آموزش اپیلاسیون در غرب تهران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش اپیلاسیون در غرب تهران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش اپیلاسیون در غرب تهران
  • آموزشگاه اپیلاسیون غرب تهران

آموزش اپیلاسیون در غرب تهران
سالن اپیلاسیون غرب تهران
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • غرب تهران

  • تماس



آموزشگاه آموزش اپیلاسیون در غرب تهران در آرایشگاه هایپر بیوتی غرب تهران

آموزش تخصصی اپیلاسیون در آموزشگاه هایپر بیوتی در غرب تهران

مرکز تخصصی آموزش اپیلاسیون در غرب تهران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش اپیلاسیون در غرب تهران

آموزش اپیلاسیون در غرب تهران

آموزش اپیلاسیون در غرب تهران – در زندگی فعلی ما دیگر استفاده از روش‌های سنتی برای خلاص شدن از موهای زائد، مورد استفاده‌ی عموم مردم قرار نمی‌گیرد و اغلب از راه‌حل‌های بروزی چون اپیلاسیون با وکس که سبب جلب محبوبیت بین مردان و زنان جامعه شده است استفاده می‌شود و با اینکه روشی دردناک محسوب می‌شود اما همچنان دارای طرفداران زیادی است، در ادامه، با مزایا و معایب اپیلاسیون آشنا می‌شوید.

اپیلاسیون یا همان موزدایی راه‌حلی برای از بین بردن موهای زائد که هیچ کارایی روی بدن ندارند است. زدودن و نابودی موهای زائد در ایران با روشی کاملاً جدید و نوین که با استفاده از وکس و موم انجام می‌شود، اپیلاسیون نام دارد.

اما این روش در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد دارای معایب و مشکلاتی نیز است؛ اما اگر در فکر استفاده از این سبک موزدایی کاربردی هستید کافی است با خواندن ادامه‌ی این مطلب اطلاعات بیشتری نسبت به آن پیدا کنید.

آموزشگاه اپیلاسیون غرب تهران

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه اپیلاسیون غرب تهران می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون:

اما سؤال اینجاست که علل محبوبیت اپیلاسیون چیست و چرا طرفداران زیادی را مورد توجه خور قرار داده است؟

پس از استفاده از اپیلاسیون نیازی نیست تا مدت‌های طولانی درگیر موهای زائد و اضافی باشید.

اگر بین نحوه‌های موزدایی اپیلاسیون با موم را انتخاب کردید، باید آگاهی داشته باشید که دوام این روش نسبت به سایر سبک‌های موزدایی بیشتر بوده و همین امر باعث شده حتی باگذشت زمان طولانی حدود چهار الی پنج هفته اثری از موهای زیاده‌روی بدنتان نباشد و رشد آن‌ها بعد از گذشته 28 روز از اپیلاسیون مجدداً تکرار خواهد شد.

صرفه‌جویی در وقت:

در زندگی روزمره، ما وقتی زیادی برای اصلاح موهای غیر لازم بدنمان هدر می‌دهیم زیرا طی کردن زمان موزدایی به‌شدت وقت‌گیر است در حالی که می‌توان با روشی چون اپیلاسیون با وکس بیشتر وقتی که بسیار گران‌بها است در حمام و صرف استحمام و نظافت آن هم برای موزدایی است، نمی‌شود چرا که دوام این نوع اپیلاسیون روی بدن حدود چهار الی پنج هفته است که شما را در این مدت آسوده‌خاطر می‌سازد.

جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

موهای زیرپوستی یکی از مشکلات شایعی است که اغلب افراد گریبان گیر هستند، علت آن هم استفاده از تیغ است مخصوصاً در افرادی که پوستشان مهیای ایجاد این نوع از موها هستند. برای جلوگیری و کاهش رشد موهای زیرپوستی کافی است به‌جای موزدایی با استفاده از تیغ از اپیلاسیون با وکس که روشی بسیار کاربردی است بهره‌جویی شود.

مشکلات اپیلاسیون:

اپیلاسیون روشی نوین و کاربردی است که در کنار تمام منفعت‌هایی که دارد، دارای معضلاتی نیز می‌باشد که شما باید نسبت به آن‌ها آگاهی کامل داشته باشید تا برای رفع آن اقدام کنید.

دردناک بودن:

همان طور که در ابتدای متن گفته شد این سبک از موزدایی با تمام محبوبیت خود مشکلاتی را نیز داراست; احساس درد در هنگام استفاده به خصوص در نواحی‌ای که پوست‌های بسیار حساسی دارند یکی از این مشکلات است، توصیه می‌شود قبل از انجام اپیلاسیون آمادگی کامل داشته باشید تا از میزان دردی که قرار است متحمل شوید کاهش یابد.

احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

اما بعضی از افراد دارای پوست‌های حساس هستند که ممکن است به اپیلاسیون با موم واکنش‌های شدیدی اعم از: قرمزی و متورم شدن نشان دهند. خوشبختانه این مشکل چند آن حائز اهمیت نیست چرا که بعد از مدتی رفع می‌شود و اگر گذشت زمان حلال این مشکل نبود با مراجعه به پزشک متخصص و استفاده از کرم‌های مخصوص این مشکل پوستی درمان می‌شود البته باید دانست رفع قرمزی پوست بعد از اپیلاسیون راه‌حل‌های زیاد و متعددی دارد.

هزینه بالا:

در این نحو از موزدایی نسبت به دیگر روش‌ها به دلیل استفاده از دستگاه‌های اپیلاتور یا کرم‌های موبر، هزینه‌ی نسبتاً بیشتری دارد اما باید دانست کیفیت کار نسبت به هزینه ناچیز است.

نکات مهم در مورد اپیلاسیون:

در صورت استفاده از این طریقه‌ی موزدایی، بهتر است چند نکته را به خاطر داشته باشید تا اپیلاسیون باکیفیت‌تری داشته باشید:

• لایه‌برداری قبل از انجام اپیلاسیون از ملزومات است چرا که به شما اطمینان خاطر می‌دهد که دارای موی زیرپوستی نیستید
• اپیلاسیون از آنجا که همراه درد است بهتر است در برخی مواقع انجام نشود به‌عنوان مثال زنان نباید در نزدیکی دوره‌ی
• عادت ماهانه‌ی خود اپیلاسیون و موزدایی کنند زیرا در این مدت بدن زنان بسیار حساس‌تر می‌شود و ممکنه است درد دوچند آن شود و عواقب خوبی در برنداشته باشد.
• در نظر داشته باشید افرادی که از اپیلاسیون برای زدودن موهای زائد بدن خود استفاده می‌کنند باید بیشترین سعی را داشته باشند تا بین دو اپیلاسیون با تیغ اصلاح و شیو نکنند چرا که در مرحله‌ی بعدی که مجدداً به سمت این سبک موزدایی بروند باید درد بیشتری را متحمل شوند همچنین نرمی پوستی که بعد از اپیلاسیون انتظار است حاصل نمی‌شود.
• بهتر است زمانی که موهای بدنتان به‌اندازه‌ی کافی رشد نکرده از انجام اپیلاسیون خودداری کنید زیرا انجام این روش از موزدایی با موهای کوتاه سخت‌تر است و اینکه برخی از سالن‌های ارائه دهنده خدمات اپیلاسیون در این زمان از انجام خواسته‌ی شما امتناع می‌کنند. زمان مناسب برای انجام اپیلاسیون، موقعی است که 2 الی 3 هفته از رشد مو گذشته باشد.
• قبل از انجام اپیلاسیون از معتبر و مجرب بودن سالن و مهارت و تسلط فرد ارائه دهنده اطمینان خاطر یابید مخصوصاً برای مواقعی که برای دفعه‌ی اول سالنی را برمی‌گزینید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

قبل از اپیلاسیون حتماً مطمئن باشید پوستتان آماده است، توجه داشته باشید آماده‌سازی پوست یکی از مراحلی است که حتماً باید قبل از اپیلاسیون انجام شود. در صورتی که برای اولین بار است که می‌خواهید این سبک از موزدایی را امتحان و استفاده کنید و از روش‌های کاهش درد آن مطلع نیستید نکات زیر را مطالعه بفرمایید:

• هنگام پریود، از انجام اپیلاسیون خودداری کنید، زیرا در این زمان بدن زنان حساس‌تر شده و ازآنجاکه خود اپیلاسیون نیز همراه درد است ممکن است انجام آن در این زمان درد را دوچند آن می‌کند.
• یکی از بهترین امور قبل از انجام فرایند اپیلاسیون دوش آب گرم گرفتن است. نرم‌تر شدن موها، بازتر شدن منافذ پوست و خروج راحت‌تر مو از بدن از فواید دوش آب گرم گرفتن قبل از اپیلاسیون است.
• بعد از انجام اپیلاسیون و موزدایی از پوشیدن البسه تنگ خودداری کنید زیرا در این مدت پوست حساس‌تر است و نپوشیدن لباس گشاد ممکن است سبب تحریک آن شود.
• برای مدیریت بهتر درد و کاهش آن سعی کنید نفس‌های کوتاه و سریع بکشید.
• خوب است شب قبل از اپیلاسیون پوست‌های مرده بدنتان را با استفاده از لایه‌برداری از بین ببرید.
• همان‌طوری که گفته شد برای موزدایی با اپیلاسیون باید حدود 2 الی 3 هفته از رشد موها گذشته باشد، یعنی باید موها به‌اندازه‌ی کافی رشد کرده باشند و کوتاه نباشند این امر سبب می‌شود بسیاری از مقدار درد کاهش یابد.
• بهتر است پوست برای اپیلاسیون سالم باشد چراکه پوست ملتهب، کبود و آسیب‌دیده برای این طریقه‌ی موزدایی اصلاً مناسب نیستند و همراه درد فوق‌العاده زیاد است و باعث وخیم‌تر شدن وضعیت پوست می‌شود.
• یکی دیگر از روش‌های آماده‌سازی پوست مخصوصاً برای اشخاصی که نسبت به درد حساسیت زیادی دارند این است که قبل از اپیلاسیون از کرم‌ها و اسپری‌های بی‌حس‌کننده استفاده شود.
• سعی کنید مومی را که کاملاً داغ است را مستقیماً روی پوست قرار ندهید پیشنهاد می‌شود که قبل از روی پوست گذاری، بگذارید کمی خنک‌تر شود.
• اطراف ابرو و موهای بینی و دیگر نواحی حساس بدن هرگز نباید اپیلاسیون شوند زیرا ازآنجاکه از مناطق حساس بدن محسوب می‌شوند اپیلاسیون کردن آن‌ها عواقب بدی را همراه دارد.
• همه‌ی دست و پا نباید هم‌زمان اپیلاسیون شوند، بهتر است اپیلاسیون کم‌کم و ابتدا از نواحی کوچک‌تر شروع شود.
• یکی دیگر از روش‌های کاهش درد اپیلاسیون انجام حرکات کششی است، ممکن است فکر کنید این روش تأثیری ندارد اما حتماً قبل از اپیلاسیون این حرکات را امتحان کنید. لازم است بد آنید انجام حرکات کششی قبل از موزدایی با استفاده از اپیلاسیون در کاهش درد بسیار مؤثر خواهد بود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی اپیلاسیون در غرب تهران:
  • مرکز آموزش خوش ذوق
  • مرکز آموزش یعقوبی
  • مرکز آموزش تاراز
  • مرکز آموزش بانو نهال
  • مرکز آموزش نارتا
  • مرکز آموزش مهستان
  • مرکز آموزش سارمه
  • مرکز آموزش ستاره وطنی
  • مرکز آموزش رز سرخ
  • مرکز آموزش مردانی
  • مرکز آموزش بانوی فردوس
  • مرکز آموزش دلنواز
  • مرکز آموزش هلیا
  • مرکز آموزش مانلی
  • مرکز آموزش بانو سعیدنیا

نارتا
0922324 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تاراز
0912023 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خوش ذوق
0910917 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ستاره وطنی
0912898 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنجبر
0912326 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرجان کریمی
0912813 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا دوره‌ی آموزشی اپیلاسیون جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

آیا تمرینی بر روی موارد واقعی در دوره آموزشی اپیلاسیون خواهم داشت؟

بله. در صورت کسب مهارت در موارد تئوری و عملی، نهایتا بر روی موارد واقعی کار خواهید کرد.

آیا دریافت مدرک فنی حرفه ای برای دوره آموزشی اپیلاسیون نیاز به مدرک تحصیلی دارد؟

خیر، به هیچ گونه مدرک تحصیلی احتیاج نخواهید داشت.

آیا برای رفع اشکال و آموزش بیشتر باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

خیر. جلسات رفع اشکال در پایان هر دوره برگزار میشود و به صورت رایگان از پشتیبانی مربیان آموزشگاه تا 6 ماه بهره‌مند خواهید شد.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت کسب موفقیت در آزمون نهایی دوره‌ی اپیلاسیون و تایید مربی می توانید در آموزشگاه مشغول به کارآموزی شوید البته بابت این کارآموزی از شما هزینه‌ی جداگانه ای دریافت می‌گردد.

هزینه ثبت نام در دوره اپیلاسیون چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های اپیلاسیون به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی اپیلاسیون در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 20 نفر خواهد بود. تعداد جلسات آموزشی سه بار در هفته خواهد بود. که هر جلسه 2 ساعت طول خواهد کشید. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین آموزش اپیلاسیون در غرب تهران، آموزش اپیلاسیون با مدرک در غرب تهران، مرکز اموزش اپیلاسیون در غرب تهران، کلاس دوره اپیلاسیون در غرب تهران، آموزشگاه اپیلاسیون غرب تهران، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، غرب تهرانی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!