آموزش طراحی ناخن غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش طراحی ناخن غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش طراحی ناخن غرب تهران
  • آموزش طراحی ناخن با مدرک بین المللی در غرب تهران

آموزش طراحی ناخن غرب تهران
سالن طراحی ناخن غرب تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



طراحی ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی غرب تهران

خدمات حرفه ای طراحی ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز تخصصی طراحی ناخن در غرب تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش طراحی ناخن غرب تهران

آموزش طراحی ناخن با مدرک در غرب تهران

همه چیز درباره طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن در غرب تهران – مرتب کردن ناخن‌های دست‌وپا و همین‌طور لاک زدن آنها، باعث زیبایی و جذابیت دست‌ها و پاهای شما می‌شود. حالا تصور کنید که علاوه برزدن یک لاک معمولی و ساده، ناخن‌ها را به طرز زیبایی طراحی کنیم. قطعاً شما هم با من موافق هستید که در این صورت، زیبایی ناخن‌ها چند برابر هم می‌شود. احتمالاً افرادی وجود دارند که بنا به دلایلی، علاقه‌ای به کاشت ناخن نشان نمی‌دهند. طراحی کردن ناخن‌ها، به چنین افرادی امکان بهره بردن از طرح‌های زیبا و متنوع بر روی ناخن‌هایشان بدون استفاده کردن از مواد شیمیایی را می‌دهد. آموزش کاشت ناخن در غرب تهران

درگذشته، هنر طراحی کردن ناخن‌ها بسیار ساده‌تر از امروزه بود و خبری از طرح‌ها و متدهای کنونی نبود؛ بنابراین ناخن کارها خودشان کار طراحی ناخن را انجام می‌دادند، اما با گذر زمان و به وجود آمدن طرح‌های متنوع و فراوان و با استقبال بسیار زیاد مشتریان از طراحی ناخن، سازمان فنی حرفه‌ای، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه‌ی طراحی ناخن کرد.

آموزش طراحی ناخن غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش طراحی ناخن با مدرک در غرب تهران می پردازیم.

از بین رشته‌های مختلف آرایشگری، رشته‌ی طراحی ناخن، از درآمد بسیار خوبی برخوردار است و جزو رشته‌های پردرآمد محسوب می‌شود. هنرجویان می‌توانند با به‌کارگیری طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع در این زمینه و نیز با به‌کارگیری سلیقه و ابتکار خود، هنرنمایی کنند و به کسب درآمد بپردازند.

ابزار و لوازم طراحی ناخن

ابزار و لوازمی که امروزه برای طراحی کردن ناخن‌ها، مورداستفاده قرار می‌گیرند شامل؛ شابلون و لنز ناخن، قلم داتینگ یا نقطه‌گذاری، قلم‌های مخصوص طراحی و وسایل و متدهای خاص طراحی مثل کروم، شوگر افکت، طلاکوب، دیزاین دائم زیر کاشت و …است؛ که هنرجو در طی دوره‌های آموزشی، به‌مرور با این لوازم و نحوه‌ی به‌کارگیری آنها آشنا خواهد شد.

عناوینی که در طول دوره طراحی ناخن با آن ها آشنا می شوید:

• زیبایی‌شناسی
• روش‌های طراحی کردن ناخن‌ها
• وسایل طراحی
• طراحی ناخن
• دیزاین کروم، هولوگرام، شوگر افکت
• طراحی کردن ناخن‌ها با فویل و دیزاین ناخن با ابر
• کار با رنگ‌های اکریلیک
• طلاکوب و نقره‌کوب کردن ناخن‌ها
• طراحی سه‌بعدی
• فرنچ ناخن‌ها
• دیزاین گل برجسته
• دیزاین گل برجسته با قلم
• دیزاین ناخن با استفاده از اکلیل، سنگ، نگین و لنز

طراحی ناخن چیست؟

به ایجاد ناخن و طراحی بر روی آن طراحی ناخن گفته می شود. برخی ناخن ها رنگ و روی زیبایی ندارند و همچنین ضعیف و نازک اند. به این افراد نیز توصیه می شود حتماً ناخن بکارند. در افرادی که ناخن هایشان را می جوند نیز بسیار تأثیر می گذارد و مفید است. طراحی ناخن در اندازه های مختلف و سبک های مختلف و طرح های بسیار متنوع انجام می شود. در طراحی ناخن رعایت موارد بسیاری، ضروری و مهم است پس اگر قصد کاشت نان دارید حتماً زیر نظر بهترین متخصص این کار را انجام دهید.

انواع روش های طراحی ناخن:

ناخن های مصنوعی به طور عمده به سه دسته تقسیم می شوند:
• ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه ها نیز عرضه می گردند (ناخن قالبی)
• پودرهای طراحی ناخن که روی ناخن فرد قرار می گیرند. (ناخن پودری)
• ژل های VV که امروزه بسیار پر طرفدارند (ناخن ژله ای)

صحبتی کلی درباره دوره طراحی ناخن:

شاید با شنیدن اسم طراحی ناخن، تصور کنید که این کار شبیه به زدن یک لاک ساده بر روی ناخن‌ها و یا نهایتاً کشیدن طرح‌های بسیار ساده بر روی ناخن است و نیازی به کسب مهارت خاصی ندارد؛ اما هنر طراحی هم مثل کاشت ناخن، بسیار وسیع و متنوع است. به‌علاوه همان لاک زدن ساده هم به مهارت کافی برای حرکت دادن صحیح دست‌ها و قلموی لاک نیاز دارد. سلیقه و درخواست‌های مشتریان در این رشته بسیار گسترده و متنوع است، پس انجام این کار به دانستن نکات زیادی و یادگیری مهارت‌های خاصی نیاز دارد که بعضی از آنها شامل؛

شناخت ابزارآلات دوره طراحی ناخن:

شناخت ابزارآلات مختلف این کار، سلیقه‌های متنوع و متفاوت مشتری‌ها، یادگیری تکنیک و متدهای لازم، شناخت طیف‌های مختلف رنگ برای یک طراحی حرفه‌ای، مثل شناخت رنگ‌های سرد، رنگ‌های گرم و هارمونی رنگ ها و شناخت موادی که قرار است مورداستفاده قرار بگیرند، مثل؛ برندهای مختلف لاک و ژلیش، انواع پودرهای رنگی، انواع ژل‌های طراحی و …

علاوه بر معرفی و آشنایی با این ابزار و متدهای مربوط به طراحی ناخن، در طی این دوره‌ی آموزشی، نحوه‌ی صحیح به‌کارگیری هر مورد را به هنرجویان می‌آموزند؛ مثلاً؛ طرز صحیح استفاده از قلم پروانه‌ای، شناخت سایزهای مناسب قلم‌موهای داتینگ، نحوه‌ی درست استفاده کردن ژل‌های عنکبوتی و …

دوره آموزش طراحی ناخن در غرب تهران

طراحی کردن ناخن‌ها، یک کار سلیقه‌ای است، هنرجو بعد از یادگرفتن نکات لازم، این نکات را باذوق و ظرافت و سلیقه‌ی خود در هم می‌آمیزد و کاری زیبا و باب میل مشتری‌ها به آنها ارائه خواهد داد. در دنیای آرایشگری و زیبایی، هرروزه مدل‌ها و متدهای جدیدی به بازار می‌آیند که یک هنرجوی حرفه‌ای، باید برای رفع نیازهای متنوع مشتریان خود، از این متدها آگاهی داشته باشد. بررسی ژورنال‌های معتبر و معروف دنیا و دنبال کردن صفحات اینستاگرامی مفید در این زمینه، بسیار کمک‌کننده خواهد بود؛ که در طی دوره‌های آموزشی به هنرجویان جهت به‌روز بودن اطلاعات آنها، معرفی خواهند شد.

یک ناخن کار حرفه‌ای، باید بتواند در هر شرایطی و با حداقل ابزارآلات موجود، یک طراحی زیبا و قابل‌قبول انجام دهد. پس در این دوره، علاوه بر معرفی لوازم تخصصی این رشته و نحوه‌ی به‌کارگیری صحیح آنها، نحوه‌ی استفاده از لوازم ساده و در دسترسی مثل؛ چسب‌های نواری، سنجاق‌سر، خلال‌دندان، طلق های پلاستیکی، گوش پاک‌کن و … برای طراحی کردن ناخن‌ها، به مشتریان آموخته می‌شود.

تعداد افرادی که با آنها هم‌دوره هستیم:

کلاس‌ها دوره‌ی آموزش طراحی ناخن، به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. تعداد شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها با هم متفاوت‌اند و طبق قوانین فنی حرفه‌ای تعیین می‌شوند، تعداد شرکت‌کنندگان کلاس‌های خصوصی، بین یک تا سه نفر، نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس‌های گروهی از پنج نفر تا پانزده نفر می‌باشند. این کلاس‌ها بعدازاینکه تعداد اعضا به حد معین رسید، برگزار می‌شوند. برای خانم‌هایی که به دلیل داشتن مشغله نمی‌توانند در کلاس‌های معمولی شرکت کنند، امکان برگزاری کلاس‌ها در روزهای تعطیل و ساعت‌های عصر هم وجود دارد.

به چه لوازمی برای شروع نیاز داریم؟

هر دوره‌ی آموزشی، نیاز به یک سری لوازم و ابزار خاص دارد. رشته‌ی طراحی ناخن هم از این قاعده مستثنا نیست. در زیر به معرفی بعضی از لوازم موردنیاز برای این کار می‌پردازیم:

تاپ کات، بیس کات، اکلیل، مهر مخصوص ناخن، انواع چسب‌های نواری، پودرهای مخصوص کاشت (رنگی، سفید و کلییر)، لیکویید، لنز ناخن، نگین‌های تزئیناتی ناخن، قلم‌های نقطه‌گذاری یا داتینگ، نیپر، شابلون‌های طراحی و …

هنرجویان بعد از سپری کردن دوره‌های طراحی ناخن، چه توانمندی‌هایی را کسب می‌کنند؟

بعد از به پایان رسیدن این دوره، هنرجویان با انواع ابزارآلات مخصوص برای طراحی کردن ناخن‌ها و نحوه استفاده از آنها آشنا می‌شوند، همچین انواع لاک ها و انواع طیف رنگ ها و هارمونی بین رنگ‌های مختلف را می‌آموزند؛ و با آمیختن نکاتی که در این دوره فراگرفته‌اند باذوق و سلیقه‌ی خود، می‌توانند کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده و از طریق این حرفه‌ی پول‌ساز کسب درآمد کنند.

سخن آخر:

تبریک می گوییم، شما یک طراح ناخن شدید. مهارت خاص شما در این رشته آرایشگاهی، درآمد بسزایی برایتان رقم خواهد زد. در صورت رفع ابهامات، لطا با آموزشگاه تماس بگیرید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن های آموزش طراحی ناخن غرب تهران:
  • مرکز آموزش کلبه آرزو
  • مرکز آموزش آریا
  • مرکز آموزش سیمای ماندگار
  • مرکز آموزش قره داغی
  • مرکز آموزش چهرآرا
  • مرکز آموزش رجبی
  • مرکز آموزش نازلین
  • مرکز آموزش گلاریس
  • مرکز آموزش ملورین
  • مرکز آموزش روشنک
  • مرکز آموزش پریا

آموزش
0937823 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قره داغی
0912309 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیمای ماندگار
0912447 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چهرآرا
0214465 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کلبه ارزو
0912700 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رجبی
0912271 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چگونه ابزارهای لازم برای آموزش طراحی ناخن را تهیه کنیم؟

ابزارهای لازم شامل فرچه برای گذاشتن نقطه، نگین‌های تزئینی، استیکر برای طراحی ناخن، چسب مخصوص دیزاین، دانه فلزی و شیشه‌ای، اکلیل‌های درخشان، انواع لاک، مهرهای مخصوص ناخن، بیس و تاپ کت، دستگاه چاپگر ناخن است که بیشتر آموزشگاه این وسایل را به صورت پک در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهند.

سرفصل های طراحی ناخن چیست؟

• آلودگی زدایی محیطی وحفاظت و بهداشت فردی
• کار با قلم سه صفر و داتینگ
• آموزش های انواع طراحی مثل ناخن گل برجسته، ناخن ماربل، ناخن آبرنگ، ناخن شیمر، سه بعدی
• مشاوره و پذيرش مشتری
• آشنایی با انواع فرنچ
• آشنایی با انواع روش های حجم سازی

پس از پایان دوره آموزشی طراحی ناخن چه توانایی هایی کسب خواهم کرد؟

ابتدا با تمام ابزارهای مورد نیاز جهت طراحی آشنا شده و نحوه ی عملکرد هر یک از ابزارها را به صورت عملی یاد خواهید گرفت. در مرحله بعد انواع طراحی را با دستگاه ها و قلم های مربوطه فرا خواهید گرفت. در مرحله آخر با تمرین و رفع اشکال بر روی طراحی ناخن مسلط خواهید شد.

نحوه ی آموزش و تعداد شرکت کنندگان در دوره ی طراحی ناخن به چه صورتی است؟

با توجه به خط مشی های موجود در هر آموزشگاه معمولا آموزش ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی تشکیل می‌شود. که در گروهی تعداد شرکت کننده ها به 10 نفر هم خواهد رسید. در دوره خصوصی تعداد نفرات بین یک تا سه و در دوره ی نیمه خصوصی سه تا پنج نفر خواهد بود.

مدت زمان لازم جهت فرا گرفتن طراحی ناخن چقدر است؟

معمولا آموزش طراحی ناخن به طور کامل در مدت زمان 8 ساعت به هنرجو طی 5 تا 6 جلسه داده خواهد شد.

هزینه دوره آموزشی طراحی ناخن به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه آموزش ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی و به شکل فشرده یا نیمه فشرده تشکیل میشود هزینه های متغییر است. جهت کسب اطلاع با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

آیا این دوره مدرک دارد؟

خیر. اگر قصد مدرک گرفتن دارید باید در دوره ی کاشت ناخن شرکت کنید تا مدرک فی حرفه ای به شما داده شود.

بعد از این دوره میتوانم به طور مستقل کار کنم؟

بله.آموزش طراحی ناخن به گونه ای طراحی شده که شما در حین آموزش با تمامی نکات مهم طراحی ناخن آشنا شده و به صورت عملی کار خواهید کرد تا کاملا مسلط شوید و در صورت هر گونه اشکال در کار می‌توانید از کلاس های رفع اشکال که در پایان دوره برگذار می‌شود بهره مند شوید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش طراحی ناخن در غرب تهران، آموزش طراحی ناخن در غرب تهران، کلاس طراحی ناخن در غرب تهران، دوره طراحی ناخن در غرب تهران، طراحی ناخن، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس های، لوازم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!