• کلاس آموزش بافت مو در تهران
  • آموزشگاه بافت مو در تهران

کلاس آموزش بافت مو در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



آموزشگاه بافت مو در تهران در مرکز مونا یزدانی تهران

کلاس بافت مو در مرکز آموزشی مونا یزدانی در تهران

کلاس آموزشی بافت مو به صورت تخصصی در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی با ارائه مدرک فنی حرفه ای



  • کلاس آموزش بافت مو در تهران
  • کلاس آموزش بافت مو در تهران

کلاس آموزش بافت مو در تهران | آموزشگاه بافت مو در تهران

کلاس آموزش بافت مو در تهران

آموزشگاه بافت مو در تهران

کلاس آموزش بافت مو در تهران – بافت مو یکی از روش‌های آراستن موها است که امروزه مدل‌های بافت مو تنوع بسیار زیادی دارند و هر شخصی متناسب با جنس و حجم موها و موضوع مراسم خود ازجمله مراسم عروسی یا دور همی‌ها، موهایش را به شکل خاصی می‌بافد. تنوع این بافت‌ها در کلاس‌های آرایشگری به‌طور کامل آموزش داده می‌شود. در فضاهای اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب و راه‌های ارتباطی دیگر، آموزش انواع بافت از سراسر جهان قرار داده‌شده است که به‌این‌ترتیب می‌توان علاوه بر یادگیری بافرهنگ و آداب یک جامعه نیز آشنا شد.

بافت مو از قدیم، محبوبیت زیادی داشته و یکی از پرطرفدارترین روش‌ها جهت زیباتر نمودن موها است. بافت مو تنها مختص زنان نبوده و مردان نیز از مدل‌های مختلف آن بهره می‌گیرند. اگر می‌خواهید با تاریخچه‌ی طولانی آراستن موها با بافت مو و نقش آن در فرهنگ و آداب یک جامعه، سیر تحولی آن و ابزار و زینت‌آلات بافت مو آشنا شوید؛ خواندن این مقاله را از دست ندهید.

اولین تاریخ استفاده از روش‌های بافت مو به شکل‌های ساده به دوران باستان بازمی‌گردد. بررسی تاریخ دوران باستان نشان می‌دهد که مدل بافت و زیورآلاتی که استفاده می‌کردند؛ نشان‌دهنده‌ی هویت و ملیت خاص یک فرد یا گروه خاصی بوده است.

آموزشگاه بافت مو در تهران

کلاس آموزش بافت مو در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی اموزشگاه بافت مو در تهران می پردازیم.

بافت مو:

تاریخچه بافتن مو:

۳۵۰۰ سال پیش از میلاد یعنی چیزی حدود ۵۵ قرن پیش بافت مو در یک قبیله‌ی آفریقایی ابداع شد. این مدل از بافت مو بسیار ساده بود و باگذشت زمان مدل‌های پیچیده‌تری ابداع گردید. درواقع باگذشت زمان به مدل‌های بافت مو افزوده می‌شد مثل بافت چهارتایی یا بافت فرانسوی و آلمانی. همان‌طور که گفته شد؛ مدل بافت، نشانه‌ای از فرهنگ و مذهب خاص است که با بررسی آن‌ها به طولانی بودن تاریخچه‌ی بافت مو پی خواهید برد. کارشناسان تاریخی و آرایشی نیز بر این باور هستند که سیر تکاملی بافت مو بسیار طولانی بوده است. در مطلب زیر تا حدودی تاریخچه‌ی بافت مو را موردبررسی قرار داده‌ایم پس با ما همراه باشید.

زنان قبیله‌ی هیمبا در منطقه‌ای به نام نامیبیا از آفریقا، اولین زنانی بودند که جهت جمع‌کردن موهای ضخیم و فرفری خود بافت مو را ابداع و استفاده کردند با این کار به موهای خود نظم بیشتری می‌دادند؛ و کم‌کم بافت مو به‌عنوان یک سنت منحصربه‌فرد بین قبایل آفریقایی شناخته شد. درواقع چیزی حدود ۳۵۰۰ سال پیش از میلاد بافت موها بین زنان آفریقایی رایج بوده است. نوع بافت موها تعیین‌کننده‌ی تأهل، مذهب، سن، ثروت یک فرد خاص یا یک قبیله‌ی خاص بوده است.

بافت مو تنها به زنان آفریقایی محدود نمی‌شد بلکه زنان مصری نیز جهت نمایش هویت فردی از مدل‌های مختلف بافت مو همراه با زیورآلات استفاده می‌کردند. درواقع بافت مو نشانه‌ای از سلطنتی و اشرافی بودن فرد است. زنان اشراف مصری به موهای خود حلقه‌ها و زیورآلات طلا آویزان می‌نمودند و هر چه مقام آنان بیشتر بود؛ زیورآلات به‌کارگیری آنان بیشتر و سنگین‌تر بوده است.

در کشور هندوستان نیز زنان هندی در مراسم‌های خاصی همچون عروسی، مذهبی و … موهای خود را به شکل خاصی می‌بافند؛ زنان هندی نیز مانند زنان مصری موهای بافته‌شده‌ی خود را با زیورآلات تزیین می‌نمایند. بیشتر مدل‌های بافت موی رایج در هندوستان، وارد ایران شده و موردتوجه بیشتر افراد و زنان ایرانی قرارگرفته است.

آثار بافت مو در شرق آسیا هم دیده‌شده به‌طوری‌که در کشورهایی چون چین، ژاپن و کره با توجه به میزان و درجه‌ی اشرافیت فرد از مدل‌های مختلف بافت مو همراه با ابزارآلات نگه‌دارنده‌ی مو و زیورآلات خاص استفاده‌شده است. در این کشورها نیز هر چه درجه‌ی اشرافیت بیشتر باشد؛ موهای فرد را سنگین‌تر و پیچیده‌تر می‌بافتند.

زنان، موهای کودکان و جوانان خود را می‌بافند و این بافت مو سبب نزدیکی بین دو نسل متفاوت می‌شود بنابراین از بافت مو به‌عنوان یک هنر اجتماعی یاد می‌شود. جوانان بااستعداد در این زمینه با ابداع روش‌های پیچیده‌تر بافت مو سبب گسترش مدل‌های بافت مو شدند. این مدل‌های بافت مو کم‌کم به سایر نقاط رفته و سبب گسترش و توسعه آن‌ها شد. بستگی به مردم یک جامعه‌ای مدل و سبک بافت مو متفاوت خواهد بود درواقع مدل و سبک بافت مو نشانه‌ای از هویت فرهنگی همان جامعه خواهد بود. با گسترش بافت مو در سراسر جهان در قرن بیستم بافت مو به‌عنوان بهترین روش جهت آراستن موها شناخته شد.

مردان نیز از این هنر غافل نماندند و آنان نیز به روش‌های مختلف و متناسب بافرهنگ موجود در جامعه‌شان، موهایشان را می‌بافتند. در ادامه به‌صورت خلاصه تاریخچه‌ی تحولی بافت مو را ارائه خواهیم کرد. همان‌طور که می‌دانید؛ بافت مو توسط مردمان آفریقایی در ۳۵۰۰ سال پیش از میلاد جهت نظم دادن به موهای فرفری و ضخیم خود ابداع شد. در ۳۱۰۰ سال پیش از میلاد نیز در مصر باستان، بافت مو همراه با تزئینات پولک و مهره رایج بوده و یکی از این بافت‌ها به نام بافت آفروی در آن زمان بین زنان مصر رواج بیشتری داشت.

کم‌کم در قرن اول میلادی در یونان، بافت معمولی گرد بین مردمان آنجا رواج یافت. باگذشت زمان کاربرد بافت مو در نقاط مختلف ازجمله قبایل سرخپوست آمریکای شمالی بیشتر شد به‌طوری‌که در قرن پنجم میلادی بافتن مو در آمریکای شمالی به اوج خود رسید. بافتن مو تنها به نقاط ذکرشده محدود نبود و در کشورهای اروپایی نیز در سال‌های ۱۰۶۶ تا ۱۴۸۵ مدل‌های مختلفی از بافت مو ازجمله بافت موی ساده از پشت سر به‌صورت گسترده در بین مردمان آن زمان استفاده می‌شد. در بین سال‌های ۱۶۴۴ تا ۱۹۱۲ در کشورهای آسیایی همچون چین مدل‌هایی از بافتن مو به‌صورت وسیع مورداستفاده قرار می‌گرفت. ازجمله‌ مدل‌های مورداستفاده در کشور چین در طی این سال‌ها می‌توان به مدل ساده‌ی پله‌ای اشاره نمود. درنهایت بافت کارائیبی در دهه‌ی هفتاد گسترش یافت و امروزه به حدی تنوع مدل بافت زیاد است که مدتی طول خواهد کشید تا همه‌ی مدل‌ها را ازنظر بگذرانید و طرح دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

روش بافت مو:

با یک مقایسه ساده می‌توان دریافت پایه و اساس بافت مو طی این ۳۵۰۰ سال تغییر خاصی نداشته است. چیزی که سبب محبوبیت بافت مو و استفاده‌ی آن در زمان‌ها و مکان‌های متفاوت شده، طرح‌ها و مدل‌هایی است که در بافت مو به‌کاربرده می‌شود. تنوع زیاد مدل‌های بافت مو سبب شده تا امروزه زنان و مردان از روش‌های گوناگونی سبب بافت موی خود استفاده نمایند حتی وجود فضاهای اجتماعی چون اینستاگرام و یوتیوب سبب گسترده شدن این مدل‌ها و طرح‌ها از بافت مو شده‌اند و به‌راحتی می‌توان به طرح موردنظر از یک منطقه‌ی خاص دسترسی پیدا کرد. این سادگی دسترسی سبب شد تا بافت مو پرطرفدار شود؛ و روزبه‌روز تمایل افراد به استفاده از مدل‌های بافت مو بیشتر شود.

بافت مو برای زنان تنوع بیشتری نسبت به مردان دارد. خانم‌ها علاوه بر بافت ساده به مدل‌هایی چون مدل‌های طبیعی و نامرتب علاقه نشان می‌دهند. هرکدام از مدل‌های بافت مو، زیبایی خاص خودش را دارد و حتی بعضی از مدل‌ها در مراسم‌های خاصی استفاده می‌شود. امروزه مدل‌هایی که نامرتب و آزاد هستند نسبت به مدل‌های آفریقایی و سرخپوستی محبوبیت بیشتری دارد چون مدل‌های سرخپوستی بسیار سفت و محکم بافته می‌شود و پس از مدتی فردی که موهایش را بافته احساس نارضایتی خواهد کرد بنابراین امروزه کمتر از مدل‌های قدیمی استفاده می‌شود.

ارتباط بافت مو بافرهنگ یک جامعه:

جهت شناخت فرهنگ و آداب یک جامعه راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه‌ها، بررسی آراستن موهای آن‌ها است. بافت مو و روش‌های به‌کاررفته در آن، مذهب، فرهنگ و آداب جامعه موردنظر را مشخص می‌کند اما امروزه نقش فرهنگی بافتن مو کمرنگ‌تر شده است و از نوع بافت نمی‌توان به هویت فرهنگی یک جامعه رسید.
راهکار ساده‌ی بافت مو
از حالت طبیعی موهای خود جهت بافت مو استفاده نمایید چون با ویو به موهای خود آسیب می‌رسانید. مدل‌های مختلفی جهت بافت موهای طبیعی وجود دارد که متناسب باسلیقه و جنس موهای خود می‌توانید؛ مدل خود را جهت بافتن مو انتخاب نمایید.

آموزش مدل ساده نیم‌باز گرد بالای سر:

این مدل بسیار ساده برای موهای طبیعی پیشنهاد می‌شود که در متن زیر روش کار به‌صورت کامل توضیح داده‌شده است و شما به‌راحتی می‌توانید حتی خودتان به‌تنهایی موهایتان را ببافید.

در قدم اول با برس و شانه خود موهایتان را صاف‌کرده و از فاصله‌ی گوش تا گوش موها را نصف کنید سپس قسمت بالایی مو را مجدد صاف‌کرده و باکش مو به حالت دم‌اسبی ببندید. حال دم‌اسبی را به سه قسمت تقسیم کنید و آن را به حالت ساده تا انتهای موها ببافید البته برای اینکه حالت آن بهتر شود قبل از بافت مو، مقداری حجیم کننده به موها اسپری کنید.

درنهایت انتهای مو را باکش نامریی ببندید. گیس بافته‌شده را دور حلقه‌ موی دم‌اسبی بپیچید به‌طوری‌که کشش موی دم‌اسبی در زیر گیس پنهان شود؛ حال انتهای گیس را در زیرحلقه‌ی مو با موگیر سفت کنید. در مرحله‌ی بعد موهای آزاد را با سشوار یا اتو حالت دهید. این مدل به دلیل سادگی و زیبایی منحصربه‌فردی که دارد؛ محبوبیت زیادی برای خانم‌ها خواهد داشت.

تعریف بافت مو:

تا به امروز تعریف ثابت و مشخصی برای بافت مو ارائه نشده است ولی در کل تنیده شدن موها در هم را بافت مو می‌گویند که گاهی به ابزارهای خاصی احتیاج است تا مدل موردنظر خود را جهت بافت روی موها اعمال نمایید. تنوع بافت مو بسیار زیاد بوده و هر فردی متناسب باسلیقه، مراسم موردنظر، سن و جنس مو، مدل خاصی را باید انتخاب نماید.

انواع بافت مو در کلاس آموزش بافت مو در تهران:

بافت موی تیغ ماهی
بافت موی درشت
بافت موی مدل شینیون
بافت موی چتری
بافت موی تاجی
بافت موی دوطرفه ساده
بافت موی فرانسوی دوطرفه
بافت ماهی پیچ پیچی
بافت حلقه‌ای
بافت بچه‌گانه‌ی جلوی سر
بافت آفریقایی
بافت مدل خورشیدی
بافت تلی
بافت موی فرانسوی چندرنگ با کاموا
بافت موهای کوتاه برای جلوی سر
بافت موی آفریقایی پیچی بسته
بافت خرگوشی
بافت موی حصیری
بافت موی فانتزی دخترانه
بافت موی خطی
بافت موی طرح گل پشت سر
بافت موی مجلسی
بافت موی پرنسسی پیچ‌دار
بافت موی ساده
بافت مو با طرح قلب
بافت موی چهارتایی
بافت موی یک‌طرفه حرفه‌ای
بافت موی آبشار

ابزار بافت مو:

اگر می‌خواهید؛ موهای خود را به شکل ساده ببافید؛ نیازی به ابزار خاصی ندارید؛ درواقع فقط کش مو برای بافت ساده کافی است اما در مدل‌های پیچیده ابزاری موردنیاز است که در متن زیر به آن‌ها اشاره‌شده است. قابل‌ذکر است که در بعضی از این مدل‌ها از زیورآلات و حلقه‌های شیشه‌ای و یا حتی حلقه‌های طلایی استفاده می‌شود.

1. حالت‌دهنده‌های حرارتی مثل سشوار یا اتو:

باید برای صاف کردن موها و یکدست شدن‌ آن‌ها از حالت‌دهنده‌های حرارتی استفاده نمایید. اگر از اتوی مو استفاده نمی‌کنید ممانعتی ندارد ولی سعی کنید؛ موهای خود را سشوار بکشید.

2. استفاده از شانه و برس مخصوص موهای خود:

بعد از سشوار کشیدن موها، با برس یا شانه‌ی مخصوص موهایتان، آن‌ها را صاف نمایید. البته توجه داشته باشید که تنوع برس و شانه ازلحاظ اندازه و جنس بسیار زیاد است پس متناسب با بلندی و جنس مو، برس یا شانه را انتخاب نمایید.

3. استفاده از کلیپس با اندازه‌های مختلف:

مانند برس و شانه، تنوع کلیپس‌ها هم بسیار زیاد است و باید متناسب با مدلی که می‌خواهید موی خود را ببافید؛ کلیپس موردنظر را انتخاب نمایید. کلیپس‌ها ازلحاظ جنس به سه گروه فلزی، پلاستیکی و چوبی تقسیم می‌شوند. کلیپس‌ها یک نظم خاصی به بافت موی شما می‌دهد.

4. کش مو با سایزهای مختلف:

جهت بستن موهای خود از انواع کش با سایز‌های مختلف و متناسب با حجم موهای خود استفاده نمایید.

5. به کار بردن نگه‌دارنده‌های بافت مو:

بعد از بافت مو جهت ثابت نگه‌داشتن آن از انواع موادی چون ژل، کرم و یا اسپری استفاده می‌شود تا بافت موها بخصوص بافت‌های پیچیده بدون حرکت و ثابت باقی بماند.

مراحل کلی بافت مو:

1. با شامپوی مخصوص موهای خود، آن‌ها را تمیز بشویید و از حجم دهنده‌ها استفاده نمایید سپس با حوله نرم کامل موها را خشک نمایید.
2. بعد از خشک‌کردن موها از حالت‌دهنده‌های مو جهت یکدست شدن موها استفاده نمایید. این کار باعث می‌شود که موهایتان بهتر حالت بگیرد پس استفاده از سشوار را فراموش نکنید.
3. از مواد نگه‌دارنده‌ی مو متناسب با جنس، میزان و حجم مو استفاده نمایید.
4. موهای خود را برس یا شانه صاف کنید.
5. مدل موردنظر را برحسب چهره‌ی خود، جنس موها و بلندی موها، انتخاب نمایید و موهای خود را با برس و شانه تقسیم‌بندی کنید.
6. حال طبق روش انتخابی خود، موهای خود را ببافید.

نکات مهم قبل از انتخاب مدل بافت مو:

قبل از این‌که مدل بافت مو را انتخاب کنید؛ نکات زیر را باید مدنظر بگیرید.
1. پر یا خالی بودن موهایتان نقش مهمی در انتخاب مدل ایفا می‌کند پس حجم و تراکم موهایتان را برای مدل انتخابی در نظر بگیرید.
2. سلامت مو و پوست سر در تعیین مدل نقش مهمی ایفا می‌کند اگر موهایتان آسیب‌دیده باشند با بافت‌های طولانی و سنگین صدمات بیشتری می‌بینند و حتی باعث ریزش مو نیز خواهد شد.
3. بلندی و کوتاهی موها در مدل انتخابی مؤثر خواهد بود.
4. چهره‌ی شما نقش بسزایی در تعیین مدل بافت مو خواهد داشت.
5. اگر موارد بالا را رعایت نمایید؛ دچار آلوپسی کششی نخواهید شد چون شما متناسب با جنس، قدرت و سلامت، حجم و بلندی مو مدل موردنظر خود را انتخاب کرده‌اید. جهت توضیح این مبحث می‌توان گفت مدل‌های پیچیده و سنگین برای افرادی که دارای موهای نازک و ظریفی هستند؛ مناسب نخواهد بود.

عوارض انتخاب نادرست مدل بافت مو:

1. موها دچار کشش آلوپسی خواهند شد.
2. ریزش موها زیاد می‌شود.
3. برای فرد زخم شدن و پوسته‌پوسته شدن سر اتفاق خواهد افتاد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی رنگ مو تهران :
  • مرکز آموزشی مونا یزدانی
  • مرکز آموزشی لاله
  • مرکز آموزشی ظفری
  • مرکز آموزشی نرجسی
  • مرکز آموزشی ارنیکا
  • مرکز آموزشی صورتگرماه
  • مرکز آموزشی بروجردی
  • مرکز آموزشی مایسا
  • مرکز آموزشی رفیعی
  • مرکز آموزشی نارتا
  • مرکز آموزشی کلبه آرزو
  • مرکز آموزشی الا بیوتی
  • مرکز آموزشی مولایی
  • مرکز آموزشی صفری
  • مرکز آموزشی رز سرخ

منا صالحی
0902281 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نارتا
0922324 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ظفری
0919106 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رفیعی
0903605 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سمیه بانو
0912644 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فریماه
0912738 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا مدرک مجزا در زمینه‌ی بافت مو اعطا خواهد شد؟

بله. درصورت قبولی در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای در زمینه‌ی بافت مو ارائه می‌گردد.

آیا برای تاسیس سالن زیبایی مدرک بافت مو کافی است؟

خیر. اگر قصد تاسیس سالن زیبایی دارید باید مدرک هفت دوره‌ی مجزا را بگیرید یا اینکه مدرک دوره آرایش و پیرایش را دریافت کنید.

هزینه ثبت نام در کلاس های آموزشی بافت مو به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه کلاس فشرده، نیمه فشرده و یا خصوصی و نیمه خصوص و گروهی باشد هزینه ها متغییر است جهت کسب اطلاعات در زمینه‌ی هزینه ثبت نام با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

تعداد جلسات دوره آموزش بافت مو به چه صورتی است؟

تعداد جلسات متناسب با تعداد بافت هایی است که قصد آموزش آن را دارید خواهد بود که معمولاً مدت زمان هر جلسه ۲ تا ۳ ساعت خواهد بود.

افراد شاغل و افراد ساکن شهرستان میتوانند در این دوره ثبت نام کنند؟

متناسب با سیاست های اعمالی در هر موسسه و آموزشگاهی این امکان وجود دارد که آموزشگاه ها تدابیری جهت ثبت نام این عزیزان اندیشیده باشند به طوری که خوابگاه هایی جهت مراجعه عزیزان شهرستانی مهیا کرده و ساعات کلاسی را در آخر هفته تنظیم می‌کنند. به هر حال جهت اطلاع از برنامه با موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا در این دوره آموزشی جزوه آموزشی هم ارائه داده می‌شود؟

شما از مربیان ما، جزوه آموزشی را در پایان دوره بافت مو یا همزمان با آموزش دریافت خواهید کرد.

ابزار مورد نیاز جهت آموزش اصلاح و ابرو از کجا تهیه نمایم؟

معمولاً آموزشگاه ها وسایل مورد نیاز جهت بافت مو به صورت پک با صرف هزینه در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آخرین مدرکی که میتوان در این دوره ثبت نام کرد چیست؟

جهت شرکت در این دوره‌ی آموزشی نیازی به مدرک تحصیلی خاصی نیست.

پشتیبانی آموزشگاه بعد از اتمام دوره برای شرکت کنندگان چگونه است؟

اگر شما در پایان دوره، نیاز به آموزش بیشتر داشته باشید بدون اینکه دوباره هزینه پرداخت کنید در کلاس های رفع اشکال شرکت خواهید کرد و به مدت چند ماه که معمولاً شش ماه بوده از پشتیبانی آموزشگاه بهره مند خواهید شد.

آیا برای کارآموزی شرکت کنندگان برنامه خاصی اعمال شده است؟

بسیاری از آموزشگاه ها این امکان را مهیا کرده اند که در صورت دریافت نمره قبولی و تایید مربیان در محل معرفی شده و زیر نظر آموزشگاه میتوانید دوره کارآموزی را بگذرانید.

نحوه‌ی بازار کار بافت مو به چه صورتی است؟

این دوره‌ی آموزشی به گونه ای طراحی شده که بعد از اتمام دوره قادر خواهید شد فعالیت خود را در بازار کار شروع نمایید و چون هیچ گونه محدودیتی ندارد گستره‌ی مخاطبان زیاد خواهد بود در نتیجه درآمد نیز افزایش خواهد یافت.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

کلاس آموزش بافت مو در تهران، آموزشگاه بافت مو در تهران، مرکز آموزشی بافت مو در تهران، بافت مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند، گیسو، کمند،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!