آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در غرب  تهران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



سالن کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی غرب تهران

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز تخصصی کوتاهی مو در غرب تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در غرب تهران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در غرب تهران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران -آیا شما دوست دارید موهایتان را دم اسبی، گوجه ای و یا ببافید؟

اگر شما دوست دارید مویتان را دم اسبی و گوجه و بافتید وقتی موهایتان را کوتاه کنید دیگر قادر نیستید که موهایتان را ببافید و یا دم اسبی ببندید.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در غرب تهران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در غرب تهران می پردازیم.

برای اینکه تشخیص دهید موی کوتاه به شما می‌آید یا خیر این ‌کار را انجام دهید:

برای این کار به یک مداد و خط کش نیاز دارید. مداد را افقی زیر چانه‌تان قرار دهید و خط کش را عمودی زیر گوش قرار دهید. فاصله زیر گوش تا مداد را اندازه بگیرید. اگر اندازه آن ۵.۵ سانتی‌متر باشد، موی کوتاه به شما می‌آید اما اگر این اندازه بیشتر از ۵.۵ سانتی‌متر بود موی کوتاه مناسب چهره شما نیست و موی بلند برای شما بهتر است.

در هنگام کوتاهی مو به نکات زیر توجه کنید:

1- به جنس موهایتان توجه کنید.

شما میتوانید هر جنس مویی را کوتاه کنید اما توجه داشته باشید که برخی از موها، ریشه فر دارند که نمیتوانند به خوبی موهای صاف، مدل موی کوتاه داشته باشند. همچنین به این نکته توجه ‌داشته ‌باشید که برخی از موها رشد بسیار کمی دارند و بسیار دیر رشد میکنند.

2- نمی توانید آن را به عقب بازگردانید

مطمئن باشید که میخواهید چقدر از موهایتان را کوتاه کنید چون پس از کوتاه کردن دیگر نمیتوان موهایتان را بهم چسباند تا مثل قبل شود.
اگر صد درصد مطمئن نیستید که می خواهید موهایتان را کوتاه کنید و ممکن است از کوتاه کردن موهایتان پشیمان شوید، مقدار کمی از موهایتان را کوتاه کنید. شما همیشه فرصت کوتاه کردن موهایتان را دارید؛ بنابراین از مقدار کوتاه تر شروع کنید تا ببینید ابتدا چه احساسی به آن دارید.

3- موها را خودتان کوتاه نکنید.

برای کوتاهی های زیاد هیچ گاه خودتان این کار را انجام ندهید، زیرا شما دسترسی یکسان و کامل به موهای پشت سرتان ندارید و ممکن که موهایتان را خراب کنید‌. اگر اصلاح مو را بلد هستید و می‌خواهید مقدار کمی از موهایتان را کوتاه کنید می‌توانید این کار را انجام دهید اما هرگز کوتاهی های زیاد را خودتان انجام ندهید.

4- به گردن تان فکر کنید.

بعضی دخترها دوست ندارند پشت گردنشان دیده شود. اگر شما از این دست دخترها هستید پس موهایتان را خیلی کوتاه نکنید اما اگر این موضوع اهمیتی برایتان ندارد با خیال راحت موهایتان را کوتاه کنید.

انتخاب مدل مو:

هنگام کوتاه کردن موها مدل صورت تان را در نظر بگیرید. مدلی را در نظر بگیرید که به صورتتان بیاید و باعث زیبا تر شدن چهره شما شود‌. یک آرایشگر باید بتواند نوع چهره فرد را تشخیص داده و مدل موی مناسب با چهره را انتخاب کند که برازنده حالت چهره باشد.
در اینجا می‌خواهیم به چند مدل کوتاهی متناسب با حالت رایج صورت اشاره میکنیم:

1- صورت بیضی شکل:

اگر فردی که موهایش را کوتاه میکنید، چهره بیضی شکلی داشت، هر حالت مویی برازنده صورت خواهد بود؛ زیرا برای چهره بیضی همه مدل مویی می‌آید.

می توانید یک مدل بلند تا استخوان ترقوه را امتحان کنید. میتوانید با موهای چتری تان را کوتاه کنید تا صورتتان کوتاه تر به نظر برسد. یک کوتاهی زاویه دار می‌تواند مکمل چانه شما باشد، چتری های صاف و یا موج دار نیز باعث جذابیت بیشتر شما خواهد بود.

2- صورت گرد:

اگر صورت گرد و دایره مانندی دارید مدل مویی را انتخاب کنید که موهای بالای صورت ارتفاع بیشتری داشته باشد و موهای پایین‌تر از خط گونه‌ها را طوری کوتاه کنید که چهره فرد حالتی باریکتر به خود بگیرد.

می‌توانید مدل کوتاه پیکسی را امتحان کنید. برای کم کردن گردی صورت، می‌توانید مدل پشت کوتاه را انتخاب کنید. اگر مدل موی بلند دوست دارید، می‌توانید مویتان را لایه لایه و موج دار کنید.

اگر طرفدار سبک های جدید هستید، می‌توانید لایه های جلو موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید. آرایش موهای زیادی وجود دارد که برای حالت صورت شما می‌آید و شما می‌توانید آن را امتحان کنید. از بلندی‌های یکنواخت و یکدست دوری کنید.

3- حالت صورت قلبی:

در حالت قلبی، قسمت بالایی چهره آنها عرض بیشتری نسبت به قسمت پایینی صورت دارد. برای این افراد بهتر است مدلهایی را انتخاب کنید که مو در قسمت پیشانی کمتر باشدو در قسمت پایین چهره بیشتر نمایان باشد. داشتن مو تا بلندی چانه یا کوتاه تر از چانه بهتر است.
اگر دوست دارید موهایتان پر به نظر برسد، باید موهای کنار گونه هایتان پرتر باشد و موهای روی سر تان را کم پشت تر. تا پیشانی تان کوتاه تر به نظر برسد.

4- صورت مربع:

بهترین مدل مو برای صورت های مربعی شکل، چتری‌های کوتاه است. تا جای ممکن سعی کنید مدل کوتاهی صاف نباشد و لایه لایه باشد.
صورت های مربعی شکل خطوط فک و پیشانی مشخصی دارند، مدل موی کوتاه تا متوسط با امواج مو، به گردی صورت شما کمک میکند. همچنین موهای بلند با چتری می توانند باعث جذابیت بسیار شما شود.

5- صورت مستطیلی:

بهترین انتخاب برای چهره‌های مستطیلی، یک طرفه حالت دادن موها است. این مدل باعث کوتاه تر دیده‌شدن صورت میشود و از مستطیلی بودن آن می‌کاهد.

فواید کوتاه کردن مو:

1- جذابیت و تنوع:

اگر شما دائما موهای بلند داشته‌باشید، چهره یکنواختی خواهید داشت. کوتاه کردن مو باعث تنوع و زیبایی در چهره شما می‌شود و فرم جدید برای صورت شما می‌دهد.

2- نگهداری آسان:

کسانی که مشغله زیادی دارند، فرصت رسیدگی و نگهداری از موها را ندارند، پس بهتر است که موهایشان را کوتاه کنند تا موهایشان آسیب نبیند.

3- برس کشیدن آسان:

موهای کوتاه را می‌توان خیلی راحت برس کشید و هیچ‌گاه موهایشان دچار گره نمی‌شود.

4- دوش گرفتن سریع:

یکی از دغدغه های خانم‌ها شستوشوی موهای بلند است و همیشه از اینکه شستوشوی موهای بلند سخت است و در حمام گره میخورد، ناله می‌کنند. اگر موها را کوتاه کنید، خیلی راحت میتوانید موها را شست‌وشو دهید بدون اینکه مویتان گره بخورد.

5- صرفه جویی در مصرف شوینده و حالت دهنده مو:

برای شست‌وشوی موهای بلند باید شامپو و نرم کننده بسیاری استفاده کرد. اگر موهایتان کوتاه باشد، خیلی کمتر شامپو مصرف می‌شود. هم‌چنین با مصرف مقدار کمتری از ماسک مو، کریستال و … می توانید موهای خود را تقویت کرده و آن ها را حالت دهید.

6- جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

هیچ درمان قطعی برای از بین بردن موخوره وجود ندارد. اگر موهایتان موخوره دارد، باید موهایتان را کوتاه کنید تا هم ‌موخوره از بین برود و هم اینکه موخوره‌ها به بیشتر نشود. موخوره در اثراستفاده از دستگاه‌های حرارتی مثل اتوی مو، بابلیس و سشوار و … نوک موها در معرض گرما قرار میگیرد و این گرما باعث آسیب دیدن و شکسته شدن و موخوره هستند.

7- کوتاهی برابر با افزایش رشد مو:

اگر موهایتان را در بازه‌های زمانی کوتاه دائما کوتاه کنید، موهای تحریک میشود و سریع‌تر رشد میکند و باعث زنده شدن سلول های مو می گردد. رشد موهای آقایان خیلی زیاد است، زیرا آنها هر ماه موهایشان را کوتاه می‌کنند و این کوتاه کردن، باعث رشد سریع تر موها می‌شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو غرب تهران:
  • سالن زیبایی بنفشه
  • سالن زیبایی شانی
  • سالن زیبایی ظفری
  • سالن زیبایی دوبانو
  • سالن زیبایی فرجی
  • سالن زیبایی گرین
  • سالن زیبایی گل گندم
  • سالن زیبایی خاتون
  • سالن زیبایی مرمره
  • سالن زیبایی پیوند
  • سالن زیبایی عسل
  • سالن زیبایی بانو خلج

بانو خلج
0912302 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عسل
0214466 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فرجی
0912639 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانم گل
0216643 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بنفشه
0214400 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
دوبانو
0919106 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

هر جور دوست داری کوتاه کن؟

هرگز به آرایشگر خودتان این جمله را نگویید چرا که به آرایشگر اختیار تام داده تا به هر شکلی که دوست دارد موهای شما را کوتاه کند. شما باید قبل از اقدام به کوتاهی مو مدل مورد نظر خود را که متناسب با صورتتان است انتخاب کرده و آن را به آرایشگر خود نشان دهید.

آیا کوتاه کردن موها سبب رشد سریع آنها می‌شود؟

از آنجایی که رشد موها از ریشه انجام می شود نه از ساقه مو بنابراین کوتاه کردن موها تاثیری در رشد آنها نداشته و فقط سبب حفظ سلامتی و مانع از بروز موخوره در موهایتان می‌شود. قابل ذکر است که موخوره مانع از بلندی و رشد موها می شود.

آیا بعد از یک دوره مصرف از یک مدل شامپو باید آن را عوض کرد؟

این باور نادرست بوده که بعد از مدتی موها به شامپو و نرم کننده ها عادت کرده و تاثیری روی آنها نخواهد گذاشت.
اگر احساس می کنید موهایتان کدر شده بهتر است که در هفته یک مرتبه از شامپوهای شفاف کننده استفاده نمایید.

چرا انتخاب مدل مناسب برای موتاهی مو مهم است؟

اگر میخواهید صورتتان باریکتر و خصوصیات آن، برجسته‌تر نشان داده شود و اگر می‌خواهید سن شما کمتر به نظر برسد امتخاب مدل مو برای کوتاهی حائز اهمیت است.

هزینه مدل های ساده کوتاهی مو چقدر است؟

جهت اطلاع از قیمتهای کوتاهی مو تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو غرب تهران، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در غرب تهران، بهترین کوتاهی مو در غرب تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!