• کراتینه مو در صادقیه
  • بهترین سالن کراتینه مو صادقیه

کراتینه مو در صادقیه
مرکز تخصصی کراتینه مو
  • 0922 364 6946
  • 0922 364 6946
  • فلکه دوم صادقیه، خیابان رحیمی، جنب فروشگاه ماهان

  • تماس



خدمات حرفه ای کراتینه مو در مرکز تخصصی هایپر بیوتی صادقیه

سالن تخصصی کراتینه مو در مرکز هایپر بیوتی در صادقیه

مرکز تخصصی احیا مو لیلا آقامیری
نگهداری موهای فر و خشک سخته،چه برسه شاغل هم باشی😵که زمان برات حکم طلا داره ..
اینجا همه چیز بر پایه سلامته موهاته🌸
آموزش و خدمات تمامی تراپی های سرد و
گرم✅
نانو کراتینه-پروتئینه مو-بوتاکس-پلکس
تراپی و ویتامینه✅
با ضمانت یکسال ماندگاری و بدون قرنطینه مواد✅
تمامی کارها در انتها شسته و فقط با باد سشوار خشک میشه 🥰
پس شما نتیجه نهایی کارهای مارو مشاهده میکنید ❌نه قسمت اتو کشی

با انجام کار کراتین یه پروتئین تراپی از ما هدیه بگیرید😍❤️
با ارائه کد تخفیف:هایپر بیوتی ۱۰٪ تخفیف رو خدماتتون کسر میشه✅🙏🏼
مراقب سلامت موهاتون باشید 🌸



کراتینه مو در صادقیه | بهترین سالن کراتینه مو صادقیه

کراتینه مو در صادقیه

بهترین سالن کراتینه مو صادقیه

کراتینه مو در صادقیه – داشتن موهای نرم و ابریشمی، خواسته‌ی بسیاری از افراد است. شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که موهای وز و یا فر خود را دوست ندارید و هرروز ساعت‌ها با سشوار و اتو مو در تلاش هستید که قدری موهای خود را صاف کنید و از انجام این کار خسته شده‌اید؛ که البته نتیجه‌ی استفاده‌ی بیش‌ازحد از حرارت برای صاف کردن موها، وز شدن بیشتر و سوختن آن‌ها خواهد بود.

اما راه‌حل چیست؟ یکی از مؤثرترین راه‌ها برای رفع خشکی و وز موها و به‌طورکلی برای صاف و لخت کردن موها، روش کراتینه کردن موها است. این روش همچنین به‌عنوان درمان برزیلی موها هم شناخته‌شده است. کراتین یک پروتئین طبیعی در بدن است که در پوست و مو یافت می شود، درروش کراتینه کردن، با استفاده مواد شیمیایی موجود در کراتین، موها را صاف و نرم می‌کنند و به احیای آن‌ها و تقویت موهای صدمه‌دیده، می‌پردازند. تأثیر این روش تا حدود چند ماه بر روی موهای شما باقی می‌ماند.

بهترین سالن کراتینه مو صادقیه

کراتینه مو در صادقیه

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کراتینه مو صادقیه می پردازیم.

کراتین چیست؟

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، کراتین یک نوع پروتئین طبیعی در بدن است که در ناخن ها، دندان ها و موها وجود دارد، عنصر استفاده شده در آن فرمالدئید است که یک ماده ی بیماری زا می باشد، اما نگران نباشید، اگر نزد یک آرایشگر مجرب این کار را انجام دهید، آسیبی به سلامتی شما نمی رسد. این پروتئین، در لایه ی خارجی موهای شما وجود دارد و موهای شما را محافظت کرده و لطافت و نرمی طبیعی آن را حفظ می کند. به دلایلی مثل؛ آلودگی های محیطی، سبک زندگی غلط، رژیم غذایی نادرست و یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، کراتین طبیعی موها از بین می رود و همین امر باعث خشکی و وز شدن موها و آسیب رسیدن به آنها می گردد.

کراتینه کردن موها چیست؟

حین انجام کراتینه، پروتئین کراتین به صورت مصنوعی، به موها اضافه می شود و موها را احیا کرده و آنها را نرم تر می کند. مویی که پروتئین کراتین طبیعی خود را از دست داده باشد، متخلخل شده و آسیب پذیر و شکننده و وز می شود.

کراتینه با موها چه می‌کند؟

حین انجام کراتینه، پروتئین کراتین به‌صورت مصنوعی، به موها اضافه می شود تا آن‌ها را نرم‌تر کند. مویی که پروتئین کراتین طبیعی خود را ازدست‌داده باشد، متخلخل شده و آسیب‌پذیر و شکننده و وز می شود. با انجام فرآیند کراتینه کردن، این پروتئین مفید مجدداً به موها اضافه‌شده و موها را احیا می‌کند.

انواع کراتین مو:

به‌طورکلی دو نوع کراتین مو وجود دارد:
1. کراتین احیاکننده‌ی مو
2. کراتین برزیلی یا کراتین صافی

کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

این نوع کراتین در کشور برزیل ساخته می شود، به همین دلیل به این نام خوانده می شود. کراتین برزیلی، دارای ترکیبات خاصی است که در کشور برزیل تولید می‌شوند، یکی از ترکیبات به‌کاررفته در این نوع کراتین، فرمالدئید است، این ماده باعث افزایش تأثیرگذاری مواد کراتین بر روی موها می شود. در این روش، آرایشگر ابتدا موهای شما را به کراتین آغشته می‌کند، سپس موهایتان را دسته دسته اتو می‌کشد، درجه‌ی حرارت بالای اتو، باعث افزایش جذب کراتین در موهای شما می شود و باعث می شود که پس از اتمام کار از براق بودن و جذابیت موهای خود لذت ببرید. البته توصیه‌شده که بهتر است، این مواد برای خانم‌های باردار استفاده نشوند.

کراتین احیاکننده و تقویت‌کننده‌ی مو:

کشور سازنده ی این نوع کراتین، برزیل است، به همین دلیل به این نام خوانده می شود. کراتین برزیلی، دارای ترکیبات خاصی است که در کشور برزیل تولید می شوند، یکی از ترکیبات به کار رفته در این نوع کراتین، فرمالدئید است، این ماده باعث تاثیر گذاری هر چه بیشتر مواد کراتین بر روی موها می شود. در این روش، آرایشگر ابتدا مو های مشتری را به کراتین آغشته می کند و موها را در دسته های کوچک اتو می کشد، درجه ی حرارت بالای اتو، باعث افزایش جذب کراتین در موهای می شود و شما را صاحب موهایی نرم و براق و جذاب می کند. البته ممکن است این مواد برای خانم های باردار مضر باشند، پس توصیه شده که برای خانم های باردار استفاده نشوند.

کاربردهای کراتینه کردن موها:

1. درمان‌کننده و تقویت‌کننده‌ی ساقه‌ی موها
2. صاف و درخشان کردن موها
3. از برنده‌ی وزی و زبری موها
البته کراتین صافی به‌تازگی زیاد مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و ریباندینگ و المنت موها، جایگزین آن شده است. تنها عاملی که باعث تمایز این دو روش کراتینه کردن مو شده، نوع محلولی است که در هر کدام از آن‌ها استفاده می شود.

دوام کار کراتین بر روی موها:

اگر به تازگی موهای خود را کراتینه کرده اید، لازم است از آنها به طور مناسبی مراقبت کنید، مثلا؛ از شامپو و ماسک موهای مناسبی برای موهای خود استفاده کنید و با دکلره و رنگ کردن بیش از حد به موهایتان آسیب نرسانید. در صورتی که مواد مورد استفاده در کراتینه کردن موها، مواد با کیفیت و مرغوبی باشند و فردی که موهایش را کراتینه کرده است، به خوبی از آنها مراقبت کند، کراتینه می تواند تا حداکثر 6 ماه بر روی موها دوام داشته باشد.

اما برای افرادی که در محیط های نا مناسب قرار می گیرند و پولک های موهایشان باز می شود و یا با شامپو و ماسک موهای مناسب، موهای خود را تقویت نمی کنند، یا بعد از کراتینه کردن، بیش از اندازه موهای خود را رنگ و دکلره می کنند، این روش دوام خیلی زیادی نخواهد داشت. در ضمن اگر افراد مراقبت های لازم را برای موهای خود انجام دهند و از مواد مرغوب توسط آرایشگر مجرب استفاده کنند، موهای آنها بعد از یک دوره کراتینه کردن خشک و وز نمی شود.

کراتین احیاکننده‌ی مو و ریزش مو:

برخی از افراد به‌غلط تصور می‌کنند که کراتینه کردن موها، باعث ریزش مو می شود. این تصور درست نیست، البته خود شرکت‌های تولیدکننده‌ی مواد کراتینه، توصیه می‌کنند که بهتر است مواد کراتین به ریشه‌ی موها زده نشوند که البته بازهم به محصولات و مواد کراتین بستگی دارد.
نکته‌ی مهم در کراتینه کردن، نگهداری‌ها و مراقبت‌های بعدازآن است که به عهده‌ی خود مشتری می‌باشد تا از کراتینه کردن موهای خود حداکثر نتیجه را بگیرد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کراتینه مو در صادقیه :
  • سالن زیبایی لیلا آقامیری
  • سالن زیبایی کبیه آرزو
  • سالن زیبایی گرین
  • سالن زیبایی سولاریوم
  • سالن زیبایی نارین
  • سالن زیبایی ماندگار
  • سالن زیبایی دوبانو
  • سالن زیبایی لیلی بانو
  • سالن زیبایی قادری

قادری
0919449 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سولاریوم
0919527 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلبه آرزو
0912700 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیلی بانو
0936526 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گرین
0991471 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نارین
0930606 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شستشوی موهای ضخیم سفید برای کراتینه کردن چند بار است؟

سه مرتبه شستشو مناسب است.

آیا قبل از احیاء باید موها تمیز باشد؟

بله. بخصوص موهای ضخیمی که سفیدی زیادی دارند باید کاملاً تمیز باشد به طوری که سه مرتبه قبل از احیاء شسته شده باشند.

آیا قبل از کراتینه کردن موها باید موها را شست؟

برای کراتینه کردن، موها باید تمیز باشند.

بهترین زمان جهت انجام کراتین چه زمانی است؟

بهترین زمان برای انجام کراتینه کردن این است که شما ابتدا کار با مواد رنگی را انجام داده باشید سپس اقدام به کراتینه نمایید.

چه مدت قبل از احیاء باید رنگ و مش را انجام داد؟

بهتر است که یک هفته قبل از احیاء رنگ و مش را انجام داده باشید.


کلمات کلیدی:

کراتینه مو در صادقیه، بهترین سالن کراتینه مو صادقیه، مرکز فوق تخصصی کراتینه مو در صادقیه، مراکز، قیمت، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، صادقیه‌ی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!