بهترین مرکز کاشت ناخن در جردن

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در جردن
  • بهترین ناخن کار در جردن

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

پاییتخت
0212223 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسا فام
0938144 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شهره
0912302 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرشته ها
0212623 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الماس
0212205 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
وی ورا
0915217 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در جردن
سالن کاشت ناخن جردن
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • جردن

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی جردن

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در جردن

مرکز تخصصی کاشت ناخن در جردن در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن جردن | بهترین ناخن کار در جردن

بهترین مرکز کاشت ناخن در جردن

بهترین ناخن کار در جردن

بهترین مرکز کاشت ناخن در جردن -به قرار دادن لایه هایی از جنس پودر یا ژل بر روی ناخن و فرم دادن به انها جهت بلند تر به نظر رسیدن کاشت ناخن میگویند. نکته ی مورد توجه ان است که این کار باید با ظرافت و دقت زیادی انجام شود تا به ناخن های طبیعی نزدیک تر باشد و زیبایی بیشتری به انگشتانمان ببخشد.

بهترین ناخن کار در جردن

بهترین مرکز کاشت ناخن جردن

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در جردن می پردازیم.

همه چیز دوره آموزش کاشت ناخن:

یکی از دلایلی که رشته کاشت ناخن را درآمد زا کرده است، نیاز به ترمیم داشتن ناخن داشتن می باشد. ناخن ها ظرف مدت هجده الی سی روز که این مدت بسته به رشد ناخن مشتری می باشد، نیاز به ترمیم مجدد دارد؛ زیرا از فرم خارج شده و رشد کرده است. از دیگر مواردی که باید در مورد این رشته آرایشگاهی بدانید، این است که این دوره در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می گردد؛ که در ادامه جهت آشنایی شما به آن ها نیز می پردازیم.

پس از گذراندن دوره کاشت ناخن، شما می توانید با دریافت مدرک معتبر از فنی حرفه ای در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید. این دوره آموزشی در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برای شما برگزار خواهد شد. حین دوره با سر فصل ها و وسایلی چون پدیکور، آموزش کاشت پایه، مانیکور خشک و تر، آموزش ژلیش، آموزش کاشت هلویی، انواع طراحی و… آشنا می شوید. حرفه ای بودن در این رشته آرایشگاهی بسیار حائز اهمیت می باشد و باید به آن توجه کنید. پس از آشنایی نسبی به موارد نام برده، درمرحله پیشرفته، شما به طوری تخصصی تر با کاشت ناخن آشنا خواهید شد. همچنین می توانید با گذراندن دوره طراحی ناخن، به آن تسلط پیدا کرده و از هر دو حرفه درآمد داشته باشید.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

از جمله مواردی که بسیار حائز اهمیت می باشد مراقبت از ناخن و جلوگیری از بروز قارچ ناخن است. حتما باید به بهداشت لوازم و ناخن توجه کنید. پس از آشنایی و آموزش کامل در رابطه با بهداشت و جلوگیری از قارچ ناخن به دیگر مباحث آموزشی خواهیم رسید. از جمله این موارد را می توان مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، کار با انواع قالب، مرمریت و گل خشک سیلک، کاشت تزیینی، طلاکوب و ماربل، ریموور، نام برد.

یک دست سازی سطح ناخن و ایجاد قوس طبیعی ناخن، جزو مواردی است که دراین دوره اموزشی فرا می گیرید. این دوره نحوه در دست گرفتن و کار با سوهان برقی همچنین حرکت درست دست با سوهان را به شما آموزش خواهد داد. پس از یادگیری کامل و دور گیری ای بی نقص، در ادامه با انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… فرا خواهید گرفت.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

پس از گذارندن و طی کردن مراحل ابتدایی و آشنایی ابتدایی شما با کاشت ناخن، نوبت به موارد تخصصی تر خواهد رسید. دوره پیشرفته شما را به تمامی امور از جمله: انواع کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی و… مسلط خواهد کرد.

در دوره پیشرفته، با متد ها ی بیشتری آشنا خواهید شد. دراین مرحله از آموزش شما به یاد گیری انواع کاشت پودر کریستالی، کاشت فرنچ ثابت، کاشت شاین، کاشت پودر هلویی، بیبی بومر، کاشت میکس و قالب، کاشت گریم، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، ژلیش کردن ناخن، کاشت با پودر رنگی و لیکویید و انواع مدل های طراحی خواهید پرداخت. این عنوانین در دوره ای پنج جلسه ای (تمرین و آموزش) و بسیار تخصصی تر در رابط با گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، فرمر گذاری صحیح و اصولی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… برگزار می شود.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن:

دوره پیشرفته کاشت ناخن روسی شامل یک مدرک بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه می باشد. شما در این آموزش با تمرین فراوان می توانید به مواردی چون دیپ مانیکور، میندال ژورنالی، میندال سالنی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، کاشت آرک، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا می شوید. فراموش نکنید که پس از اتمام دوره می توانید به راحتی در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و از این رشته آرایشگاهی کسب درآمد کنید.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره آموزش کاست ناخن، پس از به حد نصاب رسیدن، در سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی که معمولا بی یک الی پانزده نفر می باشد. برگزار می شود. این دوره آموزشی با هماهنگی مربی و در صورت نیاز هنرجو در روزهای آخر هفته و تعطیل یا ساعات پایانی روز (عصرها)، دایر می باشد.

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

پس از گذارندن این دوره آموزشی شما به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل شده اید. از این پس می توانید با کمک وسایلی که حالا طرز استفاده تخصصی از آن ها را آموزش دیده اید، به راحتی در سالن های زیبایی نیاز های متنوع مشتریان خود را بر طرف سازید. نا گفته نماند که این حرفه بسیار درآمد زا می باشد.

انواع روش کاشت ناخن:

• کاشت قالبی
• کاشت ناخن پودری
• کاشت ژله ای
• کاشت ناخن سیلک
• کاشت ناخن میکس
• کاشت ناخن دیپینگ
• کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن:

کاشت ناخن، چون دیگر رشته آرایشگاهی، نیاز به وسایل مخصوص به خود دارد. پس آشنایی و آموزش گیری نحوه صحیح کار با آن ها نیز جزو مواردی حائز اهمیت در گذراندن این دوره می باشد. طی دوره با تمامی ابزار آلات آشنا خواهید شد اما ما اینجا تعدادی از آن ها را نام می بریم تا به صورت ابتدایی شناختی اجمالی از آن ها داشته باشید. دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، میز مخصوص ناخن، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، لیکویید کاشت، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، نیپر، پنبه، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، انواع لاک رنگی، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، انواع لاک طراحی، شابلون، محلول ضد عفونی، صندلی مخصوص پدیکور و…

سخن آخر:

تمرین در این رشته آرایشگاهی نکته مهمی است. حتی می توانید پس از اتمام دوره کاشت ناخن، دوره طراحی ناخن را شروع کنید. آن وقت شما می توانید در دو رشته و در دو لاین مختلف، کسب درآمد کنید. موفقیت شما آرزوی ماست. در صورت نیاز با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در جردن، بهترین ناخن کار در جردن، آرایشگاه کاشت ناخن جردن، سالن کاشت ناخن در جردن، مرکز تخصصی کاشت ناخن جردن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!