• آموزش فیبروز ابرو کرج
  • آموزش فیبروز ابرو در کرج
  • بهترین آموزشگاه فیبروز ابرو در کرج

آموزش فیبروز ابرو در کرج
فرشته محمودی
  • 0933 921 1730
  • 0933 921 1730
  • کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5

  • تماس



بهترین آموزش فیبروز ابرو در آکادمی فوق تخصصی میکروبلیدینگ فرشته محمودی

آموزش فیبروز ابرو در آکادمی فوق تخصصی میکروبلیدینگ فرشته محمودی در کرج



آموزش فیبروز ابرو در کرج

آموزش فیبروز ابرو در کرج – اگر ابروهای کم پشت و نامتقارنی دارید ویا به مرور زیبایی ابروهایتان را از دست داده اید می توانید با استفاده از روش میکرو بیلدینگ زیبایی ابروهای خود را چند برابر کنید. در این روش با استفاده از تیغ یا بلید رنگ ابرو به عمق پوست برده می شود واثرماندگاری می گذارد. ممکن است با کمی خونریزی هم همراه باشد.

آموزش فیبروز ابرو در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش فیبروز ابرو در کرج می پردازیم.

همه چیز راجع به فیبروز ابرو:

ابرو ها بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی چهره دارند. همه ی خانم ها خواهان ابروهایی پرپشت و زیبا هستند اما به مرور زمان، به دلایلی مانند استرس، تغذیه نا مناسب و افزایش سن و…دچارریزش ابرو میشوند. بعضی افراد هم بصورت ژنتیکی با مشکل کم پشت بودن ابرو روبرو هستند.

حال بعضی افراد روزانه وقت زیادی را صرف نقاشی کردن ابرو با سایه و مداد میکنند که نه تنها راه حلی موقتی است، بلکه نتیجه ی مطلوب را به ما نمی دهد و همچنین بسیار خسته کننده است. راه حل مطلوب استفاده از «فیبروز ابرو» است!

این راه حل که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است یکی از زیر مجموعه های میکروبلیدینگ است. این روش که یک روش نیمه دائمی است با استفاده از سوزن های یکبار مصرف و رنگ هایی که پایه ی گیاهی دارند، ابرو ها را طراحی و هاشوز زده میشوند.

هدف از این روش از بین بردن نقص های ابرو و پرپشت نشان دادن آن به صورت کاملا طبیعی است.

دوره ی آموزشی فیبروز ابرو:

این رشته از رشته های پرطرفدار میان خانم ها است که همیشه مشتری های زیادی دارد پس با یاد گیری نکات و روش انجام آن میتوانید به درآمد چشم گیری برسید.

دورهای آموزشی این رشته ی پرطرفدارو پردرآمد زیر نظر مجرب ترین استاد های فنی حرفه ای برگزار میشود. در این دوره ها شما هرآنچه که برای انجام این حرفه نیاز دارید رو می آموزید.

سر فصل هایی که به هنرجویان آموزش داده میشود به شرح زیر است:

آموزش انتخاب رنگ‌ ابرو متناسب با رنگ مو، آموزش استفاده از مواد بی حسی برای فیبروز، وارد کردن جوهر به پوست با استفاده از سوزن های مخصوص، پاک کردن رنگ های اضافی، استفاده از پماد های قندی بعد از انجام فیبروز بر روی مدل طبیعی و ترمیم و ریمو ابرو.

شما ابتدا مدل را روی کاغذ طراحی میکنید، سپس آن را روی مدل طبیعی منتقل کرده و هاشور میزنید. اولین تجربه ی شما زیر نظر مربیان مجرب و با نظارت آن ها صورت خواهد گرفت.

تعداد شرکت کنندگان هر دوره:

کلاس های دوره ی فیبروز به سه صورت: خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود. تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها مطابق قوانین فنی حرفه ای تعیین میشود که شرکت کنندگان در کلاس های خصوصی بین یک الی سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی بین سه الی پنج نفر و کلاس های گروهی بین پنج تا پانزده نفر می باشد.

اگر کلاس ها به حد نصاب برسد با هماهنگی مربی به صورت سه روز در هفته برگزار خواهد شد.

کلاس هایی هم برای خانم هایی که به دلیل مشغله ی کاری نمی توانند در کلاس های عادی شرکت کنند ومحدودیت دارند، در آخر هفته و روز های تعطیل برگزار خواهد شد.

به چه ابزار و لوازمی نیاز خواهیم داشت؟

این دوره ی آموزشی مانند سایر دوره ها به ابزار و لوازم خاص خودش نیاز دارد. این ابزار و لوازم طی دوره ی آموزشی، از طرف آموزشگاه در اختیار شما قرار میگیرد و نحوه ی بکار گیری صحیح آن به شما آموزش داده میشود.

برخی از این لوازم شامل: قلم دستی نقره ی سنگین، قلم خارج از مرکز، سوزن های یکبار مصرف، سوزن های سرکج، خط کش قرینه ساز ابرو، رنگ های فیبروز پوست طبیعی میباشد

شما بعد از گذراندن این دوره چه توانمندی هایی کسب میکنید؟

بعد از این دوره شما با انواع پوست و رنگ‌های مناسب برای هر پوست، انواع مدل ابرو مناسب با فرم چهره افراد آشنا میشوید. نحوه ی استفاده ی صحیح ابزار فیبروز را می آموزید و قادر خواهید بود که هر چهار مدل مورد تایید آکادمی فیبروز ابرو را متناسب با ابرو ی مشتری و سلیقه ی او طراحی کنید.

اطمینان داشته باشید که آموزش های شما تا رسیدن به تسلط کافی ادامه خواهد داشت. با یاد گیری تکنیک های گفته شده و بکار گیری آنها، می توانید پس از به پایان رساندن این دوره آموزشی، به کسب درآمد در این رشته ی پول ساز مشغول شوید.

بازار کار رشته ی فیبروز ابرو:

دنیای آرایشگری دائما در حال تغییر و متحول شدن است. خانم ها این روز ها ظاهر نچرال و طبیعی را به آرایش های غیرطبیعی و مصنوعی ترجیح میدهند. پس این تکنیک که به ابرو ها ظاهری زیبا می بخشد و در عین حال طبیعی نیز است، میتواند یک جایگزین عالی برای روش های مصنوعی نظیر تاتوی ابروباشد‌.

پس شما همیشه مشتری های خود را خواهید داشت و این رشته روز به روز در بین خانوم ها محبوب تر میشود. در کل میتوان گفت که این رشته، جز شاخه های با درآمد متوسط رو به بالاست که در صورت رعایت کردن نکات آموزش داده شده و تمرین و پشتکار، میتوانید درآمد مناسبی از این کار کسب کنید و اعتماد و رضایت مشتری را بدست آورید.

سخن آخر:

دوره های آموزشی ما، با هدف پرورش هنرجویان توانمند وماهر، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان برای رسیدن به درآمد مدنظرتان است‌.
با آرزوی موفقیت برای شما


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

جهت ثبت نام در دوره فیبروز ابرو چقدر هزینه باید پرداخت ؟

هزینه ثبت نام براساس اینکه آموزش به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، متغییر است. جهت کسب اطلاع تماس بگیرید.

آیا این دوره مدرک معتبر دارد؟

بله. بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا تنها با مدرک فیبروز ابرو میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر.

آیا جزوه‌ی آموزشی فیبروز ابرو به من داده خواهد شد؟

بله.

آیا آموزش روی ابروی واقعی هم داده می‌شود؟

بله. بعد از کسب مهارت لازم به صورت تئوری و عملی، کار بر روی ابرو انجام خواهید.

آیا جهت ثبت نام در این دوره مدرکی لازم است؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

آیا کلاس‌های رفع اشکال بعد از اتمام دوره‌ی آموزشی دارید؟

بله. درضمن تا 6 ماه از پشتیبانی آموزشگاه جهت رفع اشکالات احتمالی بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی فیبروز ابرو و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.


کلمات کلیدی:

بهترین مرکز آموزش فیبروز ابرو در کرج، آموزش فیبروز ابرو در کرج، آموزش فیبروز ابرو حرفه ای در کرج، قیمت آموزش فیبروز ابرو در کرج، آموزش فیبروز ابرو، با مدرک بین المللی، با مدرک فنی حرفه ای، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، کلاس، مربی، دوره، خصوصی، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!