بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران
  • مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران
سالن آموزش فیبروز ابرو در تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهران

  • تماس



بهترین آموزش فیبروز ابرو در تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی تهران

خدمات تخصصی آموزش فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهران

مرکز تخصصی آموزش فیبروز ابرو در تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای آموزش فیبروز ابرو



بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران فیبروزابرویک روش و تکنیک برای برای برطرف کردن نقص و عیب های ابرو می باشد که توسط سوزن های یک بار مصرف و رنگدانه های طبیعی می باشد، این تکنیک باعث می شود ابروهای ما ظاهری قشنگ و پر داشته باشند ‌و کاملا طبیعی به نظر برسند.

مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران می پردازیم.

تاریخچه فیبروز ابرو:

این روش در اوایلی که ابداع شد تنها برای زیبا سازی ابرو نبود بلکه برای خط چشم، لب، ابرو و…بود. در زمان های گذشته مثل حال دستگاه های متنوع برای این روش وجود نداشت بلکه این کار را به صورت دستی انجام می دادند تا این که با پیشرفت جامعه بشری، دستگاه هایی نیز به وجود آمد که برای این روش از آنها استفاده می کنند و کار را بهتر و راحت تر کرده است و این تکنیک و روش توسط شخصی به نام برانکو ابداع شده است

نکاتی درباره فیبروز ابرو:

می دانیم که ابروی پرپشت و زیبا تاثیر زیادی در زیبایی چهره یک خانم دارد اما خیلی از خانم ها به دلایل مختلف مثل مورثی بودن کم پشت بودن ابرو، پیری، بیماری و… از ابروهای زیبایی برخوردار نیستند و میخواهند که این نقص ظاهری را با روشی برطرف کنند روش های بسیاری مثل:

کشیدن ابرو با مداد، سایه، آکوآ و … وحود دارند که دائمی نیستند و طبیعی به نظر نمی رسند، اما امروزه روشی وجود دارد که باآن می توان ابروهایی پرپشت و طبیعی داشت که این روش فیبرز ابرو می باشد که بسیاری از ما کم و بیش کلمه فیبرز ابرو را شنیده ایم و با آن آشنا هستیم که این تکنیک زیرمجموعه هاشور ابرو می باشد، در این تکنیک خط مویی هایی که ایجاد میشود در جهت رویش و خواب ابروها می باشد و می توان گفت این روش جز جدیدترین روش های برای ابرو می باشد و در این روش باید دقت کافی بشود چون اگر هنگام کار فشار دست زیاد شود ممکن است پوست پاره شود و اکر فشار کم باشد ممکن است رنگ زیر پوست نرود و کم دنگ باشد و نتیجه دلخواه ما به دست نیاید پس نیاز است پیش افراد ماهر و باتجربه برویم و فکر اشتباهی که اکثرما داریم این است که فکر میکنیم فیبروز فقط مخصوص ابرو نیست و شامل، لب، خط چشم و… می شود. کسانی که قبلا از تاتو و …بقیه روش ها استفاده کرده اند از این روش نمی توانند استفاده بکنند. دراین روش به هر حالتی که بخواهید مثل کوتاه و بلند بودن را می شود برای ابرو انجام داد.

نوع و رنگ پوست در فیبروز ابرو:

در این روش تشخیص صحیح رنگ و نوع پوست بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود در آخر کار هم آرایشگر و هم مشتری راضی باشند اما اگر اشتباه تشخیص داده شود در پایان کار، کاری زشت و بی کیفیت خواهد بود به عنوان مثال:

پوست های سفید مگینت قرمزی دارد پس نمیشود برای این نوع رنگ پوست از رنگ های با تناژ قرمز استفاده کرد یا پوست با رنگ تیره میگنت آبی و بنفش دارد که باید برای استفاده از این رنگ ها از مکمل استفاده بشود و چون رنگ های پوستی بسیار هستند نمی شود از یک رنگ ثابت برای همه اشخاص استفاده بشود، مورد دیگری که باید به آن توجه بشود نوع پوست است چون ما ۳ نوع پوست داریم:

1. خشک
2. نیمه خشک
3. چرب

و این موضوع از این نظر بسیار مهم است که بعضی از رنگ ها ترکیبات روغنی و بعضی ها ترکیب آب دارند، مثلا اگر برای پوست های چرب فقط از ترکیب روغن تنها استفاده بشود باعث ریزش زود هنگام و خراب شدن کار می شود و یا اگر برای پوست های خشک اگر فقط از ترکیب آب استفاده بشود بازهم باعث ریزش زود هنگام می شود پس برای این نوع پوست ها باید تعادل رعایت شود و به طور مساوی ترکیب آب و روغن باشد.

دوره آموزشی فیبروز ابرو:

همان طور که یادگیری هر هنر و تکنیک باید زیر نظر متخصص آن رشته باشد این تکنیک هم باید زیر نظر اساتید مجرب وماهر صورت بگیرد تا هنرجوها مهارت کافی را به دست بیاورند و بعد از آن بتوانند وارد بازار کار بشوند و کسب درآمد بکنند. این دوره ها به سه صورت برگزار می شود:
1. خصوصی
2. نیمه خصوصی
3. گروهی

در دوره خصوصی تعداد افراد بسیار کم هست و یادگیری بهتر صورت می گیرد و جمع افراد تا سقف سه نفر می باشد اما در دوره های بعدی تعداد هنرجوها خیلی بیشتر است و تایم هایی هم برای خانم های شاغل در نظر گرفته شده است تا مشکلی برای رفتن به این دوره های آموزشی نداشته باشند

سرفصل های دوره آموزشی فیبر ابرو:

1. آموزش طراحی مدل ابرو روی کاغذ و اجرای آن روی مدل طبیعی
2. آموزش نحوه صحیح پاک کردن رنگ های اضافی
3. ترمیم و ریمو ابرو
4. آموزش استفاده از مواد بی حسی برای انجام کار
5. آموزش انتخاب رنگ ابرو متناسب با رنگ مو
6. موارد مراقبتی از جمله استفاده از پمادهای قندی پس از انجام فیبروز
7. آموزش استفاده از سوزن های یکبارمصرف برای وارد کردن جوهر به پوست

لوازم وابزار دوره آموزشی فیبرز ابرو:

لوازمی که برای دوره آموزشی مورد نظر نیاز است توسط خود آموزشگاه تهیه می شود و در اختیار هنرجوها گذاشته می شود و به آن ها آموزش استفاده نیز گفته می شود که این لوازم عبارت اند از:

● دونوع سوزن (سوزن سرکج، سوزن یک بار مصرف)
● خط کش برای قرینه سازی
● قلم
● رنگ های مورد نیاز
● پوست طبیعی
● و…

تاثیرات مثبت و توامندی های هنرجو بعد از اتمام دوره:

● تشخیص دادن مدل ابرومتناسب با صورت هرشخص
● طراحی کردن ابروها براساس مدل ها
● استفاده صحیح و درست از ابزار وسایل
● شناخت و آشنایی کامل با رنگ ها و پوست ها
● طراحی فیبرز براساس سلیقه و علاقه مشتری
● و…

هنرجو باید حتما تمام مهارت های لازم را به دست بیاورد و هرجا که نیاز بود دوره های خود را تمدید کند تا یادگیری او کامل و بدون نقص باشد و بعد وارد بازار کار شود.

جایگاه رشته فیبروز ابرو در بازار کار:

اگر اکثریت سلیقه های افراد را بررسی کنیم متوجه این موضوع خواهیم شد که سلیقه افراد بیشتر به سوی تکنیک هایی که چهره را طبیعی تر نشان بدهد می رود و چون فیبرز ابرو تکنیکی است که چهره را مصنوعی نشان نمی دهد و حالتی کاملا طبیعی به ابرو می دهد مورد پسند افراد زیادی واقع شده است و هنگامی که یک روش مورد استقبال زیاد قرار گیرد پس یقینا بازار کار بسیار خوبی خواهد داشت و درآمد خوبی نیز به همراه دارد، زمانی که مهارت خود را در این رشته افزایش بدهید، خروجی کار شما بهتر خواهد بود و مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد ‌.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران:
  • سالن زیبایی افسانه
  • سالن زیبایی فراهانی
  • سالن زیبایی افق
  • سالن زیبایی تقی لو
  • سالن زیبایی حکیمی
  • سالن زیبایی راد
  • سالن زیبایی رضایی
  • سالن زیبایی حنا
  • سالن زیبایی طاهری
  • سالن زیبایی مهسا
  • سالن زیبایی رباط کریم
  • سالن زیبایی صیدی
  • سالن زیبایی مژگان
  • سالن زیبایی بانوی بهشت
  • سالن زیبایی نسترن

فیبروز ابرو
0912091 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نسترن
0214448 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
افسانه
0922127 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صدیقی
0903360 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانوی بهشت
0212211 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرشته
0912610 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چرا از فیبروز استفاده می‌شود؟

جهت زیبایی ابرو میتوان از یک روش نیمه دائمی به نام فیبروز استفاده نمود. این روش هم به صورت دستی بوده و هم از طریق سوزن های یکبار مصرف قابل انجام است.

هزینه فیبروز چقدر است؟

با توجه به شرایط ابروی مشتری میزان هزینه فیبروز متغییر است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

ماندگاری فیبروز ابرو در چه حدی است؟

در صورت انتخاب درست رنگ که با پوست تناسب داشته باشد و براساس نوع پوست یعنی پوست چرب، خشک و معمولی مدت زمان ماندگاری فیبروز بین 6ماه تا یک سال ماندگاری خواهد داشت. توجه داشته باشید که در صورت عدم انتخاب درست در رنگ مناسب پوست احتمال ماندگاری فیبروز کمتر از زمان گفته شده خواهد شد.

آیا احتمال تغییر رنگ بعد از انجام فیبروز وجود دارد؟

بله. در صورتی که شرایط پیگمنتور به درستی استفاده نشود و تناژ رنگ دودی باشد احتمال تغییر رنگ بسیار بالا خواهد بود

آیا انجام فیبروز درد دارد؟

متناسب با آستانه درد هر شخصی انجام فیبروز میتواند درد داشته باشد اما اصلا نگران نباشید چون برای انجام فیبروز از بی‌حس کننده‌ها استفاده می‌شود.

آیا بعد از انجام فیبروز اقدام خاصی باید انجام داد؟

مهمترین اقدام این است که حداقل به مدت دو روز بعد از انجام فیبروز از استحمام جدا خودداری نمایید و ابروی خود را با وازلین چرب نمایید.

از فیبروز برای چه افرادی استفاده می‌شود؟

• افرادی که ابروهای کم پشتی دارن
• افرادی که ابروهای آن‌ها به دلایل مختلف ریزش داشته و توخالی شده‌‍‌اند.
• افرادی که ابروهایشان تقارن ندارند


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران، مرکز تخصصی فیبروز ابرو در تهران، مراکز فیبروز ابرو در تهران، قیمت آموزش فیبروز ابرو در تهران، آموزش فیبروز ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های، نی نی سایت

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!