بهترین سالن زیبایی کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن زیبایی کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن زیبایی کرج
  • بهترین سالن های زیبایی کرج

بهترین سالن زیبایی کرج
آرایشگاه در کرج
  • 0912 345 ****
  • 026 1234 ****
  • کرج

  • تماس




بهترین آرایشگاه زنانه در کرج در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی زیبایی در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



  • بهترین سالن زیبایی کرج
  • بهترین سالن زیبایی کرج

بهترین سالن زیبایی کرج

بهترین سالن زیبایی کرج

بهترین سالن زیبایی کرج – معیار شما برای انتخاب آرایشگاه چیست ؟ به نظر شما ظاهر آرایشگاه مهم تر است یا رعایت اصول بهداشتی ؟ آیا از کیفیت کار آرایشگاه پیشین رضایت ندارید ؟ داشتن چه بخش ها و خصوصیاتی از آرایشگاه شما را متقاعد به انتخاب می کند ؟ اگر میخواهید بهترین آرایشگاه را انتخاب کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

بهترین سالن زیبایی کرج – انسان همیشه در جست و جوی زیبایی و پاکیزگی بوده و از نامرتب بودن و پریشانی در حذر است . در دوره هایی در ازای زمان آرایش و آراستگی برای فخر فروختن و خود نمایی در بین قشر ها، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است . در این عصر هم ، آراستگی همچون اصل و پایه زندگی مردم شده است . یکی از مهم ترین دلیل آرایش در هر زمانی ، پوشاندن عیب و نقص صورت و رسیدن به زیبایی است . اکثرا فکر می کنند فقط آرایشگاه های شیک و گران آنها را به خواسته هایشان می رساند ، درصورتی که آرایشگاه های معمولی که شهرتی ندارند هم ، آنها را با هزینه کمتربه خواسته هایشان می رسانند.

بهترین سالن آرایشگاه در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن زیبایی کرج می پردازیم.

یافتن بهترین آرایشگاه:

به نظر شما دلیل موفقیت آرایشگاه درجه1 دنیاچیست؟ ایا مکانی که آرایشگاه در آن واقع شده است گویای کیفیت و رعایت اصول بهداشتی و … است؟

همه ی آرایشگاه هایی که در بهترین نقطه شهرهستند و شهرت زیادی دارند، دارای آرایشگرهای زبردست و ماهرنیستند.

آرایشگاه خوب معمولا خدمات بیشتری را ارائه می کنند. یکی از مهمترین نکته ها ی مورد توجه این است که: مواد و دیگر ابزارمورد استفاده آرایشگر چه کیفیتی دارد؟ چراکه کیفیت مورد استفاده درسلامت پوست و مو تاثیر دارد.

خصوصیات آرایشگاه خوب چیست ؟ چطور آرایشگاه زنانه مورد پسند خود را انتخاب کنیم ؟ درجواب شما سوالی پرسیده میشود که: شما مطلوب بودن یک آرایشگاه را در چه چیزی می دانید؟

معضل کمبود وقت ، مشغله زیاد زندگی عامل های تعیین کننده ای در انتخاب آرایشگاه است که باعث میشود فرد برای توجه کردن به آراستگی و زیبایی خود به نزدیک ترین آرایشگاه مکان زندگی خود بروند.

حتی اگر فردی در ساعت های خالی خود بخواهد، به آرایشگاه دورتر از محل زندگی خود برود ، زمان زیادی از دست می دهد و در ترافیک خسته کننده شهر معطل می شود ، که بسیار عذاب آور است.

اگر جشن عروسی پیش رو و زمان کمی برای رفتن به آرایشگاه دارید، بهتر است آرایشگاهی نزدیک مکان جشن انتخاب کنید ، که هم در ترافیک نمانید و هم وقتتان هدر نرود و به موقع به جشن برسید.

آرایشگاه :

مهمترین عامل شناخت آرایشگر ماهر، تجربه و مهارتی است که در طول دوره کاری بدست آورده است . از این رو مهارت در این کار فقط با تمرین و کسب تجربه بدست می آید . آرایشگرهای مبتدی با تمرین چند مهارت و کسب تجربه در آن می تواند به شغل و درآمد برسند .

خانم ها در مقابل بیماری های عفونی و پوستی زود رنج تر از آقایان هستند . بنابراین باید بیشتر قدر سلامتی خود را بدانند و از خود مراقبت کنند .

آیا تا به حال برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده که بعد از بازگشت از آرایشگاه دچار بیماری های پوستی و عفونی شده باشند ؟ این بیماری به دلیل استفاده از وسایل آرایشی کثیف ، ضد عفونی نشده و در تماس آن با پوست به وجود می آیند . حتما وسایل هایی مانند : حوله ،تیغ و… در بازار تهیه کنید و با خود به آرایشگاه ببرید ، وسایلی که امکان تهیه آن نیست ، باید از تمیز و استریل بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

موهای زیبا :

بیشترین نگرانی عروس ها در روز جشن آرایش صورت ، شنیون مو و نهایتا رسیدن به زیبایی بیشتر است ، همچنین آرایش صورت و مو مورد پسند همه واقع شود. اگر می خواهید عروسی زیبا رو ، تماشایی و طبق مد روز باشید ، به نکته های زیر که شما را مورد تایید و تحسین مهمانان میکند، توجه کنید:

زمان کوتاه کردن مو :

اثر و رد قیچی بر روی مو، تا یک ماه می ماند. بنابراین یک ماه قبل از عروسی موهای خود را کوتاه نکنید تا باعث خراب شدن شنیون مو نشود . بهترین زمان برای کوتاهی مو یک ماه و نیم قبل از عروسی است.

رسیدن به موهای خوش حالت و درخشنده:

مراقبت از مو، تاثیر زیادی در داشتن موهای خوش حالت و درخشنده دارد. حداقل یک ماه قبل از جشن عروسی از ماسک های مو که تاثیر بسیار زیادی در سالم و خوش حالت نگه داشتن مو دارد ، شروع کنید . می توانید از ماسک های طبیعی ، با توجه به جنس مو های خود ، برای نرم کردن مو استفاده کنید . مثلا : می توانید ازترکیب روغن نارگیل و عسل به مدت نیم ساعت به موی خود بزنید و بعد موهای خود را با شامپو بشویید .

برای شست و شوی مو از کنار یا گل سرشور استفاده کنید . در صورت استفاده از شامپو فقط هفته ای سه بار موهای خود را بشویید . می توانید بعد از حمام از سرم مواستفاده کنید.

مدل موی مورد پسند :

مهمترین بحث در بین مهمانان جشن عروسی، آرایش و شنیون موی عروس است . با توجه به شکل و اندازه ی صورت ، یک مدل مو به همه ی افراد نمی آید . بنابراین برای یافتن بهترین مدل مو ، متناسب با صورت و سلیقه تان، در هر جشن قبل از عروسی مدل مو های متفاوتی را تست کنید تا بهترین مدل مو را برگزینید.

رنگ موی عروس های تماشایی :

رنگ مو ، تاثیر زیادی در زیبایی عروس دارد و اگر اشتباه انتخاب شود عروس را بی روح و کسل نشان می دهد . رنگ موی بلوند بسیار زیباست ، اما باید توجه کرد که این رنگ با پوستتان تناسب داشته باشد.

عروس هایی که تفاوت سنی کمی با داماد دارند بهتر است از رنگ موی تیره استفاده کنند تا سنشان بیشتر ازداماد نشان ندهد . اکثر عروس های ایران دارای چشم های تیره رنگ هستند ؛ رنگ موی تیره با این رنگ چشم بسیار بهتر و قشنگ تر از رنگ موی بلوند است.

رنگ موی تیره تضادی بسیار زیبا با لباس سفید عروس ایجاد می کند که زیباییتان را چند برابرمی کند.

نکته دیگر که باید به آن توجه کنید این است که : باید حداقل دویا یک هفته قبل از عروسی موهای خود را رنگ کنید. با این کار متوجه خواهید شد که رنگ مو به شما می آید یا خیر؟! و اینکه با چند بار شست وشوی موی رنگ شده جلوه آن بیشتر می شود.

رنگ مویتان را با توجه به گرمی و سردی تن پوست انتخاب کنید. از رنگ موی فانتزی برای جلب توجه استفاده نکنید شما خود مرکز توجه هستید و با این کار غیر طبیعی جلوه می کنید.

مهمترین نکته، مهارت آرایشگر شماست تا بهترین مدل مو و آرایش را برای شما برگزیند و شما را به بهترین شکل خود برساند.

مدل مو و آرایش متناسب با فصل سرد :

مدل مو و آرایش در فصل سرد متفاوت است ؛ زیرا در این فصل ، شما لباس پوشیده تری نسبت به فصل تابستان می پوشید . مدل مو و آرایش شما با توجه به باز و پوشیده بودن لباس متفاوت است .

با توجه به پوشیده و بسته بودن لباس عروس باید از مدل موی بسته و از رنگ های گرم برای آرایش صورت و رنگ مو استفاده کرد.

موهای باز :

اگر می خواهید در روز عروسی موهای خود را بازبگذارید ، باید مدل لباس عروس باز ، اپل و یقه نداشته باشد ، تا مدل مو بیشتر خود را نشان دهد . توجه داشته باشید که این مدل مو ممکن است پریشان شود و گیره ، تاج و… از داخل مو جدا شود.

مدل موی روز :

مدل موهای زیادی وجود دارد که هرکدام روزی مد هستند و ممکن است یک ماه بعد از مد افتاده شوند.

مدل موهای ساده ، همیشه شیک ، ساده و به روز هستند .

اگر شنل استفاده می کنید ، از شنیون موی بسته استفاده کنید و سعی کنید از شنیون های شلوغ استفاده نکنید.

انتخاب تاج عروس:

تاج را با توجه به شکل و اندازه صورتتان انتخاب کنید :

• اگر صورتتان کشیده است ، از تاج کوتاه و خوابیده که بالای آن هلال است ، استفاده کنید یا از تاج های هدبندی که بر روی پیشانی قرار می گیرند ، استفاده کنید . اگر صورتی گرد و بزرگ دارید از تاج های بلند استفاده کنید تا صورتتان کشیده تر بنظر بیاید .

• اگر لباس عروس شما تزئینی شلوغ دارد ، بهتر از تاج های ساده و با نگین های کم استفاده کنید و برعکس اگر لباس عروستان تزئینی ساده دارد ، تاج پر زرق و برق انتخاب کنید .

• اگر قدتان بلندتر یا هم اندازه آقا داماد است ، باید تاج کوتاهی انتخاب کنید و اگر قدتان کوتاه است از تاج های بلند و نوک تیز استفاده کنید تا قدتان بلندتر به نظر برسد.

• اگر می خواهید از تاج های فانتزی استفاده کنید ، باید مدل موی شلوغ داشته باشد.

نتیجه گیری و جمع بندی :

اصلی ترین نگرانی خانم ها انتخاب بهترین آرایشگاه است ، بطوری که حاضرند برای رسیدن به بهترین آرایشگاه بیشترین مسیر را طی کنند و وقت زیادی را به این کار اختصاص دهند.

یکی از چشمگیرترین نکته ای که در انتخاب آرایشگاه خوب باید مد نظر قرار دهید : رعایت اصول بهداشتی و آراستگی سالن است. همچنین طریقه رفتاربا مشتری و برآورده کردن خواسته های مشتریان، از نکته های مهم در انتخاب آرایشگاه است.

آرایشگاه های درجه1 و مشهور شهر، به بهداشت و آراستگی سالن خود اهمیت بیشتری می دهند و اصول بهداشتی را به بهترین شکل انجام می دهند.

تجربه و مهارت یک آرایشگر پر اهمیت ترین خصوصیات او است . آرایشگر خوب باید در تمامی متد های روز دنیا خبره و زبردست باشد و به بهترین شکل به مشتری مشاوره بدهد.

یکی دیگر از نکته های مهم که عروس ها باید رعایت کنند این است که : یک ماه قبل ازعروسی موهای خود را کوتاه نکنند تا شنیون مو انها زیبا و بدون نقص شود. رنگ کردن مویشان را هم باید حداقل یک یا دو هفته قبل ازعروسی انجام بدهند و از رنگ موی تیره یا کمی روشن تر از رنگ موی خود استفاده کنند.

موهای بلوند سن عروس را بیشتر ازداماد نشان میدهد و ممکن است عروس را کسل ، بی حال نشان دهد و زیبا به نظر نرسد و یا به تناژ پوست عروس نیاید.

در آرایش زیاده روی نکنید ، از آرایش های ساده و ملیح استفاده کنید چراکه همیشه شیک و زیبا هستند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن زیبایی کرج:
  • سالن زیبایی نیکا
  • سالن زیبایی روشا
  • سالن زیبایی عروس مژه
  • سالن زیبایی قصر یخی
  • سالن زیبایی عروس آتیه
  • سالن زیبایی آلما
  • سالن زیبایی بانو الی
  • سالن زیبایی عروس تینا
  • سالن زیبایی مرضیه رضایی
  • سالن زیبایی مونا
  • سالن زیبایی ترانه
  • سالن زیبایی نازنین رضایی
  • سالن زیبایی تماشا
  • سالن زیبایی فرزانه
  • سالن زیبایی روشن دخت

حلی رز
0930270 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عروس تینا
0937057 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاتو
0912172 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لاری
0912489 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
موژینا
0935504 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالن زیبایی روشن دخت
0912260 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا در این سالن زیبایی خدماتی نظیر زیبایی و مراقبت از مو انجام داده می‌شود؟

بله.

آیا ژرنالی برای نمایش دارید؟

بله برای خدماتی چون گریم عروس، کوتاهی مو، بافت مو و ... ژورنال هایی برای مشتریان آماده شده است.

قیمت خدمات سالن زیبایی چقدر است؟

با مراجعه به صفحه اینترنتی، اینستاگرام و همچنین تماس با سالن می‌توانید از هزینه ها مطلع شوید.

آیا در این سالن زیبایی خدماتی نظیر پدیکور و مانیکور انجام داده می‌شود؟

بله.

چه خدماتی در سالن زیبایی ارائه می‌شود؟

خدمات گسترده‌ای در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود از جمله خدماتی در رابطه با سلامت پوست، رنگ و کوتاهی مو، مانیکور و پدیکور ناخن، زیبایی صورت، مراقبت از پا، رایحه درمانی، و بسیاری از خدمات دیگر.

آیا ماساژ درمانی در سالن زیبایی شما انجام می‌شود؟

بله.

سالن زیبایی چه جور مکانی است؟

مکانی است که در قبال دریافت هزینه انواع خدمات آرایشی و مراقبتی پوست و مو ارائه می‌گردد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی کرج، اسم بهترین سالن های زیبایی کرج،لیست بهترین سالن های زیبایی کرج، اسامی بهترین سالن های زیبایی کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!