• آموزش پاکسازی پوست در کرج
  • بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست در کرج
  • آموزش پاکسازی پوست با مدرک فنی حرفه ای در کرج

آموزش پاکسازی پوست در کرج
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0903 605 1981
  • 0903 605 1981
  • کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5

  • تماس



بهترین آموزش پاکسازی پوست در کرج در مرکز شاپ لیزر

خدمات تخصصی مرکز پاکسازی پوست حرفه ای در مرکز شاپ لیزر در کرج

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




آموزش پاکسازی پوست در کرج

آموزش پاکسازی پوست در کرج – بهترین تکنیک مراقبت از پوست، انجام فیشیال و پاک‌سازی‌های حرفه‌ای صورت است. برنامه‌ای که باید جز روتین‌های مراقبتی پوست انجام گیرد. این روتین باعث پاک‌سازی عمیق و کامل پوست، کوچک‌تر شدن منافذ پوست، جلوگیری از ایجاد انواع جوش‌های صورت، تسریع رشد جریان گردش خون صورت، زیبایی و شادابی بیشتر پوست و پیشگیری از پیری زودرس پوست شما خواهد شد.

در این مطلب سعی دارم بسیاری از سؤالات پاک‌سازی پوست، روش‌های مختلف آن، مراقبت‌های بعدازآن را توضیح دهم.

آموزش پاکسازی پوست با مدرک در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش پاکسازی پوست با مدرک در کرج می پردازیم.

تعریف پاک‌سازی پوست:

پاک‌سازی پوست یا پیلینگ (لایه‌برداری پوست) به معنای از بین بردن لایه‌های مرده‌ی پوست است که باعث شادابی و طراوت بیشتر پوست می‌شود. امروزه خانم‌ها توجه شایانی به سلامت پوست خود دارند به‌صورتی که پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست بین بانوان بسیار رایج شده است و نسبت به آن اهمیت زیادی می‌دهند. البته اهمیت به این برنامه برای سلامت پوست ضروری و مفید است و باعث ایجاد ارتباط بهتر در جامعه و روابط اجتماعی می‌شود.

فواید این روش عبارتند از:

• برداشتن سلول‌های مرده از روی پوست
• پاک‌سازی انواع آلودگی‌ها، مواد اضافی، چربی‌های روی پوست
• بهبود آب‌رسانی پوست، بهبود سرعت خون‌رسانی

با استفاده از این روش پاک‌سازی می‌توانید از بروز مشکلات پوستی مانند:

کک‌ومک، چروک‌های پوست، جای جوش، ایجاد لکه‌های قهوه‌ای، تغییر رنگ پوست، عدم نشاط پوست آسوده شده و پوستی شاداب داشته باشید.

انجام لایه‌برداری در منزل کار درستی است؟

با افزایش بیشتر علم و تکنولوژی، امروزه بیشتر بانوان سعی دارند تا عمل لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست را در منزل توسط خودشان انجام دهند اما متأسفانه نمی‌دانند که این کار، کاملاً تخصصی بوده نیازمند وابراز و مواد مرغوب جهت انجام کار می‌باشد که بیشتر این وسایل در کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی یافت می‌شود و نیازمند دستگاه‌های پیشرفته است که تمامی کارها توسط متخصصین این کار انجام می‌شود.

برای نتیجه‌گیری مطلوب می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های زیبایی مجهز جهت پاک‌سازی پوست خود اقدام فرمائید‌. سعی کنید قبل از مراجعه اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده و با خیالی آسوده به مکان مورد نظر مراجعه کنید.

در این مکان‌ها پس از بررسی کامل پوست ازنظر جنس و نوع، با بهترین مواد و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها جهت از بین بردن مشکلات پوستی شما اقدام می‌کنند.

تاریخچه‌ی لایه‌برداری پوست:

از زمان‌های گذشته یکی از دغدغه‌های فکری بشر جلوگیری از سرعت پیر شدن پوست و حفظ بیشتر سلامتی آن بوده است، زیرا پوست مهم‌ترین سد دفاعی بدن است و همیشه در برخوردهای روزمره‌ی زندگی جلب توجه بسیاری نسبت به آن است.

در گذشته برای جوان‌سازی پوست از روش‌های مختلفی استفاده می‌کردند برای مثال: کلئوپاترا از شیر حمام (اسید لاکتیک) استفاده می‌کرد. رومیان هم از وان شراب برای جوان‌سازی پوست بهره بردند‌.

اما این اقدامات عملی به دهه‌ی ۱۸۷۰ زمان (Unon) برمی‌گردد که خمیری درست کرد که از آن برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شد.

اواخر دهه‌ی ۳۰ در ایالات‌متحده (انتوانت لاگاس) از فنل، برای لایه‌برداری پوست استفاده کرد او از روش پدرش که یک پزشک فرانسوی بود بهره برد.

فواید لایه‌برداری پوست در زندگی امروز:

در عصر امروز با پیشرفت وسیع زندگی صنعتی و آلودگی‌های مختلف، اشعه‌های گوناگون آسیب فراوانی را به انسان وارد می‌کنند که عوارض این اشعه‌ها عبارتند از:

• کک‌ومک
• تغییر رنگ پوست
• ایجاد چین‌وچروک

شناخت انواع پوست برای پاک‌سازی:

برای شروع پاک‌سازی پوست ابتدا باید نوع پوست را شناسایی کرد تا با استفاده از مواد و روش‌های مناسب آن پوست را از هر گونه آلودگی، چربی و لکه پاک نمود.

برای شستن پوست خود سعی کنید در طول روز از شوینده‌های ملایم و متناسب باپوست خود این کار را انجام دهید و برای خشک کردن آن ازیک دستمال نرم و لطیف استفاده کنید.

از کشیدن پارچه روی پوست اجتناب کنید، سعی کنید صورت را به آرامی خشک کنید و برای جلوگیری از انتقال میکروب از لیف استفاده نکنید، بهتراست برای شستن صورت از دست‌هایتان کمک بگیرید و به آرامی و با ملایمت صورت را بشویید.

در ادامه شما را با انواع پوست آشنا خواهم کرد و نکاتی ارائه خواهم داد که بتوانید نوع پوست خود را شناسایی کنید.

انواع پوست:

• پوست نرمال
• پوست چرب
• پوست خشک
• پوست آکنه دار
• پوست با جوش سرسیاه
• پوست مختلط (ترکیبی)
• پوست حساس
• پوست معمولی
• پوست با لکه‌های قهوه‌ای

پوست نرمال:

این نوع پوست حساس نبوده، کمتر جوش می‌زند، متعادل است و رنگ پوست روشن است.

پوست چرب:

غدد چربی این نوع پوست خیلی فعال است، این نوع پوست همیشه براق است و خیلی جوش می‌زند، حداکثر ترشح چربی پوست در سنین ۱۶ تا ۵۰ سالگی است.

این پوست به دلیل داشتن چربی زیاد دیرتر دچار چین‌وچروک می‌شود و به دلیل حفظ رطوبت پوست، صاف‌تر به نظر می‌آید اما به دلیل باز بودن بیش ازحد منافذ آن مستعد جوش است.

پوست خشک:

این نوع پوست خشک و زبر است و گاهی اوقات حالت پوسته، پوسته به خود می‌گیرد. این پوست نرمی و شادابی لازم را ندارد و مستعد ایجاد چین‌وچروک است، پوست خشک در زمستان بیشتر خشک می‌شود و احساس خارش می‌کند. برای جلوگیری از مشکلات بیش‌تر بهتر است از متخصص پوست کمک بگیرید تا پوستی مرطوب داشته باشید.

پوست آکنه دار:

این نوع پوست دارای جوش‌های قرمز فاقد ترشح سفید هستند، پوست‌های آکنه دار دارای زمینه‌ی ارثی بوده و با استفاده از روش‌های پاک‌سازی می‌توان به‌سادگی این مشکل را حل کرد.

پوست با جوش سرسیاه:

این نوع جوش بیشتر در مرکز صورت، به‌صورت یک قسمت برآمده ظاهر می‌شود، این جوش یک کیست مویی است که ترکیبی از چربی پوست و کراتین می‌باشد.

علت به وجود آمدن این نوع جوش، اکسید شدن پوست در برابر محیط است.

پوست ترکیبی (مختلط):

این نوع پوست ترکیب بین پوست خشک و چرب است. قسمت‌های مرکزی صورت شامل بینی، پیشانی و چانه چرب بوده و قسمت‌های محیطی صورت شامل اطراف پیشانی، دور چشم و گونه‌ها خشک است. غدد چربی در قسمت‌های مرکزی بیشتر فعالیت دارند.

پوست حساس:

این نوع پوست به‌سادگی تحریک می‌شود و به راحتی دچار سوزش، خارش و قرمزی خواهد شد. حساسیت این پوست خیلی بالا است و برای استفاده از مواد آرایشی، لایه‌بردار و… باید حساسیت بیشتری داشته باشید و علت این اهمیت، آسیب‌پذیری بالای پوست است.

پوست معمولی:

این نوع پوست نه چرب است و نه خشک، بیشتر در سنین بلوغ دیده می‌شود. منافذ پوست طبیعی هستند و خیلی کم جوش می‌زنند.

پوست با لکه‌های قهوه‌ای:

ظهور لکه‌های قهوه‌ای به دلیل قرار گرفتن در معرض مستقیم نور آفتاب وعدم استفاده از ضد آفتاب به وجود می‌آید، برای از بین بردن این لکه‌ها از متخصصان پوست کمک بگیرید و فراموش نکنید که درمان اشتباه این لکه‌ها را تشدید می‌کند.

روش تشخیص جنس پوست خود:

حداقل ۴ ساعت بعد از شستشوی پوست خود یک تکه کاغذ کوچک را روی پوست پیشانی و گونه‌ی خود بکشید. اگر روی کاغذ لکه‌های بزرگ روغنی دیده شد پوست چرب است.

اگر لکه‌ها کم بودند پوست معمولی است. اگر هیچ نقطه‌ای دیده نشد و یا لکه‌ها به سختی حرکت کردند پوست خشک است. اگر روی بینی و چانه چرب بود و روی گونه چرب نبود پوست مختلط است.

انواع لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست:

برای لایه‌برداری پوست روش‌های متعددی وجود دارد که با توجه به نوع پوست متخصص یک روش را تعیین می‌کند و انجام می‌دهد.

لایه‌برداری شیمیایی:

اسیدها و آنزیم‌های خاصی باعث از بین رفتن سلول‌های مرده می‌شوند در اصل یک نوع سوختگی نیمه شیمیایی کوچک و کنترل شده در پوست ایجادشده و بعد از حذف سلول‌های مرده، نوبت به تولید سلول‌های سالم می‌رسد. این لایه‌برداری بر اساس نوع ماده‌ی به کار رفته، غلظت آن و مدت زمانی که مواد فوق روی پوست باقی می‌ماند انجام می‌گردد.

لایه‌برداری عمیق:

این روش قوی‌ترین لایه‌برداری پوست را شامل می‌شود، برای درمان چین‌وچروک‌های عمیق، آثار عمیق آفتاب و افزایش سن و جای لکه‌های قدیمی و قوی قابلیت استفاده دارد.

ترکیبات اصلی:در این محلول از ترکیبات فنل استفاده شده که عوارضی مانند بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان را به دنبال دارد.

لایه‌برداری متوسط:

نسبت به لایه‌برداری‌های سطحی با عمق بیشتری درون پوست نفوذ می‌کند‌.

کاربرد:درمان جای جوش‌ها، خطوط پوستی، تغییرات رنگی پوست براثر آفتاب.

ترکیبات اصلی:از تری کلر واستواستیک (TCA) با غلظت زیاد استفاده می‌شود.

لایه‌برداری سطحی:

به لایه‌ی سطحی پوست آسیب وارد می‌شود.

کاربرد:رفع تیرگی‌های پوست، چروک‌های خفیف زودرس، درمان جای جوش‌های خیلی قدیمی.

ترکیبات اصلی:الفاهیدروکسی اسید-بتا هیدروکسی اسید با غلظت‌های ۲۰ تا ۷۰ درصد.

لایه‌برداری مکانیکی:

با استفاده از وسایل مکانیکی پوست را می‌سایند که این روش برای از بین بردن لکه‌های بسیار قدیمی مناسب است.

لایه‌برداری لیزری:

در لایه‌برداری لیزر ۲ نوع لایه‌برداری وجود دارد یکی لیزر دی اکسید کربن و دیگری لیزر اربیم یاگ، هر ۲ لیزر به کمک بخارآب و گرما انجام می‌گردد.

فیشیال اکوا:

شاید با خود فکر کرده باشید که فیشیال پوست فقط هدر دادن پول و ایجاد هزینه‌های اضافی است اما اگر به فکر سلامت پوست خود هستید بهتر است کمی در این روش اطلاعات داشته باشید. با فیشیال پوست متوجه می‌شوید که آیا پوست شما به مراقبت خاصی نیاز دارد یا نه و واکنش پوست را نسبت به عواملی مانند آلاینده‌ها، استرس‌ها، هورمون‌های بدن نشان می‌دهد، این دستگاه از جدیدترین دستگاه‌های تکنولوژی روز دنیا است که بدون استفاده از لیزر عمل کرده و تنها دستگاهی می‌باشد که قادر به انجام کارهایی مانند حفظ آنتی‌اکسیدان پوست، ایجاد پوستی صاف و یکدست و بدون خرابی می‌گردد.

کاربردهای اصلی:

• از بین رفتن سوختگی‌های ناشی از خورشید
• از بین بردن چروک‌های پوست
• افزایش مقاومت پوست
• افزایش کلاژن سازی پوست
• حذف نقص‌های پوست
• بهبود ساختار پوست

مزایای پاک‌سازی پوست:

• جلوگیری از پیر شدن پوست صورت
• درمان انواع جوش‌ها
• اسکار جاهای زخم وحوش
• لایه‌برداری عمیق پوست
• درمان افتادگی پوست
• کاهش استرس
• کمک به سم‌زدایی پوست
• رفع حلقه‌های تیره‌ی پایین چشم
• یکدست شدن رنگ پوست
• از بین رفتن خستگی روحی
• بازسازی پوست صورت
• حفظ آرامش پوست صورت
• زیبایی و طراوت بیشتر پوست

همواره به یاد داشته باشید که با مراقبت‌های به موقع و پاک‌سازی پوست و استفاده از ضد آفتاب مناسب خود از بروز مشکلات جدی در امان هستید و زیبایی را برای چهره‌ی خود به ارمغان آورید.

پاک‌سازی پوست نیاز به تخصص لازم خود را دارد و انجام این کار توسط هر فردی امکان‌پذیر نیست، زیرا پوست یک لایه‌ی خیلی حساس است که برای رفع مشکلات آن نمی‌توان از یک روش کلی بهره گرفت به این دلیل که هر مشکل و هر پوست یک راهکار متفاوتی را دارد.

متأسفانه امروزه مراکز زیادی با خرید چند دستگاه پیشرفته اقدام به کار پاک‌سازی پوست کرده‌اند آن‌ها بدون دانش قبلی و کسب مهارت لازم به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهند. افرادی که صرفاً به دنبال پاک‌سازی پوست خود هستند بدون اطلاعات کافی به این مراکز مراجعه کرده و بعد از مدت کوتاهی نه تنها مشکلاتشان رفع نشده، بلکه افزایش نیز داشته است.

برای سلامت پوست خود ابتدا اطلاعات کافی نسبت به محل لازم را کسب کرده و بعد از اطمینان خاطر نسبت به تخصص کار و رضایت مشتریان نسبت به رزرو نوبت اقدام کنید‌.

بهترین زمان لایه‌برداری پوست:

بهترین زمان لایه‌برداری پوست فصل‌های پاییز، زمستان و بهار است، زیرا در این فصل‌ها تابش نور خورشید مستقیم نیست و برخورد با آن باعث سوختگی پوست نمی‌شود و نور خورشید به پوست صورت آسیبی وارد نمی‌کند.

مراقبت‌های مهم بعد از پاک‌سازی پوست:

• از دست‌کاری و کندن جوش‌ها اجتناب کنید.
• از آرایش‌های سنگین روی پوست پرهیز کنید.
• از تونرها (پاک‌کننده‌های پوست) استفاده نکنید.
• از آفتاب دور باشید.
• از تعریق بیش از حد دوری کنید.
• در زمان شستشوی صورت با پوست خود به عطوفت برخورد کنید‌.
• حداقل تایک هفته از اصلاح صورت دوری کنید.
• از ماساژ دادن، خاراندن پوست پرهیز کنید.
• از محصولات مراقبتی قوی پوست استفاده نکنید.
• در صورت خروج از منزل از کلاه لبه پهن استفاده کنید.
• به‌صورت منظم از ضد آفتاب استفاده کنید.
• از ۲۴ الی ۴۸ ساعت از صابون برای پوست استفاده نکنید.
• اگر نسبت به ماده‌ یا محصول خاصی آلرژی دارید حتماً آن را ذکر کنید.

نکات قبل از فیشیال پوست:

• در صورت باردار بودن از مراجعه اجتناب فرمایید.
• از هیچ مواد آرایشی استفاده نکنید.
• در صورت وجود زخم یا سوختگی از فیشیال پوست خودداری کنید و بعد از بهبودی اقدام نمایید.

میزان هزینه‌ی پاک‌سازی پوست:

هزینه‌ی پاک‌سازی نسبت به میزان مواد و حجم کار بستگی دارد و پس از مشاهده‌ی نوع پاک‌سازی، میزان تقریبی هزینه مشخص می‌شود و میزان هزینه دریافتی در مراکز گوناگون، متفاوت است.

انتخاب سالن‌های آرایشی معتبر برای پاک‌سازی پوست:

امروزه با توجه همگان به پاک‌سازی پوست هر فرد با تهیه کردن دستگاه مورد نیاز به انجام کار خود در سالن یا منزل می‌پردازد.

اما بهتر است بدانید مدیریت حرفه‌ای سالن‌های آرایشی با داشتن سابقه‌های کاری بالا، با بهترین نیروها و متخصصان بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.پس برای انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا آشنایی با تجهیزات پزشکی نیز آموزش داده می‌شود؟

بله. یکی از آموزش‌های اصلی آشنایی با تجهیزات پزشکی است.

هزینه آموزش پاکسازی پوست چقدر است؟

جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید چون متناسب با نوع آموزشی که میخواهید قیمتها متغییر است.

آیا دوره آموزشی پاکسازی پوست، مدرک دارد؟

بله. مدرک معتبر فنی حرفه ای داده خواهد.

بعد از اتمام دوره در چه محل‌های می‌توانم کار کنم؟

در صورتی که مهارت لازم را به دست بیاورید می‌توانید در هر سالن زیبایی مشغول به کار شوید. در ضمن دستیار پزشک متخصص نیز خواهید شد.

آیا دوره آموزشی پاکسازی پوست جزوه دارد؟

بله. متناسب با شیوه آموزشی مربیان در ابتدا یا پایان دوره، جزوه آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

نحوه ثبت نام در دوره آموزشی پاکسازی پوست به چه صورتی است؟

شما میتوانید با مراجعه به سایت از بخش ثبت نام فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید و یا اینکه به صورت حضوری به موسسه یا آموزشگاه جهت ثبت نام مراجعه فرمایید.


کلمات کلیدی:
آموزش پاکسازی پوست در کرج، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در کرج، دوره های آموزشی پاکسازی پوست در کرج، مراکز آموزش پاکسازی پوست در کرج، آموزش تخصصی پاکسازی پوست کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در کرج

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!