بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج
  • مرکز تخصصی آموزش کاشت ناخن در کرج

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج
سالن کاشت ناخن کرج
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • کرج

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی کرج

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در کرج

مرکز تخصصی کاشت ناخن در کرج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج

مرکز تخصصی آموزش کاشت ناخن در کرج

همه چیز درباره کاشت ناخن

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج – یکی از ملاک های زیبایی را می توان دستانی با ناخن های بلند و طراحی ای دلنشین دانست. ترمیم ناخن به علت نیاز به ترمیم همیشه مشتری دارد. به شما قول می دهیم که در کلیه ایام سال می توانید به کسب در آمد بپردازید. ترمیم ناخن در مدت زمانی بین هجده الی سی روز نیاز است؛ که البته این مدت زمان بستگی به رشد ناخن مشتری نیز دارد. پس از اتمام دوره کاشت ناخن، می توانید در دوره طراحی ناخن، به آموزش دیدن بپردازید. این دو حرفه آرایشگاهی جزو لاین های پر درآمد سالن های زیبایی می باشند.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی آموزش کاشت ناخن در کرج می پردازیم.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج – آشنا شدن با وسایل و ابزار آلات بسیار مهم می باشد؛ زیرا باید بتوانید با کمک گیری از وسایل، متد های متنوعی را برای مشتری خود اجرا کنید تا بتوانید نیاز های گوناگونی چون پدیکور، مانیکور خشک و تر، آموزش کاشت پایه، ژلیش، آموزش کاشت هلویی، انواع طراحی و… را بر طرف سازید.

دوره نامبرده، در صورت های مبتدی و پیشرفته برای شما برگزار می گردد. تا بتوانید مهارت های لازمه را آموزش دیده، تمرین کنید و در آخر در سالن های زیبایی مشغول به کار شده، شناخت کافی در باره وسایل آن کسب کنید و از آن کسب در آمد بپردازید. لازم به ذکر است که در انتهای این دوره، به شما مدرک فنی حرفه ای نیز تعلق می گیرد.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

یکی از مواردی که در انجام کار ناخن بسیار مهم می باشد، حفظ بهداشت ناخن است؛ زیرا با رعایت نکردن موارد اصولی، ممکن است مشتری دچار قارچ ناخن شده و آسیبی جدی ببیند. ما در این دوره حتما شما را با روش های جلوگیری از قارچ ناخن آشنا خواهیم کرد. پس از فراگیری بهداشت و مراقب از ناخن، به آموزش دیدن عناوین دیگری چون مانیکور خشک و تر، ریموور، پدیکورکاشت هلویی، کاشت میکس، کاشت پایه، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، کار با انواع قالب، طلاکوب و ماربل می پردازید.

سوهان کشی صحیح یکی از دلایل حفظ ناخن کاشت می باشد. حتما باید با تمرین نحوه صحیح سوهان دست گرفتن همچنین سوهان کشی بر روی سطح موادگذاری شده را فرا گیرید. باید بتوانید قوس ناخنی طبیعی ایجاد کنید و دور گیری درستی انجام دهید. این کار از هواگشی و بلند شدن مواد از سطح ناخن طبیعی بسیار جلوگیری می کند. پس از آن با دیگر موارد آموزشی چون با انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و… آشنا خواهید شد.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره پیشرفته جهت آموزش تخصصی مراحل و متد های دیگر صورت می پذیرد. شما در دوره پیشرفته کاشت ناخن با انواع کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، ژلیش کردن ناخن، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت فرنچ ثابت و انواع مدل های طراحی آموزش خواهید دید. این دوره در پنج جلسه جهت آموزش و تمرین برای شما برگزار می شود. در ادامه موارد موزشی تخصصی تر می شود. در این مرحله شما با گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، فرمر گذاری صحیح و اصولی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و… آشنا می شوید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

این دوره جهت تسلط کامل تر شما برگزار می شود؛ که در انتها شما می توانید مدرک معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه را از آن خود کنید. متد های آموزش در این دوره عبارتند از 1. کاشت آرک، 2. دیپ مانیکور، 3. میندال ژورنالی، 4. میندال سالنی، 5. استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، 6. ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

دوره حرفه ای کاشت ناخن در تعداد مختلفی از شرکت کننده که بین یک الی پانزده نفر در سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می گردد. پس از به حد نصاب رسیدن اعضای هر کلاس، با هماهنگی مربی معرفی شده از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور، کلاس ها در زمان بندی مشخصی، شروع می شود. ما برای آسودگی شما، کلاس ها را در تایم های اخر هفته، روز های تعطیل و همچنین عصر ها نیز برگزار می کنیم.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

ما در دوره کاشت ناخن، نیاز به وسایلی داریم تا بتوانیم آموزه های خود بر اساس نیاز مشتری بر طرف سازیم. این وسایل شامل: دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، محلول ضد عفونی، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)، پودر کاشت، نیپر، چسب ناخن، کرم مخصوص مانیکور، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، ناخن گیر، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، پنبه، میز مخصوص ناخن، صندلی مخصوص پدیکور و… (لازم به ذکر است که در اینجا فقط تعدای از آن ها نام برده است.)

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

این دوره قطعا ما را به یک ناخن کار حرفه ای با مدرکی بین المللی و همچین مدرکی از سازمان فنی حرفه ای کشور، مبدل می سازد. حال ما به انواع متد ها و روش های اجرایی آن ها مسلط شده ایم. وقت آن است که در یالن های زیبایی مشغول به کار شویم و از این حرفه پول ساز کسب درآمد کنیم.

سخن آخر:

موفقیت شما، آرزوی ماست. در صورت لزوم، آموزشگاه پاسخگوی هر سوال شما می باشد. با ما تماس بگیرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج:
  • مرکز آموزش چهره سازان
  • مرکز آموزش شامحمدی
  • مرکز آموزش پریا
  • مرکز آموزش آناهید
  • مرکز آموزش رمضانی
  • مرکز آموزش سپی نیل
  • مرکز آموزش اسعدی
  • مرکز آموزش مه
  • مرکز آموزش لیدا رهامی
  • مرکز آموزش وگا بیوتی
  • مرکز آموزش سمر یگانه

چهره سازان
0912216 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پریا
0930863 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سمر یگانه
0912772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0912869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سپی نیل
0937579 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
وگا بیوتی
0263445 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا دوره‌ی کاشت ناخن جزوه آموزشی دارد؟

بله. آموزشگاه به شما جزوه خواهد داد.

آیا روی ناخن واقعی کاشت ناخن انجام خواهم داد؟

بعد از اینکه آموزش تئوری و عملی را گذراندید میتوانید بر روی ناخن واقعی تمرین داشته باشید.

آیا برای ثبت نام در دوره کاشت ناخن نیازی به مدرک خاصی دارم؟

خیر. نیازی به مدرک خاصی نیست

ثبت نام در دوره کاشت ناخن محدود به سن خاصی است؟

ترجیحا از سن 18 سال به بالا میتوانند در دوره کاشت ناخن شرکت کنند.

آیا کلاس رفع اشکال برای دوره کاشت ناخن دارید؟

بله. کلاس رفع اشکال در پایان دوره آموزشی برگزار می‌شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در کرج، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در کرج، کلاس کاشت ناخن در کرج، دوره کاشت ناخن در کرج، کاشت ناخن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار، اینستاگرام، دوره تخصصی، مدرک فنی حرفه ای ، مدرک بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!