بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کاشت ناخن اسلامشهر
  • بهترین ناخن کار در اسلامشهر

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

الی
0936816 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لاک قرمز
0912612 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صبا
0215669 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0912869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0994088 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماهدخت
0912414 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر
سالن کاشت ناخن اسلامشهر
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • اسلامشهر

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی اسلامشهر

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در اسلامشهر

مرکز تخصصی کاشت ناخن در اسلامشهر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر | بهترین ناخن کار در اسلامشهر

بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر

بهترین ناخن کار در اسلامشهر

بهترین مرکز کاشت ناخن اسلامشهر -ناخن در زیبایی ظاهری افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. تعداد زیادی از خانم ها به زیبایی دست و ناخن هایشان بسیار توجه می کند. برای اینکه ناخن‌های زیبا و بلند داشته باشند به کاشت ناخن رو می‌آورند. افراد به دلایل مختلفی، کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ از جمله این دلایل زیبایی، بلند بودن ناخن و.‌.

بهترین ناخن کار در اسلامشهر

بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ناخن کار در اسلامشهر می پردازیم.

کاشت ناخن:

عملی است که طی آن لایه‌ای از ژل یا پودر روی ناخن قرار می‌گیرد که باعث افزایش ضخامت، شکل و طول ناخن ها می شود. امروزه کاشت ناخن بین خانم‌ها و دخترها بسیار رایج است. خانم برای کاشت ناخن دلایل مختلفی دارند. برخی از این دلایل: عدم زیبایی فرم اصلی ناخن، رنگ بد ناخن، جویدن ناخن، نازک و شکننده بودن ناخن، عدم رشد ناخن

نحوه کاشت ناخن:

برای کاشت ناخن ابتدا سطح ناخن ها را به وسیله سوهان برقی مقداری می‌تراشند. این کار باعث خشک شدن سطح ناخن و استحکام ناخن می شود بعد از سوهان زدن اولیه باید ضد قارچ را روی ناخن بزنند تا ناخن ها از قارچ زدن در امان بمانند. بعد از زدن ضد قارچ، پرایمر را بر روی ناخن میزنند. پرایمر، نوعی چسب زیر مواد است که به هوا نگرفتن کاشت ناخن کمک میکند. در نهایت، برای فرم دادن از سوهان و برای پولیش کردن، از بافر استفاده می شود. این مراحل در تمام انواع کاشت های ناخن یکسان است. هرچه ناخن کاشته شده ضخامت کمتری داشته باشد، به ناخن های طبیعی بسیار شباهت دارند و باعث زیبایی بیشتری می شود. یک کاشت خوب علاوه بر داشتن زیبایی و ظرافت، باید استحکام بالایی هم داشته باشد.
این ناخن‌ها در همه نوع سایز و فرم و هر نوع رنگ و طرحی وجود دارد. افراد با توجه به سلیقه شان، فرم ناخن را انتخاب می‌کنند که نوک تیز، نوک گرد یا نوک مربعی باشد.

انواع روش های کاشت

کاشت ناخن پودری:

این روش کاشت ناخن بادوام ترین روش است. در آن از ترکیب پودر اکرولیک و لیکویید برای ساخت لایه محکم استفاده می شود و روی ناخن فرم داده می‌شود. این نوع کاشت، نیاز به سوهان‌کاری دقیق و فراوان دارد و بسیار زمان بر است. کاشت پودری، کاشت مادر است و می‌تواند با انواع دیگر کاشت ها ترکیب شود. کاشت پودری نسبت به سایر کاشت ها دوام بیشتری دارد. این‌نوع کاشت، به افرادی که صبر و حوصله ندارند، توصیه نمی‌شود. این روش کاشت پرطرفدار ترین روش کاشت ناخن است و تقریباً ۸۰ درصد خانم ها از این روش استفاده می کنند.

کاشت ناخن ژله ای:

در این روش، ناخن طبیعی هیچگونه آسیبی نمی‌بیند و رشد طبیعی خود را دارد و هر زمان که ناخن رشد کرد، فرد به ترمیم احتیاج پیدا می‌کند. سه نوع ژل در سه لایه بر روی ناخن زده می‌شود. بعد از زدن هر لایه ناخن آغشته به ژل را زیر دستگاه UV می‌گذارند تا ژل خشک شود و در آخر برای از بین بردن چسبندگی ناخن از ماده کلینز استفاده می کنند. این نوع کاشت برای کسانی که عادت به جوییدن ناخن دارند، توصیه می‌شود؛ زیرا مواد بد مزه است و اصلا کنده نمیشود. در نتیجه عادت جوییدن ناخن، از سر می‌افتد.

کاشت ژله ای بعد از کاشت پودری، پرطرفدارترین نوع کاشت است و تقریباً ۱۵ درصد خانم‌ها از این روش استفاده می‌کنند. این نوع کاشت در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد؛ اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و با کیفیت باشد، در هر نوع هوایی (خشک یا شرجی) تا یک ماه دوام می آورد. کاشت ناخن قالبی یا دو آل: در این روش مقداری مواد کاشت ناخن را در قالب های که با سایز طبیعی ناخن ها یکسان است، ریخته و سپس روی ناخن طبیعی ضد قارچ می‌زنند. در نهایت قالب را بر روی ناخن قرار می‌دهند و آن را فشار می‌دهند تا مواد به خوبی بر روی ناخن طبیعی بچسبد. بعد از چند ثانیه قالب را از روی مواد روی ناخن جدا می کنند.

این روش نیاز به سوهان‌کشی ندارد و پس از مدت کوتاهی ناخن هوا می‌گیرد. در این روش نسبت به سایر روش های کاشت از مواد بیشتری استفاده می‌شود در نتجیه ضخامت ناخن‌ها زیاد است و ناخن‌ها از حالت طبیعی خود خارج می‌شوند. این نوع کاشت ماندگاری کمتری دارد. به همین دلایل این نوع کاشت ناخن از کیفیت کمتری برخوردار است. این نوع کاشت برای کسانی که همه ناخن های یک شکل نیست توصیه نمی‌شود.

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی:

مواد استفاده شده در روش کاشت ناخن فیبر مانند مواد کاشت ژله‌ای است؛ اما مواد استفاده شده در این روش، فرمولاسیون متفاوت با مواد کاشت ژله‌ای دارد. در این روش، الیاف طبیعی را بر روی ناخن می گذارند و در هر مرحله ناخن حاوی مواد را درون دستگاه UV قرار می‌دهند.

کاشت ناخن اکلیلی:

در این روش از اکلیل های مختلف برای فرنچ ناخن ها استفاده می‌شود.

لمینیت ناخن یا لاک ژل:

در این روش لایه نازکی از پودر و لیکویید یا لاک ژل (ژلیش) به عنوان کاور بر روی ناخن قرار می دهند.

کاشت ناخن آکواریوم:

در این روش، دو تیپ را بر روی یکدیگر و روی ناخن قرار می‌دهند. بین دو تیپ فضای خالی ایجاد می کنند و در این فضای خالی مقداری آب مقطر تزریق می کنند و در آب اکلیل های رنگی می ریزند. از این طریق، جلوه های متحرک به ناخن می‌دهند.

کاشت ناخن سیلک:

در این روش حالت طبیعی ناخن ها حفظ می‌شود. لایه‌ای از جنس ابریشم بر روی ناخن طبیعی یا ناخن تیپ گذاری شده قرار می‌دهند و از این طریق ناخن را ضخیم تر می کنند. در نهایت برای محکم کردن ناخن ها، از چسب های مخصوصی استفاده می‌شود و در هر مرحله از اسپری های فیکس کننده هم استفاده می‌کنند.

کاشت ناخن میکس:

این نوع کاشت، ترکیبی از کاشت ناخن پودری و ژله ای می‌باشد. بعد از زدن ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می‌دهند و بعد سوهان کشی انجام میدهند. بعد از سوهان کشی لایه از ژل را روی ناخن می‌گذارند و ناخن را در دستگاه UV قرار می‌دهند تا مواد خشک شود. این روش نسبت به سایر روش ها کمی گرانتر است.

کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی:

در این روش قسمت فرنچ ناخن با پودر اکریلیک سفید یا ژل فشرده سفید پر می‌شود. در آخر برای پر کردن صدف ناخن، از پودر اکریلیک کلیر یا صورتی ملایم استفاده می‌شود.

کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت:

در این نوع کاشت از دو رنگ مختلف در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن صورت همزمان استفاده می‌شود. این دو رنگ را در هم ادغام و محو می کنند به طوری که مرز محو شده این دو رنگ مشخص نباشد.

کاشت ناخن مرمریت:

در این روش، برای تزیین ناخن از سنگ ریزه‌های بسیار ریز و زیبا در قسمت فرنچ ناخن استفاده می‌شود.

کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری:

در این روش، مانند ناخن مصنوعی، فقط تیپ گذاری شده و روی آن‌ لاک می‌زنند.

بهترین ناخن کار در اسلامشهر

بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر

مراقبت از ناخن های کاشته شده:

ناخن کاشته شده را هر روز چک کنید زیرا کاشت ناخن احتمال عفونت را افزایش می‌دهد. دست های خود را با آب و صابون بشوید. استفاده از برس ناخن اطراف ناخن های خود را تمیز کنید. ناخن ها را بررسی کنید و از سفت بودن آنها مطمئن شوید. دست و ناخن های خود را به طور کامل خشک کنید. اگر ناخنی شل شد، حتما آن را دوباره سفت و یا آن را ترمیم کنید.

ناخن کاشته شده را هر ۲ تا ۳ هفته باید ترمیم کرد، با رشد ناخن طبیعی، در زیر ناخن کاشته شده، فضای خالیی ایجاد می شود. از طریق ترمیم کردن، این شکاف را پوشانده می‌شود و ناخن زیباتر می‌شود همچنین از عفونت جلوگیری می کند. در هنگام شستن ظروف، تمیز کاری و باغبانی حتما از دستکش استفاده کنید. این کار از برخورد ناخن با مواد شوینده جلوگیری می کند؛ زیرا مواد شونده باعث شل شدن و رنگ پریده شدن ناخن کاشته شده می‌شود و از طریق پوشیدن دستکش میتوان مانع این کار شد. از ناخن های کاشته شده به عنوان ابزار استفاده نکنید، زیرا این ناخن ها حساس هستند و میشکنند. ناخن های کاشته شده سفت و محکم هستند. شما باید هر چند روز یک بار ناخن های کاشته شده را با روغن ناخن چرب کنید تا از شکسته شدن آن جلوگیری شود. روغن ناخن را میتوان از فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کرد.

نحوه برداشتن ناخن کاشته شده:

اگر از مدل کاشت ناخن خود راضی نیستید، می‌توانید کاشت ناخن را بردارید. برای اینکار شما به استون ۱۰۰ درصد سوهان ناخن و بافر و پولیش نیاز دارید. استون را در ظرفی بریزید و ناخن هایتان را در استون فرو کنید. ۶ الی ۷ دقیقه ناخن را درون استون نگه دارید. سپس دستتان را بیرون آورده و با دستمال کاغذی ناخن را تمیز کنید. دوباره ناخنتان را درون استون فرو کنید. این کار را چندین بار انجام دهید. سپس مواد باقی مانده را با سوهان از بین ببرید و سطح ناخن را بافر بکشید و با پولیش ناخن را برق بیندازید. حداقل تا ۳ هفته بعد از برداشتن ناخن کاشته شده، ناخن دیگری نکارید و لاک نزنید. تا حد ممکن ناخن‌های خود را کوتاه نگه دارید تا از شکستن ناخن جلو گیری شود.

محل کاشت ناخن:

برای کاشت ناخن حتماً در مراکز مربوطه توسط افراد حرفه‌ای این کار را انجام دهید‌. از بهداشت مکان کاشت و کیفیت مواد استفاده شده در کاشت اطمینان پیدا کنید. اگر از مواد نا مرغوب استفاده شود، ناخن‌های کاشته شده پس از مدت کوتاهی می‌افتد. همچنین ممکن است که دچار حساسیت های پوستی یا بیماری های پوستی شوید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کاشت ناخن در اسلامشهر، بهترین ناخن کار در اسلامشهر، آرایشگاه کاشت ناخن اسلامشهر، سالن کاشت ناخن اسلامشهر، مرکز تخصصی کاشت ناخن اسلامشهر، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، میدان کاج، مدل، مراکز، تخفیفات، لوازم کاشت ناخن

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!