بهترین آتلیه کودک در کرج
  • بهترین آتلیه کودک در کرج
  • بهترین آتلیه تخصصی کودک در کرج

بهترین آتلیه کودک در کرج
بهترین آتلیه کودک در کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در کرج در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در کرج

بهترین آتلیه کودک در کرج با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در کرج

بهترین آتلیه کودک کرج – هنگام باز کردن آلبوم های قدیمی و دیدن عکس‌های بچگی، حس خوب و لذت بخشی رو تجربه می‌کنیم؛ هرچه کیفیت و زیبایی یک عکس بیشتر باشد؛ انتقال این حس بیشتر و بهتر صورت می‌گیرد.

بهترین آتلیه کودک در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه کودک کرج می پردازیم.

نکات مهم و کاربردی در انتخاب آتلیه کودک:

• نظافت:

به دلیل حساس بودن بچه‌ها به آلاینده‌ها و احتمال بیماری بچه‌ها حتماً باید محیط استودیوی عکاسی، لوازم و دکورهای آتلیه کودک و مخصوصاً لباس های فانتزی که برای عکاسی کودک استفاده می شود تمیز و مرتب باشد.

• عکاس کودک:

عکاس کودک باید فردی خوش‌اخلاق و مهربان باشد و توانایی ارتباط با کودک را داشته باشد. ترجیحاً با روانشناسی کودک آشنا باشد؛ در صورت لزوم با آن‌ها بازی کند؛ و قصه و شعر برایشان بگوید تا کودک در کنار عکاس احساس راحتی داشته باشد؛ درواقع با صبر و حوصله زمینه‌ی گرفتن عکس را فراهم کند.

• نمونه کار:

بررسی کارهای قبلی آتلیه یک امر ضروری است؛ چراکه شما بامهارت و سبک عکاس آشنا می‌شوید. هر شخصی یک عکس را با سبک و مدل خاصی می‌پسندد. دیدن نمونه کار باعث می‌شود توانایی عکاس را در آنچه مدنظر دارید محک بزنید.

• روتوش:

عکاس باید مهارت استفاده از دستگاه های عکاسی را داشته باشد؛ و با تنظیم لنز و نورپردازی محیط بهترین عکس را بگیرد؛ تا کمتر احتیاج به روتوش داشته باشد زیرا روتوش زیادی عکس را مصنوعی می‌کند.

• چاپ و رنگ:

بهترین کاغذ چاپ سیلکه است که جنس کاغذ چاپ، ابریشمی است. لابراتوارها وظیفه چاپ را به عهده‌دارند؛ هرچه لابراتوار مهارت داشته باشد چاپ عکس هم خوب خواهد شد. تنظیم رنگ عکس یک هنر است؛ که به عهده‌ی آتلیه است؛ درنتیجه هر آتلیه به یک متخصص رنگ احتیاج دارد که بتواند بهترین رنگ را انتخاب و سپس برای چاپ به لابراتوارهای قوی بدهد.

• کارکنان:

آتلیه باید کارکنانی داشته باشد که مشتری بتواند به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کند. رفتار حرفه‌ای و با دقت کارکنان آتلیه همراه با مهربانی باعث جذب مشتری می شود؛ و در روز عکاسی لحظات شاد و به‌یادماندنی میان کارکنان، عکاس و کودکان به وجود می‌آید.

• محیط آتلیه:

محیط آتلیه باید از دما و بوی خوبی برخوردار باشد؛ تا وقتی‌که کودکان وارد آتلیه شدند حس آرامش بخش و خوبی را داشته باشند؛ این‌یک خصوصیت مهم آتلیه کودک است. وجود محلی برای انتظار و محلی برای انتخاب عکس در آتلیه، یک ویژگی منحصربه‌فردی را به آتلیه می دهد.

• مکان آتلیه:

محل قرارگیری آتلیه بسیار مهم است. ویژگی‌هایی که بهتر است یک آتلیه داشته باشد شامل نزدیک بودن آن به خیابان اصلی و یا اتوبان، داشتن جای پارک مناسب برای وسیله‌ی نقلیه‌ی مشتریان، داشتن امکاناتی نظیر آسانسور و لابی درصورتی‌که آتلیه در ساختمان قرارگرفته باشد.

• قیمت:

قیمت باید متناسب با میزان مهارت عکاس، جنس کاغذ چاپ، اعمال روتوش عکس، استفاده از جلوه ها و ویژگی های منحصربه‌فرد در عکس باشد. همیشه به چند آتلیه مراجعه کنید؛ و قیمت‌ها را متناسب با عکسی که می‌خواهید بپرسید؛ سپس آتلیه ی مناسب را برگزینید.

پنج اشتباه بزرگ و رایج در انتخاب آتلیه کودک توسط مادران:

بسیاری از مادران در انتخاب آتلیه اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که هم برای خودشان خسته‌کننده می‌باشد؛ و هم‌روند کار را در آتلیه به هم می‌زنند.

• قیمت به‌عنوان اولویت اصلی:

مادران قبل از بررسی معیارها برای انتخاب آتلیه، به دنبال جایی هستند که قیمت کمتری ر ا ارائه می‌دهند؛ این مسئله باعث می‌شود درصورتی‌که عکاس مهارت کافی را برای آنچه شما مدنظر گرفته‌اید نداشته باشد؛ و شما نمی‌توانید از عکس خود لذت کافی را ببرید. درنتیجه کیفیت عکس مهم‌ترین گزینه در انتخاب آتلیه است.

• گرفتن عکس از یک بعد:

عکس سه در چهار پرسنلی مناسب کودکان نیست؛ عکاس باید از کودک، در ژست‌های مختلف عکس بگیرد؛ مثلاً در فضای باز از کودک عکس بگیرد؛ و ایده های مختلفی برای گرفتن عکس داشته باشد. سلیقه و مهارت عکاس بسیار مهم است.

• اعمال ایده‌های غیرمعمول:

از اصرار بی جا نسبت به گرفتن ژست خاص بپرهیزید؛ بعضی از ژست‌ها قابلیت اجرا در یک مکان را ندارند. همیشه ایده‌های مختلفی برای عکس گرفتن به عکاس بگویید تا بسته به شرایط مکانی و زمانی یکی از این ژست‌ها را بتوان اعمال نمود.

• آماده نبودن کودک برای روز عکاسی:

همیشه به آتلیه هایی مراجعه کنید که زمینه های لازم برای عکاسی کودکان را فراهم کرده اند چراکه عکاسی کودکان به چند دقیقه ختم نمی‌شود؛ و گاهی ساعت‌ها طول می‌کشد؛ پس مادر و کودک باید برای این روند کاملاً آماده باشند. عدم آمادگی کودک و مادر دردسرهایی برای خودشان و آتلیه ایجاد می‌کند. آتلیه‌ها هم باید اطلاعات لازم را برای روز عکاسی در اختیار مادران قرار بدهند.

• دخالت درروند عکاسی:

مادران نباید درروند عکاسی و کار عکاسان اختلالی ایجاد کنند؛ چراکه روند کار را سخت‌تر می کنند و به دلیل آشفتگی به وجود آمده؛ کودکان رفتار غیرقابل‌تحملی از خود نشان خواهند داد و نتیجه‌ی کار خوب نخواهد بود.

پیشنهاد‌های لازم قبل گرفتن عکس از کودک:

پیشنهاد اول:

زمانی را به عکاسی اختصاص بدهید که حال کودکتان خوب است و کاملاً سرحال باشد. برای عکاسی از نوزادان بهتر است که نوزادان شیر خورده باشند وقت خوابشان نباشد و پوشکشان تمیز باشد. کار با کودک سرحال بهتر است کودکی است که دائماً بهانه می‌گیرد.

پیشنهاد دوم:

بررسی این موضوع که چه موقع از روز قصد عکس‌برداری دارید بسیار مهم است. از کودکی که خواب‌سنگینی داشته باشد می‌توان ژست های مختلفی در هنگام خواب گرفت. صورت خندان بچه‌ها عکس‌ها را دیدنی می‌کند؛ لحظاتی که آن‌ها شاد هستند برای گرفتن عکس مناسب است.

پیشنهاد سوم:

قبل از گرفتن عکس، محیط و وسایلی را که احتیاج دارید را آماده کنید؛ مثل کلاه، لباس، اسباب‌بازی‌های خاص و … آماده بودن وسایل باعث می‌شود که شما فقط منتظر لحظه ی جذاب برای عکس گرفتن باشید. توجه داشته باشید که زمینه را زیاد شلوغ نکنید؛ عکس‌های ساده، زیباتر و طبیعی تر از عکس های شلوغ است.

پیشنهاد چهارم:

تنظیمات دوربین مثل میزان نور و شفافیت را انجام داده باشید؛ و به‌صورت متوالی عکس بگیرید؛ تا بتوانید از میان عکس‌های گرفته‌شده بهترین عکس را انتخاب نمایید.

پیشنهاد پنجم:

در هنگام گرفتن عکس حواس کودکان را به‌طرف دوربین پرت کنید؛ مثلاً اگر اسباب‌بازی خاصی را دوست دارد آن را پشت دوربین قرار دهید و یا از خواهر و برادر کودکان بخواهید پشت دوربین با کودک بازی و صحبت کند.

پیشنهاد ششم:

روی حالت خاصی تأکید نداشته باشید و همیشه از حالت‌های خوب و یکنواخت کودکان عکس نگیرید؛ درواقع شما با گرفتن عکس هایی که در حالت طبیعی هستند؛ حتی زمان گریه کردن کودکان، می‌توانید ماندگارترین عکس‌ها را خلق کنید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

امکان کنسلی عکاسی کودک وجود دارد؟

بله. اما بیعانه ای که پرداخت شده را متاسفانه نمیتوانیم به شما بازگردانیم چون برای هر نوبت عکاسی، برنامه‌ریزی خاصی انجام شده است کنسلی از طرف شما وقت و هزینه را صرف کرده است.

بابت عکاسی کودک در آتلیه شما چقدر هزینه باید بپردازم؟

هزینه عکاسی کودک به عوامل متعددی بستگی داشته و در هر مورد هزینه آن فرق دارد.

آیا لباسی برای دوران بارداری جهت عکاسی در نظر گرفتید؟

به دلیل رعایت اصول بهداشتی باید لباس مورد نظر را خودتان تهیه کنید.

آیا برای عکاسی از دخترم عکاس خانم دارید؟

بله. این آتلیه عکاسهای خانم باتجربه وماهر را دارد.

چه زمانی برای عکاسی فرزندم مناسب است؟

برای گرفتن عکس حرفه‌ای و اصولی زمان عکاسی مهم بوده بنابراین جهت انجام عکاسی هماهگی لازم را با آتلیه انجام دهید چون این کار سبب کاهش فشار از روی کودک شده و استرس عکاسی را کم می‌کند.


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در تهران، بهترین آتلیه عکس کودک در تهران، بهترین آتلیه تخصصی کودک در تهران، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!