• آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو گیشا
  • بهترین کوتاهی مو در گیشا

بهترین کوتاهی مو در گیشا
مونا یزدانی
  • 0912 774 2470
  • 021 8611 2512
  • طهران، گیشا، بالاتر از خیابان شهابی، (خ 28)، پلاک 219

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



سالن کوتاهی مو در گیشا در آرایشگاه مونا یزدانی گیشا

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه مونا یزدانی در گیشا

مرکز تخصصی کوتاهی مو در گیشا در سالن مونا یزدانی با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در گیشا | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو گیشا

بهترین کوتاهی مو در گیشا

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو گیشا

بهترین کوتاهی مو در گیشا -یکی از درگیری‌های ذهنی در بانوان، در خصوص اندازه و مدل موهایشان است. اینکه آیا موهایی بلند داشته باشند یا کوتاه؟ البته که موهای بلند در طول تاریخ همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد، اما مدل موی کوتاه نیز دهه هاست که بسیار مد شده و مطلوب خیلی‌ها گردیده است. بسیاری معتقدند موی کوتاه به آن‌ها حس راحت‌تری را می‌دهد و مراقبت از آن و بخصوص شانه کردن آن راحت‌تر بوده و چندان وقت‌گیر نیست. به‌علاوه اینکه بد نیست، برای تنوع گاهی مدل موی خود را از بلند به کوتاه تغییر دهیم.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو گیشا

بهترین کوتاهی مو در گیشا

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو گیشا می پردازیم.

کوتاهی مو:

یکی از مواردی که باید قبل از انتخاب و انجام مدل موی کوتاه بدان توجه نمود، چگونگی فرم سروصورت و بدن شماست. برای هر فرم از صورت نمی‌توان تمامی مدل‌ها را اجرا کرد چراکه ممکن است جلوه‌ی زیبایی نداشته باشد. انتخاب بهترین حالت کوتاهی توسط یک آرایشگر ماهر و البته باسلیقه‌ی شخص شما می‌تواند نهایت جذابیت و تنوع را به شما هدیه دهد.

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

درواقع هنر اصلی آرایشگر این است که تشخیص دهد صورت شما از کدام‌یک از انواع صورت ها بوده و درنتیجه چه مدل مویی برازنده‌ی چهره‌ی شما خواهد بود. به همین منظور ما در این نوشته قصد داریم شمارا با انواع صورت ها آشنا کنیم.

صورت بیضی‌شکل:

برای این شکل از صورت، چندان محدودیتی در خصوص انتخاب مدل مو وجود ندارد. تقریباً انواع مدل‌های کوتاهی برای صورت‌های بیضی‌شکل کاربرد دارند. مدل‌های بلند به همراه چتری زدن، مدل‌های فر، کوتاهی‌های زاویه‌دار و مکمل و هماهنگ با چانه و… همگی می‌توانند برازنده‌ی این صورت‌ها باشند. در صورتی هم که قصد این رادارید کمی از میزان کشیدگی صورت کم کنید، چتری زدن گزینه‌ی خوبی خواهد بود.

صورت گرد:

در افرادی که صورتی گرد دارند پیشنهاد می‌شود مدل مویی انتخاب شود که موها در قسمت بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشند. موهای پایین‌تر از خط گونه‌ها نیز به شکلی کوتاه شوند که چهره‌ی فرد حالتی باریک‌تر به خود بگیرد.

یک‌بار مدل موی کوتاه پیکسی را امتحان کنید، این مدل که یک مدل پشت کوتاه است می‌تواند گردی صورت شمارا کم کند.
اگر یک مدل موی بلندتر می‌خواهید، یک مدل موی لایه‌لایه داشته باشید و موها را موج‌دار کنید. اگر طرفدار سبک‌های جدید هستید، سعی کنید آن را به سبک آشفته درست کنید و یا لایه‌های جلوی موهای خود را بلند تراز پشت موهایتان کنید.

اگر هنوز هم این سؤال برای شما وجود دارد که اصلاً آیا لزومی دارد که موهایتان را کوتاه کنید باید بگوییم که بله. تنوع لازمه‌ی جذابیت است. این جمله به این معنی است که گاهی باید از موهای همیشه صاف و بلند که یکنواخت و تکراری شوه است نیز دل بکنید و به خودتان این فرصت را بدهید که با مدل‌های خاص چهره‌ای جذاب‌تر را تجربه کنید.

صورت‌های قلبی شکل:

این صورت‌ها همان‌گونه که از نامشان مشخص است، در قسمت بالایی عریض‌تر از قسمت پایینی می‌باشند. برای این نوع از صورت، بهتر است از مدل مویی استفاده شود که در قسمت‌های پایینی صورت، بیشتر جلوه کند تا در قسمت بالایی، یعنی سعی به راین باشد که بیشتر موهای جلوی صورت را در قسمت پایینی صورت پیرایش کنیم تا از حالت قلبی مانند چهره تا حد امکان خارج شویم. درکل مدل‌هایی که در آن، موها تا چانه و فک امتداد میابند برای صورت‌های قلبی شکل، گزینه‌ی خوبی است. برای پرتر به نظر آمدن موها هم می‌توان آن‌ها را به‌طرف گونه متمرکز نمود. هم‌چنین اگر موهای روی سر شخص نسبت به موهای اطراف گونه‌ها و صورت کم‌پشت‌تر و کم تراکم‌تر باشد سبب می‌گردد پیشانی، کوتاه‌تر به نظر بیاید.

صورت مربع:

مدل‌های چتری برای این صورت ها خیلی مناسب است. صورت این افراد شکل مربع مانندی در ذهن تداعی می‌کند لذا لازم است مدلی انتخاب شود که موها در آن خیلی صاف نباشند. این صورت ها خطوط فک و پیشانی مشخصی دارد و مدل مویی با اندازه‌ی کوتاه تا متوسط می‌تواند به گرد دیده شدن آن کمک کند و مدل موهای موج‌دار برای آن برازنده است. یادتان باشد کوتاهی‌های یکدست با مدل مویی با اندازه‌ی یکنواخت که فک زاویه‌ای صورت را واضح‌تر کند اصلاً برای این چهره مناسب نیستند.

صورت مستطیل شکل:

در افرادی که صورت‌هایی شبیه به مستطیل دارند، ارتفاع پیشانی زیاد است. ازآنجایی‌که بهتراست تمامی اجزای صورت در اندازه‌ی استاندارد و متعادل باشند، برای استاندارد و متعادل‌تر کردن این چهره‌ها، بهتراست موهای شخص را به بهترین و زیباترین حالت ممکن در یک طرف صورت برده و حالت دهیم. این کار تا حد زیادی از بلندی پیشانی کم خواهد کرد.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو علاوه بر آنکه چهره‌ی شمارا می‌تواند جذاب‌تر کند مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

جذابیت و تنوع:

بسیاری از افراد با موهای کوتاه، خاص‌تر و جذاب‌تر به چشم می‌آیند. هم‌چنین قبلاً هم اشاره شد باوجوداینکه موهای بلند دلخواه بسیاری از ماست، اما بعد از گذشت مدت‌زمان زیادی ممکن از مدل موهای بلند خود خسته شویم و تمایل داشته باشیم تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنیم. دراینصورت کوتاهی مو و انتخاب یک مدل متناسب با چهره‌ی ما راهکار مناسبی برای تنوع و زیبایی تازه و نو خواهد بود.

نگهداری راحت:

خانم‌های شاغل به دلیل اینکه فرصت کافی برای رسیدگی و نگهداری از موهای خود را ندارند برایشان بهتر است که موهایی کوتاهی داشته باشند چراکه موهای کوتاه اگر به آن رسیدگی شود خیلی زیباتر و حالت پذیر تر از موهای بلندی است که وقت رسیدگی به آن را نخواهیم داشت.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت‌دهنده مو:

این نکته هم کاملاً واضح است که داشتن موهای کوتاه باعث صرفه‌جویی در مصرف شامپو و نرم‌کننده و حتی ماسک‌های مراقبت مو می‌شود. درنتیجه می‌توان بیشتر به تقویت موها پرداخت.

رفع موخوره‌ی مو:

حتماً همه‌ی ما دچار موخوره شده‌ایم. موخوره معمولاً هنگامی پدیدار می‌شود که اندازه‌ی موها بلند باشد. علت این عارضه عوامل مختلفی است که به‌عنوان‌مثال اتو کردن و حرارت دیدن ساقه‌ی مو یکی از این عوامل است. بهترین کار برای خلاص شدن از شر موخوره و حالت شکستگی موها، این است که هر ۳ ماه یک‌بار موهایمان را کوتاه کنیم تا هم از موخوره رها شویم و هم اینکه زیبایی و یکدستی را به موهایمان برگردانیم.

افزایش سرعت رشد مو:

آیا می‌دانستید که قیچی زدن موها باعث زنده شدن سلول‌های مرده‌ی مو می‌شود؟ بله درست است و درنتیجه باعث رشد سریع‌تر موهای شما خواهد شد؛ بنابراین سعی کنید در فواصل زمانی نزدیک موهای خود حداقل یکسانت کوتاه کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو غرب تهران :
  • سالن زیبایی مونا یزدانی
  • سالن زیبایی بانو خلج
  • سالن زیبایی تهمینه
  • سالن زیبایی خانم گل
  • سالن زیبایی سحر
  • سالن زیبایی بنفشه
  • سالن زیبایی شانی
  • سالن زیبایی ظفری
  • سالن زیبایی دو بانو
  • سالن زیبایی فرجی
  • سالن زیبایی گرین
  • سالن زیبایی گل گندم
  • سالن زیبایی خاتون
  • سالن زیبایی مرمره
  • سالن زیبایی پیوند

گل گندم
0214469 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عسل
0214466 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گرین
0991471 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرجی
0912639 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو خلج
0912302 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ظفری
0919106 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا شستن موها آنهم به دفعات و با کف فراوان پیشنهاد می‌دهید؟

خیر.شستن موها به دفعات زیاد سبب از بین رفتن چربی طبیعی و ضروری موها می‌شود و درخشش و نرمی موها کمتر می‌شود.

آیا ریزش مو یک امر طبیعی است؟

ریزش ۳۰۰ تار مو بعد از استحمام امری طبیعی بوده و در غیر این صورت نشان‌دهنده ی یک بیماری یا کمبود ی ماده در بدن است.

آیا تراشیدن مو خوب است؟

اگر میخواهید موهای پرپشتی داشته باشید تراشیدن مو میتوانید کمک بزرگی به شما کند. چرا که هنگام تراشیدن موهای ضعیف و بیمار از بین رفته و در نتیجه اکسیژن رسانی بیشتر به ریشه مو، موها با قدرت بیشتری رشد خواهند کرد.

حالت شستن موها باید به چه صورتی باشد؟

• قبل از هر چیزی باید تشخیص دهید که مزاج موهایتان تر بوده یا خشک.
• مزاج موهای خشک بهتر است که در هفته دو مرتبه موهای خود را شستشو دهند و مدت شستشو کم باشد.
• مزاج موهای تر بهتر است یک روز در میان موهای خود راشستشو دهند و مدت زمان شستشو را میتوانند بیشتر کنند.

هزینه کوتاهی مو چگونه است؟

متناسب با مدل کوتاهی و زمانی که صرف آن میشود قیمت ها متفاوت است جهت کسب اطلاع از قیمتها با مرکز کوتاهی تماس حاصل فرمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در گیشا، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو گیشا، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در گیشا تهران، بهترین آرایشگاه، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!