بهترین رنگ کار مو در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین رنگ کار مو در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین رنگ کار مو در تهران
  • رنگ کار حرفه ای مو در تهران

بهترین رنگ کار مو در تهران
رنگ کار مو در تهران
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • تهران

  • تماس



بهترین رنگ کار در مرکز آموزشی هایپر بیوتی تهران

رنگ کار حرفه ای مو به صورت تخصصی در هایپر بیوتی در تهران

مرکز تخصصی رنگ کار مو هایپر بیوتی در تهران با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات رنگ کار مو



بهترین رنگ کار مو در تهران | رنگ کار حرفه ای مو در تهران

بهترین رنگ کار مو در تهران

رنگ کار حرفه ای مو در تهران

بهترین رنگ کار مو در تهران – اگر یدنبال یک رشته آرایشگاهی که بتوانید به وسیله آموختن آن به درامد ایده آلتان برسید میگردید، ما دوره‌های مش و رنگ مو را به شما معرفی میکنیم. ما این دوره ها را برای شما در غالب کلاسهای چهل و دو روزه برگزار میکنیم و چنانچه شما پس از طی این چهل و دو روز آنگونه که لازم است مهارت کسب نکنید،

رنگ کار حرفه ای مو در تهران

بهترین رنگ کار مو در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی رنگ کار حرفه ای مو در تهران می پردازیم.

هرچیزی که در رابطه با آموزش مش و رنگ مو باید بدانید:

این دوره‌ها تا زمانیکه به میزان تسلط مطلوبتان برسید برایتان ادامه پیدا خواهند کرد. در این دوره‌ها شما را با انواع رنگ مو، شناخت رنگها، انواع لایت و مش، رنگ کردن ریشه موها، به پایه رساندن مو برای دکلره کامل مو، نحوه جداسازی درست موها برای رنگ کردن، آموزش تقسیم کردن مو به صورت صحیح برای مش، لایت‌ها و… آشنا خواهیم کرد و در انتها میتوانید مدرک معتبر فنی حرفه ایتان را از ما دریافت کنید.

در دوره‌های رنگ و مش چه کارهایی را می آموزیم؟

اگر این دوره‌ها را از اولیه‌ترین سطح بعنوان یک مبتدی شروع میکنید، شناخت کافی درباره مو و ساختار مو و چگونگی مراقبت از موها برای شما ضرورت دارد. سپس کاتالوگ خوانی و شناخت شماره رنگ‌ها را می‌آموزید و و بعد از آن مرحله یادگیری چگونگی ترکیب کردن رنگ‌ها برای رنگ کردن مو برایتان آغاز میشود و در صورت لزوم دکلره کردن موهای طبیعی یا دکلره کردن اکستنشن مو، با موهایی سفید انجام دهیم؛ و حتا با ما یاد میگیرید چگونه موهایی که با رنگ های طبیعی مثل ریواس رنگ شده اند را رریمو کنید. سپس میتوانیم کار با انواع مش های کلاهی و فویلی را شروع کرده و کسب و کار خود را پس از رسیدن به مهارت طی تمرینها راه بیندازید.

در این دوره ها با چه مواردی آشنایی پیدا میکنیم:

بعد از گذراندن مراحل آماتوری مثل شناخت مو، انواع رنگ‌ها، چگونگی تقسیم کردن صحیح موها و… به مراحل پیشرفته میرسیم کی طی آنها مواردی مثل مش با فویل، ترمیم مش، مش شماعی، دکوپاژ، دکلره کامل، دکلره مردانساژ، هایلایت‌های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ و کهکشانی را فرا خواهید گرفت. شما میتوانید با انجام دادن مداوم به شکل تمرینی بر ترکیب رنگ‌ها، انواع مش و دکلره و لایت مهارت کسب کنید.

در این دوره ها با چند نفر هم گروهی خواهیم شد؟

آموزش این دوره ها در سه شکل با بین یک تا سه هنرجو تحت عنوان خصوصی، با متوسط سه الی پنج هنرآموز تحت عنوان نیمه خصوصی و بین پنج تا پانزده نفر با عنوان عمومی برگزار میشوند و چنانچه شما نتوانید‌ در زمانی که از طرف آموزشگاه برایتان مشخص شده در آموزشگاه حاضر شوید، ما این دوره‌ها را در ساعات پایانی روز، روزهای اخر هفتع و تعطیلات برایتان برگزار میکنیم.

پس از گذراندن دوره‌های رنگ و مش چه توانایی‌هایی کسب خواهیم کرد؟

در صورتیکه این دوره ها را بطور کامل بگذرانید و به پایان برسانید میتوانید در سالنهای زیبایی آغاز به کار کنید زیرا؛ در پایان این دوره‌ها شما یک رنگ‌ کار حرفه ای هستید و علاوه بر این بر مواردی همچون شناخت انواع مو، کاتالوگ خوانی و ترکیب رنگ‌ها تسلط دارید و همچنین بر مواردی همچون مش با فویل، ترمیم مش، دکوپاژ، دکلره کامل ‌، ترمیم دکلره، سامبره، مردانساژ، هایلات‌های فانتزی، آمبره، انواع لایت، بالیاژ و … نیز مسلط خواهید بود و قادرید بعنوان یک ارایشگر حرفه ای و توانا در سالنهای زیبایی مشغول به کار شوید و کسب و کارتان را راه بیندازد.

برای رنگ کردن و مش کردن چه لوازمی نیاز داریم؟

انجام این کار بعنوان یک ارایشگر حرفه ای نیازمند ابزار و لوازم خاص خود است که در این دوره ها بطور کامل با این لوازم و ابزار الات اشنا خواهید شد و طرز استفاده و کاربرد انها را خواهید اموخت. در ادامه تنها جهت اشنایی شما با ابزار چندتا را معرفی میکنیم.

چند نمونه از لوازمی که با آنها سر و کار خواهیم داشت به شکل زیر:

رنگ‌های دائم، موقت و نیمه موقت، اکسیدان‌ها، تثبیت کننده‌های رنگ موی مایع، کرم بی رنگ کننده، پودر بی‌رنگ کننده، پودر آبی و سفید، شانه، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس، انواع قلاب، انواع بیگودی به شکل‌های فر و ساده و ماژور، حوله یکبار مصرف، پیش بند یکبار مصرف، کلاه مخصوص رنگ نایلونی یکبار مصرف، فویل، کلاه مش با سایزهای مختلف، سنجاق سر فلزی، مواد ضد عفونی کننده‌ی ابزار، نرم کننده فوری و عمیق مواد ویتامینه رنگ مو در تن‌های مختلف، سشوار کلاه برقی، سشوار دستی و اتو و برس موهستند.

با گذراندن دوره‌های رنگ و مش چه کارهایی میتوانیم انجام دهیم؟

شما با گذراندن و اموختن این دوره رنگ کار مو بر تمام مواردی که پیش از این گفته شد تسلط کامل خواهید داشت، البته به شرط تمرین کردن و کسب مهارت به مرور. امروزه در سالنهای زیبایی کارهایی مثل مش و رنگ را ارایشگرها به شکل کاملا تجربی انجام میدهند که در مواردی آسیب جدی به موهای مشتری وارد میکنند، شما با گذراندن این دوره‌ها وکسب شناخت و تسلط کامل درمورد مواد و وسایل میتوانید اطمینان حاصل داشته باشید که میتوانید بصورت کاملا حرفه ای مشغول به کار شوید. به روزکردن اطلاعات و پیگیر بودن مد در این رشته به شما کمک میکند کاری با کیفیت بالاتر و حرفه ای تر برای مشتری ارائه کنید.

سخن آخر:

چنانچه شما میخواهید برای کسب درامد بالا از طریق رشته های آرایشگاهی در سالن های زیبایی این رشته را فرا بگیرید، به شما توصیه میکنیم در این دوره های هنری با ما همراه باشید و در صورت داشتن تمرین و کسب تجربه توانایی‌های خود را بالا برده و از طریق این کاردرامد چشم گیری به دست آورید. اگر سوال یا ابهامی در ذهنتان داشتید لطفا با ما تماس بگیرید، همکاران ما پاسخگو سوالات شما خواهند بود. از توجه شما ممنونیم.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های رنگ کار مو در تهران:
  • سالن زیبایی یادگاری
  • سالن زیبایی نوروزی
  • سالن زیبایی میرفتحی
  • سالن زیبایی نادری
  • سالن زیبایی دهفان پور
  • سالن زیبایی آوینا
  • سالن زیبایی بهاجی
  • سالن زیبایی گل رخ
  • سالن زیبایی مدیس
  • سالن زیبایی اعتماد
  • سالن زیبایی یاس
  • سالن زیبایی سما
  • سالن زیبایی بتیس
  • سالن زیبایی لونا
  • سالن زیبایی حق شناس

آلاله
0919500 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دریمی
0912870 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حدیث
0912723 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهرنیا
0214497 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هلن
0915613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پردیس
0910734 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا موها را باید قبل از رنگ با نرم کننده شست؟

خیر نیازی نیست.

چرا قبل از رنگ کردن کلی موها، رنگ را روی مو تست می‌کنند؟

مقداری از رنگ را روی موهای اطراف گردن و کناره‌های گوش قرار داده در صورتی که پوست متورم شد و خارش داشت یعنی به آن رنگ حساسیت داشته پس از رنگ کردن کل مو باید منصرف شد.

آیا موهای زبر و ضخیم رنگ می‌شود؟

بله. باید موها را قبل از رنگ کردن نرم کنید.

شستشوی موها با آب داغ بعد از رنگ کردن مناسب است؟

خیر. موها را با آب سرد یا آب ولرم بشویید.

جهت رنگ کردن مو از کجای سر شروع کنیم؟

باید رنگ را از فاصله‌ی 5/2 سانت از ریشه رنگ کرد. و قبل از آن قسمت‌های انتهایی و طولی مو را رنگ کنید سپس ریشه ها را رنگ کنید.

هزینه رنگ کردن مو چقدر است؟

با توجه به حجم موها و نوع رنگ، درخواست دکلره و هایلایت هزینه‌ها متغییر است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ کار مو در تهران، رنگ کار حرفه ای مو در تهران، رنگ کار مو خوب تهران، سالن، مرکز تخصصی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، طبیعی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!