• بهترین شینیون کار تهران
  • شینیون کار حرفه ای تهران

بهترین شینیون کار تهران
مونا یزدانی
  • 021-2211 8780 / 81
  • 0919 081 4100
  • سعادت آباد ، ضلع جنوب غربی چهارراه سرو (تقاطع سرو غربی و پاکنژاد) پلاک ۴۲

  • تماس



تیزر برخی از نمونه کارها:



سالن زیبایی مونا یزدانی تهران

خدمات شینیون در سالن زیبایی مونا یزدانی در تهران

سالن زیبایی مونا یزدانی در تهران با مدیرت خانم مونا یزدانی ارائه کننده کلیه خدمات فوق تخصصی گریم و میکاپ عروس، شینیون و براشینگ، بافت مو، کاشت ناخن ، اکستنشن مژه و … بصورت کاملا تخصصی و بهترین شینیون کار تهران.



  • بهترین شینیون کار تهران
  • بهترین شینیون کار تهران


بهترین شینیون کار تهران

بهترین شینیون کار تهران – یکی از آدمهایی که تا آخر عمرمان فراموش نخواهیم کرد آرایشگر شب عروسی و سالن زیبایی است که برای آن شب زیبا انتخابش کرده ایم و با هزار آرزو در آن قدم گذاشتیم.

وقتی برای اولین بار بعد از میکاپ و شینیون عروس توی آینه نگاه می کنی و به زیبایی هزار برابر شده ی خودت چشم می دوزی و قند توی دلت آب می شود خاطره ای است که تا پایان عمر همراهان می ماند و حتی تک تک نگاههای تحسین برانگیز اطرافیان هم در ذهنمان حک خواهد شد.

آن زمان است که به خودمان برای انتخاب آن سالن زیبایی احسنت و دست مریزادی به آن میکاپ و شینیون کار عزیز می گوییم.
و حالا توصیه ی ما به همه ی دختر خانم های جوان که می خواهند زیباترین شب زندگیشان را در دستان هنرمند شینیون کاری بسپارند که قرار است جذابیتشان را چندین برابر کند و شیرین ترین خاطره ی زندگیشان را رقم بزند.

آرامش خاطر عروس تنها در دستان هنرمندانی فراهم خواهد شد که در کارشان تجربه و تسلط کافی دارند و زیبنده ی این انتخاب هستند؛ و همه می دانند که تجربه ی زیباتر از زیبایی تنها با انتخاب درست سالن زیبایی ممکن خواهد شد.

بهترین شینیون کار تهران

برای انتخابی درست تنها کافی است اطلاعاتمان را در رابطه با خدماتی که سالنها برای عروس خانم ها ارائه می دهند افزایش دهیم.
که از جمله این خدمات شینیون است که در زیر به بررسی شینیون و انواع و اقسام آن می پردازیم.

شینیون کار حرفه ای در تهران

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شینیون کار حرفه ای در تهران می پردازیم.

شینیون مو چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که شینیون اصطلاحی است به معنای پس گردن که به طور کلی به جمع کردن و آراستن مو با سنجاق در پشت سر اطلاق می شود.
یک شینیون کار حرفه ای می داند که پایه ی اصلی زیبایی هر شینیونی را یک براشینگ خوب رقم خواهد زد.
براشینگ یا همان سشوار کشیدن مو باعث می شود که فر و وزهای مو گرفته شود و ظرافت و جذابیت شینیون به بهترین شکل به نمایش درآید.

معرفی انواع شینیون مو:

بهتر است برای شناخت بیشتر با انواع شینیون های رایج آشنا شویم:

انواع شینیون:

1. شینیون خطی
2. شینیون موی کوتاه
3. شینیون باز
4. شینیون عروس
5. شینیون جلوی موی سر
6. شینیون ساده
7. شینیون حرارتی
8. شینیون بافت

شینیون خطی:

شینیون خطی که به شینیون کاغذی هم معروف است، طراحی و حالت دادن ورقه ورقه به مو است که بسیار ظریف و زیبا می باشد و همین ظرافتش باعث شده که حتی عروس خانمها هم آن را برای شینیون عروسیشان انتخاب کنند، شینیون خطی بین انواع شینیون بیشترین طرفدار را داراست.

شینیون موی کوتاه:

زمانی که مشتری موی پسرانه و کوتاهی داشته باشد که حتی نتوان با گیره و سنجاق به آن مو و پروتز اضافه کرد از چسبهای مخصوص و قوی مناسب این کار استفاده می کنند و به موهای مشتری حالت دلخواه را می دهند.

شینیون باز:

شینیون باز انتخابی بسیار مناسب برای خانم هایی است که موهای بلندی دارند و همچنین مشتری هایی که می خواهند از لباس یقه باز استفاده کنند که البته سلیقه و تجربه شینیون کار می تواند اثری بسیاز زیبا و خلاقانه به جای بگذارد.

شینیون عروس:

در شینیون برای عروس خانم ها موارد بسیاری مطرح است که باید شینیون کار به آن توجه ویژه داشته باشد، از قبیل مدل لباس عروس، قد عروس خانم، نوع تاجی که قرار است استفاده شود و همچنین مدل تور عروس و حتی در بسیاری موارد قد آقای داماد.
شینیون عروس باید شکیل و محکم باشد و در طول مدت مجلس عروسی مزاحمتی برای عروس ایجاد نکند و شُل و خراب نشود و باعث کلافگی عروس خانم نشود.
وهمانطور که قبلاً گفته شد شینیون خطی یکی از پر طرفدارترین شینیون ها در میان عروس خانم ها است.

شینیون جلوی مو:

شینیون جلوی موی سر معمولاً برای مراسماتی استفاده می شود که جلوی مو در آن ها دید بیشتری دارد. مثال: برخی تولدها و رستوران رفتن ها و جشنهای مختلف و مراسماتی از این قبیل که شینیون کار با توجه به نوع مراسمی که مشتری در آن حضور پیدا می کند می تواند هنر خود را پیاده کند که اغلب به صورت بافت جلوی سر و زینت دادن چتری های مشتری را شامل می شود.

شینیون ساده:

شینیون ساده یا اروپایی به شینیونی اطلاق می شود که درآن از هیچ گونه ابزار اضافی و پروتز و … استفاده نمی شود و موهای چتری خیلی ساده و شیک در پشت سر جمع می گردد و زیبایی و سادگی را رقم می زند.

شینیون حرارتی:

شینیون حرارتی همانطوری که از اسمش پیداست شینیونی است که به وسیله ی ابزارهای حرارت زا مانند سشوار، اتوی مو و بابلیس انجام می شود و جزء شینیونهایی است که با کمترین مقدار سنجاق و حتی در مواردی بدون سنجاق انجام می شود.

شینیون بافت:

شینیون بافت یا شینیون رومی هم نوعی از شینیون است که با بافت قسمتی از موهای مشتری جلوه ی زیبایی به مو داده می شود که انواع مختلفی دارد، همانند شینیون بافت رومی، بافت تاج، بافت تیغ ماهی و …

ابزار شینیون مو:

این روزها ابزارهای مختلف و مواد مختلفی در شینیون موی سر کاربرد دارند. از جمله انواع تور و تاج و تل و سنجاق ها و گیره ها و انواع فرم دهنده ها و فر کننده ها و صاف کننده ها و حالت دهنده ها با جنس ها و بارکدهای متفاوت که همه ی آنها کمک کننده آرایش مو و در نهایت داشتن شینیون شیک و تمیز هستند.

نکات کلیدی از شینیون مو:

مهم ترین و کاربردی ترین در شینیون پیدا نبودن سنجاق سر است. در گذشته باور بر این بود که شینیونی که بیشترین تعداد سنجاق را دارد زیباتر و حرفه ای تر است ولی امروزه می دانیم که هنر شینیون کار به کمترین استفاده از سنجاق و پیدا نبودن سنجاقهای استفاده شده است.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هزینه شینیون چقدر است؟

با توجه به مدل انتخابی هزینه ها متغییر است بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس حاصل فرمایید.

به چه وسایلی برای شینیون موی کوتاه احتیاچ خواهیم داشت؟

برای شینیون موی کوتاه به ابزاری چون پروتز مو، اسپری مو، شانه پوش و تقسیم، فرکننده مو، موس، سنجاق سر احتیاج خواهید داشت.

چند مدل شینیون داریم؟

تعداد مشخصی برای مدل‌های شینیون نمی‌توان ارائه داد چون بسته به سلیقه و ابتکار هر فردی یک مدل خاص ممکن است که ابداع شود.

شینیون برای چه کسانی مناسب است؟

شینیون برای همه افراد چه موهای بلند، موهای کوتاه، موهای صاف و موهای فر مناسب خواهد بود.

مشخصات یک شینیون عالی چیست؟

شینیونی که در طولانی مدت ثابت مانده و خراب نشود. وز وزی نشده و به صورت اصولی درست شده باشد.

چند مدل برای شینیون وجود دارد؟

هر لحظه با توجه به ابتکار و سلیقه‌ی هر فردی میتوان یک مدل به مدل‌های شینیون اضافه نمود.


کلمات کلیدی:
شینیون کار خوب در تهران، بهترین شینیون کار در تهران، شینیون کار حرفه ای تهران، آرایشگاه خوب برای میکاپ و شینیون تهران، سالن زیبایی شینیون. میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، شنیون عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، شرقی، خلیجی، ایرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!