کلینیک کاشت مژه در تهرانسر

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

کلینیک کاشت مژه در تهرانسر

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • کلینیک کاشت مژه در تهرانسر
  • بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه تهرانسر

کلینیک کاشت مژه در تهرانسر
سالن اکستنشن مژه در تهرانسر
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانسر

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در تهرانسر در آرایشگاه هایپر بیوتی تهرانسر
خدمات تخصصی کاشت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهرانسر

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهرانسر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کاشت و اکستنشن مژه



کلینیک کاشت مژه در تهرانسر | بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهرانسر

کلینیک کاشت مژه در تهرانسر

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهرانسر

کلینیک کاشت مژه در تهرانسر -در بین سبک‌های چشم آرایی یا همان آراستن چشم، کاشت و اکستنشن مژه زیبایی این ناحیه از صورت را دوچندان می‌کند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به تراکم و رشدِ مژه‌هایتان اهمیت می‌دهید و تمایل به تغییر حالت و وضعیت چشمان خود هستید، ما این روش کاربردی یعنی اکستنشن مژه را به شما معرفی می‌کنیم. هدف اصلی ما افزایش معلومات و اطلاعات شما از این روش است، به همین علت در این مقاله توضیحات کوتاه و مفیدی گردآوری کردیم.

بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهرانسر

کلینیک کاشت مژه در تهرانسر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه تهرانسر می پردازیم.

اکستنشن مژه:

غالباً بانوان به دنبال راه‌هایی هستند که زیبایی رخسار آن‌ها بیفزاید و خوشبختانه به این درک رسیده‌اند خوش‌منظر بودن مژه‌ها علاوه بر این‌که دو چشم را تماشایی‌تر می‌کند سبب افزایش ظرافت چهره نیز می‌شود، این امر موجب شده است که اکستنشن که راه‌حلی برای کم‌پشت بودن مژه‌ها نیز است، مورد استقبال قرارگرفته و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. یکی از اسرار زیبایی، صبیح بودن چشم‌ها و از رازهای زیبایی چشم، پرپشت بودن مژه‌ها است؛ پس مسلم است که افراد برای متراکم بودن هرچه بیشتر گیسوان نازک روی پلک از روش‌های مختلفی استفاده کنند. گاهی افراد در اثر عوامل طبیعی و ژنتیکی از داشتن مژه‌هایی که آرزوی هر فردی است، بی‌بهره می‌شوند و اغلب به‌سرعت برای رفع این مشکل اقدام می‌کنند.

اگر در طول زندگی متوجه شدید که صبرتان در امور بسیار زیاد است می‌توانید از سبک‌های درمان خانگی برای تحکیم موی پلک چشم بهره‌جویی کنید، زیرا این روش‌ها به زمان زیادی نیاز دارند؛ اما در برابر نحوه‌های درمان خانگی روشی به نام اکستنشن مژه وجود دارد که نه‌تنها سبب پرپشت شدن، تراکم و حالت دار شدن آن‌ها می‌شود بلکه به مدت‌زمان‌های طولانی هیچ وابستگی‌ای ندارد؛ اما توصیه می‌شود پیش از انجام اکستنشن در رابطه با آن اطلاعات کافی داشته باشید.

اکستنشن مژه چیست؟

در ابتدا خوب است بدانید واقعیت اکستنشن مژه چیست؟ و چگونه کم‌پشت بودن آن‌ها را جبران می‌کند؟ به چسباندن مژه‌های مصنوعی به مژه‌های طبیعی که موجب بیشتر شدن و ترمیم زیبایی، سیر شدن رنگ و قطر و طول گیسوان پلک چشم می‌شوند، اکستنشن مژه می‌گویند.

ترکیبات اولیه اکستنشن ها درواقع از چندین مواد غیرطبیعی همچون: موی سمور، ابریشم و یا حتی گل‌ها از موی انسان تولید و توزیع‌شده است. همه‌ی ما بر این امر آگاه هستیم که ساده‌ترین راه‌ترمیم کم‌پشتی مژه‌ها، استفاده از نوع مصنوعی آن‌ها بوده است، بنابراین متوجه شدیم که این روش، سبک نوینی محسوب نمی‌شود؛ اما همیشه طریقه‌های گوناگون قدیمی و جدید مغایرت‌هایی وجود دارد؛ اما تفاوت شیوه‌ای که ما معرف آن هستیم با شیوه‌ها قدیمی و کهنه در این است که: در اکستنشن مژه‌های مصنوعی نیازی به چسبیده شدن به روی پلک را ندارند و به‌جای آن به روی خود مژه‌های طبیعی قرار می‌گیرند، این مورد باعث می‌شود تشخیص تصنعی بودن مژه‌ها غیرممکن شده و دارای ظاهری گول زننده شوید. خوب است بدانید در اکستنشن خبری از چسب‌های زیان‌آور نیست.

ماندگاری اکستنشن مژه:

مدت‌زمان تداوم این مژه‌های مصنوعی تقریباً به نحوه مراقبت شما بستگی دارد، درواقع عمر و زمان پایداری آن‌ها بین 2 الی 4 هفته می‌باشد اما اگر نیاز به ماندگاری بیشتری دارید باید به‌گونه‌ای خاص و استثنایی از آن‌ها حفاظت کنید، در اینصورت دوام مژه‌ها به 6 هفته تغییر می‌کند.

معایب اکستنشن مژه:

درواقع ما این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که پس از انجام اکستنش هیچ مشکلی برای مژه‌های اصلی و طبیعی‌تان رخ نمی‌دهد. این روش از داشتن پیامدها و عوارض جانبی نیز مبرا است و تنها باید دقت کنید که پس از اکستنشن، مژه‌ها تا 24 ساعت نباید هیچ تماسی با آب داشته باشند.

آیا چسب مورداستفاده مضر نیست؟

شاید این نگرانی برای عده‌ای به وجود بیاید که اگر در حین انجام اکستنشن مقدار و یا قطره‌ای از چسب به داخل چشم تداخل پیدا کند، چه عارضه‌ای برای چشم به وجود خواهد آمد؟ اول این‌که در تمام طول انجام کار چشمان شما کاملاً بسته است و قرار نیست چیزی یا ماده‌ای به داخل چشمان شما نفوذ کند؛ اما بااین‌حال شما موظف هستید از چسب مورداستفاده، اطمینان خاطر پیدا کنید که دارای مواد مضر و زیان‌آور نباشد، به‌عبارتی‌دیگر حاوی مواد شیمیایی که ممکن است به چشم و مژه‌ها آسیب بزند مانند فرمالدئید، نباشد.

حتی اگر به این نوع چسب‌ها که در طول انجام اکستنشن از آن‌ها استفاده می‌شود، آلرژی و یا حساسیتی داشته باشید نیز نباید نگران بروز عفونت باشید، البته به شخص اکستنشن کننده نیز بستگی دارد، فردی را که برای اکستنشن مژه‌هایتان انتخاب می‌کنید، اگر چیره‌دست و ماهر باشد و در کار تبحر به خرج دهد هرگز عفونتی به وجود نمی‌آید. در زمینه این قبیل از کاشت مژه مصنوعی چسب‌های گوناگونی وجود دارد که نحوه انتخاب و برگزیدن آن‌ها بستگی به آلرژی متقاضی اکستنشن دارد.

آیا پس از اکستنشن مژه به آرایش نیاز است؟

حقیقتاً، خیر نیازی نیست و شما نیز باید از انجام دادن این امر نیز خودداری کنید مخصوصاً زدن ریمل. بعد از اکستنشن مژه‌ها به‌اندازه کافی پرپشت و حالت دار شده‌اند و نیازی به انجام آرایش نیست؛ اما بعضی از بانوان ازآنجایی‌که به آرایش کردن و آراستن صورت خود عادت کرده‌اند شاید نتوانند در این مدت ترک عادت کنند. توصیه ما به این افراد این است که در صورت استفاده از لوازم‌آرایش، از نوع روغنی آن‌ها بهره‌گیری نکنید زیرا تأثیر منفی بر روی ماده‌ای که برای چسباندن مژه به کار گرفته‌شده است می‌گذارند. به‌هیچ‌عنوان از فرمژه نیز استفاده نکنید، در صورتی که تمایل دارید که مژه‌هایتان بیش از اکستنشن حالت دار و فر باشند و یا می‌خواهید مژه‌های کاشته شده را بردارید باید به سراغ متخصصی بروید که در ابتدا برای انجام به سراغ او رفته بودید.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی:

بازشناخت مژه‌های مصنوعی به سهولت و آسانی صورت می‌گیرد، اما ازآنجایی‌که اکستنشن سریع خود را با مژه‌های اصلی فرد تطبیق می‌دهند، تشخیص دادن دشوار می‌شود. گذاشتن مژه‌های مصنوعی روشی قدیمی است که و مزایای آن نسبت به اکستنشن خیلی کمتر بوده و ماندگاری بسیار کوتاه‌تری دارد. این در حالی است که مژه‌های که با بهره‌گیری از اکستنشن به روی مژگان قرار می‌گیرند تداوم خیلی بیشتری دارد ضمن این‌که در تمام مدت، تغییری در آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

مراحل انجام کار اکستنشن مژه:

قبل از انجام هر کار ابتدا فرد باید درازکش قرار بگیرد و چشم‌های خود را به‌طور کامل ببندد. متخصص اکستنشن کننده برای این‌که مواد بر روی صورت ریخته نشوند زیر مژه‌ها را با پارچه تمیز می‌پوشاند. نواحی گوشه خارجی چشم‌ها باید دارای مژه‌های پرتر باشند به همین علت با استفاده از نوک، مژگان را به مقدار خیلی اندکی یعنی حدود یک میلی‌متر آمیخته می‌کنند و سپس آن را در قسمتی که گفته شد باید دارای مژه‌های متراکم‌تری باشد قرار می‌دهند.

پس از پایان نیاز به وسایلی همچون:

برس مژه و لوسیان پاک‌کننده آرایش، برای شانه زدن و شست‌وشوی آن‌ها لازم است، پس از شستن آرام‌آرام چسب‌ها را جدا کنید.
ماندگار و تداوم مژه‌های کاشته شده 3 الی 4 هفته تخمین زده‌شده است؛ البته این مدت پایداری به میزان و سرعت رشد مژگان طبیعی شما نیز بستگی دارد.
برای معالجه و ترمیم نیز لازم است هرچند روز یک‌بار به سالن زیبایی رجوع کنید که مژه‌هایتان در آنجا اکستنشن شده‌اند.
اگر پس از انجام اکستنشن، چشم‌هایتان را آرایش نمودید برای پاک‌سازی آن لازم است از ژل‌های شست‌وشو دهنده صورت بهره‌گیری کرده و سپس با استفاده از دستمال و یا پارچه‌ای تمیز و عاری از آلودگی پیرامون مژه‌ها را پاک‌کنید. در صورت این‌که اگر پوست صورت نیز به مواد آرایشی آغشته شده باشد برای پاک شدن و شستن آن بهتر است از شامپوهای مختلف بچه استفاده کنید.

مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه:

1. نباید در دو روز اخیر بعد از اکستنشن استحمام کنید
2. برای شست‌وشو و پاک‌سازی پیشانی، صورت، گونه‌ها، بینی و پشت چشم نباید مستقیماً از آب استفاده کنید بلکه لازم است با پدهای تمیزکننده و یا یک دستمال مرطوب صورت خود را از آرایش پاک‌کنید.
3. توجه داشته باشید در این مدت استفاده از ریمل‌ها امری نادرست است، پس درزمان‌هایی که مژه‌ها اکستنشن شده‌اند هرگز بهره‌جویی از ریمل‌ها را امتحان نکنید.
4. ازآنجایی‌که این عمل مژگان به‌طور طبیعی دارای حالت می‌کنند، پس استفاده از فرمژه نیازی نیست و نباید استفاده شود.
5. درزمانی که مشغول شست‌وشوی موهای خود هستید جهت سر را به سمت عقب برده و در همان حال سر را بشویید تا هیچ مقدار از شامپو و آب به مژه‌ها تداخل نداشته باشند.
6. ممکن است در حین حمام کردن مژه‌هایتان کمی خیس و مرطوب شوند، برای پاک کردن این رطوبت بهتر است از گوش پاک‌کن استفاده کنید.
7. برای مرتب شدن مژه و همچنین مژه‌های کاشته شده از برس آن‌ها بهره‌وری کنید.
8. پس از اکستنشن هیچ‌گاه با آن ملاعبه نکنید زیرا امکان جدا شدن مژه‌های اصلی از ریشه نیز وجود دارد.
9. روی شکم خوابیدن در زمان‌های استراحت و خواب ممکن است عواقب خوبی برای مژه‌ها نداشته باشد پس‌ازاین عمل خودداری کنید.
10. مژگان بعد از اکستنشن هیچ نیازی به مواد و روغن‌های تقویت‌کننده ندارند؛ پس به‌هیچ‌عنوان از آن‌ها استفاده نکنید.

عوارض کاشت مژه:

سعی کنید به‌طور متداوم و همیشگی کاشت مژه انجام ندهید زیرا تکرار آن ممکن است به مژه‌های طبیعی‌تان نیز صدمه زند و موجب ریزش آن شود، ریزشی که دیگر جبران‌پذیر نخواهد بود.
شاید گذاشتن مژه‌های مصنوعی بهتر از اکستنشن باشد، اما هرگز فراموش نکنید مژه‌های تصنعی و غیرطبیعی هم دارای عواقب ناخوشایندی همچون: صدمه زدن به فولیکول‌های مو و منافذ و سپس سبب به وجود آمدن برافروختگی و سوزش در مژه و لبه پلک‌ها شود


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کاشت و اکستنشن مژه در تهرانسر:
  • سالن زیبایی ندا
  • سالن زیبایی گلی مباشری
  • سالن زیبایی شمیلا
  • سالن زیبایی کاوه
  • سالن زیبایی سایدا
  • سالن زیبایی لاتینا
  • سالن زیبایی نادیا
  • سالن زیبایی آرزو
  • سالن زیبایی گلها
  • سالن زیبایی آگرین

آگرین
0214452 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاوه
0919768 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلی مباشری
0214044 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لاتینا
0214456 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شمیلا
0214453 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نادیا
0214459 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

انجام اکستنشن مژه برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که سابقه ی اختلالات روانی جهت کندن مو نداشته باشند. افرادی که سابقه‌ی آلرژی در چشم نداشته باشند و همچنین افرادی که در دوره درمان شیمی درمانی و پرتودرمانی نباشند در ضمن افرادی که دچار طاسی منطقه‌ای نباشند میتوانند اکستنشن مژه انجام دهند.

هزینه اکستنشن مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه چه موادی جهت اکستنشن مژه استفاده می‌شود و توسط چه کسی انجام می شود هزینه اکستنشن مژه متغیر خواهد بود. ولی به طور کلی از ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و تا یک میلیون و پانصد تومن هزینه اکستنشن مژه است بنابراین جهت کسب اطلاع از هزینه ها تماس حاصل فرمایید.

سایز تارهای اکستنشن مژه چقدر است؟

معمولاً سایز تار های به کار رفته شده در اکستنشن مژه بین ۶ میلیمتر تا ۱۷ میلیمتر بوده است.

علت روی آوردن به اکستنشن مژه چیست؟

• زیبای چند برابر چشم ها
• سادگی کار
• صرفه جویی در زمان
• نگهداری طولانی مدت

جنس تارهای اکستنشن مژه از چیست؟

تارهای اکستنشن معمولاً از جنس ابریشم یا مینک بوده و یا اینکه از جنس فیبرهای پلاستیکی است. این تارها به وسیله چسب های مخصوص که در برابر روغن، آب و عرق مقاوم هستند به مژه های چشم چسبیده میشود.

سایز تارهای اکستنشن مژه چقدر است؟

معمولاً سایز تار های به کار رفته شده در اکستنشن مژه بین ۶ میلیمتر تا ۱۷ میلیمتر بوده است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

کلینیک کاشت مژه در تهرانسر، بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهرانسر، بهترین مرکز کاشت مژه در تهرانسر، اکستنشن مژه حرفه ای در تهرانسر، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!