بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو شهرک غرب
  • بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب

بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شهرک غرب

  • تماس



سالن کوتاهی مو در شهرک غرب در آرایشگاه هایپر بیوتی شهرک غرب

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در شهرک غرب

مرکز تخصصی کوتاهی مو در شهرک غرب در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو شهرک غرب

بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو شهرک غرب

بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب -یکی از درگیری‌های ذهنی در بانوان، در خصوص اندازه و مدل موهایشان است. اینکه آیا موهایی بلند داشته باشند یا کوتاه؟ البته که موهای بلند در طول تاریخ همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد، اما مدل موی کوتاه نیز دهه هاست که بسیار مد شده و مطلوب خیلی‌ها گردیده است. بسیاری معتقدند موی کوتاه به آن‌ها حس راحت‌تری را می‌دهد و مراقبت از آن و بخصوص شانه کردن آن راحت‌تر بوده و چندان وقت‌گیر نیست. به‌علاوه اینکه بد نیست، برای تنوع گاهی مدل موی خود را از بلند به کوتاه تغییر دهیم.

یکی از مواردی که باید قبل از انتخاب و انجام مدل موی کوتاه بدان توجه نمود، چگونگی فرم سروصورت و بدن شماست. برای هر فرم از صورت نمی‌توان تمامی مدل‌ها را اجرا کرد چراکه ممکن است جلوه‌ی زیبایی نداشته باشد. انتخاب بهترین حالت کوتاهی توسط یک آرایشگر ماهر و البته باسلیقه‌ی شخص شما می‌تواند نهایت جذابیت و تنوع را به شما هدیه دهد.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو شهرک غرب

بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو شهرک غرب می پردازیم.

کوتاهی مو و مدل‌های آن بر اساس فرم و شکل صورت:

یک آرایشگر زبردست به‌خوبی در یک‌ نگاه نوع فرم و شکل صورت فرد رو تشخیص می‌دهد و بر اساس آن انتخاب می‌کند که چه مدل موهایی را به مشتری خود پیشنهاد کند. در اینجا به شما چند حالت صورت را که موی کوتاه برای آن‌ها زیبایی خاصی را به ارمغان می‌آورد رو معرفی کنیم.

افراد با فرم صورت گرد:

این افراد بهتر است، مدلی را انتخاب کنند که چهره‌شان حالت باریک‌تر و زیباتری به خود بگیرد. مثلاً مدل موهایی که در قسمت‌های بالایی ارتفاع موها بیشتر و در قسمت‌های زیرخط گونه ارتفاع کم‌تری دارد و کوتاه‌تر هست صورت را باریک و زیبا‌تر می‌کند.
مدل موی پیکسی برای افرادی که صورت گردی دارند بسیار مناسب است و زیبایی را در آن‌ها بیشتر می‌کند. به این افراد پیشنهاد می‌شود این مدل را امتحان کنند. اگر به دنبال سبک‌های جدید‌ هستید، سبک‌های آشفته با موهای جلویی که بلندتر از موهای پشت هست، انتخاب مناسبی برای این شکل از صورت هست.

افراد با فرم صورت مربع:

برخی از افراد را می‌بینیم که فرم صورتشان مربعی هست. خوشبختانه برای این افراد‌ هم موردهای مناسبی از مدل موی کوتاه داریم که برازنده‌ی آن‌هاست و آن‌ها را زیباتر می‌کند. به این افراد پیشنهاد می‌کنیم که مدل‌‌های چتری را امتحان کنند.

اما یک پیشنهاد مفیدی که می‌توانم برای این افراد داشته باشم، این ‌هست که مدل‌ موهای بیش‌ازحد صاف و با اندازه‌هایی یکنواخت را انتخاب نکنند؛ چراکه فرم مربعی صورتشان را بیشتر به نمایش می‌کشد؛ اما مدل‌هایی که دارای امواج نرم هستند یا چتری‌های کوتاه و بلند، صورت‌ آن‌ها را به فرم گرد و زیباتری تبدیل می‌کند و باعث می‌شود نگاه‌ها را موردتوجه قرار بدهد و تحسین‌برانگیز باشند.

صورت بیضی‌شکل:

برای این شکل از صورت، چندان محدودیتی در خصوص انتخاب مدل مو وجود ندارد. تقریباً انواع مدل‌های کوتاهی برای صورت‌های بیضی‌شکل کاربرد دارند. مدل‌های بلند به همراه چتری زدن، مدل‌های فر، کوتاهی‌های زاویه‌دار و مکمل و هماهنگ با چانه و… همگی می‌توانند برازنده‌ی این صورت‌ها باشند. در صورتی هم که قصد این رادارید کمی از میزان کشیدگی صورت کم کنید، چتری زدن گزینه‌ی خوبی خواهد بود.

صورت‌های قلبی شکل:

این صورت‌ها همان‌گونه که از نامشان مشخص است، در قسمت بالایی عریض‌تر از قسمت پایینی می‌باشند. برای این نوع از صورت، بهتر است از مدل مویی استفاده شود که در قسمت‌های پایینی صورت، بیشتر جلوه کند تا در قسمت بالایی، یعنی سعی به راین باشد که بیشتر موهای جلوی صورت را در قسمت پایینی صورت پیرایش کنیم تا از حالت قلبی مانند چهره تا حد امکان خارج شویم. درکل مدل‌هایی که در آن، موها تا چانه و فک امتداد میابند برای صورت‌های قلبی شکل، گزینه‌ی خوبی است. برای پرتر به نظر آمدن موها هم می‌توان آن‌ها را به‌طرف گونه متمرکز نمود. هم‌چنین اگر موهای روی سر شخص نسبت به موهای اطراف گونه‌ها و صورت کم‌پشت‌تر و کم تراکم‌تر باشد سبب می‌گردد پیشانی، کوتاه‌تر به نظر بیاید.

صورت مستطیل شکل:

در افرادی که صورت‌هایی شبیه به مستطیل دارند، ارتفاع پیشانی زیاد است. ازآنجایی‌که بهتراست تمامی اجزای صورت در اندازه‌ی استاندارد و متعادل باشند، برای استاندارد و متعادل‌تر کردن این چهره‌ها، بهتراست موهای شخص را به بهترین و زیباترین حالت ممکن در یک طرف صورت برده و حالت دهیم. این کار تا حد زیادی از بلندی پیشانی کم خواهد کرد.

مزیت‌های کوتاهی مو:

کوتاه کردن موها، نه‌تنها باعث زیبایی صورتتان می‌شود بلکه باعث می‌شود شما از یک مزیت‌هایی نیز برخوردار شوید که شاید حتی متوجه برخی از آن‌ها تابه‌حال نشده‌اید. در این قسمت نیز با ما همراه باشید تا این ویژگی‌ها و مزیت‌ها رو برایتان ذکر کنم.

نگهداری راحت:

اکثر‌ خانم‌هایی که در خارج از منزل مشغول کار هستند و وقت کمتری را دارند تا بتوانند به موهای خود هرروز رسیدگی کنند، ترجیح می‌دهند موهای خودشان را کوتاه نگه‌دارند و دغدغه کمتری برای آراستگی، موهایشان داشته باشند.

دوش گرفتن سریع:

وقتی موهایتان کوتاه‌ باشند هنگام استحمام دیگر دغدغه زمان و مصرف آب را ندارید و زمان زیادی را صرف شستن و آبکشی موها نمی‌کنید.

جلوگیری از موخوره‌های مداوم و آسیب رسیدن به نوک مو‌ها:

هنگامی‌که از حرارت دهنده‌های حرارتی مثل اتوی مو، سشوار کشیدن و… به‌طور مداوم استفاده می‌کنید باعث می‌شود تا به انتهای موها آسیب وارد شود و موها به سمت شکنندگی هدایت گردد؛ که در پی این اتفاق موخوره بر روی موها ایجاد می‌شود؛ اما هنگامی‌که موهای خود را کوتاه نگه‌دارید، دیگر هم هر دفعه نیاز به حالت‌دهنده‌های حرارتی ندارید و هم موهایتان موخوره نمی‌گیرد. در اینجا نکته‌ای بسیار قابل‌توجه است که باعث می‌شود موها گرفتار موخوره نشوند، این‌ هست که هر سه ماه یک‌بار مقداری از موهای خودتان را کوتاه و مرتب کنید تا هم به زیبایی خود کمک‌ کرده باشید و هم از موخوره‌ها در امان باشید.

جذابیت و تنوع:

بسیاری از افراد با موهای کوتاه، خاص‌تر و جذاب‌تر به چشم می‌آیند. هم‌چنین قبلاً هم اشاره شد باوجوداینکه موهای بلند دلخواه بسیاری از ماست، اما بعد از گذشت مدت‌زمان زیادی ممکن از مدل موهای بلند خود خسته شویم و تمایل داشته باشیم تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنیم. دراینصورت کوتاهی مو و انتخاب یک مدل متناسب با چهره‌ی ما راهکار مناسبی برای تنوع و زیبایی تازه و نو خواهد بود.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده‌ها:

مشخص است که برای شست و شوی موهای کوتاه از مقدار شامپو و نرم‌کننده‌ی کمتری استفاده می‌شود. همین‌طور میزان مصرف ماسک‌ها، لوسیون ها و سرم های مو به‌مراتب کاهش میابد. این خود یک صرفه‌جویی اقتصادی خواهد بود. ضمناً افرادی که موهای کوتاه‌تری دارند نسبت به افراد با موهای بلند تراز حوصله‌ی بیشتری برای رسیدگی به موهای خود برخوردارند.

کمک به رشد موها

با کوتاهی مو، سلول‌های مرده و ناکارآمد آن را حذف می‌کنیم. هرچه کوتاهی موهایمان را در فواصل کوتاه‌تر و منظم‌تری انجام دهیم به رشد بهتر موهایمان کمک شایانی خواهیم کرد. درواقع کوتاهی و اصلاح جان تازه‌ای به موها و سرمان می‌بخشد. علت اینکه مردان هرچند وقت یک‌بار اقدام به اصلاح سر خود می‌کنند همین است که کوتاهی مو رشد مو را سرعت می‌بخشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو در شهرک غرب:
  • سالن زیبایی آیدا
  • سالن زیبایی آهنگر
  • سالن زیبایی آس
  • سالن زیبایی آنیتا
  • سالن زیبایی هومیسا
  • سالن زیبایی پروشات
  • سالن زیبایی ترگل
  • سالن زیبایی هانا
  • سالن زیبایی گیوا
  • سالن زیبایی قصر مک
  • سالن زیبایی سمیلار
  • سالن زیباییچهره های رز
  • سالن زیبایی ام بیوتی
  • سالن زیبایی رزا بیوتی
  • سالن زیبایی کژال

الی
0922638 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پدیده
0212213 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلبه خاطره
0218808 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هیژا
0218858 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سمیلار
0912085 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شایا
0912515 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

کوتاه کردن مو چه نقشی بر روی فرد دارد؟

• تغییر استایل
• مانع از بروز موخره در موها
• زیبایی صورت

قصد دارم موهایخود را کوتاه کنم به چه کسی باید مراجعه کنم؟

باید به آرایشگاه حرفه ای که مدرک معتبر دارد مراجعه نمایید.

تمام مدل کوتاهی مو را میتوانم انتخاب کنم؟

خیر این کار باید براساس فرم صورت انجام شود.

مدل های به روز مثل لایه های نامتقارن به همه پیشنهاد می‌دهید؟

خیر. با توجه به سلیقه و فرم صورتتان تصمیم به کوتاهی مو بگیرید. همچنین باید مهارت لازم جهت حفظ و آرایش این مدل موها را داشته باشید.

من برای اول می‌خواهم موهایم را کوتاه کنم چه پیشنهادی می‌دهید؟

بهتره بیشتر از چند سانت از موهایتان کوتاه نکنید اگر راضی بودید و می‌خواستید مجددا موهایتان را کوتاه نمایید.

آیا می‌توانم موهای خود را با مدل انتخابی آرایشگر کوتاه کنم؟

بهتر است که این کار انجام نشود. مدل کوتاهی مو باید براساس فرم صورت بگیرید تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در شهرک غرب، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو شهرک غرب، بهترین آرایشگاه زنانه، کوتاهی مو در تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شهرک غربی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!