• بهترین اکستنشن مژه در کرج
  • بهترین مرکز اکستنشن مژه در کرج
  • بهترین مرکز اکستنشن مژه در کرج

بهترین اکستنشن مژه در کرج
عارفه صامعی
  • 0935 878 4656
  • 0935 878 4656
  • www.arefehsamei.com
  • کرج، جهانشهر، ابتدای خیابان استانداری، ساختمان آگرین، طبقه ۴، واحد ۱۰، سالن عارفه صامعی

  • تماس



آموزش فوق تخصصی اکستنشن مژه در کرج توسط مربی بین المللی عارفه صامعی
عارفه صامعی: آموزش و خدمات تخصصی اکستنشن مژه حرفه ای در کرج

بهترین اکستنشن مژه در کرج: آکادمی تخصصی مژه با مربیگری رویال آرتیست فی لش عارفه صامعی در کرج ارائه دهنده جدیدترین متدهای اکستنشن مژه روز دنیا اعم از اکستنشن مژه کلاسیک، اسپایکی، والیوم و مگا والیوم، هیبریدی … و لیفت و لمینت مژه و ابرو با بهترین کیفیت مژه و مواد می‌باشد.
خانم عارفه صامعی با ۱۰ سال سابقه در زمینه اکستنشن مژه عضو رسمی آکادمی بین المللی فیلش اروپا و دارانده مدرک بین المللی از مستر فی خانم لوییزا باسلر می‌باشند. همچنین آکادمی عارفه صامعی در زمینه آمورش اکستنشن مژه برای هنرجویان علاقه مند دوره های مبتدی و پیشرفته را زیر نظر خانم صامعی برگزار می‌کند و در پایان این دوره ها گواهی نامه به هنرجویان گرامی اعطا خواهد شد.



  • بهترین اکستنشن مژه در کرج
  • بهترین اکستنشن مژه در کرج
  • بهترین اکستنشن مژه در کرج

بهترین اکستنشن مژه در کرج

بهترین اکستنشن مژه در کرج

بهترین اکستنشن مژه در کرج – کسانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، می‌دانند که یکی از فاکتورهای اصلی جذابیت، داشتن موهای پرپشت و بلند است؛ ولی داشتن چنین موهایی آسان به دست نمی‌آید و نیازمند مراقبت طولانی و سالم نگه داشتن مو است. امروزه می‌بینیم که برخی از افراد، به یک‌باره به موهای زیبا و بلند دست پیدا می‌کنند. البته با ورود پدیده‌ای به نام اکستنشن به عرصه‌ی مد و زیبایی چنین آرزویی دست نیافتنی و دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

با استفاده از اکستنشن، موها در کمترین زمان ممکن به ظاهری فوق‌العاده، بلند و پرپشت دست پیدا می‌کنند. یکی از مثال‌های بارز استفاده از اکستنشن کاربرد آن در فیلم‌های هالیوودی و خواننده‌های مطرح دنیا است؛ که ظاهری بسیار جذاب آن‌ها می‌بخشد؛ اما آیا استفاده از اکستنشن، باعث ریزش مو نمی‌شود؟

بهترین مرکز اکستنشن مژه در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی بهترین مرکز اکستنشن مژه در کرج می پردازیم.

اکستنشن مو چیست؟:

اکستنشن دسته موهایی هستند که برای پنهان کردن عیب‌هایی مانند نازک بودن مو، کم‌پشت بودن مو، ریزش مو و حتی کچلی استفاده می‌شوند. به این صورت که به موهای طبیعی اضافه می‌شوند و باعث پرپشت شدن، حجیم شدن و افزایش طول موها می‌شوند. اکستنشن های مو انواع مختلفی دارند که با توجه به جنس مو، نوع درخواست (بلند شدن یا پرپشت شدن یا هر دو) و میزان هزینه انتخاب می‌شوند.

اگر اکستنشن مو با کیفیت باشد، ضرری ندارد و محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد. افراد در هر سنی که باشند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

اکستنشن به دو گروه تقسیم‌بندی می‌شود که عبارت‌اند از:

طبیعی: که از موهای واقعی و طبیعی انسان ساخته می‌شود.

مصنوعی: که در کارخانه تولید می‌شود.

هر دو نوع دارای مزایایی هستند و بالطبع معایبی هم دارند.

برخی از مزایای اکستنشن های طبیعی:

• راحت‌تر حالت می‌گیرند و رنگ‌پذیری بیشتر و بهتری دارند.
• دوام و عمر اکستنشن های طبیعی، بیشتر از مهم نوع مصنوعی است.
• اکستنشن های طبیعی مو را پرپشت‌تر نشان می‌دهند.
• ظاهر و جلوه‌ای زیباتر دارد.
• به مراقبت‌ها و توجه زیادی احتیاج ندارند.

برخی معایب اکستنشن های طبیعی:

• قیمت بیشتری دارند.

برخی مزایای اکستنشن های مصنوعی:

• ارزان‌تر هستند.

برخی معایب اکستنشن های مصنوعی:

• در ساختن آن‌ها، ممکن است از روش‌های غیربهداشتی برای تولید استفاده شود.
• نسبت به نوع طبیعی عمر و دوام زیادی ندارد.
• به مراقبت زیادی احتیاج دارند.
• در صورت استفاده از سشوار و اتو مو، احتمال ذوب شدن وجود دارد.

انواع روش‌های اکستنشن مو:

1.اکستنشن طبیعی:

این اکستنشن ها از موی طبیعی افراد ساخته می‌شوند؛ یعنی از کوتاه شدن موهای بلند افراد گرفته می‌شوند. با موی طبیعی ما سازگارتر است و به راحتی نصب می‌شود. در مقابل شستشو و مواد شوینده که برای موی خودمان استفاده می‌کنیم حساسیت نشان نمی‌دهند. نیاز به مراقبت و توجه زیادی ندارند. همچنین اکستنشن های طبیعی به موی ما آسیب وارد نمی‌کند و کارایی بالایی دارند.

2.دوختن:

دوختن موی طبیعی به اکستنشن کار افرادی است که برای این کار آموزش دیده‌اند و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. همچنین دوختن مدت‌زمان زیادی طول خواهد کشید و باید زمان طولانی را در آرایشگاه روی صندلی بنشینید تا کار شما انجام شود؛ اما نتیجه کار بسیار طبیعی و زیبا خواهد شد. برای دوختن موی طبیعی به اکستنشن، باید موی طبیعی فرد بافته شود؛ سپس اکستنشن در لابلای آن قرار گیرد.

3.میکرو لینک:

این تکنیک یکی از طبیعی‌ترین ترفندهای اکستنشن مو است و تنوع رنگ در این کار بسیار بالاست. در این نوع اکستنشن موها به ساقه مو وصل می‌شوند. محل اتصال ممکن است شل شود.

به همین دلیل مانند کاشت مژه یا کاشت ناخن، شما باید هر ۳ تا ۴ هفته یک‌بار به آرایشگر خود مراجعه کنید تا قسمت‌های شل شده را سفت کند. هزینه این اکستنشن ها به صرفه است و اگر از برند معتبری باشد و کیفیت قابل قبول داشته باشد می‌توان مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کرد.

4.چسب:

یکی دیگر از روش‌های اتصال اکستنشن به موهای شما استفاده از چسب است. چسب باعث می‌شود اکستنشن در میان موهای شما بماند. از ویژگی‌های مثبت استفاده از چسب این است که مثل روش‌های قبل زمان زیادی نمی‌برد و نهایتاً یک ساعت طول می‌کشد. تفاوت آن این است که دفعه بعدی که برای مرتب کردن موها به آرایشگاه می‌روید مجبورید آن‌ها را جدا کنید و دوباره از چسب استفاده کنید. یکی دیگر از معایب آن این است که اگر به چسب مو حساسیت داشته باشید، نمی‌توان از این روش استفاده کرد.

5.بوند:

اکستنشن بوند روشی است که در آن از چسب‌های مختلف به علاوه‌ی کراتین استفاده می‌شود. همچنین در حین کار مرتب از اتو مو استفاده می‌شود. برتری این روش این است که مدت‌زمان بیشتری از روش‌های قبل، مثلاً شش ماه یا بیشتر دوام می‌آورد؛ که البته بستگی به میزان مراقبت فرد دارد.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو:

رنگ مو:

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در انتخاب اکستنشن مناسب رنگ اکستنشن است. رنگی را انتخاب کنید که نزدیک‌ترین تناژ به رنگ موی طبیعی شما را داشته باشد و در میان موهای شما قابل تفکیک نباشد؛ و در ظاهر کاملاً یکنواخت به نظر بیاید.

مراقبت درست و صحیح:

برای شستن اکستنشن ها باید توجه به خرج داد و از شامپوهایی استفاده کرد که فاقد سولفات و پارابن باشند؛ چون برای آن‌ها مضر است. کلیپس و کلاه گیس را باید شب از سر باز کرد؛ چون به صورت کلی برای مدت‌زمان طولانی استفاده ساخته نشده‌اند.

قیمت:

قیمت اکستنشن ها بسیار متفاوت است و به ویژگی‌هایی از نظیر کیفیت، مدت عمر، مراقبت و روش وصل بستگی دارد. شما با توجه به انتظاراتی که از اکستنشن دارید، می‌توانید قیمت نهایی را مشخص کنید. به طور کلی قیمت اکستنشن های بوند از همه بالاتر است؛ چون مدت‌زمان زیادی دوام می‌آورد.

انتخاب بهترین اکستنشن:

اولین نکته‌ای که در انتخاب اکستنشن باید به آن توجه کرد، این است که طول عمر زیادی داشته باشند و با کیفیت باشند. تا جایی که ممکن است از اکستنشن های ارزان استفاده نکنید؛ چون به موها آسیب می‌رسانند.

نوع موی طبیعی:

باید بسیار دقت کنید که موی طبیعی شما با اکستنشن کاملاً تناسب داشته باشد. مدل موهای خود را بشناسید و تا جای ممکن اکستنشنی انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با موی شما دارد. حتی سایه رنگ موی شما نیز در انتخاب اکستنشن مهم است.

همچنین دقت کنید که اگر موهای شما به طور طبیعی صاف است می‌توانید از همه نوع اکستنشنی استفاده کنید، بدون اینکه غیرطبیعی به نظر برسد؛ اما اگر موهای نرمال شما موج‌دار یا فر است، پس از دوخت یا بوند استفاده کنید که توانایی بیشتری برای هماهنگی با موهای شما دارد.

حتماً از شامپو و نرم‌کننده‌های بسیار ملایم استفاده کنید:

موهای خود را دائم دست‌کاری نکنید و آن‌ها را به حال خود بگذارید. در حین شست‌وشو، شامپو را به ریشه بزنید و بیشتر کف سر را ماساژ دهید. از آب ولرم استفاده کنید و مواظب باشید که موها به هم گره نخورد. اگر در حین استحمام اکستنشن جدا شد، نگران نباشید. نرم‌کننده را به پایین موها بزنید.

کیفیت:

اکستنشن های مصنوعی معمولاً کیفیت خوبی دارند و هزینه آن‌ها نسبت به کیفیتشان به صرفه است. هر چه بیشتر از موها مراقبت کنید می‌توانید بیشتر از آن‌ها استفاده کنید. موهای هندی و چینی کیفیت خوبی دارند، پس با توجه به جنس مو می‌توانید از میان آن‌ها اکستنشن خوبی انتخاب کنید.

با اکستنشن استخر نروید و از وسایل گرمازا مثل اتو مو و سشوار به ندرت استفاده کنید.

اگر اکستنشن با کیفیتی انتخاب کرده‌اید، پس می‌توانید بدون نگرانی مدل‌های مختلف مو را امتحان کنید. البته تعداد دفعات استفاده از اتو مو، بابلیس و سشوار را باید کم کنید. برای استفاده از وسایل گرمازا از محافظ های گرما استفاده کنید. باید مراقب اکستنشن باشید و به نرمی با آن برخورد کنید. حتی برای شانه کردن از شانه‌های دندانه درشت استفاده کنید تا از شکنندگی جلوگیری کنید.

سایر نکات برای مراقبت از اکستنشن های:

• بیش از حد خود را در برابر نور خورشید و آلودگی هوا قرار ندهید.
• برای افزایش عمر، اکستنشن نباید مرطوب باشد و باید رطوبت را از روی آن بردارید.
• برای شانه کردن، از شانه‌های دندانه درشت استفاده کنید.
• برای حفظ درخشندگی از روغن، هفته‌ای یک‌بار استفاده کنید.
• از وسایلی مانند گیره، کلیپس و کش مو زیاد استفاده نکنید؛ زیرا به مرور باعث شل شدن اکستنشن می‌شود. سعی کنید تا جای ممکن موها را رها بگذارید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

شیوه‌ی آموزش به شکلی است که در پایان دوره شما مهارت و تسلط کافی جهت اکستنشن مژه خواهید داشت و به راحتی می‌توانید کسب درآمد کنید همچنین شما می‌توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

بعد از اتمام دوره چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا با مدرک اکستنشن مژه به تنهایی میتوانم سالن زیبایی تاسیس کنم؟

خیر، باید یک دوره آرایش و پیرایش را بگذرانید و یا اینکه هفت مهارت در ای زمینه به صورت جداگانه بگذرانید.

آیا دوره‌ی آموزشی اکستنشن مژه جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا تمرینی بر روی موارد واقعی در دوره آموزشی اکستنشن مژه خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی مژه واقعی کار خواهید کرد.

آیا دریافت مدرک فنی حرفه ای برای دوره آموزشی اکستنشن مژه نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.


کلمات کلیدی:
بهترین اکستنشن مژه در کرج، مرکز تخصصی اکستنشن مژه در کرج، اکستنشن مژه حرفه ای در کرج، بهترین مرکز اکستنشن مژه در کرج، اکستنشن مژه خوب در کرجT اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!