بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران
  • آرایشگاه داماد شمال تهران

بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران
آرایشگاه داماد شمال تهران
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • شمال تهران

  • تماس



آرایشگاه داماد هایپر بیوتی شمال تهران

خدمات اصلاح و گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در شمال تهران

آرایشگاه پیرایش داماد هایپر بیوتی در شمال تهران با مدیرت آقای *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای گریم و اصلاح داماد



بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران | آرایشگاه داماد شمال تهران

بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران

آرایشگاه داماد شمال تهران

بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران – روز ازدواج هر کس جزو مهمترین و خواص ترین روزهای زندگی هر شخص میباشد. به همین دلیل هم آقای داماد هم عروس خانم تلاش میکنند تا بهترین ظاهر را در آن روز داشته باشد. تنها چیزی که از مراسم داماد باقی میماند، آلبوم عکس است. پس وقتی که به آن نگاه میکنند باید از مو صورت رضایت داشته باشد.

آرایشگاه داماد شمال تهران

بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای گریم داماد باید بدانید را برایتان توضیح دهیم و به معرفی آرایشگاه داماد در شمال تهران می‌پردایزم.

آرایشگاه داماد:

تصور کاملا اشتباهی است که فقط عروس خانم‌ها باید در شب عروسیشان بدرخشند و داماد فقط باید موهای سشوار کشیده داشته باشد. هم عروس و هم داماد باید به زیبایی ظاهری‌شان در مهم ترین شب زندگیشان توجه کنند. همانگونه که عروس خانم‌ها از ماه‌ها قبل از عروسی به دنبال آرایشگاه خوب و مناسب برای میکاپ خود میگردند، این قضیه باید برای آقایان صدق کند و آقایان هم باید به دنبال آرایشگاه مناسب باشند. چرا که زیبایی عروس و داماد باید با یکدیگر متناسب و هماهنگ باشد.

منظور از آرایش ظاهری، برطرف کردن عیب‌های ظاهری صورت برای آقا دامادها است. برای مثال اگر زیر چشمان داماد سیاهی داشته باشد،این عیب با گریم داماد برطرف میشود تا پوست صورت یکنواخت شود. گریم داماد باید طوری باشد که چهره داماد طبیعی باشد. خدماتی که آرایشگاه برا آقا دامادها ارائه می‌دهند، شامل. اصلاح و طراحی مدل مو، پاکسازی پوست و گریم دامادی است که درباره هر کدام جداگانه توضیح میدهیم.

اصلاح و طراحی مدل مو و ریش و سیبیل:

اصلاح مو: در انتخاب مدل موی داماد باید توجه شود که مدل تکراری موهای داماد نباشد. انتخاب مدل موی مناسب برای روز عروسی همیشه یک معضل بزرگ برای دامادهای میباشد. بهتر است داماد‌ها بعد از انتخاب آرایشگاه ایده آل، به آرایشگر اعتماد کنند تا سرویس مورد نظرشان با بهترین کیفیت انجام شود.

بهترین زمان برای تعیین مدل و اصلاح موی داماد بین یک هفته الی ده روز قبل از مراسم است. چند روز باقی مانده تا مراسم فرصت جا افتادن مو و احیانا تغییرات احتمالی را به داماد میدهد.

در صورت امکان و داشتن پتانسیل موجود در موهای داماد، چند مدل مو را اجرا میشود. از تمام مدل موها عکاسی میشود و برای داماد ارسال میشود تا با خیالی آسوده و بدون استرس همراه با عروس خانم مدل موی ایده آل انتخاب کند. همچنین داماد میتواند از سبکی مویی که دوست دارد در شب عروسی داشته باشد، عکسی به آرایشگر نشان دهد. به این ترتیب مدل موی داماد از چند روز قبل انتخاب میشود تا در روز عروسی هنگام انتخاب مدل مو گیج نشود.

اصلاح ریش و سیبیل: موی اضافه‌ای که روی گونه‌های آقایان قرار دارد زیبایی آنها را کمتر میکند و باید این موهایی اضافی را اصلاح کرد.
یکی از روشهایی که برای از بین بردن موهای زائد صورت آقایان استفاده از وکس است. وکس نوعی موم گرم است که در جهت رویش موها زده می‌شود و پس از چند ثانیه آن را در جهت خالف رویش مو از روی پوست صورت میکنند. این نکته باید در نظر گرفته شود که ریش‌ها باید با فرم مو، صورت، سن و مدل لباس هماهنگ باشد.

انواع مدل ریش و سیبیل برای صورت:

ریش و سیبیل برای صورت بیضی:

برای این نوع چهره باید اندازه‌ی ریش متعادل باشد که زیبایی زیادی را به صورت فرد بدهد. بهتر است ریش از خط فک آغاز شود و دور لب و چانه امتداد پیدا کند. مدل ریش برای صورت مستطیلی: برای کمتر دیده شدن درازی صورت بهتر است ریشهای کنار گونه پرتر شوند و به هیچ عنوان اندازه‌ی ریش‌ها بلند نشوند؛ زیرا باعث میشود صورت شما کشیده‌تر به نظر برسد.

مدل ریش برای صورت مثلثی:

برای این نوع چهره بهتر است ریش نگذارید. برای توجه افراد را به قسمت بالایی صورت جلب کنید، فقط سیبیل بگذارید تا تمامی توجهات از پایین صورت برداشته شود.

مدل ریش برای صورت گرد:

افرادی با این فرم صورت بهتر است در قسمت گونه، ریش‌های کوتاه و در قسمت چانه، ریش‌های بلندتری داشته باشد که باعث پهن شدن چانه میشود.

مدل ریش برای صورت قلبی:

افردی با این فرم صورت بهتر است که برای چانه ریش کوتاه و برای قسمت گونه ته ریش و کمی سیبیل بگذارند.

مدل ریش برای صورت مربعی:

برای این فرم چهره ریش و سیبیلی که شکل مستطیلی دارد، بهتر است به این دلیل که فرم مربعی به صورت نمی آید.

مدل ریش برای صورت لوزی:

افرادی با این نوع چهره بهتر است ریش کوتاه داشته باشند و حجم قابل توجهی از ریش را به چانه هایشان بدهند.

پاکسازی پوست داماد:

در این روز پوست داماد پاکسازی سطحی می شود. به این دلیل پاکسازی سطحی انجام میشود که پوست صورت داماد تحریک نشود. ابتدا برای پاکسازی صورت داماد با لوسیون مخصوص، صورت پاک می‌شود. سپس اسکراب انجام می‌شود که در این کار سلولهای مرده سطح پوست داماد از صورت پاک می‌شود و با یک شستشوی ساده از صورت پاک می شوند. بعد روی صورت با توجه به نوع پوست داماد چند نوع ماسک گذاشته می‌شود که خاصیت پاک کنندگی و تسکین دهندگی دارد.

در انتها رنگ پوست داماد چند درجه روشن می‌شود. در آخر صورت داماد با کرم مخصوص ماساژ داده می‌شود که باعث تسکین اعصاب و افزایش گردش خون و برطرف کنندگی افتادگی عضلات و موارد دیگری میشود. خیلی از دامادها در مورد خدمات پاکسازی پوست اطلاعات کافی ندارند و در مورد این سرویس حس خوبی از خود نشان نمیدهند. هدف اصلی از پاکسازی پوست آماده کردن پوست برای روز مراسم است که قرار است مواد گریم روی پوست پاک و با نشاط قرار بگیرد. در پاکسازی پوست در پزشکی کاری برای شما انجام نمی‌شود و پاکسازی سطحی میباشد.

گریم داماد چیست؟

گریم به معنای تقارن، هماهنگی و تناسب اجزای صورت از طریق استفاده از ابزارهای مخصوص گریم است. این کار باید توسط فرد ماهر انجام شود تا چهره‌ی فرد در عین پوشانده شدن یب‌های صورت، طبیعی هم جلوه کند. گریم صورت برای داماد خدماتی مانند برطرف کردن کبودی زیر چشم، انحراف بینی یا پستی بلندی قله بینی، لک صورت، قرمزی یا سفیدی صورت، جوش‌های روی صورت و خالی بودن کف سر کسانی که ریزش مو دارند.

اگر گریم داماد توسط فرد ماهر انجام نشود، چهره داماد مصنوعی دیده می‌شود و مشخص میشود که صورت او دارای گریم است. پس از انجام اصلاح و گریم و آماده سازی صورت نوبت به پوشبدن لباس داماد است. لباس دامادی نباید مانند سایر لباس‌های مهمانی، کت و شلوار و کراوات معمولی باشد. لباسی که داماد انتخاب می‌کند باید خاص تر و متفاوت تر از ساید لباس ‌ها باشد.

راهنمای انتخاب بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران:

ابتدا باید یک آرایشگاه مردانه در شمال تهران پیدا کرده که فردی ماهر و خوب کار گریم را انجام دهد. شما میتوانید از طرق تحقیق کردن و مشاهده نمونه کارها آن‌ها در شبکه‌های مجازی و یا اینترنت، آرایشگر مناسبی را پیدا کنید. آرایشگاهی انتخاب کنید که محیطی آرام داشته باشد. به آرایشگر گوشزد کنید که اگر همزمان با شما داماد دیگری برای گریم نوبت داشت، طوری برنامه ریزی کند تا هیچکدام در روز عروسی با مشکل زمانی مواجه‌ نشوید. بهداشت فردی و محیط آرایشگاه را بررسی کنید.

این موضوع بسیار اهمیت دارد و بی‌توجه به این مسئله ممکن است برای شما حساسیت‌های پوستی ایجاد کند. دقت کنید وسایلی که استفاده میشود، حتما ضدعفونی شود. به طور کلی وقتی وارد آرایشگاهی میشوید، به موارد زیر توجه کنید. ظاهر سالن و برخورد پرسنل، نحوه اطلاعات دادن به شما.

بررسی جواز کسب سالن آرایشگاه مردانه در شمال تهران

اگه ادعایی در مورد مدارک و تخصص‌های خاصی میشود، از آرایشگر بخواهید تا آن‌ها را به شما نشان بدهد. عکس‌های نمونه کارهای انجام شده دامادها رو بخواهید. با دقت کنید که عکس‌های ارائه شده، عکس آتلیه‌ای با روتوش و فتوشاپ‌ نباشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های داماد در شمال تهران:
  • آرایشگاه شاپور
  • آرایشگاه کیوت کات
  • آرایشگاه ارکید
  • آرایشگاه نیوفیس
  • آرایشگاه سان
  • آرایشگاه کاندید
  • آرایشگاه هیرکات
  • آرایشگاه روشاک
  • آرایشگاه پالیگان
  • آرایشگاه برتر
  • آرایشگاه بابایی
  • آرایشگاه ماکان استایل
  • آرایشگاه روزبه
  • آرایشگاه شمیران
  • آرایشگاه کاج

گرجی فر
0912866 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رحیمی
0919686 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرایشگاه داماد
0912301 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاندید
02122238 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پالیگان
0933404 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روزبه
0912797 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا در آرایشگاه مردانه شما امکان گریم صورت وجود دارد؟

بله

آیا آرایشگر آرایشگاه مردانه شما به تمامی مدل موهای مردانه مسلط است؟

بله. آرایشگرا ما دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی در زمینه اصلاح و آرایش مردانه را گذرانده‌اند.

آیا آرایشگاه شما مجوز دارد؟

بله

فرم بینی من خوب نیست چه پیشنهادی می‌هید؟

برای رفع زاویه‌های اشتباه صورت و برای فرم بینی و سایر عیوب صورت از کانتورینگ استفاده می‌شود.

من میخواهم تمام لک صورتم دیده نشود چه راهکاریی را پیشنهاد می‌هید؟

جهت صافی پوست و پوشاندن جای لک و جوش صورتتان گریم خواهد شد.

هزینه آرایشگاه شما چطور است؟

با توجه به نیاز شما در هر یک از موارد کوتاهی مو، گریم، پاکسازی صورت، مدل دادن به موهاو ... هزینه ها متغییر خواهد بود. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آرایشگاه داماد در شمال تهران، آرایشگاه داماد شمال تهران، آرایشگاه مردانه برای دامادی، آرایشگاه پیرایش داماد، آرایش و پیرایش مردانه، آرایش دامادی، آرایشگاه دامادی، آرایشگاه مردانه در شمال تهران، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، گریم داماد، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شمال تهرانی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!