• آموزش لیزر موهای زائد در شیراز
  • آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج
  • دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در کرج

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0991 958 9258
  • 0991 958 9258
  • کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5

  • تماس



آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج در آموزشگاه هایپر بیوتی

دوره های آموزشی تخصصی تزریق ژل و بوتاکس حرفه ای در مرکز آموزشی شاپ لیزر در کرج

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5



آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج| دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در کرج

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج – بوتاکس یکی از موثرترین راه ها برای از بین بردن چین و چروک و سایر مشکلات پوستی است. پزشکان با بوتاکس عضلات صورت را غیرفعال کرده و از حرکت آن ها جلوگیری می کنند. گزینه های درمان چین و چروک رایج تر می شوند. محصولات بدون نسخه و افراد برای گزینه های ماندگارتر با سم بوتولینوم نوع A (بوتاکس) و پرکننده های پوستی با پزشک خود مشورت می کنند. هر دو درمان طولانی مدت هستند. هر دو را می توان برای چین و چروک استفاده کرد، اما تفاوت هایی بین این دو مورد وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در کرج

در اینجا به بررسی و معرفی دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در کرج می پردازیم.

بوتاکس:

بوتاکس خود یک شل کننده عضلانی است که ساخته شده از باکتری ها است. بوتاکس بیش از دو دهه است که در بازار وجود دارد و برای معالجه اختلالات و مشکلات عصبی که باعث ضعف عضلانی می شوند استفاده می شود.

همچنین برای درمان میگرن و سایر بیماری ها استفاده می شود. بوتاکس نیز عمدتا برای درمان چین و چروک استفاده می شود. این چین و چروک ها به طور طبیعی در اطراف چشم و دهان و بین ابروهای افراد ایجاد می شوند. با افزایش سن افزایش می یابند.
تزریق بوتاکس عضلات نزدیک این چین و چروک ها را شل می کند. عدم حرکت عضلات باعث کاهش چین و چروک می شود. تزریق بوتاکس معمولاً 6-4 ماه طول می کشد و پس از این مدت با بازگشت حرکت عضلانی، تزریق مجدد انجام می شود.

تزریق ژل:

در برخی موارد از پرکننده ها (ژل ها) نیز زمانی استفاده می شود که بوتاکس موثر نباشد. پرکننده های بافت بهترین درمان برای چین و چروک زیر پلک هستند.

این پرکننده ها را می توان به تنهایی یا در ترکیب با سایر درمان های موضعی پوست استفاده کرد. می توان از آنها به عنوان لیزر یا روش های دیگر بهره گیری نمود.

انواع ژل:

فیلرهای پوستی اشکال مختلفی دارند و مانند بوتاکس قابلیت تزریق دارند. سه نوع ژل به عنوان پرکننده لب، گونه و خطوط لبخند استفاده می شود: ژل های دائمی، موقت و نیمه دائمی.

ژل های دائمی:

ژل های دائمی ساخته شده از پلی اکریلیک به دلیل کمبود سلول های بافت های بدن، در نهایت می توانند سیستم ایمنی بدن را تحریک کنند. در نتیجه جابجا می شود و فرو می ریزد. در این صورت ممکن است عوارضی مانند افتادگی گونه ها و تجمع ژل در یک مکان ایجاد شود.

ژل های موقت:

ژل های موقت از اسید هیالورونیک ساخته می شوند. این نوع ژل مانند ژل دائمی هیچ عارضه ای ندارد مهم ترین نکته در مورد این ژل ماندگاری آن نسبت به سایر فیلرهای کلاژن و چربی است.

ژل های نیمه دائمی:

از ژل های نیمه دائمی به عنوان پرکننده های عالی در برخی نواحی استفاده می شود و این تنها ژلی است که می توان روی ژل های موقت استفاده کرد تا پوست را بیشتر پر کند. برای چین و چروک های عمیق، این ژل به خوبی عمل می کند و ماندگاری بیشتری نسبت به ژل های موقت دارد.

توصیه می‌شود بعد از درمان با فیلر (ژل) محل تزریق را ماساژ ندهید. تا دو هفته پس از تزریق خود را در معرض آفتاب یا سرما قرار ندهید؛ و به طور منظم‌ و دقیق از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید.

ژل های موقت از آنجایی که مانند پرورش دهنده و یا به اصطلاح دیگر مانند غذا عمل می کنند بسیاری از آنها توسط بدن جذب میشود.

اصولا بدن آن را به عنوان یک عامل بیگانه شناسایی نمیکند و واکنشی که منجر به بیماری نشان می دهد در صورتی که به این ژل ها واکنش و خاصی از خود نشان دهد ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که موقتی بوده و خیلی زود دفع می شوند.

کاربرد های تایید شده ی تزریق ژل:

بهره گیری از ژل برای حجم دهی:

بعضی از افراد شاید علت انتخاب آنها از تزریق ژل برای حجم دهندگی قسمت های مختلف چانه، لب و… باشد. که معمولاً این فرایند را عموم مردم با نام پروتز می‌شناسند.

حجم دهی صورت:

همه ما می دانیم که با افزایش سن تغییرات قابل توجهی روی صورت انسان، شکل میگیرد م که یکی از این تغییرات افتادگی و کاهش حجم چهره و صورت انسان می باشد.

از این رو می‌توان با استفاده از روش نوین تزریق ژل نواحی دچار تغییر شده صورت مانند گونه و لب حجیم کرده یا به زبانی دیگر حجم از دست رفته آن را برگرداند و موجب شادابی و جوانی دوباره صورت خود شد.

رفع چین و چروک:

شما با تزریق ژل به صورت خود می توانید از شر خطوط ایجاد شده مانند خط لبخند خطوط پیشانی خود اطراف چشم و به طور کلی راحت شوید.

جوانسازی دست:

از شیوه جوان سازی تزریق ژل و با استفاده از فیلر های پوستی نه تنها برای صورت و چهره بلکه برای پوست سایر نقاط بدن نیز می توانید استفاده کنید که البته استفاده از آن تنها برای پوست پشت دست توسط سازمان fda تایید شده است و برای استفاده برای دیگر نواحی هنوز تاییدیه رسمی منتشر نشده است.

زیبایی بینی:

جراحی بینی هزینه های گزاف و تحمل درد و مصرف داروهای بسیار از کارهای روتین بانوان و دختران امروز به‌شمار خوشبختانه با رایج شدن تزریق‌ژل شما بدون هدر رفتن وقت بسیار و متحمل شدن درد زیاد تنها در طول یک یا چند جلسه با استفاده از تزریق ژل فرم خوبی مناسب صورت خود داشته برای بینی‌اتان رقم بزنید.

شاید شما هم یکی از آن دسته از افرادی باشید که برایتان سوال پیش بیاید که این تاییدیه رسمی برای تزریق ژل بدن هنوز توسط سازمانی که در بالا به آن اشاره کردیم تایید نشده است. دقت کنید که برای استفاده از تزریق ژل در برخی از قسمت های بدن به علت وجود خطرات احتمالی با درصد بالا هنوز به تایید نرسیده اند که در ادامه معرفی می کنیم.

افزایش‌ حجم:

باسن
سینه
درون استخوان (تاندون، رباط، عضله)

آشنایی با تاثیرات بوتاکس از طریق آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج:

تزریق بوتاکس برای اکثر افراد خوب عمل می کند. احتمالاً در عرض یک هفته پس از تزریق متوجه اثرات قابل توجهی خواهید شد. عوارض جانبی بسیار کم بوده و اکثراً پس از مدت کوتاهی ناپدید می شوند.

اگر شرایط خاصی دارید که از این اتفاق جلوگیری می کند، ممکن است به اثرات کامل بوتاکس پی نبرید. شما باید از قبل در مورد تمام این خطرات احتمالی با پزشک خود صحبت کنید. بعد از بوتاکس می توانید به راحتی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

آشنایی با اثرات جانبی بوتاکس از طریق آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج:

مانند سایر درمان های پزشکی، هم بوتاکس و هم پرکننده های پوستی با تهدید خطر عوارض جانبی دنبال هستند. برای کاهش خطر عوارض جانبی، بوتاکس فقط در افراد سالم استفاده می شود.

عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

• افتادگی پلک ها که می تواند برای چندین هفته ادامه داشته باشد.
• قرمزی و سوزش چشم ها
• سردرد استفاده از قطره های چشمی قبل از تزریق بوتاکس می تواند به کاهش برخی از عوارض کمک کند.

تزریق داروهای رقیق کننده خون را چند روز پیش از اقدام به بوتاکس متوقف کنید. برخی تصور می کنند که استفاده از ژل و فیلر به تنهایی می تواند بسیاری از مشکلات مرتبط با بینی را برطرف کند، بنابراین با تزریق مقادیر زیادی از این مواد; آنها سعی می کنند مشکلات و معضلات موجود را برطرف کنند. به دلیل خطر عفونت یا نکروز بینی (سیاه شدن پوست) این روش درستی برای اصلاح عیوب بینی نیست. البته تزریق مقدار کمی از آن مشکلی ندارد.

بوتاکس در موارد زیر توصیه نمی شود:

• باردار هستید یا در دوران شیردهی هستید.
• عضلات صورتتان ضعیف است
• در حال حاضر پوستتان دارای مشکلات پوستی مانند پوست ضخیم یا زخم های عمیق است.

علت انجام ژل توسط متخصص:

برخی افراد تصور می کنند که فرایند تزریق بوتاکس یا ژل آسان است و توسط هر پزشک یا غیر متخصص انجام می شود، اما اگر پزشک با لایه ها و بافت های بدن ناآشنا باشد می تواند برای فرد مشکل ایجاد کند. در صورتی فردی که برای بوتاکس به آن مراجعه کرده اید غیر متخصص بوده، توصیه می کنیم با یک مشاوره و پزشک متخصص مشورت کنید.

شاید شما هم یکی از آن دسته از افرادی باشید که برایتان سوال پیش بیاید که این تاییدیه رسمی برای تزریق ژل بدن هنوز توسط سازمانی که در بالا به آن اشاره کردیم تایید نشده است. دقت کنید که برای استفاده از تزریق ژل در برخی از قسمت های بدن به علت وجود خطرات احتمالی با درصد بالا هنوز به تایید نرسیده اند که در ادامه معرفی می کنیم.

تشخیص ایمن بودن بوتاکس از طریق آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج

تصور این که سم بوتولونیوم در فرایند بوتاکس می‌تواند خطرات وحشتناک و کشنده‌ای داشته باشد طبیعتا فکر پوچ و بیهوده‌ای است باید در این مورد اشاره کنیم که این سم زمانی تاثیرات کشنده ای دارد که وارد رگ شده و سپس در خون و محلول شود. در کلینیک ها از بوتاکس صرفاً برای ماده حجم دهنده و برای رفع خطوط و چین و چروک مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند یعنی یک کار سطحی خبری از ترکیب شدن با خون و گردش در بدن نیست.

نکات مرتبط با عوارض جانبی بوتاکس:

• در ایالات متحده آمریکا از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۳ که قرین به ۱۴ سال است تنها ۳۶ نفر از استفاده از بوتاکس دچار مشکلات جانبی شدید شدند که البته از بین این افراد ۱۳ نفر مشکلات زمین های پوستی داشتند و اصلا مشکلات به وجود آمده برای آنها ارتباطی با تزریق و استفاده از بوتاکس نداشت.

• طبق گزارشات تنها ۳ درصد از بزرگسالانی که اقدام به بهره گیری از بوتاکس کردن دچار عوارض جانبی شده اند هم به دلیل مراجعه به افراد غیر متخصص استفاده از داروها و مواد نامناسب‌ و غیرمجاز بوده است.

• عوارض ناشی از بوتاکس در اغلب موارد مرتبط با بهره گیری از بوتاکس به منظور درمانی بوده است و خیلی کم پیش می‌آید اشخاصی که از بوتاکس به منظور زیبایی استفاده کنند و دچار عارضه های حاد و شدید بشوند.


سوالات متداول تزریق ژل و تزریق بوتاکس

آیا در صورت وقفه در تزریق بوتاکس و تزریق ژل، احتمال افتادگی پوست صورت وجود دارد؟

برای پاسخ به این سؤال باید گفت عوامل ایجاد افتادگی پوست افزایش سن و نیروی جاذبه است بنابراین وقفه در تزریق بوتاکس و تزریق ژل نمی‌تواند عامل افتادگی پوست باشد.

آیا روشی جهت شناسایی اصل بودن مواد بوتاکس وجود دارد؟

به‌طورمعمول روی جعبه مقوایی ویال بوتاکس برچسب زردرنگ گمرک وجود دارد و آن‌ها مورد تائید دیسپورت و نورونوکس است.

آیا محدوده سنی برای تزریق ژل وجود دارد؟

محدودیت خاصی جهت تزریق ژل وجود ندارد.

چه کسانی مستعد تزریق ژل و یا تزریق بوتاکس هستند؟

افرادی که در صورت خود دچار شکستگی پوست شده‌اند و یا افرادی که روی صورت آن‌ها چین و چروک کم‌عمق یا عمیق ایجادشده است.

آیا پس از تزریق ژل‌ها یا پرکننده‌ها احتمال حرکت این ماده روی صورت وجود دارد؟

احتمال تغییر و جابجایی تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق در صورت ماساژ و فشار ناحیه موردنظر وجود دارد اما بعدازاین مدت این احتمال از بین خواهد رفت‌.

آیا استفاده از برندهای نامعتبر بوتاکس عوارضی خواهد داشت؟

علت استفاده از برند معتبر بوتاکس وجود ده‌ها ماده‌ی پروتئینی پیچیده‌ی طبیعی در بوتاکس است. در صورت عدم رعایت استانداردهای لزوم در تهیه بوتاکس، بروز عوارض بعد از تزریق حتمی خواهد بود بنابراین برای تزریق بوتاکس نه‌تنها مراجعه به پزشک ماهر الزامی بوده بلکه نحوه تهیه ماده بوتاکس نیز باید مدنظر داشته باشید.

فرق میان واژه‌ی چین و واژه‌ی چروک در تزریق ژل و بوتاکس چیست؟

چین به خطوط عمیق و چروک به خطوط سطحی پوست گفته می‌شود.

علل ایجاد چین و چروک چیست؟

• اگر ماهیچه‌های نازک صورت فعالیت و انقباض بیش‌ازحد داشته باشند؛ با فعالیت مستمر و به‌تدریج و همچنین عامل افزایش سن بین فیبرهای ماهیچه‌ای پوست چروک ایجادشده و در صورت ادامه این فعالیت‌ها عمق چروک بافت‌های زیرپوستی افزایش‌یافته و درنهایت تبدیل به چین می‌شود.
• یکی از دلایل ایجاد چین‌وچروک که با بوتاکس رفع نمی‌شود؛ افتادگی پوست و بافت‌های زیر آن بوده که از عوامل ایجادکننده‌ی آن می‌توان به افزایش سن اشاره نمود. جهت رفع این مشکل تزریق ژل و یا جراحی را پیشنهاد می‌دهیم. نواحی از صورت که بیشتر دچار این نوع چین و چروک می‌‌شوند عبارت‌اند از خط خنده و خط کنار چانه.

هدف اصلی تزریق بوتاکس چیست؟

پیشگیری از عمیق شدن چین‌های صورت هدف اصلی تزریق بوتاکس است.

آیا فرد قبل از تزریق ژل باید کار خاصی را انجام دهد؟

به‌صورت عادی نیازی به اقدام خاص توسط فرد مراجعه‌کننده احتیاجی نیست. تنها نکته‌ی قابل‌ذکر این است که قبل از تزریق ژل از مصرف چای سبز خودداری شود و همچنین داروی آسپرین از داروهای ضدالتهابی قبل از تزریق استفاده نکنید.

برندهای معتبر بوتاکس در ایران را نام ببرید؟

در حال حاضر دیستون، مصپورت و دیسپورت برندهای معتبر در ایران است که وزارت بهداشت آن را تائید کرده است‌. اگر از محصولات با برندهای معتبر استفاده نمایید؛ احتمال بروز عوارض تزریق بوتاکس بسیار ناچیز خواهد شد درحالی‌که بوتاکس‌های نامعتبر احتمال بروز عوارضی چون حساسیت و قرمزی شدید، شوک آنافیلاکسی و افتادگی پلک در فرد بیشتر خواهد شد.

آیا محدودیت بیماری جهت تزریق ژل وجود دارد؟

تنها حساسیت به اسید هیالورونیک مانع از تزریق ژل می‌شود غیرازاین بیماری ممنوعیتی برای تزریق ژل وجود ندارد.

آیا تزریق ژل و تزریق بوتاکس تأثیرگذار است؟

سالانه میلیون‌ها نفر تزریق را انجام می‌دهند و از نتایج آن‌که مانع از شکسته شدن پوست، رفع چین ‌و چروک و مانع از ایجاد چین و چروک جدید صورت است؛ بهره‌مند شده‌اند. این موضوع را می‌توان دال بر تأثیرپذیری تزریق ژل و تزریق بوتاکس دانست.

آیا تزریق بوتاکس محدود به سن خاصی است؟

سن فرد با توجه به نوع کاربرد بوتاکس مشخص می‌شود اما به‌طورکلی سازمان FDA (سازمان دارویی آمریکا) سن ۱۸ تا ۶۵ سال را برای تزریق بوتاکس مناسب می‌داند. در کشورهای اروپایی و آمریکایی عموماً تزریق بوتاکس جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروک و رفع آن حتی در سنین جوانی انجام می‌شود.

آیا راه‌حلی برای تشخیص حساسیت فرد به مواد تزریقی بوتاکس وجود دارد؟

قبل از تزریق بوتاکس به‌صورت کامل در پوست، تست بوتاکس انجام می‌شود. بهتر است که افراد باسابقه حساسیت قبل از تزریق بوتاکس با پزشک خود مشورت نماید.

علائم شایع بروز حساسیت به بوتاکس چیست؟

• سوزش
• تنگی نفس
• آسم
• کهیر
• خارش

آیا قطع تزریق بوتاکس در افتادگی عضلات صورت تأثیر می‌گذارد؟

قطع تزریق بوتاکس سبب افتادگی عضلات نمی‌شود؛ درواقع فرد با تزریق بوتاکس در عضلات صورت احساس کشیدگی و سنگینی می‌کند؛ وقتی اثر دارو تمام شد این احساس کشیدگی و سنگینی از بین خواهد رفت و مجدد چین و چروک در ناحیه صورت دیده می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج، دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس در کرج، مرکز آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج با مدرک، بهترین آموزشگاه تزریق ژل و بوتاکس در کرج، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، کرجی، مدل، مراکز، تخفیفات، تزریق بوتاکس در کرج، تزریق ژل در کرج

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!