بهترین آتلیه کودک در تهرانسر
  • بهترین آتلیه کودک در تهرانسر
  • بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در تهرانسر

بهترین آتلیه کودک در تهرانسر
بهترین آتلیه عکس کودک
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانسر

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در تهرانسر در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در تهرانسر

بهترین آتلیه کودک در تهرانسر با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در تهرانسر | آتلیه تخصصی عکس کودک در تهرانسر

بهترین آتلیه کودک در تهرانسر

آتلیه تخصصی عکس کودک در تهرانسر

بهترین آتلیه کودک تهرانسر -اگر شما قصد آن را دارید که عکس هایی حرفه ای از فرزند دلبندتان در شیرین ترین لحظات زندگی اش که همان کودکی است ثبت کنید، قطعا باید آتلیه ای با سابقه ای درخشان و عکاسی ماهر را انتخاب کنید. در این موضوع نباید غفلت کنید و معیارهای مهم را نادیده بگیرید چرا که عکس ها همیشه میمانند و یادآور خاطرات خوب و شیرین ما هستند. پیش نهاد ما به شما این است که قبل ازانجام این کار تحقیق لازم را انجام داده و از سابقه ی آتلیه و مهارت و تجربه ی عکاس در این زمینه مطمعن شوید.

آتلیه تخصصی عکس کودک در تهرانسر

بهترین آتلیه کودک در تهرانسر

در اینجا به بررسی و معرفی آتلیه تخصصی عکس کودک در تهرانسر می پردازیم.

نکات لازم و مهم:

هدف ما از نوشتن این متن آن است که شمارا با نکات لازم و مهم در این زمینه آشنا کنیم تا شما بتوانید بهتر تصمیم بگیرید و از نتیجه‌ی انتخابتان نهایت رضایت وخوشنودی را داشته باشید.

1. نظافت و تمییزی

رعایت نظافت وپاکیزگی برای تمامی افراد ضروری بوده و در صورت عدم رعایت میتواند سلامت فردی را به خطر بیندازد. باید توجه داشته باشید که بچه ها بسیار ظریف اند و سیستم دفاعی بدنی ضعیف تری نسبت به افراد بالغ دارند. این امر باعث می شود که آن هاراحت تر در معرض خطرات و بیماری ها قرار بگیرند؛ بنابراین در قدم اول برای پیدا کردن آتلیه باید دنبال مکانی تمییز باشیم تا سلامت فرزندمان ذره ای لطمه نبیند و از خطرات احتمالی پیش گیری شود. پی بردن به تمییزی یک آتلیه یا افراد پرسنل درون آن چندان فرایند سختی نیست. برای فهمیدن این موضوع میتوانیم به کف مغازه دقت کنیم یا لباس ها و تمییزی کارکنان را مورد بررسی قرار دهیم یا اینکه ببینیم دوربین ها و وسایل موجود در مغازه تمییز هستند یا پر از خاک و گرد و غبار!

2. فردی که عکاسی کودک را برعهده دارد

یکی از بخش های فوق العاده مهم واصلی در این قسمت خود فرد عکاس است. بچه ها موجوداتی حساس با روحیه ای لطیف هستند بنابراین افرادی که با آن ها سرو کار دارند باید نحوه ی برخورد با این موجودات زیبا و ظریف را بلد باشند و به نرمی و ملایمت با آن ها رفتار کنند. حال اگر یک عکاس به این نکات به ظاهر ساده وکوچک اهمیت ندهد و آن هارا رعایت نکند، میزان چشمگیری میتواند در این روند خلل ایجاد کرده و این پروژه را عقب بیندازد. در صورتی که اگر همین فرد وقت و صبر و حوصله ی کافی را خرج کند میتواند بهترین نتیجه را بگیرد.

3. نمونه کار (عکس های قبلی)

یکی از بهترین کارهایی که میتوانید قبل از انتخاب آتلیه وعکاس انجام دهید این است که نمونه کار ها و عکس هایی که قبلا توسط آن ها گرفته شده است را ببینید. شاید برایتان سئوال ایجاد شود که از کجا میتوانید نمونه کار های یک آتلیه را ببینید؟ اکثر آتلیه ها عکس ها وپروژه های خود را در اینترنت قرار میدهند و شما میتوانید تنها با سرچ نام آن آتلیه به نمونه کارهایشان دسترسی پیدا کنید. هنگام دیدن عکس های گرفته شده میتوانید به کیفیت عکس ها، تعداد آن ها، تنوع ژست ها، نورپردازی و… را بررسی کنید و بعد تصمیم بگیرید.

4. روتوش

کار کردن زیاد بر روی هرچیزی به ویژه عکس ها باعث مصنوعی و غیر طبیعی شدن آن میشود. یک عکاس خوب و حرفه ای فردی است که به نحوی عکس هارا ثبت کند که نیازی به ادیت و روتوش بیش از حد بر روی آن ها نباشد. بچه ها در پاک ترین و زیباترین دوران زندگی خود هستند و معصومیت چهره ی آن ها زیبایی خاصی را برایشان به ارمغان می آورد در نتیجه نیازی به آرایش یا روتوش چندانی در عکس ها نیست. برعکس طبیعی بودن چهره ی کودک میتواند عکس هارا تا حد زیادی زیباتر نشان دهد. در عکاسی کودک پیشنهاد میشود تا حد امکان از روتوش بیش از اندازه، نور زیاد بر روی عکس ها، روی هوا بودن کودک و کادر ناقص امتنا شود چراکه اصلا جلوه ی خوب و مناسبی ندارد.

5. چاپ و رنگ

یکی از ویژگی های یک عکس با کیفیت و خوب، کاغذی است که برای آن استفاده می شود. از بهترین کاغذ هایی که میتوان برای این کار از آن بهره برد، میتوان به کاغذ های سیلک اشاره کرد. از مهم ترین ویژگی هایی که این کاغذ ها به عنوان بهترین کاغذ برای عکس انتخاب شده اند میتوان به باقی نماندن اثر انگشت بر روی آن ها وعمر بالای 100 سال آن ها نیز اشاره کرد. یک آتلیه ی کار بلد و خوب آتلیه ای است که دارای متخصص رنگ شناسی بوده و از کاغذ های مرغوب سیلک برای عکس های خود استفاده میکند و در حالت کلی برای عکس های خود هزینه کرده و وقت میگذارد.

6. پرسنل وکادر اداری عکاسی

یکی از اصول و نکات بسیار مهم در پروژه ی عکاسی و فیلم برداری تیم مسئول آن است. از آنجا که شما باید تقریبا تایم زیادی را در آن محل باشید باید با افراد صبور و خوش اخلاق و ماهری برخورد داشته باشید تا این فرایند ثبت عکس برای شما کسل کننده و خسته کننده تلقی نشود. بودن در کنار تیمی که با اخلاق خوب و صبر و حوصله کافی هستند میتواند به هرچه بهتر شدن عکس های شما کمک کند و این لحظات به یاد ماندنی را برای شما شیرین تر کند.

7. محیط آتلیه ی مورد نظر

درعکاسی شما و فرزندتان باید در راحت ترین و آرام ترین حالت ممکن باشید تا عکاس بتواند عکس های طبیعی و زیبایی را از شما ثبت کند؛ بنابراین محیط عکاسی باید بسیار آرام و صمیمانه باشد تا به شما احساس راحتی القا شود. چند ویژگی آتلیه ی خوب به شرح زیر است:
دما، دکور، فضای کافی، نور به اندازه و…

8. مکان و لوکیشن آتلیه

یکی از موارد مهم که اکثریت به آن بی توجه هستند و آن را نادیده میگیرند مکان و لوکیشن آتلیه مورد نظر است. نکاتی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:
نزدیکی به اتوبان و خیابان اصلی، داشتن جای پارک مناسب برای مشتریان و مراجعه کنندگان، امکانات رفاهی ساختمان از قبیل آسانسورو…

9. قیمت وهزینه ی دریافتی

هرکه بامش بیش برفش بیشتر، مسلم است که هرچه هزینه ی بیشتری بپردازید عکس های بهتری نسیبتان میشود. اصلامنطقی نیست که شما توقع داشته باشید هزینه ی کمی را بپردازید و در عوض عکس های فوق العاده ای دریافت کنید. یک آتلیه ی خوب، آتلیه ای است که بهترین تجهیزات و وسایل را داراست و قیمت مناسبی (نه چندان گران و نه چندان ارزان) را از شما دریافت میکند؛ اما در نهایت ما به شما توصیه میکنیم برای رسیدن به بهترین نتیجه ی ممکن بحث قیمت را کنار گذاشته ودر این مورد خساست به خرج ندهید و به مقایسه و ارزیابی سایر موارد و فاکتورها بپردازید.

چند اشتباه والدین در انتخاب آتلیه:

اشتباهاتی در انتخاب یک آتلیه ی خوب وجود دارد که برخی از والدین به دلیل ناآگاهی و نداشتن اطلاعات کافی ممکن است مرتکب شوند و نتوانند به برسی معیار های مهم و اصلی از جمله کیفیت عکاسی وسابقه کاری بپردازند. درادامه ی این مقاله تمام سعی ما بر این است که این اشتباهات را برایتان شرح داده و تاحدودی از رخ دادن آن ها جلوگیری کنیم.

مد نظر قرار دادن قیمت و هزینه به عنوان اولویت اصلی درانتخاب آتلیه کودک:

معمولا شاهد آن هستیم که اولین سئوالی که ذهن والدین را به خود مشغول میکند و آنرا مطرح میکنند قیمت و هزینه ی دریافتی توسط آتلیه است. پیش نهاد ما به شما این است در وهله ی اول فاکتورهای اصلی تری، از جمله کیفیت عکس های گرفته شده و سابقه ی کاری آتلیه رامورد بررسی قرار دهید ودر قدم آخر به قیمت و هزینه ها توجه کنید.

در نظر گرفتن یک بعد از عکاسی

عکس های سه در چهار معمولا ساده تر و بی دردسر تر هستند چرا که در آن ها تنها صورت ومیمیک آن حائز اهمیت است؛ اما عکس های آتلیه ای پیچیده تر و تا حدودی فرایند سخت تری را طی میکنند چراکه در آن ها حالت های مختلفی مانند استراحت کردن، خوابیدن، بازی کردن و… ثبت میشود. شما در گرفتن عکس های کودک میتوانید از ایده ها وخلاقیت خاص خودتان بهره ببرید. به عنوان مثال میتوانید در فضا های باز، ساحل، پارک و…این کار را انجام دهید.

پافشاری بر ایده های غیر عادی

یکی از ویژگی مادران این است که فرزند خود را در تمامی زمینه ها بهترین میبینند و دوست دارند این را به بقیه ی افراد نیز نشان دهند. بسیار دیده ایم که برخی از مادران از قبل در اینترنت به جست و جو میپردازند وژست های عکاسی را پیدا کرده و کودک را وادار به اجرا و تمرین آن میکنند و اصلا به این موضوع توجهی نشان نمیدهند که این امر میتواند بچه هارا خسته کند و موجب اذیت آنان شود. بهترین کار این است که شما ژست های مورد نظر را با فرد عکاس وتیمش در میان گذاشته و با مشورت آنان این کار را انجام دهید.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه:

عکس گرفتن از بچه ها صبر و حوصله ی تقریبا زیادی را می طلبد و این باور اشتباه است که میتوان تنها در یک ساعت این کار را انجام داد. پس باید شما از قبل فرزند دلبند خودرا آماده کرده و برای او این روند راتوضیح دهید تا هم آن ها متوجه ی روند پروسه شوند هم خودتان دچار کلافگی وخستگی نشوید.

مداخله در روند عکاسی:

نظردادن و صحبت کردن شما در حین عکاسی از فرزندتان نه تنها باعث بهتر شدن و نتیجه ی بهترنمیشود بلکه میتواند در فرایند این پروسه وقفه و خلل ایجاد کرده و کار را عقب بیندازد. بهتر است صبور باشید تا همه چیز به بهترین نحو ممکن انجام شده و بهترین نتیجه را بگیرید.


برخی سوالات متداول شما:

اگر قصد کنسلی داشتیم امکان برگشت بیعانه وجود دارد؟

این کار علی رغم میل باطنی ما امکان پذیر نیست.

چه وسایلی برای عکاسی کودکان دارید؟

اقلامی نظیر کلاه- دستکش- دوچرخه- ماشین و .... با توجه به شرایط مدل عکاسی در عکاسی وجود دارد.

چرا بیعانه جهت عکاسی گرفته می‌شود؟

چون جهت عکاسی نیاز به برنامه ریزی بوده و جهت قطعی بودن نتیجه کار از شما بیعانه گرفته می‌شود.

آیا عکاسی شما دکوراسیون خوب جهت عکس گرفتن دارد؟

بله. این عکاسی مجهز به دکورهای مناسب و جذاب متناسب با روحیه‌ی کودکان است.

هزینه‌ی عکاسی کودک در آتلیه شما چقدر است؟

با توجه به اینکه هنگام عکاسی به چه جور امکاناتی احتیاج دارند هزینه عکاسی کودک متغیر است.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در تهرانسر، آتلیه تخصصی عکس کودک در تهرانسر، آتلیه عکس کودک در تهرانسر، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه ها، اتلیه ها، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تهرانسری، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!