بهترین کوتاهی مو در پیروزی
  • بهترین کوتاهی مو در پیروزی
  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی

بهترین کوتاهی مو در پیروزی
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • پیروزی

  • تماس



سالن کوتاهی مو در پیروزی در آرایشگاه هایپر بیوتی پیروزی

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در پیروزی

مرکز تخصصی کوتاهی مو در پیروزی در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در پیروزی | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی

بهترین کوتاهی مو در پیروزی

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی -یکی از دغدغه‌ی فکری زنان همواره در مورد ظاهر خود مرتبط با موهایشان است. آن‌ها معمولاً گیج می‌شوند که می‌خواهند موهایی بلند داشته باشند یا کوتاه. احتمال دارد که در آرایشگاه آرایشگر به شما نظراتی را در این باره ارائه کند اما در آخر این تصمیم با خودتان است که کدام را ترجیح می‌دهید. یک آرایشگر ماهر را می‌توان با یک هنرمند مقایسه کرد چراکه این کار صبر و ترفندهای زیادی را می‌طلبد. برای پاسخ به این سؤال که آیا باید موهایم را کوتاه کنم می‌توانید ابتدا متن زیر را مطالعه کنید.

برای کوتاهی مو اولین چیزی را که باید در نظر بگیرید صورت و نوع بدنتان است. توجه داشته باشید که هر مدل مو به چهره‌ی خاصی می‌آید. یک مدل موی مناسب باعث می‌شود که زیبایی واقعی و جذابیت شما بیشتر به چشم بیاید.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی

بهترین کوتاهی مو در پیروزی

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی می پردازیم.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یک آرایشگر حرفه ای، همچون یک هنرمند است که می تواند موها را متناسب با فرم چهره ی هر کسی کوتاه کند. به همین دلیل ابتدا نیاز داریم که فرم های مختلف صورت را بشناسیم، پس به معرفی انواع فرم چهره و بعضی از مدل های مناسب برای هر فرم چهره می پردازیم:

صورت‌های بیضی‌شکل

کسانی که این فرم صورت را دارا هستند جزء افراد خوشبخت هستند چراکه هر مدل مویی برازنده‌ی آن‌هاست و اکثر مدل موها به این افراد می‌آید.

اگر شما جز ء این افرادید می‌توانید هر مدل مو را امتحان کنید مدل مویی بلند تا استخوان ترقوه یا مدل موی چتری. موی بلند و فر هم می‌تواند ایده‌ی جالبی باشد به‌هرحال این افراد زیاد برای انتخاب مدل مو به مشکل برنخورده و می‌توانند هر مدل مویی را داشته باشند. پیشنهاد ما به شما این است که یک کوتاهی زاویه‌دار انجام دهید تا مکمل چانه‌ی شما باشد. برای این دسته از افراد چتری‌های صاف یا موج‌دار نیز می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد.

فرم صورت گرد:

اگر صورت شما گرد و دایره وار است، پیشنهاد می شود که مدل مویی را انتخاب کنید که گردی چهره ی شما را کم تر کرده و صورت تان را باریک تر نشان دهد. مناسب تر است که موها، در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشند.

یک مدل پشت کوتاه برای کم تر کردن حالت گردی صورت، انتخاب بسیار مناسبی است، شما می توانید موهایتان را لایه لایه کوتاه کنید و یا آنها را موج دار کنید. اگر می خواهید یک مدل موی مد روز و جدید را امتحان کنید، سعی کنید موهایتان را به صورت آشفته درست کنید، به طور کلی مدل مویی که لایه های جلویی آن از لایه های پشتی بلند تر است، گزینه ی خوبی برای شما محسوب می شود.

حالت صورت قلب مانند:

افرادی هستند که عرض بالای چهره‌ی آن‌ها نسبت به عرض پایین چهرشان بیشتر است. به فرم صورت این افراد قلبی میگویند. توصیه‌ی ما برای این افراد به کار بردن مدل موهایی است که سمت پایینی صورت را بیشتر به نمایش بگذارد و در قسمت بالایی شاهد مقدار موهای کمتری باشیم. طول مناسب مو برای این افراد مو تا بلندی چانه ‌یا بالاتر از چانه است. این مدل مو برای پرتر به نظر رسیدن موهایتان نیز مناسب است. برای کوتاه‌تر به نظر آمدن پیشانی بهتر است موهای کنار فکتان پرتر و موهای روسی سرتان کم‌پشت‌تر باشد.

فرم صورت مربعی شکل:

صورت های مربعی شکل، خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند، پس باید موها را طوری کوتاه کرد که چهره ی این افراد گرد تر دیده شود. از این رو مدل های موی کوتاه تا متوسط با امواج نرم مو، برای این فرم از چهره مناسب تر است. بهتر است مدل مویی انتخاب شود که بیش از اندازه صاف نباشد. برای مثال؛ مدل موی چتری برای چنین افرادی بسیار مناسب و برازنده است، پس باید از یک دست کوتاه کردن موها و مدل مو با اندازه ی یکنواخت، به دلیل نمایان کردن فک زاویه ای این افراد اجتناب کرد.

صورت مستطیلی:

اگر این افراد موهای خودزا به یک‌طرف صورت ببرند می‌توانند از دراز دیده شدن پیشانی جلوگیری کنند.

مزیت های کوتاه کردن موها:

جذابیت و تنوع: به جای اینکه موهایتان را بلند و ساده نگه دارید، می توانید آنها را به مدل های مختلفی، متناسب با فرم چهره ی خود کوتاه کنید و از تنوع دادن به ظاهر خود لذت ببرید. به علاوه کوتاه کردن موها جذابیت زیادی به صورت افراد می دهد.

نگه‌داری راحت:

خانم‌های شاغل یا افرادی که بیشتر وقت خودزا در بیرون از خانه سپری می‌کنند به دلیل کمبود وقت برای رسیدن به خود موهای کوتاه را به موهای بلند ترجیح می‌دهند.

برس کشیدن راحت تر:

هنگامی که موها بلند هستند، برس کشیدن آنها سخت تر و زمان بر تر است، اما برای برس کشیدن و مرتب کردن موهای کوتاه، به زمان زیادی نیاز نداریم.

دوش گرفتن سریع:

یکی از معضلات افراد با موهای بلند زمان زیادی است که در حمام صرف شستن موهای خود می‌کنند. مسلماً هرچه شما موهای کوتاه‌تری را داشته باشید زمانی که برای این کار صرف می‌کنید بسیار کمتر است.

صرفه جویی کردن در مصرف شوینده ها و حالت دهنده های مو:

اگر موها کوتاه باشند، برای شستن آنها مقدار کم تری شامپو و نرم کننده ی مو نیاز است، همچنین با مقدار کمی سرم مو یا ماسک مو می توان موهای کوتاه را تقویت و حالت دار کرد.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

براثر استفاده کردن از دستگاه‌های حالت‌دهنده‌ی مو مانند سشوار و اتو ساقه‌ی موها مدام در معرض آسیب و شکستگی هستند. با کوتاهی مو به مدت 3 ماه یک‌بار نه‌تنها این قسمت‌های مرده و آسیب‌دیده از بین می‌روند بلکه به زیباتر دیده شدن موها نیز کمک می‌شود.

افزایش سرعت رشد مو ها:

کوتاه کردن موها، باعث زنده شدن سلول های مو می شود و سرعت رشد مو ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که سرعت رشد موها در آقایان بالا تر است و هر ماه به آرایشگاه مراجعه می کنند. پس اگر می خواهید موهای تان با سرعت بیشتری رشد کنند، بهتر است آنها را با فواصل کم کوتاه کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در پیروزی، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو پیروزی، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در پیروزی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، پیروزی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!