آموزش حلزون تراپی در تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش حلزون تراپی در تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش حلزون تراپی در تهران
  • حلزون درمانی در تهران

آموزش حلزون تراپی در تهران
آموزش حلزون تراپی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهران

  • تماس



کلاس آموزشی حلزون تراپی در تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی تهران

آموزش حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهران

مرکز آموزشی حلزون تراپی در تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش حلزون تراپی در تهران | حلزون درمانی در تهران

آموزش حلزون تراپی در تهران

حلزون درمانی در تهران

آموزش حلزون تراپی در تهران -بسیاری از جانوران و گیاهانی که در اطراف ما زندگی می‌کنند فقط جنبه زنده بودن و جانور بودن ندارد بلکه گاه و آن‌ها می‌توانند نقش یک داروی موثر را ایفا کنند برای مثال حلزون برای استفاده از این وجود مثل دیگر داروها خورده شود.

حلزون درمانی در تهران

آموزش حلزون تراپی در تهران

در اینجا به بررسی و معرفی حلزون درمانی در تهران می پردازیم.

حلزون درمانی و حلزون تراپی:

باید گفت این موجود روش های درمانی مختص خود را دارد که اصطلاحاً به آن حلزون تراپی گفته می‌شود این شیوه درمانی برای رفع مشکلات ایجاد شده روی پوست بهره‌وری میشود به قرار دادن حلزون روی پوست نیست یا به عبارت دیگر این عمر ابزار خاص خود را دارا است اما چرا و چگونه موجب دفع مشکلات پوستی می‌شود در واقع این نوع معالجه موجب بازسازی سلول های پوست مرده شده از بین برنده عفونت و چرک های پوستی بوده و نهایتاً موجی جوان‌سازی و شفاف کردن لایه سطحی بدن میشود‌.

حلزون‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟

هر چیزی که در این جهان وجود دارد علاوه بر این که دارای ضررهایی است طبیعتاً فوایدی را هم دارم می‌شود این مورد برای حشره های کاربردی مثل حلزون هم کاربرد دارد برای مثال درست است که گاهی اوقات باغبانها و یا دیگر افراد از این جاندار به عنوان یک آفت یاد می‌کنند و در تلاشند با آن مبارزه کنند در کنار این این ضرر یک فایده بزرگ هم دارد که آن هم در راز درمانی آن نهفته است.

حلزون در راستای نرم تنان قرارگرفته و برای جهانیان شناخته شده و برای اهداف مختلفی مورد بهره‌وری قرار می گیرد از متوجه شدیم که کاربردهای آن متفاوت است به‌طور مثال در یک کشوری به عنوان یک ماده خوراکی پرطرفدار استفاده شده و در کشوری دیگر در لوازم آرایشی بهداشتی کاربرد دارد لوازم بهداشتی از جمله ژل های لاغری و یا یکی از مواد اولیه خمیر دندان ها و شامپوها‌ است.

از دیگر کاربردهای این موجود کوچک و نرم تن جنبه سرگرمی بودن آن به عنوان حیوان خانگی است البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که هرگز رفتارهایی انجام ندهید که سبب آزار این موجود شود. از کار از کارایی های جدیدی که بانوان از آن استقبال گرمی هست حلزون تراپی در جهت بازسازی و جوان‌سازی پوست است.

تاریخچه حلزون تراپی یا حلزون درمانی:

اولین کسی که به این خاصیت و ویژگی حلزون‌ها پی برد دانشمند معروف و مشهور یونانی بقراط حکیم بود استفاده از آن را سفارش کرد اولین ماده نیز که از این نرم تن ایجاد شد یک‌نوع ضماد بود توسط همان بقراط تولید شد به گونه‌ای که او ابتدا این جانور را به قسمت‌های مختلفی تقسیم کرد سپس در ظرفی حامل شیر که دارای مزه ترش بود قرار شد و سپس مخلوط کرد و از مرهم به وجود آمده در جهت معالجه التهابات و سوختگی های پوستی یاد کرد اعتقاد داشت که علت خاصیت ترمیم کنندگی التهاب این ماده در داشتن رطوبت بالا و ویژگی های شگفت انگیز است و همچنین به این موضوع اشاره کرد که اگر از این ضماد تولیدشده در یک برهه زمانی طولانی مدت بهره وری شود می‌تواند پوستی روشن و درخشان تر را برای افراد به ارمغان بیاورد.

پی بردن به راز ها و خاصیت های حلزون به دوران بقراط ختم نشد و بعد از آن افراد دیگری برای پژوهش های مختلف روی این جاندار روش‌های درمانی دیگر را هم معرفی کردند برای مثال به تازگی کشور ژاپن یک شیوه درمانی جدید برای شادابی پوست زنان ژاپنی بهره گیری کرده است.

شباهت بین پوست حلزون و پوست انسان:

شاید درک و باور این موضوع سخت به نظر بیاید اما این شباهت وجود دارد که نمی‌توان با مقایسه ظاهر به آن دست یافت و در واقع مشابهت پوست حلزون و انسان در نوع ترکیباتی است که مشترکاً دارند این ترکیبات الاستین و کلاژن هستند و علاوه بر اینکه بین این دو ماده تعادل وجود دارد دو ماده از لحاظ مختلفی با یکدیگر مشابهت دارند علت ترمیم پوست توسط مخاط به وجود آمده توسط حلزون همین موضوع است.

ترکیبات مفید و موثر مخاط حلزون برای جوان‌سازی پوست:

آلانتوئین:

یکی از شگفت انگیز ترین مواد موجود در مخاطب بر جای گذاشته شده توسط حلزون آلانتوئین میباشد به وسیله این ماده سلول پوست‌های مرده از بین رفته و سبب به وجود آمدن یاختههای جدیدی می‌شود و از همین راه می‌تواند و جوان‌سازی این لایه سطحی بدن شود یکی دیگر از کاربردهای این ماده ترمیم کنندگی آن است و مناسب افرادی است که در اثر عواملی دچار التهاب و خراش بر روی پوست شدندنمی‌توان از این ماده به عنوان یک ماده محافظتی در برابر مواد شوینده و شیمیایی که تأثیرات نامطلوبی بر روی پوست می گذارند استفاده کرد.

ویتامین ها و پروتئین ها:

ویتامین ها و پروتئین ها از ماده‌هایی هستند که درون مخاط حلزون گنجانده شدند مانند ویتامین E و سی توانایی این رادارند که در برابر آسیبها و عوامل خارجی همانند یک ماده محافظتی عمل کنند کاربرد پروتئین نیز موجب نرمی و لطافت بیشتر پوست می‌شود این دو عامل موجب شده است که مخاط حلزون بیشتر مورد توجه و اهمیت واقع شده و بررسی‌های بیشتری بر روی آن انجام بگیرد.

آنتی بیوتیک های طبیعی:

اغلب برای دفع صدمه ها و آسیب های پوستی از جمله آکنه که در اثر عفونت های مختلف بر روی پوست پراکنده می‌شوند از آنتی بیوتیکهای استفاده می کنیم که از داروخانه ها تهیه می‌شود اما آنتی بیوتیک های طبیعی نیز وجود دارند که خوشبختانه از دیگر ترکیبات مخاط حلزون آنتی‌بیوتیک است که علاوه بر اینکه از پوست شما در برابر آکنه دفاع می کند نقشه از بین برنده عفونتها را نیز ایفا می کند.

کلاژن و الاستین:

این دو ماده علاوه بر اینکه در مخاط بر جای گذاشته حلزون وجود دارد در بافت های پوست انسان نیز نمونه‌های آن دیده شده است و همین وجه تشابه موجب می‌شود ماده اثر بهترین روی پوست گذاشته و استقبال بانوان از حلزون‌تراپی روزانه بیشتر و بیشتر شود.

در پوست انسان همان طور که گفته شد کلاژن و الاستین وجود دارد که وظایف مجزا از یکدیگر ایرا بر عهده دارد کلاژن مسئول استحکام و لطافت پوست بوده اما متاسفانه با کهولت سن به مقدار نیاز در بدن تولید نمی‌شود ماده دوم که به آن اشاره شد آلاستین بود که در ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست مداخلة و نقش دارد نقش آلاستین وقتی پر رنگ است و یا به‌عبارتی‌دیگر زمانی آن را می‌بینیم که بافت پوست کشیده شود و به حالت اولیه خود برگردد.

هر روز که از عمر ما می‌گذرد ممکن است آسیب های مختلفی برای پوست اتفاق بیفتد ما موظف هستیم برای بازگشت خصوصیات پوست که در اثر عوامل مختلف از بین رفته اند و همینطور جبران کلاژن کاهش یافته از کرم‌های مختلف و یا حلزونها بهره وری کنیم.

اسیدگلیکولیک:

ماده اسید گلیکولیک در یک رفتار با سایر مواد مخاط مشترک است یعنی از بین بردن سلول های مرده و بازسازی ید از خصوصیت لایه‌برداری این ماده چشم‌پوشی کرد کارهای دیگر مداخلة و نفوذ به لایه های عمیق پوست می‌باشد شاید سایر مواد تنها می‌توانستند خصوصیات خود را بر روی نواحی سطحی پوست پیاده کنند اما اسید گلیکولیکمی‌تواند از این طریق ترمیم و درمان را به‌صورت دقیق و عمیق تر بر روی نواحی آسیب دیده اعمال کند.

مواد آنتی اکسیدانی:

متاسفانه رادیکال‌های آزاد یکی از عوامل به وجود آمدن لکه های قهوه ای ناخوشایند بر روی پوست هستند همچنین آنان عامل کاهش ساخت کلاژن و بیشتر شدن هر روزه چین‌وچروک‌های پوستی هستند اما از دیگر مواد طبیعی مخاط حلزون مواد آنتی اکسیدانی است وظیفه ی ضد این مواد از بین بردن اثرات نامطلوب و مخرب بر جای گذاشته شده توسط رادیکال‌های آزاد میباشد ضمناً کاربرد اساسی در جوان‌سازی سلول‌های مختلف پوست دارد.

آموزش اثرات مثبت حلزون تراپی از طریق آموزش حلزون تراپی در تهران:

تا به اینجا متوجه شدیم حلزون تراپی فواید و مزایای زیاد دارد که ممکن است تا به امروز با آن‌ها متوجه نشده و شناختی از آنان نداشته‌اید طبیعتاً افرادی که روی به این سبک پوست درمانی آورده‌اند بهره لازم را از نتایج مثبت به وجود آمده بردند که ما قصد داریم شما را نیز با این آثار مطلوب آشنا کنیم.

• از بین بردن التهابات و سوختگی های ایجاد شده بر روی پوست.
• بسیار مفید برای معالجه آکنه‌های ناشی از عفونت های پوستی.
• به دلیل وجود کلاژن و الاستین کافی در مخاط سلول های زائد پوست از بین رفته و در نتیجه موجب جوان‌سازی میشود.
• از بین برنده لک ها از جمله لک های قهوه ای.
• دفع چروکها و پف کردگی های صورت به‌منظور وجود آنتی اکسیدان های موثر و جلوگیری از اثر مخرب رادیکال‌های آزاد.
• سبب لطافت هرچه بیشتر پوست می‌شود.
• سلولهای پوست صورت در معرض اشعه ماورا بنفش قرار دارند که به وسیله حلزون تراپی قابل درمان هستند.
• پاکسازی و روشن و براق کردن پوست.
• جلوگیری و مبارزه با عفونت های پوستی.
• پاک و یا کم اثر کردن جای لک ها زخم‌ها جوشها و خراش های پوستی‌.
• اثر موثر در تجدید و جوان‌سازی پوست.
• پوست نیاز به قدرت کافی برای رشد و نوسازی دارد که این قدرت را می‌توان به وسیله حلزون تراپی بیشتر کرد.
• برداشتن پوست های زائد بدن به‌طور طبیعی.
• دارای ویژگی هایی است که به میکروب ها اجازه فعالیت نمی دهد.
• موثر در از بین رفتن چین‌وچروک‌های پوستی به‌منظور وجود یک ماده کاربردی به نام کلاژن.
• در معالجه و درمان التهاب و قرمزی پوست موثر است.
• ترمیم کننده زخم های ناشی از آکنه.
• کم اثر کردن معضلات رادیکال های آزاد.

حلزون تراپی حلزون درمانی در چند جلسه انجام میشود؟

مقدار استفاده از این سبک زیبایی و درمانی بسته به سن شماست عکس دارن سفارش شده که در مدت زمان هر ماه یکبار از روش درمانی حلزون‌تراپی استفاده کنید اما سیر انجام گرفتن این سبک باید با توجه به عوامل سنی و شرایط پوستی و سایر موارد مشخص شود توجه کنید که این امر بسیار حائز اهمیت است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های حلزون تراپی در تهران:
  • مرکز آموزش راشا افق
  • مرکز آموزش مها
  • مرکز آموزش نارتا
  • مرکز آموزش حلزون تراپی

بحجتی
099148 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0905942 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرامیس
0912723 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سحر
0918285 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0901015 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حلزون تراپی
0993189 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بعد از اتمام دوره حلزون تراپی چه مدرکی دریافت میکنیم؟

بعد از اتمام دوره و قبولی شما در آزمون پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا جهت آموزش حلزون تراپی به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد.

آیا افراد ساکن شهرستان ها میتوانند در این دوره‌ی حلزون تراپی ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی آموزشگاه، برای افراد ساکن شهرستان ها دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود و این عزیزان میتوانند جهت بهره‌مندی از خوابگاه با آموزشگاه تماس حاصل فرمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

آیا افراد شاغل میتوانند در این دوره‌ی حلزون تراپی ثبت نام کنند؟

بله. طبق شیوه نامه‌ی آموزشی اکثر آموزشگاه‌ها، برای افراد شاغل دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

هزینه برگزاری کلاس های حلزون تراپی به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه کلاس های آموزشی دوره‌ی حلزون تراپی در حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی به صورت فشرده یا نیمه فشرده برگزار میشود هزینه ها متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های حلزون تراپی به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی حلزون تراپی در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد. معمولا هر جلسه 2 ساعت طول میکشد و تعداد جلسات بستگی به انتخاب نوع شیوه آموزشی دارد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش حلزون تراپی در تهران، حلزون درمانی در تهران، حلزون تراپی تهران، حلزون مرکز آموزشی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!