهید.

4.توصیه می شود هنگام خواب با صورت توی بالشت فرو نروید،چون به مرور باعث کج و کوله شدن و از فرم در آمدن مژه ها می شود.

5.آخرین نکته و مهم ترین نکته این است:اصلا مژه ها را دستکاری نکنید وآن هارا نکشید.

6.اصلا تلاش نکنید با مژه اکستنشن خود را در بیاورید چون مژه خودتان هم کنده می شود.

7.دستکاری کردن و ور رفتن با مژه ها به مرور باعث تضعیف و سست شدن ریشه ی مژه ی خودتان می شود و ریزش مژه های شمارا سبب می شود. در اوایل کاشت مژه ها ممکن است ترغیب شوید که با آنها بازی کرده یا به آن ها دست بزنید،اما هرگز این کار را انجام ندهید. مژه ها نیز همانند موی سر چرخه ی طبیعی ریزش خود را دارند؛اما اگر به آنها زیاد دست بزنید ممکن است ریزش دائمی پیدا کنند و احتمال اینکه مژه ای که میریزد دیگر رشد نکند و جایگزین نشود نیز وجود دارد.

8.ترجیحا بلافاصله بعد از اکستنشن از لنز استفاده نکنید و بگذارید حداقل یک روز گذشته باشد.

9.باید مژه ها هر روز شانه شوند. بعد از هر بار انجام اینکار باید یک برس تمیز فراهم شود و هر روز آنرا برس بکشید تا بهم ریخته نشوند.

10.بالش تان را عوض کنید.اگر از بالشتی با جنس ابریشم یا ساتن استفاده کنید نه تنها مانع صدمه دیدن مژه هایتان می شود بلکه از چروک شدن پوستتان نیز جلوگیری می کند. شب هنگام خواب ممکن است غلت بزنید که در این صورت صورتتان به بالشت برخورده کرده یا ساییده می شود،اگر جنس بالشت شما کتان یا نخ باشد باعث ایجاد اصطکاک می شود اما پارچه های ساتن سر هستند.در نتیجه های عمر مژه هایتان بیشتر خواهد بود.

11.از مالیدن، خاراندن و کشیدن مژه ها اجتناب شود.

12.هنگام خوابیدن به روی صورت نخوابید.

13.هنگام حمام کردن بهتر است سر خود را پایین نگه دارید تا آب با فشار مستقیم روی مژه ها نریزد.

14.توصیه ما این است بعد از انجام اکستنشن از ریمل استفاده نکنید، مخصوصا ریمل ضد آب چرا که باعث کشیده شدن و کنده شدن اکستنشن و مژه های شما می شود؛اما در صورت تمایل به استفاده می توانید از ریمل مخصوص اکستنشن بهره ببرید.

15.برای پاک کردن آرایش خود از پدهای مخصوص آرایشی که از جنس کتان هستند استفاده کنید.

16.استفاده از فرمژه ممنوع!

17.در 24 ساعت اول اصلا آب با چشم شما تماس نداشته باشد،هنگام خواب احتیاط و مراقبت کنید.

18.حرارت مستقیم سشوار موجب بی حالت و بد فرم شدن مژه های اکستنشن می شود.

19.از سونای داغ و حمام گرفتن با آب داغ پرهیز کنید.

20.همانگونه که برای رنگ موهای خود برنامه ثابتی دارید باید برای مژه های خود هم همین برنامه ی ثابت را پیاده کنید. هر سه هفته یکبار حتما باید به آرایشگاه رفته و ترمیم کنید.

نکات مهم درباره ی چسب اکستنشن مژه:

یکی از موارد بسیار مهم در اکستنشن مژه که باید مورد توجه قرار گیرد استفاده و به کار بردن از چسب مژه خوب و با کیفیت است.برای آسودگی خاطر خود و بی دردسر انجام شدن اکستنشن خود باید سالن و مرکز معتبری را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین چسب اکستنشن مژه:

بزرگترین نگرانی در ترفند اکستنشن مژه، ترکیب چسب مورد استفاده است.درحالی که اکثر مراکز زیبایی و سالن های آرایشی به جای اینکه نگران نوع چسب استفاده شده باشند، از این موضوع راضی هستند که این ترفند طرفداران زیادی دارد و از محبوبیت بالایی در میان خانم ها برخوردار است.افرادی که از آرایشگران خانگی یا مراکز و آرایشگاه های کوچک و کم اختیار برای انجام دادن اکستنشن استفاده می کنند باید به این موضوع دقت کنند که ممکن است آرایشگر اطلاعات لازم و کافی را راجع به این کار و چسب اکستنشن نداشته باشد.

نکات مهم برای استفاده از چسب اکستنشن مژه:

در صورتی که چسب نا مرغوب وبی کیفیت باشد سبب ریزش مژه ها می شود:

شاید بزرگترین ناراحتی و غم انگیز تر این اتفاق، برای کسانی که اکستنشن انجام می دهند این باشد که هزینه ای که برای مژه های خود کردند از دست رفته و مژه ها شروع به ریزش کند؛اما نگران نباشید برای این مشکل راه حلی وجود دارد! چسبی که برای این کار استفاده میشود تا زمانی دوام خواهد داشت که مژه ی اصلی شما رشد نکرده باشد،اگر قبل از رویش دوباره ی مژه ی شما،اکستنشن ها شروع به ریزش کنند پس قطع به یقین در نصب آن مشکلی وجود داشته و نکته ای رعایت نشده است.

(می تواند به علت استفاده از چسب نا مرغوب و بی کیفیت باشد یا از بی تجربگی و عدم مهارت کافی آرایشگر) چسبی که برای انجام اکستنشن به کار می رود نباید حساسیت زا باشد و چشم ها را حساس کند.این چسب دارای دو رنگ سیاه و بی رنگ در بازار موجود می باشد.در بازار چسب هایی موجود است که برای چشم های حساس و آلرژیک طراحی شده اند،مانند چسب محصول شرکت بلینک که چسبی ضعیف بوده و دوام و ماندگاری آن بین 1 تا 3 هفته است و به آرامی طی 10 تا 20 ثانیه خشک میشود.چسب های دیگر قوی تر بوده و معمولا به مدت حداکثر 6 هفته دوام دارند.در رابطه با این مسئله حتما قبل از انجام اکستنشن باید با آرایشگر خود مشورت کنید.

چسب های حرفه ای:

در دنیای تخصصی این ترفند چسب فقط خشک نمی شود بلکه به جزئی از مژه تبدیل می شود و باید به گونه ای باشد که در مجاورت هوا رطوبت خود را از دست ندهد.اگر مشاهده های شما پس از انجام اکستنشن خلاف مواردی بود که برایتان ذکر کردم باید توجه داشته باشید فردی که اینکار را برایتان انجام داده مورد اعتماد نیست.

جدا کردن مژه:

هیچ وقت تلاش نکنید خودتان و بدون فرد متخصص مژه ها را از چشمانتان جدا کنید.چرا که این کار باعث صدمه جدی و دائمی به مژه و زیبایی چشمانتان می شود.

استفاده از چسب نا مرغوب:

احتمال دارد شما هزینه ی گزافی را برای اکستنشن و زیباتر دیده شدن چشمانتان پرداخت کنید و خیالتان بابت آرایشگر و مرکز زیبایی معتبری که درآن این کار انجام داده اید راحت باشد،اما به ریسک مبلغی که بسیار کمتر دریک آرایشگاه نامعتبر و توسط فردی ناشی پرداخت کنید و برای همیشه دچار آسیب و صدمه ی جدی شوید نمی ارزد! توجه داشته باشید که اکستنشن کار موظف است برندی را که از آن محصولات و چسب را فراهم میکند به شما معرفی کند و شما هم باید بعد از اطمینان دقیق از از کیفیت برند تن به انجام اینکار دهید. با این حال هستند برند های معروف و نامی که گاهاً باعث آسیب جدی می شوند. اگر آرایشگر شما از گفتن اسم برند ممانعت کرد یک جای کار حتما ایراد دارد.

بوی خاص چسب:

اگر دوست دارید از چسب های پزشکی و بهداشتی برای اکستنشن شما استفاده شود،باید کمی صبر و حوصله به خرج داده و بوی بد آن را تحمل کنید.این بو حداکثر 2ساعت ادامه خواهد داشت اما درعوض از شر عوارض چسب های اکستنشن غیر بهداشتی و نامرغوب در امان خواهید بود.بعضی از افراد هستند که شاید کمی چشم هایشان نسبت به بقیه حساس تر باشد و دچار حالت چسبندگی و مرطوب شدن شوند اما تمام این ها بعد از یک روز از بین خواهد رفت و ناپدید خواهد شد.

رطوبت:

شاید باعث تعجبتان شود اما آرایشگران و طراحان از فن کوچکی به اسم رطوبت استفاده میکنند تا کارشان را آسان تر و سریع تر پیش ببرند. در محلول چسب مقدار کمی مرطوب کننده وجود دارد که باعث میشود کار چسباندن مژه های مصنوعی به طبیعی آسان تر صورت گیرد. در واقع اگر در هوای خشک این پیوند صورت گیرد مدت زمانی را که باید سپری کرد تا خشک شوند بیشتر است و همچنین کیفیت خوبی را مشاهده نخواهید کرد.

حمام نکنید:

دقت کنید که اگر برای اولین بار است که اکشتنشن مژه انجام می دهید تا 24 ساعت بعد نباید دوش بگیرید. می توانید در این مدت برای پرت کردن حواس خودتان می توانید کتاب مطالعه کنید یا به تماشای فیلم بپردازید.

استفاده از روغن:

هیچ وقت درصدد آن نباشید که مژه ها را خودتان جدا کنید. پس از هزینه ی گزافی که به آرایشگر پرداخت کرده اید ریسک خراب شدن را به جان نخرید.درصورت سفت شدن چسب و اذیت شدن میتوانید کمی از روغن نارگیل یا زیتون به مژه ها بمالید.البته دقت کنید که درصورت استفاده ی زیاد ممکن است کل اکستنشن از مژه هایتان جدا شود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه اکستنشن مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه چه موادی جهت اکستنشن مژه استفاده می‌شود و توسط چه کسی انجام می شود هزینه اکستنشن مژه متغیر خواهد بود. ولی به طور کلی از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا یک میلیون و پانصد تومن هزینه اکستنشن مژه است بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

آیا انجام اکستنشن مگا والیوم به مژه های چشم آسیب می رساند؟

خیر. هرچه تعداد تارهای مو افزایش پیدا کند ضخامت تار مو کمتر میشود.

آیا وزن تار مو ها در روش های مختلف اکستنشن مژه فرق میکند؟

خیر. وزن تار موها در روش اکستنشن کلاسیک، والیوم و مگا والیوم یکسان است.

آیا انجام اکستنشن مژه نیاز به فواصل زمانی جهت استراحت دارد؟

خیر. در صورتی که انجام اکستنشن مژه در روش های مختلف به صورت اصولی و صحیح انجام شود نیاز به اعمال وقفه نیست.

چرا اکستنشن مژه بهتر از کاشت مژه است؟

چون در کاشت مژه جداسازی مژه ها انجام نمی شود هنگام رشد مژه ها احتمال کنده شدن مژه های مجاور وجود دارد.

اگر بعد از اکستنشن مژه دچار سوزش و خارش چشم شدیم چه مدت زمان بعد از آن می توان به پزشک مراجعه نمود؟

اگر بعد از ۲۴ ساعت از انجام اکستنشن مژه گذشته باشد و شما هنوز احساس خارش، سوزش و تورم و درد در چشمان و پلک خود احساس کردید حتماً به پزشک مراجعه نمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین اکستنشن مژه در تهران، بهترین مرکز اکستنشن مژه در تهران، بهترین آرایشگاه اکستنشن مژه در تهران، بهترین سالن اکستنشن مژه در تهران، بهترین اکستنشن کار مژه در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!