بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه
  • بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه
  • بهترین مزون های لباس عروس در زعفرانیه

بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه
مزون لباس عروس
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • زعفرانیه، زعفرانیه

  • تماس



مزون هایپر بیوتی زعفرانیه

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در زعفرانیه

سالن زیبایی هایپر بیوتی در زعفرانیه با مدیرت خانم *** ارائه کننده ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه

بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه

بهترین مزون های لباس عروس

بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه– مسئلهی زیبایی ظاهر و اندام در هر زمان و مکانی برای همگی بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ نقش این زیبایی در مراسمها و جشنها کاملاً مشخص می‌شود؛ و همه دوست دارند؛ به بهترین شکل حضور پیدا کنند. بعضی از این جشنها، برای خانمها از اهمیت خاصی برخوردار هستند؛ مثل جشن نامزدی و جشن عروسی.

بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه

در اینجا به بررسی و معرفی بزرگترین مزون لباس عروس در زعفرانیه می پردازیم.

جایگاه لباس:

خانمها دوخت لباس جشن نامزدی و عروسی را در زمانهای قدیم به خیاط محله میسپردند. این نوع خیاطی به دلیل مدل و کیفیت پارچهای که وجود داشت خیلی راحتتر از خیاطی این لباسها، در امروزه است؛ چراکه تنوع مدل و تنوع کیفیت پارچه امروزه بسیار زیاد است؛ و دوخت بعضی از مدلها نیازمند افراد ماهر و باتجربه است.

به دلیل تنوع زیادی که در تولید لباس عروس به وجود آمده است؛ بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند؛ که به‌جای اینکه لباس عروس بخرند؛ لباس عروس دلخواه خود را اجاره کنند.

اجاره لباس عروس مزیت‌های دارد؛ یکی اینکه در هزینه‌ها خیلی صرفه‌جویی می‌شود؛ و دومین مورد این است؛ که می‌توانید مدل دلخواه خود را از میان تعداد زیادی مدل انتخاب کنید؛ و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

انتخاب لباس عروس هم برای اجاره و هم برای خرید نیازمند صرف زمان است؛ که باید در مدت‌زمان مشخص بتوانید لباس موردنظر خود را که متناسب بااندامتان هست؛ انتخاب کنید.

با توجه به اینکه مدل لباس‌های عروس، امروزه بسیار زیاد هست؛ و برای اینکه شما در انتخاب لباس عروس دچار سردرگمی نشوید؛ در مقاله زیر شمارا راهنمایی خواهیم کرد؛ که چه مدلی را برای لباس عروسی خود انتخاب کنید.

مزون لباس عروس:

افرادی هستند که تعدادی لباس که ازنظر مدل، رنگ و کیفیت متفاوت هستند را جهت اجاره و خرید، در یک محل مشخص قرار میدهند که به این مکان مزون لباس گفته می‌شود.

خانمها در انتخاب لباس عروس حساسیت خیلی زیادی نشان می‌دهند چراکه این لباس شکوه و جلوه خاصی به آن‌ها در شب عروسی می‌دهد و این شب برای آن‌ها می‌تواند یک‌شب خاطره‌انگیز و رؤیایی شود.

یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها انتخاب مدل لباس عروس است به همین دلیل ماهها قبل از شروع عروسی به دنبال لباس می‌گردند با مراجعه به مزون لباس می‌توانید لباس موردنظر خود را بیابید و آن را اجاره یا بخرید.

خانم‌ها باید توجه داشته باشند که برای خرید یا اجاره لباس عروس، یک سری نکات رو باید رعایت کنند که شامل مدل لباس عروس، توجه به اندام خود، توجه به اعتقادات مذهبی و فرهنگی خود و میزان هزینهای که برای این منظور در نظر گرفته‌اند.

نکات اساسی و مهم جهت انتخاب لباس عروس:

هرگز
1) مطابق سلیقهی دیگران به دنبال لباس عروس نروید.
2) بدون خوردن صبحانه به دنبال لباس عروس نروید.
3) با افراد زیاد به دنبال لباس عروس نروید.
4) با افرادی که در کنارشان معذب هستید؛ به دنبال لباس عروس نروید.
5) همراه آقایان به دنبال لباس عروس نروید.
6) بدون پوشیدن کفش دلخواه به دنبال لباس عروس نروید.
7) بدون پوشیدن لباس‌زیر مناسب به دنبال لباس عروس نروید.
8) نسبت به سایز بدنی که دوست دارید داشته باشید؛ لباس عروس را انتخاب نکنید.
9) بدون پرو کردن لباس، لباس عروس را انتخاب نکنید.
10) تنها یک لباس را پرو نکنید؛
11) بدون انتخاب وسایل موردنیاز و همراه لباس عروس از مزون لباس خارج نشوید.
12) بدون توجه به فصلی که جشن در آن برگزار می‌شود؛ لباس عروس را انتخاب نکنید.
13) بدون توجه به فرم اندام خود، لباس عروس را انتخاب نکنید.

1-

هرگز مطابق سلیقهی دیگران به دنبال لباس عروس نروید؛ شما باید بدانید؛ که شب عروسی خاصترین روز شماست. پس بدون خجالت کشیدن و معذب شدن، از سلیقهی خود صحبت کنید؛ و مطابق خواستهی خود لباس عروسی‌تان را انتخاب کنید.

2-

هرگز بدون خوردن صبحانه به دنبال لباس عروس نروید؛ هنگامی‌که برای پرو لباس میروید حتماً غذاخورده باشید؛ چون به شما کمک می‌کند تا لباس را بر اساس سایز واقعی بدنتان انتخاب کنید.

3-

هرگز با افراد زیاد به دنبال لباس عروس نروید؛ وقتی برای پرو لباس می‌روید؛ همراهان زیادی با خودتان نبرید؛ چون هر شخصی یک ایده و تفکر دارد؛ و شما در هنگام انتخاب دچار سردرگمی می‌شوید؛ و نتیجهی مطلوبی از این پرو لباس دریافت نخواهید کرد.

4-

هرگز با افرادی که در کنارشان معذب هستید؛ به دنبال لباس عروس نروید؛ همیشه با چند نفر از افرادی که با شما راحت هستند؛ و به اخلاق و روحیات شما آشنایی دارند؛ و شما کاملاً به آنها اعتماد دارید؛ برای پرو لباس بروید تا هنگام نظر گرفتن از آن‌ها دچار تردید نشوید.

5-

هرگز همراه آقایان به دنبال لباس عروس نروید؛ انتخاب لباس عروس کاری بسیار زمانبر است؛ که باید با صبر و حوصله این کار را انجام داد؛ اگر همسر، پدر و برادر شما جزء آن دسته افرادی هستند؛ که خیلی عجول هستند؛ و صبر و طاقت کمی دارند؛ آن‌ها را با خود نبرید؛ چراکه نتیجهی مطلوبی جهت انتخاب لباس عروس نخواهید گرفت.

6-

هرگز بدون پوشیدن کفش دلخواه به دنبال لباس عروس نروید؛ شما باید کفش دلخواه خود را زودتر از لباس عروس تهیه کنید؛ چراکه در روز پرو لباس عروس باید از آن استفاده کنید؛ تا بلندی لباستان مشخص گردد.

7-

هرگز بدون پوشیدن لباس‌زیر مناسب به دنبال لباس عروس نروید؛ شما باید لباسهای زیر را قبل از لباس عروس تهیه کنید؛ چراکه در روز پرو لباس عروس، باید ایرادات لباس کاملاً مشخص شود؛ و شما بتوانید آن‌ها را برطرف سازید.

8-

هرگز نسبت به سایز بدنی که دوست دارید داشته باشید؛ لباس عروس انتخاب نکنید؛ خیلی از خانمها علاقه دارند که در شب عروسی لاغر و خوش‌فرم باشند؛ و لباس عروسی را بر همین اساس تهیه می‌کنند؛ این کار، آنها را در شب عروسی دچار مشکل می‌کند؛ چراکه ممکن است در این مدت به سایز دلخواه خود نرسیده باشند؛ و فرصتی برای انتخاب مجدد لباس موردنظر خود نداشته باشند.

9-

هرگز بدون پرو کردن لباس، لباس عروس را انتخاب نکنید؛ انتخاب لباس عروس از ژورنالها و مجلهها بدون پرو کار بسیار بچگانهای است؛ و برای شما یک خاطره تلخ ایجاد می‌کند.

10-

هرگز تنها یک لباس را پرو نکنید؛ هنگامی‌که به مزون لباس مراجعه می‌کنید؛ نباید فقط یک لباس یا یک مدل را پرو کنید؛ انواع مختلفی از مدلها و طرح‌ها را پرو کنید؛ تا بتوانید بهترین مورد را انتخاب نمایید.

11-

هرگز بدون انتخاب وسایل موردنیاز و همراه لباس عروس از مزون لباس خارج نشوید؛ فراموش نکنید؛ که در هنگام پرو لباس عروس حتماً وسایلی که احتیاج دارید؛ را عنوان نمایید؛ مثل تور، دستکش، کت، شنل، تاج و … موکول کردن این کار به‌روزهای آخر، مشکلاتی را برای شما به وجود میآورد.

12-

هرگز بدون توجه به فصلی که جشن در آن برگزار می‌شود لباس عروس را انتخاب نکنید؛ شما باید متناسب با فصلی که جشن در آن برگزار می‌شود، لباس عروس را انتخاب کنید؛ چراکه لباسی که در فصل تابستان می‌توان پوشید؛ در فصل زمستان نمی‌توان پوشید.

13-

هرگز بدون توجه به فرم اندام خود، لباس عروس را انتخاب نکنید؛ شما نباید غافل از اندام واقعی خودتان شوید؛ و باید بر اساس اندامی که دارید؛ لباس عروس را انتخاب کنید؛ چراکه بعضی از لباسها متناسب با یک اندام مشخص نیست.

نکات مهم و اساسی در مورد اندامهای متفاوت خانمها:

باکمی مشاهده می‌توان دریافت؛ که هر شخصی یک اندام منحصربه‌فرد دارد؛ که اگر با توجه به اندام خود لباس انتخاب کند؛ می‌تواند به بهترین شکل در میان همه حضور بیابد؛ چراکه به‌راحتی می‌تواند عیوب ظاهر خود را پنهان کند؛ و جلوههای ظاهری بدن را بهتر نمایان کند.

اندام خانمها از بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه:

افرادی که دارای
1. اندام پر هستند.
2. قدبلندی هستند.
3. قدکوتاهی هستند.
4. سینههای بزرگ هستند.
5. سینههای کوچک هستند.
6. پاهای بلند و کشیده هستند.
7. اندام گلابی‌شکل هستند.
8. اندام ساعت شنی هستند.

لباسهای پیشنهادی از بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه، متناسب بااندام شما:

1-

به افرادی که دارای اندام پر هستند؛ لباسهایی را پیشنهاد می‌دهیم؛ که دارای یقه‌هفت و یا یقه قلبی هستند؛ لباس دکلته نیز مناسب این افراد است. اگر این افراد سینههای کوچکی داشته باشند؛ بهتر است؛ که دور یقه و گردن آنها را تزیین‌شده باشد؛ و همچنین پیراهنهایی که بالاتنهی کوتاه دارند؛ باید طرح روی سینه به‌گونه‌ای باشد؛ که آن‌ها را از همدیگر جدا کرده باشد؛ یعنی یک درز بین دو سینه و زیرخط سینه باشد؛ تا نمایش جذاب‌تری داشته باشد.

2-

که قدبلند هستند؛ لباسهای ساده برای آنها مناسبتر هستند؛ لباسهایی که آستین ایستاده و بلند دارند؛ و لباسهایی که دارای نقش و خطوط عمودی هستند؛ برای این افراد مناسب نیست. اگر قصد پوشیدن لباس بلند دارید؛ بهتر است که بلندی لباس تا زیر مچ پا باشد؛ تا بلندی اندام شمارا پوشش دهد.

3-

افرادی که قدکوتاه هستند؛ از پوشیدن لباسهایی که دامن بلندی دارد؛ جدا بپرهیزند؛ چراکه کوتاهی قد آنها کاملاً مشخص می‌شود. لباسهایی که دارای طرح هستند؛ باید طرحهایش کوچک و ظریف باشد؛ و تا کمر کشیده شود. این افراد می‌توانند از ماکسیهایی که به شکل فون هستند؛ نیز استفاده کنند.

افراد کوتاه‌قدی که ریزاندام هم هستند؛ لباس شیپوری و لباسهایی که خط کمر آن مشخص می‌شود؛ و لباسهایی که براق و درخشان هستند؛ برای آن‌ها مناسب است.

4-

افرادی که دارای سینههای بزرگی هستند؛ باید کاری کنند؛ که در لباس، سینهها کوچک‌تر دیده شوند؛ بنابراین از لباسهای جلوبسته و لباسهایی که به‌صورت دکلته هستند؛ استفاده نکنید.

5-

افرادی که دارای سینههای کوچکی هستند؛ بهتر است که قسمت بالاتنهی لباس سنگکاری و تزیین شود؛ و تا گردن و یقه نیز تزیینات ادامه داشته باشد؛ همچنین پیراهنهایی که بالاتنه کوتاهی دارند مناسب این افراد است.

6-

افرادی که دارای پاهای بلند و کشیده هستند؛ باید از لباسهایی استفاده کنند؛ که زیبایی پاهایشان را نشان دهد؛ بنابراین لباسهایی که دارای برش فانتزی از زانو به پایین است؛ جلوهی بیشتری برای این افراد خواهد داشت.

7-

افرادی که دارای اندام گلابی‌شکل هستند؛ یعنی بالاتنهی کوچک‌تری نسبت به پایین‌تنه دارند. برای این افراد لباس‌های بلند مناسب است؛ همچنین لباسهایی که قسمت کمر را بیشتر نمایان می‌کند؛ ولی باسن و پایین‌تنه را می‌پوشاند؛ بهترین گزینه است؛ مثل لباسهایی که دامن آن از کمر پف داشته باشد. لباسهایی که یقه‌هفت دارند؛ را می‌توان با یک سینه‌ریز شلوغ تزیین کرد؛ و به بالاتنه جلوهی خاصی داد.

8-

افرادی که دارای اندام ساعت شنی هستند؛ یعنی دارای شانههای پهن و کمر باریکی هستند. لباسهای بلند و دنبالهدار، لباسهایی که طرح دامن آن بسیار شلوغ باشد؛ لباسهایی که دکلته یا یقه‌هفت هستند؛ و لباس‌هایی که مدل ماهی دارند؛ جذابیت خاصی به این افراد می‌دهد.

برای این افراد جهت کوچک نشان دادن شانه‌ها بهتر است؛ که از ترفند خطای دید استفاده شود؛ یعنی از لباسهایی که در قسمت شانه دارای بند و خطوط عمودی هستند؛ استفاده شود.

انواع مدل‌ لباس در بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه:

1- مدل لباس عروس امپراطوری:

افرادی که دوست دارند؛ سینه‌هایشان بزرگ‌تر نشان داده شود؛ از مدل امپراطوری بهره بگیرند. پوشش دهی این مدل به‌گونه‌ای است؛ که حتی افرادی که دارای سینههای بزرگ هستند؛ می‌توانند از آن بهره بگیرند؛ درواقع این مدل محدودیتی ندارد؛ و همه افراد می‌توانند؛ از این مدل استفاده کنند. مشخصات این لباس این است؛ که از جنس سبکی تهیه‌شده است؛ و دامن آن دارای چین زیادی است؛ و به دو صورت آستین‌دار و بدون آستین یافت می‌شود.

2- مدل لباس عروس استوانه‌ای:

این مدل برای افراد کوتاه‌قد مناسب است؛ چراکه قد آن‌ها در این لباس بلندتر نشان داده می‌شود. مشخصات این لباس این است؛ که همانند استوانه از بالا به پایین کشیده می‌شود؛ و بسیار تنگ است؛ و تمامی انحنای بدن نشان می‌دهد؛ و نسبت به لباسهای گلدوزی شده سبک‌تر هستند؛ و مدل ساده‌تری دارند.

3-مدل لباس عروس پری دریایی:

بیشتر مناسب افرادی است؛ که لاغر و بلندقد هستند؛ ولی باید بدانید که این مدل محدودیتی برای سایر افراد ندارد؛ حتی افراد کوتاه‌قد هم می‌توانند از این مدل استفاده کنند؛ چراکه تنوع مختلفی دارد؛ و هرکسی می‌تواند متناسب بااندامش این مدل را انتخاب نماید
مشخصات این لباس این است؛ که خطوط انحنای بدن را از سینه تا زانو را کاملاً مشخص می‌کند؛ و کاملاً به بدن می‌چسبد.

4- مدل لباس عروس پرنسسی:

این مدل مناسب افرادی است؛ که دوست دارند لاغرتر به نظر برسند؛ و همه افراد می‌توانند از این مدل بهره بگیرند.
مشخصات این لباس این است؛ که دارای چینهای زیادی است؛ و این چین‌ها با مواد سنگینی همچون ساتن همراه است؛ و پاها را کاملاً می‌پوشاند؛ این مدل یک مدل ساده و کلاسیک است.

5- مدل لباس عروس تجملی:

این مدل برای افرادی که قدبلند هستند؛ و دارای اندام ظریفی می‌باشند؛ و همچنین افرادی که اندام گلابی‌شکل دارند؛ و افرادی که دارای اندام ساعت شنی هستند؛ مناسب است.

مشخصات این لباس این است؛ که برجستگی پایین‌تنه را می‌پوشاند؛ و خط کمر را به‌خوبی نمایش می‌دهد؛ این مدل بیشتر در مراسم‌های سنتی و بزرگ کاربرد دارد؛ و به دو صورت یک‌تکه و دوتکه یافت می‌شود؛ و استفاده از دستکش زیبایی این لباس را دوچندان می‌کند؛ و جنس این لباس از ساتن و ابریشم است.

تکنیکهای توصیه شده از بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه برای انتخاب لباس عروس:

• تور برای افرادی که چاق هستند؛ مناسب نیست.
• تور کوتاه برای افرادی که درشت‌اندام هستند؛ مناسب نیست.
• مدل پری دریایی بهترین گزینه برای افرادی است؛ که تناسب‌اندامی خوبی دارند.
• مدل ماهی برای افرادی که گلابی‌شکل هستند؛ و پایین‌تنه‌ی درشتی نسبت به بالاتنه دارند؛ مناسب نیست.
• فنرکشی (ژپونی) لباس با اندازهی بزرگ مناسب افراد چاق و درشت‌هیکل نیست.
• پوشیدن گن هنگامی‌که لباس فنرکشی شده است؛ مناسب نیست.
• دامنهای پف‌دار مناسب افرادی است؛ که اندام گلابی‌شکل دارند.
• اگر لباس عروسی که انتخاب کردید؛ پشت آن با سنگ و مهره کارشده و دارای جلوهی ویژه است؛ مدل موهای خود را از نوع بسته انتخاب کنید؛ تا پشت لباس در معرض دید باشد.
• از پوشیدن کفش پاشنه‌بلند و گذاشتن تاج بلند زمانی بپرهیزید که قد شما و همسرتان یکسان باشد.
• لباس عروس افراد چاق باید از جنس پارچههای نرم و براق باشد؛ و نباید از دراپهها در لباس عروس استفاده کنند.
• لباس افراد لاغر باید از جنس پارچههای سفت و محکم باشد؛ و درخشندگی داشته باشد.
• لباس افراد خیلی بلند می‌تواند؛ ماکسی و بدون پف، پرنسسی و لباسهای فنردار باشد.
• لباس افراد ریزنقش می‌تواند؛ ماکسی بلند باشد؛ و نباید از لباسهای حجیم و پف‌دار استفاده کنند.
• ایجاد خطای دید فقط برای کسانی استفاده کنید؛ که شانههای درشت دارند.
• انتخاب لباسهای بندی را در اولویت قرار بدهید.
• استفاده از حریر در لباس عروس سبب لاغر نشان دادن شما می‌شود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

لباس کوکتل با سایر لباسها چه فرقی دارند؟

بلندی این لباس تا بالای زانو بوده و با کفش پاشنه بلند پوشیده می‌شود.

لباس‌های مجلسی چگونه است؟

در مجالس تولد، عروسی و موقعیت‌های خاص لباس‌های شیک پوشیده میشوند که به آنها لباس مجلسی گفته میشود.

قیمت لباس در مزون لباس عروس شما چقدر است؟

براساس اینکه سایز و مدل لباس انتخابی شما چگونه است هزینه ها متغیر است. تماس بگیرید تا از هزینه ها مطلع شوید.

اهمیت انتخاب کفش مناسب در چیست؟

سعی کنید کفش مناسب همراه خود داشته باشید تا متوجه مناسب بودن قد لباس بشوید.

برای افرادی که شانه‌های پهن و کمر باریک دارند برای انتخاب لباس عروس چه پیشنهادی میدهید؟

لباسی که بندهایی داشته باشد و روی شانه‌هایتان قرار بگیرد می‌تواند گزینه مناسبی باشد .

مدل لباس عروس امپراتوری چه مشخصاتی دارد؟

این نوع لباس می‌تواند آستین‌دار و بدون آستین باشد، همچنین چین‌های زیادی در دامن دارد و به خاطر خط‌ هایی که روی قسمت سینه دارد که تا پایین امتداد دارد به آن مدل امپراتوری می‌گویند، این لباس به کسانی که می‌خواهند سینه‌های برجسته‌تری داشته باشند توصیه می‌شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در زعفرانیه، مزون های معروف لباس عروس زعفرانیه ، مزون لباس عروس زعفرانیه، مزون های لباس عروس زعفرانیه، فوق تخصصی، با قیمت مناسب، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، مزون، لباس عروس، جدید، 2020

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!