• بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران
  • بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران
آکادمی مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



سالن کوتاهی مو در تهران در آرایشگاه مونا یزدانی تهران

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه مونا یزدانی در تهران

مرکز تخصصی کوتاهی مو در تهران در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران – کوتاهی مو، مختص به این زمان نبوده است؛ و اثر آن از گذشته‌ها دیده‌شده است. مدل موها، در هر کشور و هر منطقه ای ریشه در فرهنگ و تمدن آن کشور یا منطقه دارد.

مردان چینی درگذشته سرخود را می‌تراشیدند و فقط به‌اندازه‌ی یک دایره ی کوچک در وسط سرخود باقی می گذاشتند و آن را محکم می بستند. در قرون‌وسطی مردان از وسایل تزیینی برای موهای خود استفاده می‌کردند. در دوره ی رنسانس مردان از کلاه گیس در سبک ها و مدل های خاصی استفاده می‌کردند.

پادشاهان کشور قادر به تغییر سبک و مدل موها بودند بطوریکه هنری هشتم دستور داده بود که مردان موهایشان را کوتاه کنند و فقط ریش و سبیل داشته باشند. مصریان برای کوتاه کردن موهای خود از دو قطعه‌سنگ تیز و برنده استفاده می-کردند.

کوتاهی مو در ایران هم تاریخچه ای دارد؛ بطوریکه از کتیبه های دوره ی هخامنشی مشاهده می‌شود؛ مردان دارای موهای بلند فرفری بودند در آن زمان به آرایشگر سلمانی می‌گفتند. اولین مدل مو از دوره ی قاجار شروع‌شده بود آن‌ها دورتادور سرشان را می‌تراشیدند بطوریکه به‌اندازه‌ی یک‌کاسه در وسط سرشان مو قرار داشت.

با حکومت پهلوی تغییرات اساسی در مدل مو ایجاد شد بطوریکه پشت گردنشان را کوتاه می‌کردند و یک خط ریش کوتاه همراه با سبیل‌های کوچک می‌گذاشتند.

اولین مدل مو که در ایران رواج یافت؛ مدل آلمانی بود و بعدازآن به تقلید از هنرمندان مدل های دیگر مو، باب شد. مثل مدل قارچی که از یک انیمیشن تقلید گرفته شد. بعدازآن مدل تن‌تن از برنامه ی تن‌تن و میلو رواج یافت. به همین ترتیب باگذشت زمان مدل های دیگر روی کارآمد.

امروزه سبک ها و مدل های متفاوتی به وجود آمده است؛ و هر زن و مردی حق انتخاب مدل موی خود رادارند و هیچ محدودیتی در انتخاب مدل وجود ندارد و حتی می‌توانند از مدل های کشورهای مختلف هم استفاده کنند.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران می پردازیم

نکات مهم قبل از کوتاه کردن مو:

هر فردی حداقل یک‌بار در زندگی خود تمایل به کوتاه کردن موهایش، داشته است؛ برای اینکه کوتاهی موها یک خاطره ی دل بخش برای شما باشد؛ و از کوتاهی موهای خود نهایت لذت را ببرید؛ باید یکسری نکات قبل از کوتاهی موهایتان، مدنظر بگیرید؛ و خود را مستلزم به رعایت این نکات کنید.

در این مقاله، شما را یاری می دهیم تا نکات مهم و اساسی قبل از کوتاهی مو را بشناسید:

• افرادی که دارای موهای بلند هستند و عادت های خاصی در بستن موهایشان دارند؛ تصمیم سختی برای کوتاه کردن موهایشان باید بگیرند.
• فراموش نکنید نباید کوتاهی موهایتان را در شرایطی که مشکلات روحی دارید انجام بدهید چون‌که بعد از کوتاهی موها، نمی توانید آن ها را به حالت اولیه بازگردانید و به‌اصطلاح پشیمانی سودی ندارد.
• هنگام انتخاب مدل کوتاهی، باید نوع موهایتان را در نظر بگیرید دقت نکردن به این موضوع شمارا به دردسر و ناراحتی می کشاند چراکه معمولاً افرادی که دارای موهای فر هستند کوتاهی بیش‌ازحد موها، برایشان مناسب نیست؛ درحالی‌که افراد با موهای صاف گزینه های بیشتری برای کوتاهی مو خواهند داشت.
• با آرایشگرتان مشورت کنید؛ به دلیل اینکه آرایشگرتان باروحیه و اخلاقتان آشنایی کامل دارد؛ درصورتی‌که در شرایط خاصی به‌صورت اشتباهی تمایل به کوتاهی مو داشته باشید؛ می تواند شمارا از تصمیمتان منصرف کند.
• گاهی موهای کوتاه به رسیدگی بیشتری نسبت به موهای بلند احتیاج دارد چراکه هرروز شما باید به موهای خود مدل بدهید و زمانی را صرف مرتب‌سازی موهایتان کنید؛ پس باید به این نکته توجه داشته باشید؛ بخصوص افراد شاغل و افرادی که مشغله زیاد دارند؛ به طبع زمان کمتری برای رسیدگی به موهایشان را خواهند داشت.
• ابتدا تمامی جوانب را بررسی کنید سپس اقدام به کوتاهی موهایتان بکنید؛ چون نمی‌توانید زمان را به عقب بازگردانید؛ و موهای کوتاه را در کسری زمان بلند کنید.
• کمی بلندتر از حدی که می‌خواهید، موهایتان را کوتاه کنید این کار به شما فرصت اصلاح را خواهد داد؛ بنابراین شما می‌توانید احساس خود از کوتاهی موهایتان بسنجید.
• همیشه مدلی را انتخاب کنید که متناسب با صورتتان باشد علاقه ی شما به کوتاهی مو نباید باعث فراموشی حفظ استانداردهای صورتتان بشود؛ در این صورت است که می‌توانید از چهره و کوتاهی موهای خود نهایت لذت را ببرید.
• کوتاهی مو بهتر است توسط کسی انجام بشود که مهارت کافی برای این کار را داشته باشد و بتواند مدلی که شما می‌خواهید را بر روی موهایتان اعمال نماید و خودتان کوتاهی مو را انجام ندهید.
• بعضی از مدل ها، گردن افراد را نمایان می‌کند؛ اگر شما با نمایان شدن گردنتان مشکلی ندارید پس کوتاهی مو را انجام دهید در غیر این صورت از کوتاهی موهایتان بگذرید تا معذب نشوید.
• هنگام کوتاهی موها حتماً چند مدل در نظر بگیرید تا هنگامی‌که از آرایشگرتان می‌خواهید تا مدل انتخابی شما را اعمال نماید در صورت مخالفت آرایشگر مبنی بر درست نبودن مدل، شما احساس بدی نداشته باشید و مدل جایگزین داشته باشید.
• هر سه تا چهار ماه یک بار حتماً پایین موهای خود را کوتاه کنید تا موهایتان دچار موخوره نشود.
• آرایشگران نباید به‌صورت یک مدل، برای همه چتری بزند مثلاً برای افرادی که صورت مربعی شکل دارند چتری بلند و باریک مناسب است و برای افرادی که دارای صورت گرد هستند؛ چتری کوتاه مناسب است.
• قبل از کوتاهی مو توسط آرایشگر نمونه کارهای قبلی آن را بررسی کنید و یا به وب‌سایت آرایشگرتان مراجعه کنید و آن را در صفحات مجازی دنبال کنید؛ بعدازاینکه از کیفیت کاری آرایشگر مطمئن شدید به نزد آن مراجعه کنید.
• در بعضی از مدل های کوتاهی مو، موها را نباید خیس کنید؛ چراکه خیس بودن موها سبب می شود تا موها به سایز واقعی کوتاه نشود بخصوص افرادی که دارای موهای فر و مجعد هستند.

• قبل از کوتاهی مو، موهایتان را با شامپو نشویید چراکه حتماً باید بعد از کوتاهی، موهایتان شسته شود و شستشوی دو بار به موها آسیب جدی می‌رساند.
• اگر می‌خواهید موهایتان به‌صورت لایه‌لایه باشد قبل از کوتاهی، موهایتان را صاف کنید و در اندازه ی کوتاه کردن دقت لازم صورت گیرد؛ مثلاً افراد دارای موهای فر و مجعد نباید زیاد لایه ها را کوتاه کنند. درواقع کوتاهی مو، باید به حدی باشد که لایه‌ها به‌خوبی نمایان شود.
• کوتاهی مو تأثیری در رشد مو ندارد زیرا فولیکول های روی پوست سر باعث سرعت و میزان رشد مو می‌شود؛ بنابراین زیاد موهایتان را به این منظور کوتاه نکنید.
• متناسب با فصلی که در آن هستید موهایتان را کوتاه کنید. معمولاً در فصل تابستان و گرم، موهای کوتاه گزینه ی مناسبی است.
• بعد از کوتاهی مو، نوک گیری کنید چراکه نوک گیری موها، سبب جذابیت بیشتر نوک موها می‌شود و حتی موخوره را از بین می برد.
• بعد از کوتاهی، موها را کاملاً خشک‌کنید و ایرادات آن را برطرف کنید.

امید است با رعایت این نکات، لحظات رضایت بخشی را برای خود ایجاد کنید؛ و از کوتاهی موهایتان نهایت لذت را ببرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس ها در دو مرحله ی مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود که دوره‌ی مبتدی 13 ساعت بوده و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست. دوره‌ی پیشرفته 20 ساعت بوده و جهت ثبت نام در این دوره باید مدرک دوره‌ی مبتدی را اخذ کرده باشید.

شیوه برگزاری کلاس ها به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی کوتاهی مو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا ۱۵ نفر خواهد بود. تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید و اغلب تعداد جلسات 14 جلسه خواهد شد. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

هزینه ثبت نام در دوره کوتاهی مو چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی کوتاهی مو ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی کوتاهی مو ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش تحویل داده خواهد شد که وسایل این پک ها شامل مواد سشوار دستی، اتو مو برقی کوچک و بزرگ، دستگاه مو پیچ برقی، فرم دهنده مو، مواد فیکس کننده مو، اسپری دو فازی، حوله یکبار مصرف، پیش بند ضد آب، تیغ لیزری، ترمیم کننده مو کرمی، قیچی معمولی، قیچی دندانه دار، قیچی چند سر، قیچی منحنی، برس گر، برس تخ، پیش بند یکبار مصرف، شامپو موی معمولی-خشک-چرب، نرم کننده موی معمولی، برس دو لبه، برس پهن چهار گوش کلیپس کوچک، متوسط، بزرگ، شانه کوچک، متوسط،بزرگ، آبپاش، موپرا

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت کوتاهی مو در انواع مدل ها خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای پیرایشگر موی زنانه در دوره مبتدی و یا در دوره پیشرفته داده خواهد شد.


کلمات کلیدی:
بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در تهران، مرکز آموزش کوتاهی مو در تهران، آموزش کوتاهی مو در تهران، بهترین کلاس کوتاهی مو در تهران، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!