بهترین کوتاهی مو در جنت آباد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در جنت آباد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در جنت آباد
  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو جنت آباد

بهترین کوتاهی مو در جنت آباد
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • جنت آباد

  • تماس



سالن کوتاهی مو در جنت آباد در آرایشگاه هایپر بیوتی جنت آباد

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در جنت آباد

مرکز تخصصی کوتاهی مو در جنت آباد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در جنت آباد | آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو جنت آباد

بهترین کوتاهی مو در جنت آباد

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو جنت آباد

بهترین کوتاهی مو در جنت آباد -هنگامی که خانم‌ها به آرایشگاه می روند یکی از سؤال های اساسی که گاهی ذهن آن‌ها را به خود مشغول می‌کند این است که آیا موهای خود را بلند نگه دارند یا آن را کوتاه کنند؟ معمولا هم این سؤال را از آرایشگرانی که در سالن زیبایی وجود دارند می پرسند؛ آرایشگر ها هم پیشنهاد های خود را ممکن است بر اساس عوامل مختلفی بدهند اما در نهایت شخص تصمیم گیرنده طرف مشتری است. کوتاه کردن مو هم ترفند های مخصوص به خود را دارد و یک آرایشگر حرفه ای که آن‌ها را بداند، چیزی از یک هنرمند کم ندارد.

برای پاسخ به این سؤال شما که آیا موهایم را کوتاه کنم یا خیر، عواملی و نکاتی وجود دارد که شما باید به آن‌ها توجه کنید. ابتدا شما باید صورت و نوع بدن خودتان را در نظر بگیرید، شما باید شکل صورت خود را بشناسید زیرا اولین و مهم‌ترین چیزی که باید برای کوتاه کردن موهایتان به آن توجه و فکر کنید این موضوع است؛ اما چرا؟ برخی از مدل موها فقط در عکس‌ها، فیلم‌ها و یا در شکل‌های خاصی از صورت خوب به نظر می‌رسند. انتخاب مدل موی مناسب نه‌تنها صورت شمارا از چشم‌ها پنهان نمی‌کند، بلکه زیبایی طبیعی و جذابیتی خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید تا با نوع شکل صورت خود آشنا شوید و آن را بشناسید.

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو جنت آباد

بهترین کوتاهی مو در جنت آباد

در اینجا به بررسی و معرفی آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو جنت آباد می پردازیم.

مدل موی کوتاه منطبق با شکل و فرم صورت:

چگونگی اجرای مدل موی متناسب با صورت، به مهارت، هنر دست ونیز میزان خلاقیت آرایشگر بستگی دارد. تشخیص اینکه فرم صورت از کدام نوع است، ازجمله کارهای مربوط به آرایشگر شماست. در اینجا به انواع مدل‌های صورت می‌پردازیم.

صورت بیضی‌شکل:

اگر شخصی که می‌خواهید موهای او را کوتاه کنید، حالت چهره‌اش بیضی باشد، شما مشکل و دردسر زیادی برای انتخاب مدل مو ندارید و هر حالت و مدل مویی برازنده صورت بیضی‌شکل خواهد بود.

شما هر سبک و مدل مویی را می‌توانید انتخاب کنید که تقریباً همه مدل‌ها متناسب چهره‌تان می‌باشد، پس شما می‌توانید هر مدل مویی بزنید. می‌توانید یک مدل بلند تا استخوان ترقوه‌تان را امتحان کنید و پس‌ازآن موهای جلوی صورت خود را به حالت چتری کوتاه کرده تا صورتتان کوتاه‌تر به نظر برسد.

همچنین شما می‌توانید اگر موی بلند فرفری تا کمرتان دارید یک کوتاهی زاویه‌دار انجام دهید که مکمل چانه شما باشد. این نوع از چهره‌ها می‌تواند هر مدل مویی را انتخاب کنند. چتری‌هایی که به‌صورت صاف یا موج‌دار هستند هم باعث جذابیت هرچه بیشتر چهره شما خواهند شد.

صورت گرد و دایره‌ای:

در مورد صورت‌های گرد و دایره‌ای، ترجیح بر این است مدل‌هایی از کوتاهی انجام شود که کمی از گردی صورت شخص بکاهد. برای این منظور مثلاً می‌توان موهای بالایی سر را به میزان کمتری کوتاه نمود تا ارتفاع و اندازه‌ی بیشتری داشته باشد و هم‌چنین موهای زیرخط گونه‌ها را طوری کات نمایید که به باریک‌تر شده صورت کمک کند. می‌توانید حین کار با نگاه کردن به چهره‌ی مشتری خود میزان و کیفیت کار خود را بررسی کنید.

برای تعادل سازی صورت‌های گرد، هم از مدل موی کوتاه می‌توان استفاده کرد و هم از مدل‌های بلندتر؛ اما در مورد مدل‌های بلندتر به‌منظور کم کردن گردی صورت، بهتر است برش‌های لایه‌لایه داشته باشید. همین‌طور موج‌دار کردن موها هم رضایت‌بخش خواهد بود. از سبک‌های جدید و مناسب برای صورت‌های گرد هم می‌توان به مدل‌هایی که در آن لایه‌های مو در جلوی صورت بلندتر از لایه‌های مو در پشت سر است اشاره کرد که بسیار زیبا و جذاب برای این دسته از افراد خواهد بود.

باید گفت باوجود انواع مدل‌های کوتاهی مو که برای انواع مدل‌های صورت وجود دارند، دیگر جای هیچ تردیدی برای علاقه‌مندان به تغییر تحول در مدل ظاهر مو باقی نخواهد ماند. با مراجعه به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌توانید ازنظر انجام تمامی خدمات آرایشی ازجمله کوتاهی مو، آسوده‌خاطر باشید.

حالت صورت قلب مانند:

برخی افراد دارای صورت قلبی هستند؛ یعنی اینکه قسمت‌های بالایی صورت عرض بیشتری نسبت به قسمت پایین صورتشان دارد. برای افرادی که دارای این‌گونه مدل صورت هستند پیشنهاد می‌شود مدل مویی را انتخاب کنند که موها در قسمت پایین چهره‌شان بیشتر نمایان باشد و در قسمت‌های بالایی صورت و پیشانی شاهد موهای کمتری باشیم.

برای افرادی که صورت آن‌ها قلبی شکل است می‌توانیم بگوییم می‌توانند موهای خود را تا بلندی چانه‌شان و یا کوتاه‌تر از چانه‌شان کوتاه کنند. در این مدل صورت بهتر است از مدل مویی استفاده شود که تا کنار فک است، اگر هم می‌خواهید موهایتان پرتر به نظر برسد باید موهای کنار گونه‌هایتان پرتر باشد و موهای روی سر خود را کم‌پشت‌تر کنید تا پیشانی شما کوتاه‌تر به نظر برسد.

صورت مربعی شکل:

برای این شکل از صورت، یکی از مدل‌های قابل‌قبول، مدل‌های چتری است. حالت چتری به‌اندازه‌ی کافی می‌تواند چشم بیننده را از حالت مربع مانند صورت، دور کند. هم‌چنین اگر مدل موی انتخابی خیلی هم صاف و یکنواخت نباشد مدل بهتر از آب درخواهد آمد. اگر مدل‌های موی کوتاه یا متوسط راکمی باحالت موج‌دار و فر مانند، همراه کنیم راه‌حل مناسبی خواهد بود برای اینکه به گردی صورت شخص بیفزاییم. در مورد مدل موی بلند هم اگر چتری بگزارید قطعاً بسیار جذاب می‌شود و تا حد زیادی حالت مربعی صورت از چشم بیننده مخفی خواهد ماند. مدل‌های یکدست و یکنواخت هم به سبب اینکه فک زاویه‌دار و صورت مربع مانند را چندان پوشش نمی‌دهند، خیلی پیشنهاد نمی‌گردد.

صورت مستطیل:

برای این‌گونه افراد که صورت مستطیل شکل دارند مدل مویی که تمامی موهای شخص به یک سمت حالت داده شود بسیار انتخاب مناسبی است زیرا باعث می‌شود تا درازای پیشانی شخص در دید نباشد.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو مزیت‌هایی دارد که هریک می‌تواند ما را به انجام آن تشویق و ترغیب نماید. در اینجا تعدادی از مزایای کوتاهی مو را برمی‌شماریم.

جذابیت و تنوع:

بسیاری از افراد با موهای کوتاه، خاص‌تر و جذاب‌تر به چشم می‌آیند. هم‌چنین قبلاً هم اشاره شد باوجوداینکه موهای بلند دلخواه بسیاری از ماست، اما بعد از گذشت مدت‌زمان زیادی ممکن از مدل موهای بلند خود خسته شویم و تمایل داشته باشیم تنوعی در ظاهر خود ایجاد کنیم. دراینصورت کوتاهی مو و انتخاب یک مدل متناسب با چهره‌ی ما راهکار مناسبی برای تنوع و زیبایی تازه و نو خواهد بود.

نگهداری راحت:

برخی خانم‌ها کارمند هستند و یا اینکه بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه فعالیت می‌کنند، به همین جهت فرصت کافی برای رسیدگی به موهای خود را ندارند و ترجیح می‌دهند موهای کوتاه و سبکی داشته باشند.

دوش گرفتن سریع:

یکی از مسائل و دغدغه‌هایی که خانم‌ها هنگام حمام رفتن و یا دوش گرفتن دارند مدت زمانی است که صرف شست و شوی موهای خود می‌کنند. با داشتن موهای کوتاه مدت زمان شست و شو بسیار کاهش پیدا می‌کند.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده‌ها:

مشخص است که برای شست و شوی موهای کوتاه از مقدار شامپو و نرم‌کننده‌ی کمتری استفاده می‌شود. همین‌طور میزان مصرف ماسک‌ها، لوسیون ها و سرم های مو به‌مراتب کاهش میابد. این خود یک صرفه‌جویی اقتصادی خواهد بود. ضمناً افرادی که موهای کوتاه‌تری دارند نسبت به افراد با موهای بلند تراز حوصله‌ی بیشتری برای رسیدگی به موهای خود برخوردارند.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

برای صاف شدن و یا حالت گرفتن موها از دستگاه‌هایی مانند سشوار، اتوی مو و یا دستگاه‌های حرارتی استفاده می‌شود که همین موضوع منجر به شکنندگی، موخوره و آسیب به نوک موها می‌شود. کوتاهی مو هر سه ماه یک‌بار باعث از بین رفتن سلول‌های مرده مو می‌شود و جلوه زیباتری به موهای شما می‌بخشد.

کمک به رشد موها:

با کوتاهی مو، سلول‌های مرده و ناکارآمد آن را حذف می‌کنیم. هرچه کوتاهی موهایمان را در فواصل کوتاه‌تر و منظم‌تری انجام دهیم به رشد بهتر موهایمان کمک شایانی خواهیم کرد. درواقع کوتاهی و اصلاح جان تازه‌ای به موها و سرمان می‌بخشد. علت اینکه مردان هرچند وقت یک‌بار اقدام به اصلاح سر خود می‌کنند همین است که کوتاهی مو رشد مو را سرعت می‌بخشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن و آرایشگاه کوتاهی مو جنت آباد:
  • سالن زیبایی شقایق
  • سالن زیبایی سهیلا
  • سالن زیبایی لیدی
  • سالن زیبایی نیل لند
  • سالن زیبایی نسترن
  • سالن زیبایی آرنیل
  • سالن زیبایی آسیلا
  • سالن زیبایی مهر
  • سالن زیبایی چهرآذین
  • سالن زیبایی هستی
  • سالن زیبایی رخ
  • سالن زیبایی نازنین
  • سالن زیبایی نوری
  • سالن زیبایی نگین آرا
  • سالن زیبایی رویا

مهرسانا
0935502 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرنیل
0912200 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ژینوس
0214462 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نازنین
0902253 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیل لند
0912869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
امینی
0938627 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا آموزشگاه‌ها برای انواع موها و مدل‌های مختلف متخصص هستند؟

بله، بسیاری از آموزشگاه‌ها متخصصانی دارند که در زمینه‌های مختلف موها ماهر هستند.

آیا جهت ورود به بازار کار مهارت های لازم را آموزش می بینم؟

براساس سیاست های اموزشی مهارت های لازم به هنرجو جهت ورود به بازار کار داده می شود.

هزینه کوتاهی مو چقدر است؟

برحسب بلندی و کوتاهی موهای شما و بر حسب مدل اتخابی هزینه کوتاهی موها متغییر است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین کوتاهی مو در جنت آباد، آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو جنت آباد، بهترین آرایشگاه کوتاهی مو جنت آبادی، آرایشگاه زنانه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، جنت آبادی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!